En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 14:28
Han fastholder sit smil og sit fiserede blik, smiler lidt bredere, da hun redder sig fra at vælte med hans hjælp, og humoren glimter i hans øjne.
"ja det tør siges. JEg kan ikke huske hvornår jeg sidst har nydt at danse i sådan en grad. Det kommer helt sikkert meget an på ens partner, men sådan er det jo med det meste." Han ler mildt, følger hendes skridt til siden og gør et lille hop, hvorefter det er hendes tur, og han gør klar til at overraske hende ved at løfte hende op i luften. Han trækker hurtigt hendes hænder med ind til hendes talje så snart hun gør mine til at hoppe, så han kan løfte hende op, så hendes hoved kommer lidt højere op end hans.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 14:48
"Sandt som sagt!" Hun smiler lidt som de danser, og da han gør sit lille op, og det bliver hendes tur, bliver hun noget overrasket, da han løfter hende op lidt, og en dyb rødmen spreder sig over hendes kinder, og hun spænder lidt i kroppen for at gøre det nemmere for ham også. Det var sjovt at se ham lidt oppefra, og hun smiler, med et blidt grin da hun så kommer ned på gulvet igen, og dansen fortsætter. HEndes greb i hans hånd en ganske smule fastere nu.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 14:51
Han smiler drillende op til hende, før han sætter hende ned igen, nyder effekten af det og holder også hendes hånd en smule fastere. Hun var intet problem for ham at løfte, men han var alligevel glad for, hun samarbejdede om det. Der var blevet hujet lidt efter dem ved hans nummer, og det fik ham til at le. hans egne kinder er et par toner rødere end normalt grundet alkohollen og anstrengelsen ved dansene, men han bemærker det ikke selv, nyder blot hendes selskab.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 15:11
Aishe's smil bliver en kende bredere da hun lægger mærke til hans rødmen også, det klædte ham medlidt farver i kinderne. Sangen slutter da, og hun stopper op, og tager et par dybe åndedrag for lige at fange vejret igen, før at hun så smiler op til ham.

"En til?" spørger hun, lidt drillende, "Eller vil De have en pause?" Hun er sådan set frisk på begge dele.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 15:15
Han ler mildt og klapper hendes hånd, som han stadig holder.
"Med dig er jeg frisk på hvad som helst," siger han med en fræk undertone og ler så igen opløftet. Nok en gang er han faretruende tæt på at forelske sig i en han kun lige har mødt. Det er så typisk hans lille hjerte at give sig selv hen til et par smukke jne og en munter samtale, men han er modsat de fleste ikke bange for at forelske sig. Han gør det jævnligt og i ikke så få, og selvom han ikke er stolt af det, har han accepteret, han er som han er, og han smiler charmerende til hende og fokuserer på de smukke øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 15:36
Hun griner ved hans undertone, "Så lad os ta' en dans til." Siger hun, og smiler til ham, holder hans blik. En kende betaget af denne mand, Tempoet her var lidt hurtigere, men det var nu ikke så meget at det ville give de største problemer. Det -for hendes vedkommende i hvert fald - ville bare gøre det lidt mere sjovt. Den var mere.. Rytmisk, so to say.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 15:41
Han er klar og da musikken er startet, trækker han hende af sted med et grin. Dansen kræver nogle flere trin end den tidligere, noget hurtigere bevægelse af fødderne, og noget mindre kontakt mellem danserne, hvis man så bort fra grebet i den ene hånd, og skønt han beklager dette, er det ogsåå det eneste beklagelige ved situationen, og han smiler bredt til hende, mens han træder dansen en smule mere besværet end hvad han ville uden påvirkning af alkohol. Men det går, og man kan dårligt se det på ham, han finder den sværere. Tempoet er som sagt en stor del af denne sang, og man hvirvler frem og tilbage mellem hinanden. Det er bestemt ikke en dans mange har pusten til at konversere under, og han tør knapt gøre forsøget af frygt for ikke at have luft nok til at færdiggøre dansen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 16:32
Hun griner lidt, og nyder at danse rundt med ham til det lidt hurtigere tempo, men selcom at de ikke rører ved hinanden, så meget, så nød hun det nu alligevel. Ligesom ham så forholder hun sig også relativt tavs, og smiler roligt igen. Ligesom ham, er hendes skridt også lidt besværede, men ikke så meget. Hun mistede næsten fodfæstet, men tog et lidt bedre greb i hans hånd. Hun smiler dog imens. Det er længe siden hun har haft det så sjovt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 16:38
Da hun næsten snubler er han hurtig til at flytte hånden, så hun har bedst muligt støtte, og han smiler opmuntrende til hende, mens han fortsætter dansen igennem.

Da musikken endelig stopper, er han temmelig forpustet og ler halvt uden at have luft til det.
"Sikken omgang!" griner han og lægger en hånd i siden på sig selv, mens han trækker vejret dybt ind et par gange. "Jeg tror det kræver en lille pause nu." De fleste af de andre par fortrækker også fra dansegulvet efter kraftanstrengelsen, men han har ikke øjne for andre end Aishe.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 16:54
Hun gengælder det opmuntrende smil, med et mere taknemmeligt et dog. Da dansen er færdig, står hun og gisper efter vejret også, og prøver at le, men det er uden luft det meste af vejen.

"En.. En pause lyder ikke så galt." siger hun, og slår blikket lidt ned, før så på ham, "Tak for dansen!" tilføjer hun så, med et glad smil.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 17:00
HAn ler, samler hende op med et greb om hendes talje og snurrer hende en gang rundt om sig, før han sætter hende ned og med armen om livet på hende leder hende tilbage mod bordet. Armen er der for det tilfældes skyld, hun skulle være blevet svimmel, hvad han finder meget sandsynligt; en fiks lille måde at få lov at komme lidt tættere på hende.
"Selv tak, det var ganske fornøjeligt!" kommenterer han leende og holder stolen for hende, da de når bordet.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 17:13
"Ah!" Hun ler da hun bliver samlet op og drejet rundt, før hun kommer ned og stå, lidt rundtosset ganske vidst. Hun læner sig et øjeblik lidt ind imod ham imens at de går, godt støttet af hans arm også, og blidt klukkende. Hun retter sig så lidt op igen, da han holder stolen ud, og hun sætter sig, "Jeg kunne næppe være mere enig!" siger hun så, igen med et blidt grin, og smiler roligt op til ham.

Hun løsner da tørklædet om sin hofte, og sætter den og krystalkuglen forsigtigt op på bordet. Det gjorde det der med at sidde ned lidt mere behageligt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 17:17
Han betragter hende med et hemmelighedsfuldt smil, da hun fjerner tørklædet, og han bliver stående på benene og trækker vejret lidt hastigt, indtil hun ahr sat sig. Så tager han selv plads og skyller resten af mjødet ned med en skødesløs bevægelse med hånd og hoved. Da han sætter det tomme krus igen, er det med et "aaarh." Han smiler til hende og tørrer sig over munden med håndryggen, før han igen smiler til hende. HVor har han i grunden gjort den gestus mange gange i sit liv, tænker han og skærer en grimasse.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 17:43
Hun løfter det ene øjenbryn ved hans hemmelighedsfulde smil, og da han så kommer ned og sidde, og bunder kruset med mjød, kan hun ikke lade være med at le, og ryster lidt på hovedet af ham, "De trængte, huh?" spørger hun drillende, før hun selv ta'r en rimelig stor tår af mjødet. Der var alt for meget tl at hun ville til at begynde på at bunde det nu dog. Hun læner sig så lidt tilbage i stolen, og betragter ham, imens at hun fanger vejret igen, ordentligt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 17:47
"Åh ja," siger han alvorligt, "Meget" Så ler han igen og betragter hende med et glimt i øjet der halvt om halvt er underholdt, halvt er beundrende. Det er længe siden han har haft en samtale med så megt drilleri og så mange seksuelle undertoner uden det er blevet til mere end det, og det fascinerer ham i grunden.
"De klarede den sidste dans her meget godt," driller han, "selvom jeg havde på fornemmelsen en overgang, De synes, det gik lidt for hurtigt?" Han hentyder lige så meget til sin sidste snurren rundt med hende som til selve dansen, men det er ikke nemt at vide.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 18:23
Hun ler blidt ved hans ord. "Jamen så var det godt at De stadig havde noget i Deres krus." Siger hun, og læner hovedet til siden mens hun betragter ham, underholdt også. Det er ikke noget hun lægger skjul på, i sit blik, da hans selskab er tjah, underholdende.

"Det var nu også en hurtig dans." siger hun lidt drillende, "og taget i begtragtning af at jeg trods alt har fået noget indenbords, så burde det ikke være så overraskende. De på den anden side holdte Deres fordfæste umanerligt godt."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 19:03
Han ler sammen med hende og leger lidt med kruset mellem sine lange, stærke fingre.
"Ja, det var umanerligt heldigt!" bemærker han stadig småleende. "Og ja, den var meget hurtig. JEg undgik kun at ryge på rø... bagen fordi jeg har danset den så ofte," indrømmer han med en let latter. "Men jeg synes De klarede Dem lige så godt, især i betragtning af påvirkningen fra de våde varer." Han blinker sammensvorent til hende.
"Meen jeg skal nok ikke have så meget mere i aften, hvis jeg vil blive ved med at danse med Dem og ikke være for pågående overfor Dem." Han taler ærligt som han hele tiden har gjort uden at tænke på, han burde være en smule forlegen over de ord, han får sagt, da alkohollen har større invirkning på hans hjerne end hans ben.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 19:25
Hun ler da han retter på sig selv, og trækker på skuldrene, "Hvis De havde drattet på røven, var jeg sikkert røget lige efter." siger hun drillende, "Eneste grund til at jeg ikke gjorde det, var fordi at De gav mig en fremragende støtte."

Hun smiler lidt, og læner sit ansigt i sine hænder, "Men det lyder som en idé jeg burde følge også, personligt synes jeg godt jeg vil huske i aften, når jeg vågner imorgen." klukker hun, tager en tår mere af mjødet. Ikke at hun ikke ville kunne tåle at drikke mere, men, altså, ingen grund i at overdrive det, langt fra.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.12.2011 19:54
Han ler ad hendes første kommentar, hans øjne glimter af morskaben, og han forestiller sig de to liggende på gulvet ind over hinanden.
"Det er en del af det at føre, at man støtter sin dame efter bedste evne, og med alle de uaceptable dansepartnere jeg har haft i tidens løb, så har jeg en del øvelse. At støtte Dem når De havde brug for det var ingenting." Han blinker fortroligt til hende.
"Så vi er på vand for resten af aftenen," ler han så, "Ak en sølle skæbne, men De har ret; denne aften er en der skal huskes!" Han lægger sin hånd over hendes, mens han taler og smiler varmt til hende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 11.12.2011 20:28
Hun ler hjerteligt med, "De gør det nu sandeligt godt alligevel." hun smiler varmt til ham, og sukker tilfredst,
"At De har styr på deres dans, gjorde det til en større fornøjelse." tilføjer hun lidt drillende, før hun vender sit krus lidt i sine hænder, før hun drikker noget af det, igen.

"Vand er nu engang også det der rent faktisk slukker tørsten," siger hun lidt drillende, og slår blikket ned på deres hænder, før hun så på ham igen, og gengælder det varme smil. "Det har i hvert fald været en af de bedre jeg har haft længe, indtil videre."
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7