Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 04:26
Hvis Fujita havde haft en vifte, havde han foldet den ud og holdt den op foran munden.. "Hohoho.." han rødmede og grinte kærligt..
"Søde Cassa dog.. du er alt for paranoid.." han nussede Cassa's kind, med et svagt smil.. "Faktisk.. så kan jeg jo egentlig passe liiidt på mig selv.. " han smilte bare kært og kløede sig på halsen.. "og.. her er da helt fredligt.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 04:31
Cassa ser på Fujita med et lettere forpint udtryk i ansigtet.
"Jeg er ikke parnoid..." starter han.
"Jeg har en efter mig.. som har været helt besat af mig siden jeg gav hende evnen til at se.. før var hun blind... Og så er der en dæmon der fuldt og fast tror på at han og jeg skal giftes.." Cassa skæver hen mod vinduet igen.
"... Og de braser begge to ind som det passer dem.." tilføjer han så lige som slut, inden han ser lidt betuttet på Fujita igen..
Og.. Jeg vil helst ikke have at De bryder ind og gør Dem noget.. tænker han, men fortier det.
"Og ja, Jeg tror skam ikke at De er svag, Senor Fujita... Men sådanne overraskelsesangreb, kan være ret.. øh... ja, jeg ved ikke lige hvilket ord det er jeg leder efter.." han ser lidt fraværende frem for sig
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 04:35
Fujita sidder lidt og nikker til alt det Cassa siger..
"Ja såå.." han hæver sit øjenbryn og skæver over mod vinduet..
"jeg tror jeg forstår dem.." han smilte lettere afslappet.. "men! bare rolig.. der sker ingentiiing ~ <3" han smilte døsigt nu.. og lænede sig mere ind over Cassa.. han gabte svagt.. og puttede sig ind til den yngre fyr..
"mhhmm..<3"
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 04:43
Cassa rødmer en smule over den måde Fujita læner sig op af ham på.
"Ehrm..." han ser lidt forlegent væk.
Jeg tror ikke han er klar over den fare...
Cassa ser lidt på den pink hårede smukke mand..
Han skubber ham så blidt op på højkant igen inden han rejser sig.
"... For.. en sikkerheds skyld.." mumler Cassa dæmpet..
samler så hænderne, og deler dem stille, sådan at håndfladerne er vendt mod hinanden, men med 5 cm mellemrum.. og den ene håndflade vendt op af, og den anden ned.
han koncentrere sig.. og mellem de to hænder danner der sig en hvid, lysende kugle..
han flytter dernæst hænderne fra hinanden, og kuglen udvides til en stor flammende kugle, af helt snehvidt ild.. lysende som solens klareste dagslys.. men dog ikke nær så skarpt.
Han lader den svæve lidt ud i luften, inden han presser to fingre mod hver tinding.. med sin telepatiske kontrol, former han ilden ud til en form for skodder, som han så placere over hvert vindue..
skønt ilden flammer så levende, brænder den ikke noget, men holder indtrængende ude...

Da ilden er på plads, og ikke lader til at gå ud af kontrol, slipper Cassa sine tindinger, og lægger en hånd mod panden.
"... Så.." mumler han...
Det er tydeligt at han har gjort det nummer en milliard gange før...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 04:46
Fujita kigger efter Cassa, da han rejser sig op..
han følger hver bevægelse som den yngre foretager sig.. og da han er færdig.. sidder Fujita helt målløs..
"Woow!!! ~ hvor var det bare vildt fantastisk! iiih <33" han rødmede igen og klaskede hænderne sammen.. han syntes simpelthen alt det Cassa kunne var fantastisk og fascinerende..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 04:50
Cassa ser lidt på Fujita... og et svagt skævt smil glider frem.
... Så det imponere hend- ... ham...? han får da hjerteanfald hvis han ser noget af min sande magiske kontrol... tænker han sagte for sig selv.. deler ikke den tanke med nogen.
"Tak... øh... tror jeg.." han klør sig lidt på siden af halsen, inden han skæver mod sit klædeskab.
Det kan nærmest ses at hans tanker ligenu kredser om nattøj...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 04:53
Fujita sidder bare og griner tøset..
nihihih... <3 Cassa er så herlig!
han gaber let igen, men bag hånden.. Fujita ser over på Cassa.. "Uh..? De vil kigge efter nattøj? - De kan også bare sove nøgen..?" Fujita rødmede og begyndte at åbne badekåben lidt.. så nøgen Fujita hud kom til syne.. han smilte charmerende..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 04:59
Uden Cassa har tænkt over det, er hans fødder begyndt at bevæge sig over mod klædeskabet..
da Fujita siger noget, ser Cassa mod ham.. og da det går op for ham hvad Fujita sagde.. slår hans kinder ud i lyslue endnu engang.. Men problemet er bare nu, at hans fødder stadig går.. så han faktisk går ind i skabets låge.
"Uah~!" han bakker lidt, ømmer sig lettere flovt..
... Ueeih! Hvor pinligt.. tænker han lettere ude af den, inden han flovt får åbnet skabslågen og træder ind i den gang som former sig ind imellem de mange hylder i skabet...
Han går ind, og får trukket nogle boksershort på, under badekåben inden han begiver sig dybere ind til nattøjet..
Han finder et par sorte løse satin bukser frem, med machende skjorte til sig selv.. og et sæt i hvidt til Fujita.. samt en natkjole.. så kan han selv vælge jo...

Cassa kommer så ud af skabet igen med de 3 sæt.. lader to af dem svæve hen til Fujita, inden han fortsat flovt søger om bag sin foldevæg for at påbegynde at klæde sit i nattøjet.
"De kan selv vælge.. erhm.." mumler han så bare lettere pinliggjort omme bag foldevæggen, mens han trækker i bukserne...
dernæst skjorten, som han så begynder at knappe.
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 05:04
"Ups.." Sagde Fujita og smilte let.. men han grinte ikke..
"Slå dig nu ikke selv bevidstløs!"

Fujita vinker til Cassa da han kommer frem igen, og det svævende nattøj kom over til Fujita selv.. han smilte let og nikkede,
"okay, så vælger jeg bare, tihih." han valgte selvfølgelig natkjolen, for.. han var jo helt sikker på at han VAR altså en pige..
Fujita fik den bløde hvide natkjole på sig.. men så slog en tanke ham.. hov, jeg har jo intet undertøj.. heh <3.. han rødmede bare over det.
Fujita løfter let op i dynen og ligger sig under den, putter sig godt til rette.. det føltes rart...
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 05:09
Cassa får lukket skjorten i inden han mumlende træder frem fra foldevæggen igen.. han tænker ikke over det faktum at Fujita intet undertøj har...
Han gaber let og gnider sine søvnige øjne..
han trasker så gennem det lune rum, hen og sætter sig på sengekanten.. klapper to gange, og de mange stearinlys i både lyssekronen og i de fler'armede lyssestager går ud.

Han kravler så op i den enorme seng, under dynen hvor han lægger sig til rette med endnu et lille gab..
Sengen er så stor, at selv om han ligger godt en meter fra kanten, er han også en meters vej fra Fujita...
"De må sove godt Senor Fujita" siger han så med let dæmpet stemme
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 05:11
"Ja," Fujita nikker og lyder ret afslappet..
men.. snart ville Cassa mærke at han ikke længere lå en meters afstand fra Fujita.. men knapt et par centimeter.. for Fujita kravlede tættere og tættere på Cassa.. han sov bedst.. når han lå tæt på folk.. han lagde en arm rundt om den yngre og træk vejret tilfredst.. han hviskede ham så ind i øret, "jeg har intet undertøj på.. hehehe.." Fujita rødmede.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 05:15
Cassa mærker Fujita nærme sig på den måde.. egentlig gør det ham ikke noget.. han selv sover også bedst når han ligger nær nogen...
Han ser på Fujita i mørket...
".... Eh... Geeeh?!!" han blegner let da Fujita siger det med undertøjet... men så rødmer han bare istedet og ser væk.
"De må undskylde.. Eh.. det tænkte jeg ikke lige over... Men... jeg kan godt finde noget til Dem... Et øjeblik.." og Cassa er allerede i fuld gang med at forsøge at sætte sig op, til trods for at Fujita ligger sådan og krammer om ham..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 05:17
Fujita griner bare fjantet og krammer forsat Cassa..
"jamen det behøves virkelig ikke.. det da godt at kroppen får lidt frihed en gang imellem.. De burde prøve det!" han grinte og rødmede igen..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 05:20
"...... tehe... øh.. haha.. okay.." får han så halvstammet, inden han rødmende får sig lagt ordenligt ned igen...
... Senor.. De er rablende gal... tænker han med et svagt smil... tanken er langt fra ondt ment.
Cassa ser lidt på Fujita, som ligger der og krammer om begge Cassas arme..
Han lister en af dem fri, op om Fujitas nakke, sådan at han kan bruge den som 'pude'.
"Jeg... formoder at De ligger lidt bedre nu?"
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 05:22
Fujita smiler bare og nikker svagt..
"Det gør jeg.. " han nusser blidt Cassa uden på tøjet..
det.. er virkelig rart at ligge her med ham..
"Mhmm... " Han kysser blidt Cassa på kinden, som et "godnat kys."
"Sov godt.. Cassa.."
det kunne være skægt, hvis han også sov uden undertøj.. Fujita skar en grimasse..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 05:26
Cassa smiler svagt.
"Tak.. og i lige måde.. Godnat Senor.." han taler i en dæmpet tone, sådan stille og roligt.. hvilket får hans stemme til at lyde så blid, at lyden af den ville kunne få selv den mest frådende drage til at falde til ro.. skulle man i ald fald tro..
hans kinder har stadig en svag farve fra den sidste rødme omgang.. og den farve falmer ikke ligefrem over kindkysset...

i mørket ligger Cassa bare og ser op i loftet.. Hans tanker har frit spil... og flyver imellem hinanden.. både dårlige og gode tanker.. men til sidst falder han dog i dyb søvn
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 05:29
Fujita blev virkelig beroliget over den tone Cassa talte i.. han lukkede blidt øjnene i.. og smilte .. sådan meget afslappende..
han åndede let på Cassa's hals.. og hvorefter han selv faldt i dyb søvn..

//Out for begge xD
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo