Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 25.03.2009 20:57
At Shadow begyndte at grine, gjrode blot Demos endnu mere vred. Han sad dér på jorden med sine hænder knyttet så hårdt, at neglene skar sig ind i huden på ham, og blodet silede ud fra hans håndflader. Han bed sine tænder hårdt sammen og gloede på Shadow med et rasende blik.
"Hold så op med at grine!" råbte han.
En vred hvæsen hørtes fra ham, og han lød nærmest som et rasende dyr, da hurtigt kravlede hen til Shadow og gav sig til at slå ud efter ham med sine blodige, knyttede hænder (?). Ikke at det var noget angreb, han ligefrem havde tænkt nærmere over; han handlede bare midt i al sit raseri, og gav sig til at hamre løs med sine hænder på Shadow og håbede, at i det mindste et af slagene ville ramme ham. Helst et sted, hvor det ville gøre rigtig ondt - måske i hovedet, eller sådan noget.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 21:03
han stoppede pludselig med at grine da han havde ferten af blod og da demos så kom hen til ham for at slå ud efter ham, fik han fat i begge hans håndled og satte sig op ide han havde et koldt blik på ham.
han kiggede demos lige ind i øjnene og så langsomt ned på hans blodige hænder.
"jamen... du bløder jo" sagde han så ide hans ansigt skiftede fra koldt blik til spykopatisk og morder agtigt blik ide han kiggede op i demos øjne igen.
han løftede så demos hånd op til hans mund ide han roligt slikkede lidt af blodet af med sin tunge og han smilte så meget lusket.
"det kan vi ikke have!" sagde han og lænte sig tilbage ide han fik sine ben skubbet op og gad slip på Demos'es hænder ide han sparkede ud efter ham for at få ham væk fra sig.
Det at han fik set blodet gjorde at hans hjerne slog klik og det var aldrig godt, når han først prøvede at være venlig, det gjorde altid at folk endte med at hade ham til sidst.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 25.03.2009 21:09
Demos blev sparket lige i maven, hvilket resulterede i, at han igen blev hamret ind i træet.
Han ømmede sine håndled, som Shadow havde haft fat i. Den hånd, som Shadow havde slikket blodet af, kørte han hen af jorden for at tørre den af, som om der var kommet et eller andet ulækkert på den.
"Du er syg i hovedet!" lød det fra han.
Han trak sig lidt tilbage imens han stirrede på Shadows psykopatiske ansigtsudtryk. Han var stadig rasende over kysset, og havde mest af alt lyst til at forsøge på at kvæle ham, men han turde ikke, simpelt nok på grund af det ansigtsutryk.
"Du er også ulækker!" råbte han.
Han ømmede nu også den hånd, som han havde prøvet at tørre af. Nu var den fyldt med blod og jord, der klistrede til blodet.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 21:18
han fik rejst sig op og gik nu roligt hen imod Demos.
"det ved jeg tak for komplimanget" svarede han bare til det første han sagde og det andet undlod han at svare på ide han så stoppede op ved ham og kiggede ned på ham.
"jeg elsker lugten af blod det giver mig en slags ny enagi, forstår du mig? nej det gør du sikkert ikke!" sagde han med et meget store lusket smil på læben.
han sparkede så ud efter den anden igen og grinte atter engang.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 25.03.2009 21:25
Demos kunne ikke rigtigt gøre andet end at krumme sig sammen med armene over hovedet, da Shadow sparkede ud efter ham, eftersom han sad nede på jorden. Sparket ramte ham lige i siden, midt imellem ribenene. Han måtte bide tænderne sammen for ikke at bukke sammen af smerte.
Mens han sad der, med hovedet skjult under sine arme, kunne hun tydeligt høre, hvordan Shadow grinte. Han var begyndt at hade det grin mere og mere. Det var så irriterende! Det gav ham lyst til at slå ham så hårdt i hovedet, at han aldrig ville være i stand til at grine mere.
Han fjernede armene fra sit hoved, og vendte sig om for at gribe fat i Shadows ben, der ligesom var det, der var tættest på ham. Han forsøgte at bide ham i benet, hvilket stort set var det eneste, han kunne gøre. Han ville ikke slå ud efter ham med hænderne af frygt for, at Shadow bare ville blive endnu mere syg af blodet, der stadig dryppede fra dem. Men hans tænder var også rimelig skarpe, næsten ligesom et rovdyrs, så det ville nok alligevel gøre ondt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 21:34
Shadow fik fremtryllet sin le ved at række hånden op og han kiggede stadig ned på den anden, men lige da han skulle til at løfte armen i et hug imod ham, blev han bidt i benet og han stod nu bare og kiggede ned på ham.
Det gjorde godt nok ondt på ham, men han sagde ikke noget kiggede bare ned og smilte så kort.
"skulle det gøre ondt?" spurte han og løftede så leen.
"det her gør ondt!" sagde han med en hævede stemme og huggede så ud efter Demos hals, men stoppede leen ide den var lige ved at ramme og hans le var nu nogle få centimeter fra demos.
Leen forsvandt igen og han faldt bagover og sad nu ned ide han så temmelig fjern ud i ansigtet.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 25.03.2009 21:40
Demos lukkede øjnene, idet leen fløj gennem luften med retning mod hans hals, parat til hvad der nu måtte ske.
Han åbnede dog undrende øjnene op igen, da han ikke mærkede sit hovde blive hugget af, og hørte et bump af noget, der faldt til jorden. Da fik han øje på Shadow, der nu også sad på jorden og så ret så fjern ud i ansigtet.
Demos havde ingen idé om, hvad det var sket - han vidste bare, at hun nu havde en chance for at få rejst sig op igen. Til hans overraskelse kunne han bare ikke rejse sig op. Det var vel fordi, han var blevet så skræmt over det pludselig angreb.
Istedet satte han sig bare op af træstammen igen, imens han betragtede Shadow, der sad på jorden foran ham.
"Hvad sker der nu?" spurgte han lavmælt og hentydede til Shadows pludselig humørsvinging. "Du <i>er</i> altså underlig."

((Har du læst den PB, jeg sendte til dig?))

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 21:51
hans blik var stadig meget fjernt og han kiggede så over på demos igen.
"..." han havde intet at sige da han slet ikke kunne han var helt væk.
dog fik han taget sig sammen og åbnede så sin mund.
"det... er for meget..." sagde han og tog sig så til hovedet, blodet gjorde ham altid kuldret i hovedet og han endte altid med at blive sindsyg, men demos havde ikke gjort ham ondt så han havde entlig en dårlig følelse i brystet over bare at ville skade ham.

//frys
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 26.03.2009 15:29
Demos kravlede forsigtigt hen til Shadow og viftede med en hånd foran hans hoved – bare for at se, hvor langt væk han egentligt var, eftersom han så meget fjern ud. Han fik dog meget hurtigt trukket hånden tilbage til sig igen, da han var bange for, at blodet fra hans håndflader bare ville dryppe ned på Shadow ansigt.
”Hvad er det, der er for meget?” spurgte han.
Han satte sig ned ved siden af ham. Sådan som Shadow så ud nu, var han næsten sikker på, at han ikke ville blive angrebet af ham igen. Men hvis han alligevel blev angrebet… så var der ikke så meget han kunne gøre ved det.
Han trak benene til sig og foldede sine hænder omkring dem, så han nærmest sad og holdt om sig selv, mens han fortsat betragtede den anden, både nysgerrigt og fascineret, men også opmærksom på hver en bevægelse.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 26.03.2009 15:35
han holdte stadig på sit hovede ide han prøvede ikke at kigge på demos, han ville ikke blive sindsyg igen på grund af blodet, så hellere kigge væk og være sig selv igen.
"jeg kan ikke klare blod.... det... det gør mig sindsyg... mere en jeg er..." sagde han kort ide han bed sig i læben.
Lidt efter fik han rejst sig op og bakkede bagud.
"det er nok bedst jeg går... ellers dør du.." sagde han så ide han vendte sig om og løb.

//out

((beklager meget men skal noget hele dagen idag og kommer først meget sendt hjem så vil ikke holde på dig hvis du gerne vil skrive med andre og ikke vil være på frys så derfor løber jeg med ham XD))
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 26.03.2009 15:41
((Det er helt fint ^_^))

Demos blev blot siddende på jorden og så efter Shadow, da han forsvandt i mørket. Sådan sad han længe, selv efter at den anden for længst var løbet væk.
"Ellers dør jeg," mumlede han for sig selv.
Derefter rejste han sig op og forlod stedet, efter at have tørret sine beskidte og blodige hænder af i sine bukser.

//Out

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 19:52
Rex gled igennem skyggerne. Hun forstod hvordan man skulle gå, bevæge sig og undgå grenene. Hun forstod at en kvinde krop var langt mere smidig end hendes egen normale krop. Hun stoppede op og så sig om. Hun holdt vejret og bed sig i læben. Hun var sikker på at hun havde hørt noget. Hun skuttede sig en smule og så ned i jorden, hvor hendes fødder var iklædt rød/hvide, højhælede støvler. Det var underligt at gå i sådan noget tøj, sådanne sko. En kjole. Det hele var anderledes fra hvad hun var vant til.
Hun så sig om og konkluderede at hun var alene. Hun gik videre langs stien og lod atter tankerne strømme igennem hovedet. Ville hun nogensinde blive en mand igen? Ville butiksejeren mon finde hende og forlange at hun betalte for det tøj, som hun havde stjålet?
En busk rev hendes ben og hev i hendes kjole. Hun peb kort og trak tøjet til sig. Det sad fast og hun trak igen. Hun trak en gang til. Kjolen blev flænset og hun faldt bagover og landte på baen' med et bump og et ynkeligt klynk.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 19:58
James kom stille gåenden ind igennem skoven. Hele dagen havde han været trist til mode. Han havde bare håbet på at finde sin søster snart. Men det var svært. Han anede ikke hvor han snart skulle starte henne IGEN. Han sukkede kort og kiggede lidt til siderne. Han kunne tydligt se en nogle meter væk fra ham. Men hvem det var kunne han ikke se. Han kendte godt nok heller ikke mange. Et kort lille suk kom fra ham da han så sig om. Der var ikke nogen til at hjælpe denne stakkels kvinde op at stå. Han begyndte stille at gå over til hende. Han rakte en hånd ned til hende med et smil på læben. "Det er hende der var en mand før." hørte han en stemme sige. Han sagde intet men trak bare på skuldrende.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 20:04
Rex ømmede sig lidt og rystede en anelse. Hendes krop var tung. Hun rømmede sig og gav et lille piv fra sig da der pludselig stod en mand ved siden af hende. Hun sank en klump og stirrede en anelse forvirret op på ham.
"T...Tak." stammede hun og tog hans hånd. Hun kom på benene og slap derefter straks hans hånd. Hun gav sig til at slå sand, støv og jord fra tøjet, med en let hånd. Hun rømmede sig og stirrede på ham med forskrækkede øjne.
"Hvem er du? Hvad vil du her?" spurgte hun derefter spidst. Hun var ikke vant til venligtsindede folk, hjælp eller nogen anden form for venlighed; Bortset fra Caime. Sådan da; I det mindste hjalp Caime hende.
Hun skuttede sig og tog et skridt baglæns. Hun betragtede drengen med det ildrøde hår.

( Hvordan søren vidste han at Rex var en mand? XD Og hvis' er den stemme ? o: )
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 20:10
James kiggede på hende med et venligt smil. "Ingen årsag. Jeg ville da gerne gøre det igen. Men sådan er jeg bare. Jeg er og for bliver vennelig." sagde han med et smil. Han kørte en hånd igennem håret og kiggede lidt til siden. Han begyndte at se lidt vred ud, men vendte hovedet tilbage på pigen igen. "Mit navn er James Lavaron, jeg leder faktisk efter min søster. Eller jeg ved ikke hvor jeg skal begynde henne igen." sagde han og smilte venligt. Han knyttede lidt sin ene hånd og slog ud efter noget til venstre. Men det eneste man kunne se var luft.

((Det han kan høre er en ånd. Det er et talent han har. Ånder ved alt, så derfor for han af vide det har været en mand :P xD))
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 20:17
Rex hævede et øjnbryn og trak på skuldrene. "Jaja-sikkert." mumlede hun, til hans "jeg er venlig"-snak. Hun satte hænderne i siderne. "Deres søster?" Hun holdt en pause og betragtede ham indgående. "Hvor så De hende sidst? Hvad er hendes navn? Hvordan ser hun ud? De kan altid spørge i kroen. Der er altid mange, og..." Hun stoppede sig selv og så en anelse forvirret ud. Efter at hun var blevet kvinde, talte hun betydeligt mere, og det var da til at blive syg af.
Hun rømmede sig og tog et hurtigt skridt bagud da han pludselig slog, hvad hun ville kalde, vildt omkring sig. Hun så en anelse utryg ud. "Hv...Hvad laver De dog?" spurgte hun og fik et forskræmt udtryk i ansigtet.

(scary o: men cool XD)
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 20:21
James grinte kort. Kvinder kunne virkelig snakke. Det var helt utroligt. Hvis man ikek brød ind i det de sagde, så ville de jo kunne snakke i flere timer. "Hun hedder Jocelyn Lavaron. Jeg kan ikke huske hvordan hun ser ud. Jeg har ikke set hende i 10 år. Jeg ved ikke engang om hun lever mere eller hvad hun gør." sagde han og sukkede ganske kort. Lige så forsigtigt satte han sig ned på jorden. Han var faktisk lige glad med om han var 25 år og var voksen. Han sad for det meste på jorden jo.
"Jeg laver ikke andet end at slå ud efter noget, ingen rigtig tror på. De fleste siger ejg er sindsyg, men det kan jeg kun give dem ret i nogen gange." sagde han og smilte ganske kort.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 20:26
Rex stirrede en anelse forvirret på ham. Han var da en underlig kartoffel. Hun satte sig ned ved siden af ham og sukkede tungt. Hun rystede på hovedet og gøs af kulde. "Er vi ikke alle sindssyge, et eller andet sted? Vi har alle, vores særheder." hun så op i den mørke nattehimmel og skævede til ham. "Så hvad er det du ser? Hvad er det du slår efter?" Hun vendte ansigtet imod ham og pustede en hårlok væk fra ansigtet; derefter skubbede hun den om bag øret. Hun lod tungen glide henover læberne og rømmede sig. "Og... Jeg er sikker på at din søster er i live. Selvom verden er hård, så ville ingen dræbe en kvinde." konkluderede hun og nikkede for sig selv. Hun sukkede og gned sine arme. Derefter vendte hun atter blikket imod ham. "Men hvordan kan det være at hun forsvandt? Hvad skete der? ... - " Hun måtte stoppe sig selv, så hun ikke begyndte at tale i vildelse.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 28.03.2009 20:33
James smilte ganske kort. Han vidste han hun havde ret. Men han kunne bare ikke forstå hvorfor at kvinder stort set altid havde ret. "Det er vi nok. Men jeg har aldrig nogen sinde mødt en som er som mig." sagde han og smilte venligt. Han kiggede direkte ud i luften og kunne se nogle hjorte 10meter væk fra dem.
"Jeg slår efter en ånd. Den siger nogle ting jeg ikke bryder mig om. Men de har altid ret. Elelr for det meste. De ved jo en masse ting." sagde han og kiggede på hende med et venligt smil. Hab kørte igen en hånd igennem hans hår. Måske skulle han snart klippes?. Han ville rigtig gerne klippes. Han havde snart for langt hår. Men han kunne også godt lide sit hår. Han kiggede dybt ind i kvindes øjne og knyttede hænderne. "Hun løb væk hjemmefra fordi..." han stoppede med at tale og tog nogle dybe indåndniger. "Fordi vores forældre og lillebror og lillesøster blev dræbt." sagde han og sukkede kort. Han kiggede end i jorden og slog hånden ned i den.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.03.2009 20:40
Rex holdt vejret og smilte skævt. Hun brød sig ikke om at han så hende i øjnene. Det gjorde situartionen underlig for hende. Hun rømmede sig og trak på skuldrene. "Vi er jo alle unikke. Så selvfølgelig har De ikke fundet nogen som Dem. Men de findes. De ved det bare ikke endnu." Hun holdt endnu en pause og skuttede sig. Hun syntes heletiden at hun hørte lyde omkring sig, og det fustrerede hende en hel del. Hun var ikke vant til denne frygt og hun kunne ikke rigtig sætte ord på den. Hun følte sig bare enormt bange. Hun lyttede til det han sagde og blev tør i munden. Hvad skulle man sige til det? "Det... Var da forfærdeligt." Det var det eneste hun havde at sige til det. Det skræmte hende egentlig ikke så vidt; Verden var ond, og det var en kendsgerning. Hun rettede ryggen og trak på skuldrene. "Men De skal nok finde hende. Og når De finder hende, så finder De også én som Dem selv. I er jo trods alt søskende."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12