Han stikker en hånd ned i sin ene lomme, og da hans hånd kommer til syne igen, er den fast lukket om en lille sort fløjte. Han betragter indgående fløjten, og lader slet ikke til at bemærke pigens tilstedeværelse.
Kinzu 14.09.2009 15:31
Caine kommer til syne bag et af de mange træerne. Han går med lukkede øjne og hovedet lagt let tilbage, mens han nyder solens varme stråler, så det er rent held, at han ikke støder ind i nogen af træerne. Da han træder bort fra træerne og ind i den lille lysning, åbner han dog sine øjne. Et øjeblik kan han intet se, fordi solen er blændende, men da hans øjne får vænnet sig til det kraftige dagslys, får han øje på en pige, der ligger i græsset. Hun ser ikke ud til at være så gammel, højst fjorten år. Han trækker på skuldrene og ignorerer hende fuldkommen, da han sætter sig ned på en væltet træstamme, der er helt overbegroet af mos og svampe.Han stikker en hånd ned i sin ene lomme, og da hans hånd kommer til syne igen, er den fast lukket om en lille sort fløjte. Han betragter indgående fløjten, og lader slet ikke til at bemærke pigens tilstedeværelse.
Angelina 14.09.2009 15:34
Kash sætter sig op da hun hører nogen komme.Hun betragter Caine, meget forsigtigt.
"Hej.." kommer det så fra hende. Hun smiler skævt til ham.
Egentlig er hun lidt bange for ham, men hun har altid lært
at man skal være imødekommende og ikke være så genert.
Og hun ville jo også gerne have nogle venner her.
Kinzu 14.09.2009 15:42
Caine fortsætter med at kigge undersøgende på fløjten, som han vender og drejer i sine hænder. Han kigger ikke engang op, da pigen hilser på ham. Først da han skal til at svare hende, sender han hende et dovent blik, og han når dermed at registrerer hendes skæve smil. Men han gengælder det ikke, han vedbliver bare at kigge uinteresseret på hende."Hej," svarer han hende.
Han lader kort sit blik glide under hende, før hans opmærksomhed endnu engang bliver rettet imod fløjten. Hun var jo bare en lille pige, der sikkert var ligeså irriterende som andre små piger, så hvorfor skulle han gide at koncentrere sig om hende?
Han ligger hovedet tilbage og kigger op på himlen. Her i lysningen, hvor der ingen trætoppe er til at dække for den, er himlen let at få øje på.
Angelina 14.09.2009 15:45
Kash ser skummelt på ham. han var da faktisk skide irriterende. hun sætter sig op ad et træ og ignorere ham. Kashmir finder sin taske
frem og begynder at kigge den igennem. Hun havde lidt tøj, det våde håndklæde,
en bog og noget papir at skrive på. Hun tager papiret frem og noget at skrive
med, som hun selv havde pakket.
Hun skriver: Jeg har stadig ikke fundet noget sted at bo!
Mange ville tro at en 14årig pige ikke ville kunne stave, men hun kommer
jo fra en fin familie, så hun kan både skrive og læse.
Hun pakker sedlen og blyanten væk igen og læner hovedet tilbage..
Kinzu 14.09.2009 15:51
Caine bemærker hendes skumle blik, og skuler af hende som svar."Hvad er du så sur over, hva'?" siger han. "Jeg har ikke gjort andet end at sige hej til dig, og du er allerede ved at blive vred på mig."
Sådan en irriterende unge.
Han sukkede og lænede sig så meget tilbage, som hans balanceevne tillod ham uden at han faldt ned. Han sukkede og skævede kort til pigen, som nu sad med papir og blyant i hånden og skrev et eller andet ned, som han ikke kunne se, hvad var. Hun kunne åbenbart både læse og skrive. Så kom hun sikkert fra en velhavende familie. Men hvad laved ehun så midt ude i en skov?
Han rystede på hovedet og skubbede hurtigt de tanker ud af sit hoved. Han gad da ikke bekymre sig om hendes problemer.
Angelina 14.09.2009 15:53
Kash ligger sig ned på maven og kigger over på Caine. "Jeg er ikke sur. Jeg er faktísk glad idag." svarer hun og smiler varmt.
Hun ligger ikke selv mærke til at hendes top falder lidt ned, så man
kan se hendes kavaler gang. Men det er heller ikke meget man kan se.
"Hvad laver du herude?" spørger hun roligt.
Hmm, han virkede sjov. Men også lidt mystisk..
Kinzu 14.09.2009 16:00
Caine må beherske sig selv for ikke at rynke på næsen af hendes varme smil. Først er hun glad, så sur og så endnu gladere end før. Det kan man da kalde for humørsvinginger, og det er bestemt ikke noget, han bryder sig om. Han bryder sig i det hele taget ikke om, når andre folk er glade og lykkelige, og han ikke selv er det."Det virkede ellers ikke sådan," siger han til hende og skuler igen.
Han rykker uroligt rundt på træstammen. Det er varmt sådan at sidde ude i solen, især man har så mørkt tøj på, som han har idag. Det kan endda ende med at blive helt ulideligt, hvis han bliver siddende for længe.
Da pigen spørger, hva dhan laver her, ruller han med øjnene.
"Hvad kommer det i det hele tager dig ved?" spørger han.
Angelina 14.09.2009 16:04
Hun smiler skævt. "undskyld jeg er bare træt" siger hun så. Hun plejer bare at være stille og rolig.
Hun kigger tavst på ham. det var da helt forfærdenligt som den dreng
snakkede til hende. Ikke blive sur, ikke blive sur.
hun virkede altid som en glad pige, men når nogen gjorde hende sur,
fik de det også at vide.
"Hvad har jeg gjort dig? Kan du slet ikke snakke ordenligt? Nu prøver
jeg at være sød og finde nogen at være sammen med, for jeg har aldrig været
her før, og du kan sige hej og kigge på mig i 1 sekund. Som om du nogen-
sinde ville kunne kende mig næste gang du ser mig." hvæser hun nærmest.
Hun ville ikke være ond, så hun ser ned. undskyld prøver hun at
sige, men det forbliver i hendes tanker.
Kinzu 14.09.2009 16:13
Caine hæver det ene øjenbryn over hendes svar."Du er simpelthen sur, fordi du er træt... træt midt på dagen?" lyder det undrende fra ham.
Det er den dårligste undskyldning, han har hørt længe.
Da hun giver sig til at hvæse en masse vrede ord af ham, slår han uinteresserede klik med tungen. Ja, han ved da godt, at han ikke ligefrem er verdens mest venlige og godsindede menneske, og han ved da også godt, at han ikke er så let at føre en normal samtale med, men hvis hun har så stort et problem med det, kan hun jo bare lade ham være.
"Nej, selvfølgelig vil jeg ikke kunne genkende dig, hvis jeg nogensinde møder dig igen! Jeg har en masse andre ting at foretage mig end at gå rundt og huske på ligegyldige personeres ansigter," siger han gnavent.
Nu troede han lige, at han havde fundet et bare nogenlunde stille og afsides sted at være, men nej, selvfølgelig skal han møde sådan en som hende, der ikke ved, hvornår hun skal holde mund.
Angelina 14.09.2009 16:17
"Jeg har gået og gået i flere dage for at komme hertil og den første jeg møderer en kæmpe idiot" vrisser hun. hun ser ned. Det bliver ikke sjovt at være her.
Egentlig ville hun gerne hjem igen, men hun vil ikke vise hendes forældre at hun ikke kan klare sig selv.
"Og ved du hvad? Hvis du synes jeg er så fandens irriterende og ligegyldig
kan du da bare gå!" siger hun så. Man kan høre på hende at hun er såret
over den velkomst. Dog ved hun også godt hun selv har været udenom det.
Men havde det nu været en anden hun havde mødt, en rar én, havde hun
måske bedre kunnet lide det her sted.
Kinzu 14.09.2009 16:22
"Slap dog af, lille pige!" siger han.Det er dog utroligt, som hun kan råbe og blive sur over ingenting.
Han trækker på skuldrene ved hendes sidste ord. Hvis det er sådan, hun vil have det, så...
"Ved du hvad? Så gør jeg da bare det," siger han køligt.
Han rejser sig op, sender hende et isende og begiver sig derefter væk fra lysningen. Hvis hun så gerne vil have, at han går sin vej, så skal hun nok få det, som hun vil have det!
//out (sorry, jeg bliver nødt til at logge af nu, for jeg har en masse lektier, der skal laves >_<)
Angelina 14.09.2009 16:24
Kash ser efter Caine. dumme lort, tænker hun. hun smiler skævt. rejser sig og tager sine ting. Nu skulle hun ud og finde et sted hvor hun kunne bo.
Og det blev da ivertfald ikke ved ham der...
/Out
Venus 08.02.2010 21:23
Noget småt og metalisk snorer gennem luften og et klonk høres fra et træ. Så kommer lydende igen, efterfulgt to store metaliske genstande og endnu to klonk, men denne gang noget dybere. Nogen går gennem sneen hen mod træt og vrister de to lange knive og sværende ud af den rug bark. Så begynder personen at gå gennem sneen, tilbage til sin start position.Ethelihn siktede et sekund og slyngede sin ene kastekniv afsted mod det punkt på træet - et ar efter en gren - som hun havde udvalgt til at være skydeskive. Hendes første kast havde været fremragende, hvis hun selv skulle sige det, men sværdene havde ramt ved siden af. Jo, de havde skam ramt træet, men ikke lige der, hvor hun ville have dem til at gøre det. Denne gang forsøgte hun sig med et sværd ad gangen. pletskud! Et lille triumferende smil dansede i hendes mundvig. Så fulgte det andet sværd. Sværdet ramte et træ, for man kunne høre metallet svinge, men Ethelihn kunne ikke se det. Fandens! Det røg ind i skoven. Meget utilfreds med sit andet forsøg traskede hun ind mellem træerne i skovbrynet der, hvor sværdet var forsvundet ind i mørket.
"Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
Xenix 08.02.2010 21:35
"STORM!" en snærrende stemme skar gennem skovens mørke, Tara havde opdaget at fuglen havde taget en hest ind i landsbyen, da hun havde givet den lov at jage frit, pokkers til kræ. "Jeg har sagt at det er for ricikabelt, hvor længe skal eg blive ved med at ...." Tarasikas talestrøm blev i det samme stoppet da et sværd fløj gennem luften og borrede sig ind i et træ ikke mange centimeret fra hvor hun stod.Hurtigt linkede hun afværgende med øjnene før hun stirredei retning af hvor sværdet var kommet fra, var der nogle der havde set hende? Eller Storm det store bæst der endnu mæskede sig i kadavret af hesten.
Tara foldede sine egne vinger helt ind til ryggen, så hun blev så lille et mål som muligt, før hun bevægede sig langsomt hen til et større træ, som hun gemte sig bag, med begge sine lange daggerter trukket.
Nu skulle hun bare vente på at jægeren, krigeren eller soldaten kom efter sit sværd, havde målet ikke været så tæt på ville hun sikkert kunne finde hende via. sin evne, men der var for lidt tid, og Tara ville slet ikke kunne koncentrere sig nok

Venus 08.02.2010 21:56
Ethelihn fandt sit sværd og så på det, som hun kunne skælde det ud for at have ramt ved siden af. Hun vidste udemærket, at det var hendes egen fejl, men det gjorde hende ikke mere irritabel. Pludselig gik det op for hende, at det var Kravenohs sværd og ikke hendes eget, der var kommet på afveje. Selvom det egentlig ikke havde noget med sagen at gøre, hjalp det lidt på humøret. Hvorfor kalder jeg det egentlig stadig Kravenohs? Det har jo ikke været hans i lang ti- En bevægelse i skyggerne fik Ethelihn til at stoppe op og hæve sit lige nu eneste sværd. "Jeg har set dig... kom så ud," sagde hun med en kold, bestemt stemme. Efter et lille øjebliks ventet, tilføjer hun utålmodigt: "Jeg har altså ikke hele dagen. Kom så her ud, hvor jeg kan se dig." Normalt var Ethelihn lidt bedre til at styre sin utålmodighed, men kulden generede hende grusomt. Den var kun til at holde ud, fordi hun blev holdt varm af træningen og sin vinrøde mørkets kriger-kappe. I dag skjulte den dog ingen rusten, men bare et par let posede bukser, støvler og en top."Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Xenix 08.02.2010 22:07
Tara så skikkelsen an, hvor havde hun set sådan en kappe før, noget sagde hende bestetm at det ikke var godt, hvad i alverdenen skulle hun stille op, og så var kvinden endda bevæbnet. Tara tog sig til hovedet og skævede gennem mørket, over på sin store fugl der endnu mæskede sig i hestekød, som om han ville flytte sig nu.Tara stivnede idet hun hørte kvindens ryst, hun lød till til at være tilfreds, dog var der kun én ting at gøre, pute sig lidt op. Tara slog de store rødbrune vinger ud, hvilket fil hende til at virke meget større end hun egentligt var, før hun trådte væk fra træet, og hen mod Ethelihn, ud i måneskæret, hvor kvinden dermed kun ville kunne se Taras silhuet. "Du får det næsten til at lyde som om jeg skulle til at .... flygte?" lød en blød rolig stemme, dette var dog slet slet ikke noget der kom i nærheden af sandheden, Tara var skrækslagen for alt hvad der kunne udgøre en potentiel fare, denne gang havde hun dog heldigvis Storm tæt på, hvis der skulle ske noget.
Takket være Taras mange leveår havde hun dog lært at holde sine nerver i ro, og få sig selv til at fremtræde så intimiderende som muligt, "Så, hvad er problemet?" Tara lød henkastet i en sådan grad, at det halve kunne være nok, men det var vigtigt at underspille en rolle, det var sikkert, i hvert fald i Tarasikas verden

Venus 08.02.2010 22:23
Ethelihn spærrede øjnene op. Hun var ikke blevet bange -eller jo måske lidt, men den slags nægtede hun at indrømme over for sig selv. Hun ville dog godt indrømme, at det her ikke lige var, hvad hun havde forventet. Men i det mindste virkede, hvad det nu var temmeligt ufarlig - altså på den måde at forstå, at den ikke var truende. Ethelihn tænkte den, fordi den lignde et menneske, men åbenlyst ikke var det. Hun lod sværet hænge ned langs siden."Det kan du ikke regne ud?" På trods af Ethelihn vidste, det måske ikke var helt klogt at tirre Tara, kunne hun ikke lade være. Hun sukkede opgivende. "Når man befinder sig i en mørk skov midt om natten og nogen gemmer sig bag et træ, får man som regel den tanke, at man skal være lidt opmærksom." Det var lidt underdrevet, men det gjorde ikke noget. man kunne nemt få den tanke, at Ethelihn hentydede til mangel på intelligens, så hendes mål var nået.
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Xenix 08.02.2010 22:48
"Nårh!" fortsatte Tara med et lille smil og den stadig alt for henkastede attitude "En stor bevæbnet kvinde, som dig, burde da ellers ikke være så bange af sig! Hah!" sagde hun så, og pegede med den ene dagger mod Ethelihns sværd, før Tarasika selv satte sine knive på plads, i holderene der sad på ydersiden af hvert lår, Tara havde endnu ikke lært at klæde sig efter årstiden, og ville nok heller aldrig lære det, hun havde vingerne til at slå om sig, hvis det hele gik galt.Tara løftede et øjenbryn mod kvinden foran hende, Tara var væsentligt højere end hende, hvilket også var grunden til at hun lagde tryk på stor, Taras talegaver var uundværlige i mange situationer, især når det handlede om at 'narre fjenden' som nogle ville udtrykke det.
"Og måske var der nogen af os der ikke gemte os i skyggerne, men faktisk var på jagt, hvis det dog ikke havde været for larmende mennesker, der skræmte alle dyrene væk!" fortsatte Tarasika sin hån, med en henkastet, viftende hånd, der skulle symbolisere hendes opgivenhed over for menneskeracen.
Elverkvinden vidste ikke hvor langt hun kunne gå med Ethelihn, forhåbentlig ville hun overvurdere Tara og derfor lede mødet ud i en samtale, eller i at hun forføjede sig. Det værste der kunne ske nu var, at Ethelin ville angribe hende, nok havde Tara mange fordele i kamp, men hun brød sig ikke om at slås, og slet ikke med typer som kvinden hér, da Tara havde en dårlig fornemmelse med den kappe kvinden havde på, hvor var det hun havde set den før?

Venus 09.02.2010 19:50
Ethelihn smilede hånligt. Hendes størrelse passede hende ganske udmærket. Og når man nu taler om størrelse, Hun så op og ned ad den skikkelse, der stod foran hende. "Og du tror ikke et monstrum som dig ville skræmme dem væk?" Af hendes ansigtsudtryk kunne man tydeligt læse, at hun undertrykte et fnis. Hun havde ikke rumsteret meget rundt, og hvad ragede det i øvrigt også hende, om dette væsen havde været på jagt. Hun var såmænd bedøvende ligeglad. Og mens hun tænkte disse ligegyldige tanker studerede hun Tara. Hun virkede mindre og mindre truende for vært øjeblik. Hun virker ikke særligt stor eller stærk... Hun så lidt længere på de udspredte vinger. Det virker nærmest som om - hun puste sig?Hun gik tilbage mod udkanten af skoven, hentede sine knive og sit sværd. Mens hun satte sine sværd og knive på plads sit bælte, spurgte hun uden at se på Tara: "Hvis du var på jagt, hvad lurede du så på mig for?" Det var noget, hun ikke helt havde fanget. Det var da muligt, hun forstyrrede, men så ville man vel bevæge sig et andet sted hen, ville man ikke?
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Xenix 09.02.2010 20:35
Tara gengældte roligt kvindens smil "Nah, til forskel for jer mennesker har vi en fordel når det kommer til larm og klodsethed!" sagde hun og viftede igen med hånden, Tara var heldigvis ret let på tå så at sige, takket være hendes elviske afstamning havde hun en hvis elegance, desværre var det ikke så tit hun var på jagt, og i denne situation var det i hvert fald ikke sandt."jeg holdt skam ikke øje med dig tværtimod opdagede jeg dig først da du ikke længere var i stand til at holde styr på dine våben!" sagde Tara bestemt og foldede igen vingerne ind til kroppen, så hun blev et mindre mål, i tilfælde af, at kvinden kunne finde på at kaste en kniv eller et sværd efter hende, det var svært at sige med folks temperamenter især i disse tider hvor mørkets lord hærgede riget ..... Pludselig gik noget op for Tara, kvinden forean hende var slet ikke nogen almindelig kvinde, hun var sikkert tilhænger af mørkets lord.
Hurtigt kneb hun øjnene sammen mod kvinden, hvis hun bare kunne berøre hende, ville det hele være meget lettere, og Tara ville med det samme kende til hele hendes baggrund og evner, men et håndtryk ville nok ikke være det smarteste træk lige nu!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet