Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 03.04.2008 17:15
Mika skulle til at svare Tezz, da Viki afbryder, og fortæller hvad hun ønsker. Han smiler og rynker hans næse, da han læner sig over mod Viki.
"Og hvorfor har vi pludselig ikke nogen æbler? ... hm?,, Han retter sig op igen og tager en slurk af sin appelsin juice.
"Jeg mindes ellers at havde en del frugter i kurven igår,, Blikket ser spørgende hen på Viki derefter Valentin, men ryster så på hovedet "nej, ligemeget,,
Mika ser over på Tezz
"Men hvorfor ikke tage en tur i skoven, bare for hyggens skyld,,

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 03.04.2008 17:18
Valentin smittes af Vikis ivrighed, og fordi hun ønsker at komme ud, så ville han da også gerne. Vis søster gjorde noget, så hvorfor skulle han ikke også gøre det?
Han klapper i hænderne og ser leende over på Mika
"Ud ud ud!,, hvorefter han hurtigt propper endnu et stykke mad ind i munden
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 03.04.2008 17:23
Tezz tygger af munden, "kan vi da sagtens tage ud i skoven, måske kan vi da tage på skovtur? og nyde det dejlige vejr" selv trængte Tezz at komme ud, og Viki var åbenlyst begejstret for at komme ud, og Valentin, selv om det var svært at se om dt var ham selv eller fordi det var begrund af Viki...
"men jeg syntes det vil være en god ide" siger hun så inden hun tager en ny bid mad
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 03.04.2008 17:25
Viki klapper begejstret, dt var godt hun fik gemt æblerne, og papa havde da heldig vis ikke tænkt sig at gøre noget ved æblerne! nu kom de ihvertfald ud! hun smiler stort, "ud i tkoven!" læsper hun glad, skønt hun var fem år, havde hun det med læspe...
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 08.06.2008 18:53
Mika ser på sin familie og smiler glædeligt.
En familietur lyder dejligt, og vejret var også indbydende. Det kunne måske også gavne børnenes forhold til det frie.
"Godt,, han rejser sig op. Rydte adræt af bordet og løfter Valentin op i sin favn. Han holder Viki i hånden og begiver sig ud af døren sammen med Tezz.

//out alle sammen

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11