Han skal til at sige noget, da hun kommenterer barpigen, og han ser mod hende og rødmer let over sin egen mangelfuldhed.
"Arh De har ret," siger han med et suk og ser på hende igen, "Det er ikke let at gøre alle tilfredse." Han skærer en grimasse der ender i et smil og ser så mod pigen, da hun kommer tilbage igen og stiller sig ved siden af ham mens hun serverer. Han lægger en hånd mod bagsiden af hendes knæ, og hun ser opmærksomt på ham.
"Hør, hvad ville du sige til at tage med mig i byen i morgen, min smukke? Så kan jeg give dig alt den opmærksomhed en kvinde af din kaliber fortjener." Han smiler sit mest charmerende smil op til hende, og hn storrødmer, fniser og nikker hurtigt, før hun smutter op for at dele nyheden med en af de andre ansatte, og Levon vender smilende opmærksomheden tilbage til Aishe.
"Så tror jeg, den er klaret for nu. Så må jeg bare have nogle komplimenter klar til i morgen og hvad der nu ellers skal til for at rette op på min forglemmelsee." Han ler ad sig selv og betragter hende med et roligt blik. "JEg beklager blot, De har måttet undvære min opmærksomhed," driller han videre, og hans øjne skinner af morskab.