Queen søger plots!

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 12:28
Nu går jeg lidt og mangler nogle emner til nogen af mine karakterer. De trænger til at komme lidt ud og se verden. Noget nogen af dem ikke rigtig har.


SENYA CULPE

Zenya er helt sin egen. Hun er healer og uddannet af en anden healer i sit værk. Hun har også healende, magiske evner, som gør hendes job væsenligt lettere. Hun er af Topalis-folkets slægt, men bor lige nu i udkanten af Krystallandets hovedstad i en lille hytte i skoven. Men til tider bevæger hun sig også til sit fædreland Topalis.

Hun søger alt muligt. Nærmest hvad som helst. Både folk hun healer, men også andre af Topalis-folket. Både dem som hører til den pro-forandringssiden, men også Olympus' støtter selvfølgelig.

v0idwitch

v0idwitch

3235
posts
16
karakterer

v0idwitch 26.09.2017 12:50
Jeg har en karakter, Keeran, der også bor i hovedstaden. Han kunne måske møde Myssa, men jeg har ikke lige nogen plots ideer til dem. Han kommer desværre ikke rigtigt ud af hovedstaden.

Min anden karakter, Cayden, er en dæmon og bryder sig ikke om lysets væsner overhovedet, men mødte han Myssa i hundeskikkelse ville han være venlig ved hunden og ville more sig, hvis den viste sig at være menneske, og ville måske tilbyde hende nogle krystaller for at rapportere til ham, hvis hun fandt ud af noget interessant om rige/soldater/ højtstående i hovedstaden. Han ville ikke fortælle hende at han er dæmon, for det ville sikkert få hende til at afslå, men han ville være meget begejstret for chancen for at få en spion

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 12:56
Jeg har en karakter, Keeran, der også bor i hovedstaden. Han kunne måske møde Myssa, men jeg har ikke lige nogen plots ideer til dem. Han kommer desværre ikke rigtigt ud af hovedstaden.
Min anden karakter, Cayden, er en dæmon og bryder sig ikke om lysets væsner overhovedet, men mødte han Myssa i hundeskikkelse ville han være venlig ved hunden og ville more sig, hvis den viste sig at være menneske, og ville måske tilbyde hende nogle krystaller for at rapportere til ham, hvis hun fandt ud af noget interessant om rige/soldater/ højtstående i hovedstaden. Han ville ikke fortælle hende at han er dæmon, for det ville sikkert få hende til at afslå, men han ville være meget begejstret for chancen for at få en spion

Det kunne være en spændende idé! Jeg er helt sikkert frisk på at få noget igang mellem dem. Måske noget med, at Myssa er i hundeskikkelse, men har en halskæde om halsen. Han følger måske efter hende, for at se hvad det nu er for noget og opdager at hun er menneske? Lyder det som noget? :)
v0idwitch

v0idwitch

3235
posts
16
karakterer

v0idwitch 26.09.2017 14:47
Det lyder godt! Skal jeg starte den eller vil du? :)

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 14:47
Det lyder godt! Skal jeg starte den eller vil du? :)

Det ville være virkelig dejligt, hvis du gad starte det, skal lige i bund med mine andre tråde først, i hvert fald :)
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
posts
2
karakterer

Soul 26.09.2017 16:06
Evening, your highness!

I have read, i have thought, and i have a few ideas!

Zenya:
Passeret på hvor barmhjertelig hun er, kan jeg se gode muligheder her ^^ Opia er Flagellant, så, derfor vil hendes krop aldrig rigtigt være på toppen, og nogle dage er det lidt værre end andre, så således kunne de møde hinanden, og Opia ville nok benægte at hendes egne selv påførte skader blev healet...

ellers, spiser hun kun rådt kød xD, det kan nogle gange medførte nogle....problemer med helbredet xD, som hun nok ville søge hjælp til, og ja ^^

Tyvetøs:
Tag hendes bog? eller en af hendes tasker og hun vil bliver dejlig frusteret, specielt bog.. Og kræve forklaring, og endda kunne brtuge meget tid på at få den igen, endda gå så langt som at købe den, selv hvis hun vist en tyv tog den......
...Bare, også med mulighed for at hun vil være lidt led for at få den igen...

Kromutter:
Desværre, kan jeg ikke rigtigt se noget her..

Daya:
Her, ville der være mulighed for noget fjendskab, eller i hvert fald noget konflikt spil.
Opia er efterlyst, og er faktisk nem at genkende hvis man mistænker at der kun er en med to forskellige farvet øjne, og man mistænker den demon der er efterlyst kan skifte form.
Og endnu mere, hvis Daya tager hende i at spise...

Ellers, er der også massere af mulighed her, for et møde, dog, skal der være noget der vil få Opia til at blive, og nok også Daya, og her vil mistanke faktisk virke fint fra min side af ^^ Ikke fra Opia, tror ikke hun har noget at være mistænkt som ud over, minus at daya er i det område hvor hun er, som faktisk nok kan medføre noget dialog, da Opia ville være nys over det, da hun selv har forladt et område hun følte sig hjemme i.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 17:23
Zenya:
Tænker bestemt, at det ville kunne fungere. Der dukker tit mærkværdige personligheder op ved Zenyas dør, så hun ville nok ikke stille så mange andre spørgsmål end de nødvendige. Men skal lige være sikker: hvad mener du helt bestemt med 'flagellant'? 
For når jeg slår det op, så kommer der flere forskellige forklaringer.

Myssa:
Bestemt-bestemt noget, som hun kunne finde på. Hun stjæler nærmest alt inden for rækkevide. 
Men hvis sådan et emne skal laves, så ville det være rigtig rart, hvis du startede det, så jeg lidt 'ved' hvor Opia befinder sig.

Yurgitelyn:
Fair nok. Man kan jo ikke bruge alle.

Dayanara:
Daya kunne også fungere, de ville nok blive uvenner, men ja, det skal der jo også være plads til.

Opsamling:
Jeg er mest varm på enten emnet med Myssa eller at få gang i Zenya, men du bestemmer. Dog kun et af dem, for jeg bliver forvirret, hvis jeg skriver med den samme karakter med to forskellige karakterer xD
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
posts
2
karakterer

Soul 26.09.2017 17:38
I det tilfælde, så tager vi bare Zenya ^^.

Flagellanter skader sig i selv, grundet religiøse overbevisninger, det gør...hun også...Men ting, som at skære sig selv med sine klør, eller lade være med at tage sig nogle af sine skader, eller andre af ligene ting...Så, hun vil nemt kunne gå et sted, og blod ville stille løbe ned af hendes arm, eller ligene... ^^ så noget i den dur. :P

Ud over det, så gør hendes madvaner at hun også nogle gange mangler vitaminer eller protein xD og, dette kan ses i perioder, hvor hun spiser lidt, måske fordi jagten er dårlig, eller holder sig selv igen ,eller igen Flagellantismen :P.....

Så, der kan være mange grunde, til at hun enten ville se en læge, eller en læge ville kigge på hende og hæve sine øjenbryn :P .....

The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 18:06
I det tilfælde, så tager vi bare Zenya ^^.
Flagellanter skader sig i selv, grundet religiøse overbevisninger, det gør...hun også...Men ting, som at skære sig selv med sine klør, eller lade være med at tage sig nogle af sine skader, eller andre af ligene ting...Så, hun vil nemt kunne gå et sted, og blod ville stille løbe ned af hendes arm, eller ligene... ^^ så noget i den dur. :P
Ud over det, så gør hendes madvaner at hun også nogle gange mangler vitaminer eller protein xD og, dette kan ses i perioder, hvor hun spiser lidt, måske fordi jagten er dårlig, eller holder sig selv igen ,eller igen Flagellantismen :P.....
Så, der kan være mange grunde, til at hun enten ville se en læge, eller en læge ville kigge på hende og hæve sine øjenbryn :P .....

Ahaah, på den måde! Så er jeg med igen. Der kom nemlig tre forskellige forklaringer, så jeg blev lidt forvirret d:

Men ja, lad os starte det op så, når Zenya er godkendt. Du kan jo også bare starte tråden, og så sende mig et link eller noget, og så kan jeg svare, når Zenya er godkendt - hvis du hellere vil det =)


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3