Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han kyssede ham blidt i håret..
"Den eneste måde vi ikke kan miste hinanden... Det er at jeg gør det..." Han vidste virkelig ikke om han ville gøre så meget...... han behøver tynkø tid! <rage
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Han ser på Felix.
"Du skal ikke gøre det, hvis du ikke har lyst. Vi må bare indse, at vi mister hinanden, på et eller andet tidspunkt," siger han kort.
Han kysser ham så kort på kinden.
han så på Murizz med store øjne... hvordan kunne han sige sådan
Han vendte sit hovede så han blev kysset på munden..
"Det er ikke godt nok... Det kan jeg ikke leve med"
Han gengælder kort kysset og smiler så svagt.
"Så har du ikke noget valg...," siger han lavt. Han slipper kort efter Felix, hvorefter han samler sit tøj op.
Han går ind i soveværelset, ligger så tøjet på sengen, før han selv sætter sig på sengen, stadig med håndklædet om underlivet.
Han sukker.... køre sine fingre igennem det nu snart halvlange hår... Sparker sit tøj over i et hjørne, og følger efter Murizz..
"lad mig... tænke over det" mumler han lavt da han står foran Murizz.
Han ser op på Felix.
"Okay..," siger han lavt. Han lægger så armene om Felix.
"Jeg vil bare ikke have, du skal gøre det, hvis du ikke vil. Jeg vil ikke miste dig, men .. du må ikke gøre det, hvis du ikke synes det føles rigtigt," siger han kort og sukker lavt.
Han slipper hurtigt kysset.
"Hvad?" kommer det kort og lettere uforstående fra ham. Han hæver let det ene øjenbryn.
".... Det mener du ikke, vel?" siger han lavt.
Han smiler svagt og nikker let.
"Okay.," siger han lavt. Han kysser så igen Felix på munden og holder det kort, før han igen bare ser på ham. Han sætter sig så på sengen og sukker lavt.