Endnu en søger..

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 16.07.2017 18:55
ja, nu har jeg så lige slagtet endnu e håndfuld karakterer da jeg tvivlede at folk ville skrive med dem...  [ dæmonvogter silke, led samme skæbne som sin mor og blev nok dræbt af sin mor. dæmonungen Prisma.. Forsvandt nok et eller andet sted hen i kzar moras mørke.  Og sidste en ikke mindst dæmonen og slaveejeren/træneren Yamir, som nok også bare forduftet who knows.. ?  ved at de alle sammen ikke siger jer noget men ja... ]


Er ikke vant til at skrive 'søgere', men er mere vant til at tegne den slags junk. Men ja,  jeg er  terribel til at komme i kontakt med folk så må vel forsøge mig på denne måde der for mig er  grænseoversridende på et punkt hvor jeg nærmest føler mig som en der har stillet sig nøgen midt op på en motorvej..

Anyway har jeg stadig mit nyeste skud på stammen den dumme afstukne slave Zari.
 Hvis nogen skulle have lyst til at skrive med hende, eller om muligt blive hendes nye herre / en der frikøber hende fra slavehandlere der kan have haft  fanget hende. Eller andre ideer er i velkomne til at skrive her..


 Giver det 3 dage, hvis ikke der er kommet bud der, ryger hun også på slagtebænken.


Hvis i skulle være interesserede i at skrive med nogle af mine andre karakterer er I også velkomne til at skrive her. 


*skride tilbage ned i sit kaninhul *
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
posts
30
karakterer

Zofrost 16.07.2017 19:08
Hej!

Åh, jeg kunne vildt godt tænke mig en tråd mellem Zari og Zofrost :D To formskiftere, den ene sød, uskyldig og nuttet, den anden stor, farlig og helt fortabt!

Jeg menes at erindre, at Zari løber rundt nede i Rubinien? Hvis det var, kunne de sagtens mødes. Hvad vil du sige til, at Zofrost for én gangs skyld kunne gøre noget godt og frelse hende fra onde væsner? Han er stadig under sin NPC-herre, men får lov til at rende rundt for sig selv noget af tiden.

Hvis du har andre idéer, så er jeg frisk også ^^ Zari er så sød!


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3