Ny karakter, søger relationer!

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 20.09.2017 03:06
Heyie, Jeg er ved at lave en ny karakter på KL! og har valgt, at kigge på nogle relationer før karakteren bliver "skabt" denne gang.

Derfor, vil der understående, være et kort afsnit hvor karakteren beskrives, med noget meta viden, sådan man kan danne sig et bedre billede af hende. efterfulgt af et afsnit der vil belyse hvilket ønsker jeg har af relationer, dette betyder ikke alle, men blot nogle af de tanker jeg selv har haft. Dette gøres således, at de kan vurdere om du har en karakter der vil, om du selv vil, og så kan de enten hoppe på en relation, eller foreslå en anden mulighed! ^^

Karakteren:
dette afsnit vil belyse karatens beskrivelse, og selvfølgelig personlighed, har valgt ikke at belyse hendes historie, men vil gerne dele den, hvis den søges i forhold til en relation.

Beskrivelse:
Civile form:

Før dem, står der en menneskelig kvinde, med store klare øjne der med det samme fanger dit blik, det ene øje er mørkt rødt, mens det andet er mørk lilla, pupillen er som normalt sort. Ansigtet er dækket i en hætte, dog er det stadig tydeligt, at håret er langt og sort, og nærmest umenneskelig i sit naturlige fald. Huden er ren, pæn og sund, dog utrolig bleg, læberne er nærmest tykke og mildt røde, men i forhold til hendes øjne er deres farve nærmest ligegyldig, da deres tydelige farver gang på gang nærmest tvinger dit blik op imod de farverige øjne.
Kvinden i sig selv er meget lav, ikke meget højere end de fleste unge, finger er slank, nok endda for slank, dog er dette svært at vurdere da læder beskytter dele af hendes figur, hvilket gør det svært at vurdere. Dog, er du sikker på, at dette er en lille kvinde, og ikke kun i højde, selv barm virker nærmest usynlig, bagen er knap fremhævet, det mest tydeligt punkt ud over hendes ansigt er hendes hofter, men er det på grund af hendes krop, eller bare fordi hun er så tynd som hun er, er svært at vurdere. Hænderne er fine, smalle og feminine, det samme er gældende ved hendes fødder og ben, igen for smalle til at være en ”sund” kvinde.

Igen, de øjne, fanger en, de bryder men hele billedet af hende, og ikke kun grundet deres farve. Det kan ses at disse er nogle øjne der har oplevet meget, holde en masse erfaring og har set ting, mange vil forkaste som virkeligt. Det eller farven virkelig sætter en af.

Kroppen selv, er nærmest perfekt, ingen ar, ingen modermærker, ingen permanente urenheder, hvilket gør kroppen nærmest unaturlig.

kigger man på denne kvinde med magiske sanser, vil man hurtigt indse noget er galt, i det hele kroppen, tøjet og hendes aura viser tydelige tegn på transmutation ligene magi.

True form:
Denne form, er næsten aldrig vist til nogle, dog vil dem der kender hende fra mørkest hær nok havde set denne, måske mere end hendes ”civile” form. Nogle mistænker dette er en magisk form hun tager, dog er dette ikke tilfældet, dette er hendes sande form, og hendes talenter inde for ”self alternation type magic” gør, blot at hun ofte ændre sin fysiologi til at ligne den samme kvinde, og nærmest aldrig laver noget om på hende, ikke engang aldrene på denne kvinde bliver lavet om. Denne evne snakker hun selv meget lidt om, og de gange den er blevet nævnt, har været ved direkte spørgsmål.

”Klang, klang klang”, lyder det som fødder af stikkelsen ramte jorden, og den kom længere og længere ud af mørket, ind i skyggerne og tættere og tættere på den oplyste hule. Lyden af dens lemmer der gik imod klipperne var tydelig, og hang i luften så om det aldrig stoppede. Det røde lysende øje skar igennem skyggerne, det andet øjne var også tydeligt selv om stikkelsen kun var i skyggerne, det lyste ikke på samme måde, men den tydelige, klare mørk lilla farve var alligevel tydelig som den blev kastet igennem skyggerne. Som lyset begyndte at vise noget af stikkelsen, kom denne kvindelige figur frem, dækket i sorte skæl, med utrolig langt blankt hvidt hår, der svingede i luften bag hende, og nemt var længere end hun selv var høj. Stikkelsen var højere end kvinden der gik derind, ramte omkring de to meter. Nemt over hvis man målte dens horn med, to horn udgik fra tændingerne og gik langs ansigtet og begyndte at gå op som de ramte stikkelens pande. Et tredje horn gik fra stikkelens baghoved og lå langs hovedbunden og begyndte at gå op, kort før de andre horn gør. Fra midten af ryggen udgik to vinger der ramte siderne af tunnelen den kom ud af, disse store ”klassiske” tynde dæmoniske vinger, hvis ender endte i en spis der ligner at den nemt kunne skære i hud som de satte mærker i stenen som de ramte dem. Mellem de tynde, feminine ben, ses en lang skæl baseret hale der træk sig hen over jorden og langsomt bevægede sig, halen var omkring så lang som hun var høj. Denne hale endte også i en spis, men ikke så tydelig eller voldsomt som vingerne.
Stikkelsen var feminin, i alt hvad man kunne tænke om ordet, tydelige hofter, faste og halvstore lår, lille skuldre, en tydelig barm og en elegant gang, samt en høj talje. Dog var hele kroppen dækket i skæl, nogle steder var det nærmest som om disse skæl dannede rustning, specielt ved hænder og fødder, her var det nærmest så om der var flere lag af skæl, hænderne og fødder endte ud i spise klør, fødderne var ikke specielle men dem der udgik fra stikkelens finger var mere specielle, da de var asymmetriske, nogle var korte, nogle var lange og den ene finger havde ikke nogle, den anden hånd var anderledes. Og et eller andet, satte tanker i gang om, at dette var forskelligt hver gang denne form blev taget, eller stikkelsen kunne ændre på disse klørs længe selv.

Persona:
Opia er med udgangspunkt, ikke direkte ond, dog har hun støre tendens til at gøre onde ting, end at gøre direkte gode.

Der er nogle der mistænker, dette ikke er grundet hvad hun gerne vil, men hvad hun ender med at gøre. Opia er nemlig ikke type der tænker meget over de ting hun gør, samt har hun nogle kommunikative problemer med dem der spontant tvinger hende til at handle. Opia snakker ikke, hvis hun kan lade være. Dette er ikke fordi hun ikke kan, men for at være venlig med dem der lytter til hende. Hendes ene evne virker igennem hendes stemme, hvilket efterlader mange minder, hvor hun har gjort skade på ting, personer eller væsner, uden at have ønsket det ved at benytte sine verbale evner. Dette medfører at Opia altid har en bog eller, flere, på sig, samt skrive værktøj, dette bruges til at danne dialog med de fleste hvis hun kan få lov til at bruge tiden på det.

Opia elsker at se andre, høre på andre, og få del i andres minder. Hun er i sig selv utrolig social, dog har hun, som nævnt nogle problemer, med mindre du har høj magisk resistentes. Dog er der nogle menneskelige aspekter hun ikke forstår, eller ikke gider forstå. Mord i sig selv er et af dem, hun ved hvor ondt det kan gøre, men samme tid, bør folk forsvare sig selv bedre. Dette medføre at Opia er i en kontant konflikt mellem ”jeg kender de følelser der er omkring dette”, og ”Jamen, folk er jo selv skyld i det”, dog er hun, når karakteren bliver skabt, for nyeligt begyndt at gå over at blive mere neutral end ond, da store dele af hendes BG, vil indeholde en tid hvor hun var ond som kerne, til ny hvor hun er begyndt at ligge ”ondskab” bag sig, så meget som hendes instinkter lader hende.

Hun er søger ikke ny viden, men nye erfaringer.
Dem der har kendt hende fra tiden i mørkest hær, vil nok vide hvem hun engang var, og de vil også vide at en dag, holdt hun op og gik, ikke at hun meldte sig ud, men hun gik stadig imod ordre kort efter dette skift skete. Om hun helt har forladt mørkest hær (så godt man nu kan), eller blot har noget andet hun skal ordne er ukendt.

Ønsker om relationer:
Her vil jeg skrive nogle af de relationer, som jeg, selv har tænkt på, betyder dette at der ikke er andre? Nej, betyder dette jeg ikke vil have andre? Nej. ^^ endelig forslå andre, endelig kom med kreative tanker omkring mulige relationer. Disse er blot nogle som vil passe godt på hendes ud fra hendes historie som den er skrevet nu, og ja, den kan ændres hvis der er nogle relationer der vil medføre at noget skal ændres.

Mørkets hær
Jeg vil gerne have relationer fra nogen der har kendt hende i mørkest hær, dette er både fordi at her er der opsigt til konflikt, og en masse vidunderlig dialog. Samt kan jeg se mulighed for lange go gode plots i dette område.
Så, både nogle der kender hende fra hendes tid, eller har hørt om hende.
nogle der ved hvad der skete siden hun ”tog en pause” eller ”forlod (så godt man nu kan)” og mere eller mindre har accepteret dette, eller netop ikke acceptere dette og ønsker en bedre forklaring (Denne relation behøver ikke være mørkest hær, der kan sagtens give mening fra både lysets hær, eller andre muligheder.)
Følelser
Opia, er midt i en kæmpe følelsesmæssig konflikt, som kan medføre enten hun bliver en meget mørk karakter, eller vil kæmpe for at blive en lys. Derfor søger jeg relationer der kan hjælpe hende med følelser, enten med at lære hende om dem, og hvor skønne og forfærdelige de er, og hvorfor begge dele er godt. Eller nogle der kan få hende til at føle dem, både i godt on ondt.
Her, er der også mulighed for at nogle kan være manipulativ, og forsøge at skubbe hende en negativ vej, eller være manipulativ og skubbe hende den ”rigtige” vej.
Disse relationer, har jeg selv vurderet til at ville være store for hendes udvikling og hvordan hendes fremtidige historie kommer til at se ud.
Guide
Jeg har den her tanke om, at en person, der aktivt rejser rundt med hende, med klare mål i sit sind, for at vise hende ting, enten smukke natur ting, eller bestemte ting i de forskellige byer, eller for at opleve bestemte ting – de her kan være alt muligt, men ting en dæmon fra mørkest hær ikke selv vil tænke på at se. Og på denne måde, lære hende noget om verden, som hun ikke selv vil søge medmindre dette var tilfældigt. Denne relation, kan jeg se mange muligheder med, både hvordan de første gang mødtes, og hvordan de i fremtiden vil bruge tid sammen.

Ejer
Som nævnt er hun midt i en kæmpe intern konflikt. Og, jeg personligt syntes det kan være en utrolig interessant vinkel at tage på dette, hvis der var en, som kendte hendes sande navn og havde udnyttet dette enten til godt eller ondt, eller 100% sine egne gevinster. Denne vinkel på hendes interne konflikt, tror jeg, enten kan skabe en utrolig dyb udvikling for hende, eller skabe mange konflikter, hvor andre eller hende ”ejer” er nærmest tvunget til at hjælpe eller guide, eller manipulere hende.
------
Nu er ordet manipuleret brugt en del, betyder det, at hun er nem at manipulere? Nej, det gør det ikke, men, der er nogle ting ved hende, specielt lige nu, der gør hende nemmere end normalt at manipulere.  Der søges selvfølgelig også bekendtskaber, venner, veninder, og partnere, krigs venner, osv. ^^ Dog, har jeg ikke tænkt meget over historien forbundet til disse.

Jeg håber at høre fra nogle af jer ^^, og håber endnu mere, at få nogle forslag til relationer, der er mere kreative, og mere spilskabende eller karakter skabende end disse jeg selv har tænkt.
Mange hilsner: Soulzero.

ps: ”Min din karakter er jo ikke accepteret i nu? Så hvorfor?” Jo, fordi jeg gerne vil høre om disse først, høre om mulighederne, tilpasse historien til disse, og helts tilføre navne til den. ^^

The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 20.09.2017 23:46
Hej!

Jeg har en karakter, Cayden, i Mørkets Hær. Han har en meget klar mening om, hvad der er godt og ondt, og han synes at alle mørkets væsner skal kæmpe for en bedre verden for dem selv. Han har helt sikkert lagt mærke til Opia.
Det lyder til at hun ikke er i mørkets hær længere og hvis han møder hende, kunne jeg godt forestille mig at han vil prøve at overbevise hende om at det er bedst for alle hvis hun vender tilbage til hæren. Hun skal jo kæmpe for "det gode". Samtidig er han dog også 100% overbevist om at alle dæmoner har fortjent deres frihed, så hvis hun virkelig ikke vil tilbage til hæren, så vil han også kæmpe for at hun får lov til at lade være, og vil beskytte hende imod andre. Han vil i hvert fald gerne have en forklaring og han vil også gerne forsøge at overbevise hende om at komme tilbage.

I forhold til manipulation, så har han de her meget klare holdninger, som han selv synes er "gode", og han vil også forsøge at åbne hendes øjne for at finde den "rigtige" vej. Den synes han selv at han har fundet og han tror at han handler i alles bedste interesse når han hjælper hende på den måde. 

Jeg er også åben for at de kender hinanden på andre måder, det var bare lige hvad jeg tænkte da jeg læste om hende!

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 21.09.2017 00:35
Hej Void! Det lyder rigtig godt! ^^

hun har aldrig "officielt" forladt hæren, som nævnt, men mange mistænker det, mens nogle tænker "hun kommer helt sikkert igen", men det lyder som en vidunderlig historie ^^
og virker som en god måde, de har kendt hinanden på, være i samme lejr, være på samme slagmark? måske? Og så ikke set hinanden noget tid, og så har hørt om hun er "gået".
Men, Opia har været i høren i over 150år.. xD Hun er åben omkring hun er dæmon til andre i mørkest hær, ude fra, de må selv regne det ud, så det ville han uden tvivl vide ^^

Jeg syntes det lyder utrolig godt! ^^!
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 21.09.2017 21:02
Jeg kan godt forestille mig at de har været i samme lejr/ på samme slagmark! Der skabes venskaber også nemmere! Cayden er meget beskyttende overfor alle de dæmoner han kender (han er "god" på den måde haha), så hvis han ser hende, så vil han også konfrontere hende med hendes forsvinden, og sikkert straks gå ud fra at hun er forsvundet fordi hun er kommet under magt af et menneske - han tænker altid det værste om mennesker + han tror det er den eneste grund til at man kan vælge at forladen hæren xD

hvis hun på noget tidspunkt i sit liv har haft brug for én til at overtale hende til at myrde mennesker, så kan du også sagtens lægge ansvaret på ham. Han er virkelig god til at få det til at lyde som om mennesker er de værste væsner i verden og en trussel mod fred i landet og imod alle dæmoner, så de fortjener at dø xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9