Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 30.06.2008 21:21
Naíshca ler endnu højere, mens hun hurtigt kaster sig længere tilbage. Et kort øjeblik stopper hun op, og hendes smil falmer. Hun blev ret overrasket over hans mørke, men onde stemme, men griner så igen. Hun kravler en smule tættere på ham i krabbegang, og sætter sig så på numsen, med sit kønne lille ansigt lagt let på skrå. ,,Pas nu på dig selv," Ler hun mildt, mens hun hele tiden holder øjnene på ham. Hendes hale bevæger sig roligt gennem sandet, og mens hendes blik glider op og ned ad hans beskidte tøj, så rejser hun sig op og strækker sig.
OOC: Øv! :3
Naíshca Sia Niakaro

Joshua de Peña

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 188 cm

Joshua 30.06.2008 21:24
"Vi må tage den her kamp en anden dag, tøs" siger han glad mens han
rejser sig og med nogle provokerende og dybt beviste strøg forsøger
han at få det værste sand af bukserne. han kigger drillende på hende
"jeg må smutte, inden jeg bliver møget helt til" han blinker en gang
og trasker så hen langs vandkanten og forsvinder.

( ja, desværre.. anyway, I'm out ^^ )

joshua caracas de peña.
- nu med sværd igen xD
life is a lesson. you learn it when you're through.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 30.06.2008 21:27
OOC: nå, vi ses. :D
IC: Naíshca smiler drillende til ham, før hun ser efter ham, med et skævt smil. ,,Jamen så ses vi senere." En smule ærgelse kan tydes i hendes stemme, men hun prøver så godt som muligt at skjule det, selvom det var rimelig svært. Kort stod hun, helt stille, og så efter ham, men gik så den samme vej, væk derfra.
Naíshca Sia Niakaro

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 21:43
Aishe kommer roligt gående, med hesten sløvt skridtende bag hende, og rakkalaphen snusende i vandkanten, frem og tilbage, med raske skridt på de lange ben. Aishe sukker lidt. Den lille kanin-pige.. Vupti.. Var forsvundet. I hvert fald befandt hun sig ikke længere noget sted, hvor sigøjneren kunne se hende. Det sorte hår faldt ned over hendes ansigt og dækkede for det arfyldte halvdel af hendes ansigt, og hun hvilede en hånd på krystalkuglen som hun bar om hoften, og lænet på den brune nederdel. En rask vind blæste igennem hendes hår, og hun blinkede lidt med øjnene. Heldigvis kom der ikke noget sand med. Det kunne hun i det mindste undgå.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.07.2008 21:51
Venus lander blødt og lydløst på et mindre klippefremspring, og sætter sig med det ene ben dinglene ud over kanten og det andet trukket ind til sig. Det er det bedste tidspunkt, hun kunne været kommet på, for solen er lige ved at gå ned og noget af det bedste, hun ved, er at se solnedgangen over havet. Den lysene skive var tæt på vandoverfladen nu. Man skulle næsten tro, man kunne svømme til horisonten og røre ved den. Hun hører hestehove i sandet lidt væk og vender hovedet. Selskab?

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 21:55
Aishe har endnu ikke lagt mærke til den anden person, men fortsætter bare ligefrem, i en lidt fraværende gang. Hesten skridter bag hende, og hun har ikke fat i rebtøjlerne til den. Rakkalaphen derimod, lægger hurtigt mærke til andres nærvær, og løfter hovedet med spidsede ører. Aishe lægger mærke til det, da den begynder at luske væk, og hun ser så op, og får øje på en rødhåret kvinde. Hun sætter hovedet en anelse på skrå, og krystalkuglen kan kort ses. ".. Godaften," siger hun så i en høflig tone, og med et roligt smil.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.07.2008 21:59
Hun smiler og svarer lige så høfligt. "Godaften - Hvad er Deres navn?" Hun lægger hovedet på sit ene knæ og studere den nyankomnes kæledyr. Rakkalaphen lader til at være lidt utryk, så Venus smiler venligt til den, selvom hun ved, det ikke vil gøre nogen forskel. Det er en slags refleks. Hun vender igen sin opmærksomhed mod Aishe.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 22:05
((Må jeg skrive med?))

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 22:06
Rakkalaphen lægger straks op til at knurre, men Aishe sender den et lidt skarpt blik, så den nøjes med et fnys, og bevæger sig ud i vandet. Så kan den da også bare prøve at fange nogle fisk nå. Aishe lader blikket glide op på den rødhårede kvinde igen. "Aishe." svarer hun med et let nejen, før hun så rettede sig op igen. "Og Deres navn?" Det første indtryk var bestemt ikke slemt.
//Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 22:08
(For min skyld gerne .^^)
//Aishe Petsha
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.07.2008 22:11
((også gerne for mig^^))

"Venus," svarer hun, mens hun ser lidt på rakkalaphen. Hun griner svagt, men muntert. Det rører hende egentlig ikke, men måske var der en eller ande interessant årsag. "Deres kæledyr bryder sig vist ikke om mig." Venus synes også Aishe lader til at være god nok. Sådan tænker hun faktisk om alle, til det modsatte er bevist.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 22:13
(Er det iorden jeg slutter mig til? :3)
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 22:15
(Så gør jeg da det ^^)

Amadeus kommer gående inde fra fastlandet på vej ud mod vandet, og det der er længere ude. Han var begyndt at komme herned meget på det seneste, og konstaterede i sit stille sind, at solnedgangen nok var det eneste, der kunne berolige ham. Mens han ser den enorme kugle sænke sig ned i det kølige vandlegme, tænker han stille filosofiske tanker. Hvis en så stor flammende ild kan forsvinde ved nattetid, må der også være plads til frelse.

(Helt fint med mig)

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 22:18
((For min skyld ingen alarm.. XD))

Aishe smilede lidt, og så på denne Venus.
"Sådan er han over for de fleste. Jeg ved ikke engang om jeg kan tillade mig at kalde ham for mit kæledyr." sagde hun roligt, "Nok mere et vedhæng af en art. Hun skævede lidt bagud, og fik øje på en til. En der så ud til at være i dybe tanker. Hendes lettere gloen, blev dog afbrudt af at den store arbejdshest gav hende et puf bagi med hovedet, så hun næsten røg forover, "Zoran for pokker da!" kom der lettere irriteret fra hende, da hun heldigvis nåede at genfinde balancen. Hvem ved hvad der kunne ha' sket hvis hun var faldet? Aishe tænkte nu mere mod sin krystalkugle. Det mest værdifulde hun ejede.
//Aishe Petsha
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.07.2008 22:25
((Også i orden med mig - her bliver da overbefolket om lidt xD ))

Hun nikker og ser over på hesten, men på vejen får hun øje på endnu en person. En mand i rustning, der lod til at være fuldstændigt væk i sine egne tanker. Hvis der ikke var dukket nogen op her, så ville Venus nok også være helt væk nu. Hun lader blikekt vile på Amadeus et par sekunder, før hun ser ud mod solnedgangen. Der er kun et lille stykke af toppen tilbage nu. Trist... Det var så kønt Hun smiler drømmende - ikke at det er noget nyt.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 22:28
OOC: Haha, ja. :D
IC: En mindre, men lysere skikkelse kommer langsomt gående langs strandbreden. Solnedgangens sidste stråler kaster et rødligt skær over hele stranden, og hun nyder den fred der nu engang må være, når solen bevæger sig derfra. Hun smiler stille for sig selv, mens hun betragter horisonten i dette smukke lys, som hun oftest længtes efter når mørket falder på. Det giver hende en indre tryghed. Roligt lade hun hætten fra den hvide kappe, glide ned omkring skuldrene, så hendes røde hår kommer til syne, mens det let svinger bag hende, i takt til den fredlige vind. Solen forsvinder bag horisonten for hvert minut der går, hvilket ærger hende en smule.
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 22:34
Da han hører en person lave plask i vandet, kigger han hurtigt i den retning og bliver først da klar over, at der er andre til stede. Efter at havde kigget lidt på dem uden at sige noget, bliver han klar over at han slet ikke kan få sig selv til at tale, i frygt for at hvad der kommer ud, ikke vil forstyre freden. I steden sætter han sig i sandet, med den - måske lidt for tunge - rustning, som han et øjeblik ikke følger noget trang til at ha' på. Men sammen med den tanke følger mange andre, og hans ansigt påtrækker sig et dystert udtryk.
Da han begynder at kigge rundt på folkene begynder han at lægge mærke til deres små specialiteter, mest af alle pigen ude i vandet, der åbenbart har et stort brændsår i ansigtet.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 05.07.2008 22:35
Venus rejser sig og børste lidt sand af sin kjole. "Jeg bliver nødt til at gå... Men jeg håber vi ses igen," siger hun smilede, mens hun ser på Aishe. Hun lægger ikke mærke til Naíscha, men letter bare fra jorden og forsvinder over klipperne.

((Beklager, men jeg må smutte -.-))

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 22:42
(Ses Venus ^_^)

Aishe nikker blot roligt, "Ja, vi ses." mens hun ser efter Venus der forsvinder. Så ser hun lidt mod de to andre. Manden har vidst lagt mærke til hende, og her slår det hende, at også han har et brandsår. Dog er hendes større. Hun betragter ham lidt, og ser så på den anden kvinde. Lige så rødhåret som Venus. Hesten skridter videre, og pruster til sandet, mens rakkalaphen lægger ørerne langt tilbage og vælger at følge den langt større og langsommelige firbenede skikkelse.
//Aishe Petsha
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 22:45
Naíshca sukker tilfredst over andets rolige bølger, den stille fuglesang og at alt her er fredeligt, nærmest som en uberørt skov, som næsten lige er vågnet efter regnen. Selv når det har regnet er den smuk. Naíshca lader forsigtigt blikket glide rundt på de folk, som nu og engang befinder sig her. Et lille nik ses fra hende, til Venus, selvom hun godt har bemærket, at hun i virkeligheden ikke har set hende. Blikket glider videre oer på Amadeus, som hun også genkender. Dog trækker hun sig lidt bagud, og værdsætter ham intet nik, men lader istedet blikket glide over på Aishe, hvor hun lader det hvile, da hun ikke genkendte hende, nogle steder fra.
OOC: Hejhej. ^^;;
Naíshca Sia Niakaro
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13