Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 18:16
Samson går hen mod det nærmeste træ, bukker sig ned, og finder et græsstrå. Det plukker han, og sætter mellem sine læber. Han retter nu lidt sit hoved op, og ser nu direkte på Murizz ved første øjekast.
En fryd skærer gennem hans hjerte, velvidende om, hvad Samsons eget træk kunne tænkes at blive mod Murizz.

"Du har ikke godt af det der.. Ret ryggen!" brummede han lettere skadefro, og prøvede med sin magnetisme evne at få ham klamret op mod træet i hel figur.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 18:25
Han skæver kort mod Samson, men gemmer så ansigtet væk i knæene. Han ryster kort på hovedet, som svar til Samson, dog går der ikke lang tid, før han hurtigt rejser sig op. Han stiller sig lænet op af træet, og da han prøver at flytte sig, kan han ikke. Han ser bare på Samson, med store øjne.
"Lad mig nu gå ..," piver han lavt. Han vrider sig kort.

(Brb. Skal lige have ordnet nogle ting, så kommer jeg tilbage)

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 18:31
((ok))

Samson smiler sit store smil. Godt nok med lukket mund, da han jo skulle holde på græsstrået.

"Op med hovedet Murizz.. Du er jo helt nede i jorden. Se at komme ovenpå igen! Ikke hæng sådan med hovedet.. Det klæder dig nu ikke.. Bare sig til, hvis du gerne vil have at jeg skal servere det på et sølvfad overfor Kemarano! Eller.. nå nej? Var det nu ikke noget med at han var ligeglad med dig? Var det ikke det han fortalte mig på kroen her den anden dag? hmmmmmm... " Samson så lettere tænkende ud, mens han nu frydede sig over Murizz' såkaldte 'tilstand'.

Samson gik nu helt tæt på Murizz, og fik ham hævet en del over jorden, så Murizz ikke ville kunne røre jorden (går ud fra at det er ok, eftersom Samson jo nærmest har taget på ham? XD ).
Han stikker sit ansigt helt tæt på Murizz, så selv Samson måtte stille sig på tær, så han kunne se Murizz lige op i ansigtet.

"Men du vil måske hellere have det på den mest besværlige måde?" Samson lagde let sit hoved på skrå, mens han kneb sine øjne en smule sammen.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 18:52
Murizz bliver ved med at se på ham. Han siger intet, mens Samson snakker. Et lavt piv kommer fra ham, da Samson nævner Kema, og der glider nogle tårer ned af hans kinder. Han vrider sig igen, men da Samson stiller sig helt tæt på ham, står han helt stille (Det' helt i orden x3). Han drejer så hovedet væk fra Samsons.
"Jeg vil bare væk fra dig! Lad mig være!" siger han kort.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 19:07
Samson smiler et lettere køligt smil.

"Murizz, Murizz, Murizz..," begynder han og ryster let på hovedet.

"Hvis jeg altid lod dig være, ville du have et kedeligt liv, ikke sandt? Så ville du altid vide, at du ville være i live. Det kan du aldrig nogen sinde vide, når jeg støder ind i dig!"
Samson griner lavt brummende. Utroligt som han kunne fryde sig i dag!

"Sig mig... Har du nogen sinde tænkt over, hvordan dit liv ville have været, hvis det ikke var fordi Tom slæbte dig ind i mit hjem, den dag, hvor vi første gang mødtes?" Han hævede let sine øjenbryn, og betragtede Murizz.
Han vippede let græsstrået i munden, og kom helt til at tænke på, at det var utroligt længe siden han sidst havde røget.
Det fik ham til at stikke sin hånd ned i sin lomme, og tage en cigar op.
Han tog græsstrået ud af munden, og lagde det i stedet ned i lommen, uden rigtig at tænke over det. Der var nu efterhånden en del ting nede i de dybe lommer.
Han satte cigaren op mellem sine læber, og uden at skulle have tændstikker eller noget frem, så var der ild i den. Utrolig effiktivt med sådan en ildevne!
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 19:17
Han sukker lavt.
"Nej. Hvis du altid lod mig være, ville mit liv være normalt. Jeg ville have det fint med Meier, og jeg skulle aldrig frygte at støde ind i dig, og blive tortureret," siger han bare. Han vender blikket mod Samson igen.
"Jeg ville egentlig bare ønske, jeg aldrig havde mødt Tom. Så kunne det være, jeg ikke var sammen med dig..!" mumler han lavt, næsten lydløst. Han ser kort på cigaren, før han hurtigt ser på Samson igen.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 20:18
Samson rystede langsomt på hovedet.

"Det siger de alle sammen!... Mit liv ville have været anderledes hvis ikke jeg havde mødt dig Samson!" Sagde Samson i en efterabende tone.
Han himlede kort med øjnene og tog et hvæs.

"Jaja.. og hvis du nu ikke havde mødt mig, var du måskem blevet knust i et stenskræd!" Samson tænkte lidt over sin formulering, og afgjorde bestemt, at det ikke var helt udelukket.

"Ja.. du er jo meget uheldig må man sige, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre?" Samson tog sin cigar ud af munden, og pustede røgen ud i små ringe.
Han studerede dem lidt, og de forsvandt langsomt ud i den blå luft.
Atter så Samson på Murizz.

"Længe leve... fryyyygteeeen!" Samson havde en lidt hæs stemme idet han sagde det sidste ord. Han smilte et meget stort smil, og åbnede sine øjne helt op. Han tog nu cigaren og prøvede at sætte den mod Murizz arm (?).
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 20:29
Murizz vender blikket mod jorden og ignorere stort set alt hvad Samson siger. Han kniber øjnene sammen og piver lavt. Han vrider sig kort, vildt, for at komme fri, self. uden held.
"Lad mig nu gå!" skriger han kort, lige efter Samson har sagt sin sidste sætning.
Et rimelig højt skrig kommer fra ham, da cigaren rammer hans arm, og der glider kun flere tårer ned af hans kinder.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 20:34
Samson lader blot cigaren være på Murizz arm i noget tid, lige indtil den slukkedes.
Derefter tog han sin lille trææske frem som lå i lommen, og lagde cigaren derned. Den stumb kunne han altid gemme til en anden god gang.

"Effiktivt, synes du ikke?" Samson hentydede til det med, at han slukkede cigaren på Murizz arm.

"Årrh.. ikke alt det piveri!" brummede han, og slog ud efter Murizz kind, som en slags lussing? Han nød nu at Murizz pev. Det var der efterhånden ikke så mange igen, i dette land der gjorde!
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 20:40
Murizz bliver ved med at pive, også da Samson har fjernet cigaren. Han svarer ikke Samson, men bliver bare ved med at pive lavt.
"Lad mig nu være..," piver han lavt. Han gisper kort, da Samson stikker ham en lussing. Han skæver så til Samson, men bliver ved med at have ansigtet vendt væk fra ham.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 20:48
"Lad mig nu være..," brummer Samson i et eferabende nedladende tonefald.

"Du siger næsten aldrig andet!" Han fnyser kort, mens han ser direkte på Murizz, næsten med et gennemtrængende blik.

"Du ved at du kan lide meget mere end det, ikke sandt? Eller skal vi have en demonstration på det? Nej vel? Så fortæl mig... Hvor befinder Kemarano sig?" Han rettede al sin opmærksomhed mod Murizz, for at høre godt efter, hvad han sagde. Hvert et ord. Der skulle jo nødig gå noget til tabt!
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 20:53
Han ser mod jorden igen, da Samson stirre sådan på ham. Han bider sig let i læben.
"Jeg ved ikke hvor han er," siger han lavt. Han ser på Samson, med et lettere skræmt blik.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 20:57
Samson ser lettere mistroisk på Murizz, hvorefter han slog udefter hans ansigt med en knytnæve, så han ville nok højest sandsynligt få næseblod, hvis Samson ramte.

"Fortæl mig hvor han er!" snerrede han lettere truende.

"Eller så bare i det mindste.. Hvor han bor!" Han kneb sine øjne let sammen

"OG hvor du så ham sidst!" måske var dette spørgsmål ikke så relavant igen. Han ville jo ikke rigtig kunne bruge det, eftersom Kemarano ville nå at kunne teleportere sig rundt omkring i landet som han nu lystede. Men Samson skulle jo måske lige være sikker på, at Kemarano ikke var rejst eller noget.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 21:02
Han piver kort, da Samson rammer hans kind, og der glider langsomt blod ned fra hans næse.
"Jeg ved ikke hvor han er!" siger han kort. Han ser væk.
"Jeg fortæller dig ikke hvor han bor. Find selv ud af det," mumler han lidt efter. Han ser så på Samson igen. Da blodet rammer hans overlæbe, slikker han sig kort om munden, så det meste blod er væk.
"I skoven .. Tror jeg..," siger han bare.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 21:08
Samson brummede lavt utilfredst.

"Fortæl mig hvor han bor, eller det får alvorlige koncekvencer? Han hader dig jo alligevel, så kan du ikke være ligeglad?" snerrede han, og holdt sin hånd ud for sig, som tegn på at han helt sikkert ville kunne finde på at slå ham endnu en gang, hvis ikke en del flere gange, hvis Murizz ikke snart fortalte ham hvor Kemarano boede henne.

"Han hader dig Murizz.. Det sagde han selv til mig da jeg stødte ind i ham i kroen!"
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 21:16
Han ser kort væk, før han hurtigt ser mod Samson igen.
"Men jeg hade ikke ham. Og jeg er efterhånden vant til at blive tortureret af dig, Tom og Kema.. Jeg siger det ikke," siger han lavt.
Han vender blikket mod jorden.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.09.2008 21:20
Samson fnyser lettere fornærmet. Sikke en frækhed!

"Jeg skal give dig noget at pive over, skal jeg!" snerrede han inden han vendte rundt på hælen. Idét han gjorde det, ville Murizz ikke længere sidde klinet mod træet. Han ville derimod falde ned. Der var jo trods alt et stykke ned til jorden.

"Som du vil.. Om det så skal tage mig dage! Jeg vil sidde ude foran hvert et hus, til jeg ser, hvem der holder til! Jeg vil finde ham, så han ved, at han ikke længere kan sove trygt i sit hjem!" hvæsede han, og rynkede let på næsen.
Han ville simpelthen til at udføre sin plan. Og det skulle være meget snart!

Samson gik med hastige skridt væk fra stedet, og var hermed i fuld gang med at sætte gang i sine planer.

//out
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 07.09.2008 21:26
Murizz gisper kort, da han rammer jorden. Han piver kort, før han rejser sig op og ser surt på Samson. Han siger ikke rigtig noget tid, hvad han har tænkt sig. - Efter Kema voldtog ham, har han ikke så mange følelser for ham som før, dog stadig nogle. Han ser kort efter Samson, før han hurtigt løber derfra.

//Out.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.01.2009 16:00
En fjern lyd kommer et sted inde fra skoven af, på vej mod lysningen. Denne lyd kommer fra en tyrs klove, men det var ikke en hvilken som helst tyr. Det var tyren Brutus, som ingen anden ejede end ingen ringere end Samson China Oceans.

Samsons blik var rettet forud. Det var en meget effektiv måde at komme frem på. Det gik for det første meget hurtigere, men for det andet gav det også mere udstråling omkring de tilstedeværende. Man kunne sige, at Samson udstrålede en vis magt i sin fremtræden på denne måde.

Det var endnu dag. Luften var lidt kølig i det, men det var begyndt at blive mørkt senere, end det havde gjort for blot en-to uger siden. Tiden gik stærkt. Især, når man havde sat mange ting for sig i hovedet, som Samson havde.
//Nova \\

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 22.01.2009 16:08
Nogle små listige skridt hørtes et stykke fra Samson og hans kæreste eje, tyren Brutus. En pludselig raslen mellem blade og diverse tørre kviste afslørede personen, men dog synes den ikke at tage sig af det, overhovedet. Istedet fortsatte den målrettet fremad, indtil den lod sig stoppe op i udkanten af træernes dække. Den hvide kjole, det mørke, men dog pjuskede hår tilhørte ingen andre end Lucia. Men det var ikke den velkendte Lucia, som netop denne dag trådte frem i lysningen. Det var en mere moden og udviklet pige, som pludselig stod bag tyren. Mørket var ganske vist ved at falde på, men Samson kunne vel alligevel kende hende, trods de ydre forandringer. Eller kunne han?
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13