En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 18.12.2011 12:01
Han ler mildt ved hende første ord, og hans øjne funkler i skæret fra lysene. Hendes kærtegn bliver nydt lige så vel som hun selv og den svage rødme i hendes kinder. Og ved guderne hvor han er glad for hendes opmærksomhed. Mere end han egentligt har lyst til at indrømme overfor sig selv.
"Har jeg?" spørger han på en måde, der lader hende vide, han er fuldt ud klar over det, "Jamen så er det vel godt, jeg viser det så meget?" der er en let drillende klang i hans stemme, hans øjenvipper fejer ned og skjuler hans øjne et øjeblik; lange, sorte øjenvipper der egentligt passede bedre på en kvinde end en mand, men alligevel bekom ham vel. "Tænkte De på noget andet angående min mund, nu De er ved området?" fortsætter han så i en uskyldig tone, mens udtrykket i hans øjne, der stadig er halvt skjult af øjenvipperne, er intenst, varmt og kærligt, og hans øjne søger mod hendes mund med en brændende trang til at læne sig frem og trykke et kys mod den.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.12.2011 01:03
Signøjnerkvinden smiler stadigvæk roligt i det at hun betragter manden foran sig. Hans blide latter får hende til at føle sig godt tilpas, og hun føler sig afslappet i hans selskab. Ved hans ord, hans spørgsmål, spreder smilet sig lidt mere over hendes læber og hun ler.

"Ja det har du, og det må jeg sige, det er det." Siger hun, og læner sit ansigt mere i sin frie hånd. Hun betragter ham idet at han lukker øjnene og lader dem dækkes af de sorte øjenvipper. Det var en første gang at hun har set dem så lange, på en blond person, virkelig. Hans spørgsmål får hende dog til at smile lidt igen, og hun betragter han drillende, idet at hendes fingre kører lidt i ring over hans ud på hans hånd, "Tjoh..." hun kniber øjnene lidt sammen og lader hendes blik glide over på hans læber, holde det lidt, og så at se ham i øjnene med et varmt blik, "Der er nok enting..~" Hun er på ham, "Eller to."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 17:34
Han nyder hendes smil og betragter hende gennem øjenvipperne, med et kækt, men også farligt lidenskabeligt smil. Hans egne fingre kærtegner blidt hendes hånd, som hendes hans, og han fastholder hendes blik intenst.
"Og hvad, om jeg må spørge, kunne de hele to ting så være?" spørger han let drillende, er bevidst om hendes blik, der glider til hans mund, før det igen finder hans, og han ler indvendigt og føler sommerfugle i maven et øjeblik.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 18:37
Aishe smiler let, og en blid rødmen spredes over hendes kinder endnu. "Det kunne De tænke Dem at vide," siger hun lidt drillende, og giver hans hånd et blidt klem. "Det kan være De får det at vide senere~"
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 19:04
Han ler muntert, men kan ikke lade være med at have et lidt skuffet udtryk i øjnene over at blive nægtet et svar, men det bliver der ikke længe, og snart er det de same muntre, charmerende øjne, der næsten hele tiden har hvilet på hende.
"Jamen dog, en rigtig lille drillepind, De er!" ler han og kærtegner blidt hendes hånd. "Så må jeg jo se om jeg kan ryste det ud af Dem senere." Hendes rødmen har dog givet ham en ide om hvad, hun har tænkt på, og det glæder ham, hvis hendes tanker skulle være beskæftiget i samme retning som hans egne. Han ser hende smilende i øjnene og holder hendes hånd blidt et øjeblik, før et drillende udtryk glider over hans ansigt.
"Eller måske skulle jeg hjælpe din fantasi lidt på vej?" driller han og løfter hendes hånd op, hvor hans læber blidt og blødt trykkes mod hendes fingre i nogle lange sekunder, før han lægger dem begge på bordet igen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 19:43
"Det er jo præcis det jeg er." Aishe smiler til ham, drillende, rød i kindernf og påvirket af hans charme, og behagelige væsen. At sige at hun ikke er ville være den største løgn. Hendes fantasi fejlede nok intet, og igen slog det hende hvor bløde, og ikke desto mindre varme læber at han har. Hun tager da et blidt greb i hans hånd, hendes blik varm, måske endda en smule lidenskabelig, men stadig med en undertone af dril"måske lidt. Men jeg tror nu at det går."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 19:50
Han smiler skævt, charmerende og betragter hende med et intenst blik, mens hans øjenvipper finder på plads over øjet igen.
"En skam," driller han, "virkelig en skam!" Han vil have hende til at spørge hvorfor, og det er ingen hemmelighed. Han nyder deres drillerier og hendes selskab virker dulmende på ham. At hun gav ham lov til at kysse sin hånd tager han kun som en opmuntring, og han vil ikke lade sig slå ud nu han er så tæt på at få rødmen til at farve hele hendes ansigt. Hvis han kan lede hendes tanker i den rigtige retning, vil han opnå sit mål, og det skulle fryde ham at have hende tænkende om sig på den måde.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 19:59
"En skam? Virkelig? Hvorfor dog?" Aishe ser på ham nysgerrigt, og sætter hovedet lidt på skrå. Hendes blik også intenst, og bider sig lidt i læben, nysgerrig var hun nu engang, og også ved at lære ham bedre at kende. For selvom at hun kender hans minder, så er det rarest at lære ham at kende mere.. Personligt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 20:04
Han venter et øjeblik, har travlt med at kærtegne hendes hånd i små stimulerende cirkler, men omsider svare han langsomt, mens hans blik er intenst, brændende og kærligt på samme tid.
"Fordi jeg ville have elsket at gøre det," smiler han drillende, men oprigtigt på samme tid. Hans smil hviler stadig om hans læber, blødt og charmerende, og han kan slet ikke tage øjnene fra hende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 20:29
Hun smiler mens hun betragter ham, optaget med kærtegnene, hans svar får hen
de til at le, "det kunne jeg næsten gætte!" hans blik er så fængende, at hun tager sigselv i bare at sidde og kigge på ham.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 20:39
Og han er glad for at kunne se tilbage i hendes fortryllende øjne.
"Hvis De gættede det, hvorfor spurgte De så?" driller han let leende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 20:54
"For at bekræfte det." siger hun drillende, "det skader skader ikke at tjekke, eh?" hun stryger hans hånd, og flytter sin egen til at ligge ovenpå hans hånd og kører sine fingre lidt i cirkel over hans hud.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 21:01
"Nej, intet," ler han muntert og glæder sig over hendes kærtegn. De små cirkler sender en halvt kildende, halvt brændende fornemmelse gennem ham, der ikke er ganske ubehagelig, og han er glad for at have hende nær sig. Alle tanker om spådom og Maki er glemt, og han lever kun i øjeblikket og i Aishes øjne.
"Deres øjne er virkelig fantastiske," siger han med et let suk, "Jeg kunne sidde og stirre på dem resten af natten!" Han klukler let ved sin egen betragtning og ser mildt på hende. "En helt unik farve," tilføjer han så, nærmest for sig selv.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 21:12
Hendes smil er lidt større nu og hun ler blidt igen "tak, og jeg må sige det samme om Dem, Deres øjnes farve er heller ikke hel så almen heller." Hun sukker med et blidt smil. "Den er så.. Varm."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 21:18
Han ler let og kærtegner hendes hånd med tomlen.
"Jeg tror måske mere det er følelsen end farven, min smukke," bemærker han lavmælt, lænet let ind mod hende, så der ikke er chance for andre hører det end hende. Igen løfter han forsigtigt hendes hånd op til sin mund, men denne gang lader han et dvælense kys falde mod hver fingerspids, før han sænker den ned og lægger sin frie hånd hen over hendes.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 21:29
"eller måske kombinationen af det." hun læner sig opsættende frem mod ham lidt, men smiler ved de blide kys igen. Så læner hun sig en smule mere frem imod ham, og ser ham i øjnene lidt igen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 21:42
Han læner sig selv let fremad, uden at bemærke det, indtil de er så tæt, deres ånde kan mærkes mod den andens hage. Han betragter hende indgående, og nu de smukke øjne er endnu tættere, oplever han en svær åndenød et øjeblik. De skinner som poleret rav, de øjne, og han føler sig svimmel et øjeblik og kan ikke holde op med at smile. Forsigtigt rækker han den øverste hånd op og stryger hendes kind, den hvor brandmærkerne er der, og fjerner lidt af hendes pandehår. Det generer ham ikke, hendes hud er ujævn, og hans blik er mere forundret end frastødt eller lignende, mens han kort ser på det, for så at vende tilbage til hendes øjne. Han smiler hele tiden, hans tanker beskæftiget kun af hende, og han mærker en ubærlig trang til at fange hende i sine arme, trykke hende til sit bryst og kysse hende, til hun selv er lige så åndeløs som han er.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 21:58
Hun glemmer selv at trække vejret i et par sekunder, mens hun betragter manden foran sig og hans intense blik. Hun rødmer dybt ved hans berøring, og hendes blik flakker kortvarigt inden at hun så indser at han igen ikke virker påvirket af det som andre. Hun tager et blid indånding, før at hun så den der blidt trykker sine læber imod hans. Følelserne løb af med hende et øjeblik, og hun trækker sig da også tilbage igen, kort efter, for at se lidt på ham.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 22:04
Han er overrasket, men på en god måde, da hun tager initiativet til et kys, og han nyder det og forsøger at holde det længere end hun vil tillade det. Da hun trækker sig lidt tilbage, ser han smilende på hende og kærtegner igen hendes kind blidt. Hans blik er varmt som aldrig før, hans smil charmerende på en lidt anden, mere tiltrækkende og varm måde, han ikke selv er herre over, og sommerfuglene danser rundt i hans mave og nægter at lægge sig.
"Er jeg så farlig?" spørger han på randen til latter, og alligevel alvorlig på samme tid. Men blidt og stille, lød hans ord, og han fastholder hendes blik med sine skinnende øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 22:24
Hun bider sig i læben og kan ikke lade være med at le blidt, "nej.. Nej det er De nu ikke." hun slår blikket lidt ned på deres hænder og så på ham igen. "De er en meget behagelig person, faktisk."
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7