Ved breden

Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 02.01.2012 19:10
"Jamen hej Maki, rart at se et nye menneske en gang i mellem" siger hun smilende, og tager selv en stort slurk af flasken. Hun gav hendes flotte udseende og hendes hale et lille blik og et smil. Catherine rækker hendes hånd ud, "Mit navn er Catherine. Du ser ud til at være lidt genert, det er der overhovedet ingen grund til" sagde hun med et lille grin.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 19:21
Maki smiler og nikker stille til Catherine. Hun kigger forundret på hende, og undre sig over hvad det er hun drikker..
Maki tager Catherine's hånd, og smiler lidt. ''Hej Catherine. '' siger hun med lidt mere mod end før, og griner en smule.
''Jeg er bare.. Tjaah, nervøs, genert og så videre, overfor nye mennesker.'' siger hun og kigger igen på Catherine.

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 02.01.2012 20:16
Hun sætter flasken ned i sandet så den står selv og lader sig vælte bagover ned i det varme sand, "Ja, sådan er der jo nogen som er, du skal bare lærer mig at kende, så forsvinder genertheden" sagde hun smilende, "Vil du ikke fortælle om dig selv? Hun krydsede sine ben og lagde sine hænder om bag nakken og fik lagt sig behageligt i den varme sol.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 20:26
Hun smiler til Catherine.. ''Ehhhm.. Hvad vil du vide!?'' siger hun tænksomt.. ''Jeg er halv lemur, har aldrig mødt mine forældre.. Jeg er vokset op i pleje familie, med en masse andre underlige væsner.. '' Hun ligger sig på siden og kigger på Catherine.. ''Hvad skal jeg fortælle!?''

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 02.01.2012 23:12
Catherine kiggede på Maki Andre væsner? Hvilke? Jeg kender ikke så meget til de forskellige væsner, kun dem til søs, i havets dyb. Dystre og væmmelige ting.. Spurgte hun interesseret, om Maki's fortid.

"Mig selv.. Jeg levede hjemme til jeg var moden nok, til at jeg kunne sendes med skib, for at få ordenlig opdragelse. En hård tid, men samtidig den bedste i mit liv. Det var det der fik mig til at elske havet og den åbne himmel, der ude kan man være fri.. Eller så længe man ikke er slave." Sagde hun med et lille blink i øjet.

"Du skal da med ned og se skibet en dag, det ligger så fint nede i havnen og venter på besøg.. Og snart et nyt eventyr på havet."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 16:44
''Andre væsner ligesom mig..'' siger hun forsigtigt.. ''halv dyr..'' Hun sætter sig op og kigger ud over vandet, mens hun nysgerrigt lytter til hvad Catherine fortæller.. ''Skib!? Hvad er det!?'' spørger hun forundret.. ''Jeg har levet hele mit liv i skoven, eller her ved stranden.'' Hun kigger forvirret på Catherine, og føler sig ret dum, nu når hun ikke aner hvad et skib er.

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 03.01.2012 20:46
Catherine rejser sig op og spejder ud over havet, "Du må da have set et skib sejle rundt derude før, hvis du er tit er tæt på havet. Store træ både, med store stof sejl som sejler rundt ude på havet, til tider stikker kanonerne ud af hullerne i skibets side, og er klar til kamp hvis de skulle blive angrebet. Kaptajnen styrer sin besætning, som laver det hårde arbejde ombord på skibet, det er en fantastisk følelse at sejle på åbent hav."
Hun kiggede ned og smilte til Maki som sad og lyttede på Catherines forklaring.

"Men der er sikkert også meget jeg ikke ved om skovens dyb og dens væsner når jeg har levet det meste af mit liv til søs, så jeg har en masse at lærer nu hvor jeg skal klare mig på land jorden, indtil jeg skal afsted igen.

Men nu har jeg ingen besætning, så det bliver ikke foreløbig at jeg kommer afsted."
Hun smilte igen til Maki, og satte sig ned.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 22:07
Maki sidder stille og lytter til hvad Catherine fortæller.. ''Jeg har nok set det, men jeg har aldrig lagt mærke til det. Jeg har haft for travlt med at lege med de andre børn omkring mig.'' Hun smiler til Catherine ''Skoven er som ikke så slem, men det er nok fordi jeg er vant til det..'' siger hun og smiler stort.. ''Er ked af det med din besætning.'' siger hun og tager fat i sin hale, mens hun blidt sidder og piller i enden af hendes pjusk :D

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.01.2012 00:04
"Ja, selvfølgelig. Men skal bruge sin ungdom når man har den, så at lege med de andre børn er en bedre ting end at holde øje med skibe på havet." Sagde hun grinende. "Der er skam intet at være ked over, jeg fyrede besætningen da jeg ankom hertil, der er hele tiden brug for nye kræfter, og jeg har brug for at lærer nye mennesker at kende og få nye ansigter på skibet."

Hun kunne mærke og næsten hører hendes mave knurre, det var tid til noget mad, "Har du noget mad, eller skal vi ud og jage? Jeg kan til tider være en rigtig god kok" Sagde hun smilende, "For jeg er godt nok ved at være ret så sulten."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.01.2012 19:15
''Jeg forstår..'' siger hun og smiler..
''Tjaaah, jeg har ikke rigtig brug for noget at spise.. Jeg spiser sjældent, og når jeg endelig gør, er det ikke særlig meget.. Men vil da gerne tage med dig.'' Siger hun glad og rejser sig op.. ''Skal vi smutte ind i skoven og finde noget eller!? Hvad er du mest til!?'' spørger hun nysgerrigt og kigger rundt på den store tomme strand.

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.01.2012 19:21
"Spiser sjældent?" Hun kiggede forundret på Maki, det ville jeg aldrig kunne klare, tænkte Catherine til sig selv og gav et smil fra sig. "Jamen jeg synes vi skal smutte ind i skoven, der er vel altid noget man kan jage og få stegt over et bål" Hun rejste sig op og rettede hendes hat og bælte og fik sat sit svært ordenligt fat i skeden og smilte til Maki "Lad os komme afsted."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.01.2012 21:48
''Ja, jeg spiser ikke særlig tit.. har ikke brug for det..'' Siger hun og smiler så hendes vampyr tænder næsten er blottet.. Maki retter lidt på kjolen, som efterhånden var blevet for kort pga. den voksende mave.. Hun børster sandet af kroppen og kigger på Catherine.. ''Lad os smutte..'' siger hun og hopper elegant afsted. :)

//OUT

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12