En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 20:32
"Jeg takker," ler han og er glad ved lyden af hendes tilfredse suk. "Jeg er glad for, De nød det i alt fald. Det gjorde jeg i alt fald også." Noget glimrer i hans øjne, noget varmt og kærligt, og han ser kort mod hendes krus, som hun leger med, før han igen møder hendes blik.
"Det kommer an på hvad form for tørst man har," driller han så og kærtegner hendes hånd blidt med tomlen. "Det har også været en af mine bedste i lang tid."

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 20:46
"Det er jeg glad for at høre." Siger hun med et varmt smil, og lægger godt mærke til det varme og kærlige glimt. Om ikke andet så gengældes det med et varmt fra hende.
"Det er selvfølgelig også rigtigt." Siger hun og ler, inden hun vender sin hånd lidt under hans og stryger den tilbage med sin tommel. "..Det er jeg glad for at høre." siger hun så, med en blid rødmen. Og det var hun nu også. Selvom at hun havde ødelagt hans dag tidligere med spådommen, lod han til at have været kommet godt over det. Hun lukker øjnene et par sekunder, da hun lægger mærke til alle minderne igen, men det er ikke længe, hun har set de fleste efterhånden.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 20:51
Han fryder sig da hun vender hånden rundt og gengælder hans kærtegn, og hans smil vokser sig skævt. Nu hun har set alle hans minder ved hun goså hvor let, han forelsker sig, og selv om der har været en del kvinder i hans liv, har de alle fortsat en plads i hans hjerte. Han er ikke ligeglad med de kvinder, han efterlader eller hvis hjerter hans nye forelskelser knuser, han er bare sådan og kan ikke gøre for det. Heldigvis for hende er de fleste af hans minder gode, selvom han da har haft sin portion af problemer og sorger, men hans livsfilosofi gør de fleste minder lysere og mere positive end de egentligt var, da han oplevede dem.
"Arbejder De egentligt meget?" spørger han og skifter emne, "Jeg mener; om De arbejder hver eneste dag og aften?"

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 21:18
Hun betragter ham idet at hans smil vokser sig skævt, og minderne om hans forelskelser er nogle af dem hun husker. Hun finder det sjovt, dog, forunderligt hvordan han er. Det ... Det er kært på et eller andet punkt. Hun ryster lidt på hovedet, men hører så egentlig efter hvad an siger igen.

"Ah. Jeg.. Arbejder som det er nødvendigt. det kommer an på hvor meget jeg tjener i løbet af en arbejdsdag, forstår De. Men så længe jeg har penge nok til at købe mad, eller drikke," Eller ta'r chancen og stjæker det tilføjede hun i sine tanker, "så behøver jeg ikke nødvendigvis at arbejde den dag. Det hele afhænger af så meget."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 21:21
Han sukker let og smiler en smule trist.
"Ak, så må jeg jo nok regne me at betale mig til Deres selskab fremover også," siger han let drillende, glimtet af morskab aldrig forladende hans øjne. Han kan dog ikke foregive at være trist ret længe, og skønt det bedrøver ham, han må skulle beatle for hendes selskab, så forstår han hende godt; hun er nødt itl at have så hun kan overleve.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 21:29
Hun løfter det ene øjenbryn ved hans triste smil, men kan ikke lade være med at smile skævt, og hun tager et lidt bedre greb i hans hånd, før hun klukker, "Tak for omtanken, men jeg tror nu nok at jeg kan holde en aften fri nu og da, til en bytur med Dem." siger hun lidt drillende igen, før hun så løsner grebet i hans hånd igen, men lader den bare være der under hans.

Ikke at det nødvendigvis ville være ofte hvis det var, men hun ville nu ikke have noget imod det.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 21:36
Ved hendes ord løfter han hendes hånd op til sine læber og trykker et blidt kys mod den, stadig mens han fastholder hendes blik. Det er ingen vulgær gestus, bare en sød, taknemmelig en, og han smiler indsmigrende.
"De aner ikke hvor det glæder mig at høre," siger han varmt. "Og jeg skal nok sørge for forplejningen, så De ikke skal tænke på det i Deres budget - det er da det mindste, jeg kan gøre for Dem." Han smiler varmt stadigvæk og mener hvert et ord - penge betyder ikke det store for den der har nok.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 22:19
Hun er stadig lidt rød i kinderne, og smiler venligt igen, da han trykker et kys mod hendes hånd.
At han vil bruge sine penge på hende på den måde er dog stadig noget sigøjneren har lidt svært ved at greje, men det må være det. Hun kunne heller ikke forstå at Lune ville have hende med hjem, men hun holder sig nu ude så meget som hun kan.

"Glæden er delt." siger hun med et blidt smil, "Og.. Jeg takker, endnu engang for omtanken, Levon..."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 22:24
"Med frygt for at lyde som en kliche for aftenen, det glæder mig også," ler han muntert og placerer hendes hånd forsigtigt på bordet igen med et smil. "Og det er ingenting." Han vifter med den frie hånd. "Hvis ikke en mand i min situation skulle kunne bruge lidt penge på at hygge mig med en god ven," her ser han mildt på hende, "hvad er så hele ideen med at være rig? Eller - have rige forældre." Han skærer en grimasse, men ler så igen som om det ikke betyder noget for ham. Sandheden er dog, han bekymrer sig en hel del mere om det end han lader folk vide. Han ønsker ikke sine forældres indblanden i sit liv, og det kan meget let koste ham den del af formuen, han har adgang til, og han vil stå på bar bund og skulle tage et arbejde. Det er en hårfin grænse at gå på, men han er god til at holde balancen efterhånden.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 22:40
Hun ler lidt, og læner sit ansigt i sin anden hånd mens hun lytter og betragter ham snakke, "Tjah, det har De vel ret i." Hun lægger godt mærke til hans grimasse, og nogle af minderne understøtter den tanke om at han jo i grunden kunne miste det han har, meget nemt. Hun siger dog ikke noget til det, det er i grunden ikke noget hun burde blande sig i, i første omgang.

"Set på den side af, lever vi to I to vidt forskellige verdener, eh?" Siger hun så, en lille smule drillende, men også betænktsomt et sted. Hun finder det interessant, hvordan penge virker i et samfund.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 22:44
Han finder hende meget charmerende, som hun læner sig mod sin hånd, og han smiler henført, og svømmer et øjeblik væk i hendes øjne, før han tvinger sig tilbage til nuet og lyden af hendes stemme.
"Det gør vi vist. Men det skal da ikke være en hindring, skal det?" spørger han muntert og kan slet ikke forestille sig, hun kunne finde på at sige ja til det. Han er meget selvsikke ri aften på grund af al alkohollen, mere end han normalt er, og han føler sig godt tilpas lige nu.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 22:55
Hun finder nu også ham meget charmerende, det skal ikke være en hemmelighed, og hun smiler da han lader til at blive væk i sine tanker et øjeblik.

"Det ville være en skam hvis det blev!" Siger hun, og smiler skævt, mens hun betragte ham. Hun havde bare før set det ske. Ikke oplevet det personligt så meget, men ske det gør det bestemt.

"Trods alt, så er De god selskab."
Hun kan godt mærke at hendes tanker begynder at køre lidt i ring, men hun betragter bare manden foran sig en smule.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 22:58
Bar pigen kommer over igen, og han bestiller et glas vand. Kommer kun med en mindre kommentar til hende denne gang, som hun antager er fordi han er for fuld. Hun kan dog ikke lade være med at være lidt skuffet, da hun ser på Aishe om hun skal have noget med.
"JEg har bestemt mig for, det ikke skal være en forhindring," ler han så, "Og De vil finde, jeg er en mand der ofte får min vilje!" Han trækker skævt på smilebåndet.
"Og De er også fortrinneligt selskab! JEg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hygget mig så meget." Barpigen lader til at være lidt trist over, hans opmærksomhed nu er fuldt vendt mod Aishe, men LEvon selv lægger ikke en gang mærke til det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 15.12.2011 20:59
Aishe ser på barpigen med et skævt smil, og har lidt ondt af hende ved det skuffede udtryk, "Bare noget vand, tak.." Siger hun roligt, og pigen nikker lidt, inden hun så, med det lidt triste udtryk går op for at lade ordren går videre.
Det var nu ikke svært at se hvordan Levon kan være sådan en hjerteknuser, og hun slår så blikket over på den leende mand igen, og smiler stadig en kende.

"Ah virkelig? Det lyder godt. For jeg har netop bestemt mig for det samme." Siger sigøjneren lidt drilende, "Jeg er glad for at De også hygger sig." tilføjer hun så, og overvejer om hun skal nævne den triste medarbejder i kroen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.12.2011 21:03
Han har slet ikke lagt mærke til den stakkels pige, ellers havde han straks rådet bod på sin forglemmelse, og skal der ske noget på den front, er det op til Aishe at gøre ham opmærksom på det. Det er ikke med vilje, han har overset hende, men Aishe er så fængende et selskab det er svært for ham at have øjne for andre i øjeblikket, og forelskelsen har fået sit tag i ham. Ikke at han stod meget imod, men han havde bestemt ikke planlagt det, som man jo så sjældent har i den slags situationer
"Vi tænker meget ens så," ler han muntert.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 15.12.2011 21:31
"Måske, på en del punkter." Hun smiler stadig blidt, og fejer noget hår lidt bag sit øre, "Jeg tror at du gjorde pigen lidt trist." kommenterer hun så, og gi'r hans hånd et blidt klem, før hun holder om sit halvtomme krus igen. Om han ville give hende opmærksomhed eller ej var hans egen sag, hun ville bare lige påpege det, da den unge pige ikke ser særlig tilfreds ud, og stadig lidt småtrist da hun kommer tilbage med de to glas med vand i.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.12.2011 21:37
Han skal til at sige noget, da hun kommenterer barpigen, og han ser mod hende og rødmer let over sin egen mangelfuldhed.
"Arh De har ret," siger han med et suk og ser på hende igen, "Det er ikke let at gøre alle tilfredse." Han skærer en grimasse der ender i et smil og ser så mod pigen, da hun kommer tilbage igen og stiller sig ved siden af ham mens hun serverer. Han lægger en hånd mod bagsiden af hendes knæ, og hun ser opmærksomt på ham.
"Hør, hvad ville du sige til at tage med mig i byen i morgen, min smukke? Så kan jeg give dig alt den opmærksomhed en kvinde af din kaliber fortjener." Han smiler sit mest charmerende smil op til hende, og hn storrødmer, fniser og nikker hurtigt, før hun smutter op for at dele nyheden med en af de andre ansatte, og Levon vender smilende opmærksomheden tilbage til Aishe.
"Så tror jeg, den er klaret for nu. Så må jeg bare have nogle komplimenter klar til i morgen og hvad der nu ellers skal til for at rette op på min forglemmelsee." Han ler ad sig selv og betragter hende med et roligt blik. "JEg beklager blot, De har måttet undvære min opmærksomhed," driller han videre, og hans øjne skinner af morskab.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 15.12.2011 22:10
Aishe smiler skævt ved hans rødmen, "Sådan er det jo, De kan ikke være alle steder på en gang, trods alt."
Hun betragter ham da pigen så kommer ned, og hendes smil vokser lidt, og et lille fnis undslipper hende da pigen så er smuttet igen. Hun retter sig lidt op, og smiler til ham, roligt, igen, "Det tror jeg hun er godt tilfreds med." Siger hun så, med et muntet grin,

"Jeg tror lige jeg overlever et par minutter," siger hun så lidt drillende, og med et blid klukken, "Trods alt så fik jeg den jo igen, mhm ?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.12.2011 22:19
Han smiler incsmigrende.
"JEg kan jo prøve, ikke sandt?" ler han så. Ved hendes sidste kommentar kommer en varm glød frem i hans øjne, der er meget intense, som han ser på hende, og hans smil er blødt og dybtfølt, nærmest ubevidst.
"De har min fulde opmærksomhed igen, ja," giver han hende ret og kærtegner hendes hånd, som han stadig holder.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 15.12.2011 22:35
"Det er jo rigtigt. Det skader aldrig at prøve." Hun stryger hans hånd lidt igen, og en lille rødmen spredes over hendes kinder igen, "De har skam også min." Siger hun så mildt, og det værende sandt nok. Han er den eneste i kroen - nu barpigen er gået igen - hun lader sin opmærksomhed hvile på. Hans bløde smil er betagende trods alt.

"De har et meget varmt smil, vidste De det?" kommenterer hun så, tankefuldt.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7