I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:18
hun lægger sit hoved mod hans skulder og tørre sine tåre væk, som alligevel løb ned af hendes kinder. Hun nyder varmen fra hans krop. En varme hun ikke har følt i lang tid xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:23
Han sukkede roligt ud i luften. Den stilhed som havde bredt sig imellem dem var utrolig behagelig, og alligevel brød han sig ikke meget om det. ,,.. Jeg har savnet dig utrolig meget Noel." mumlede han lavt, og åndede tungt ud.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:26
"Jeg har også savnet dig" siger hun og smiler op til hans grødhoved (kunne ikke lade vær XD)...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:34
Han bider sig roligt i underlæben, uden at sige noget. Langsomt fjerner han sig fra Noel, og famler ned at ligge igen. ,,Hrn.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:35
Hun kigger på ham og griner ganske svagt. Hun vælger at kigge ud mod det mørke hav, da solen jo er gået ned. Hun opdager lige pludselig hvor meget hun egentlig fryser xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:37
,,Jeg elsker de er lune aftner.." kommer det smilende fra ham. Han virrer kort med ørene. ,,Mhm.. Ja.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:39
"Der er altså en ting jeg hader ved land jorden... Her er så pokkers koldt" griner hun og gnider sin hænder mod hendes arme xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:43
,,Koldt..?" mumler han og sætter sig undrende op. Et let smil kommer frem på hans læber. Han knipser en enkelt gang, og nogle få, helt sorte, flammer dukker op lidt rundt omkring. ,,Jeg gør hvad jeg kan. Men kan ikke love det bliver meget varmere af det. "
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:46
"Det er fint" siger hun og smiler stort. Hun kan allerede mærke den dejlig varme. "Hvis det ikke var fordi, at vi kun er venner, ville jeg kysse dig" griner hun med et stort smil xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:49
Han ser overrasket på hende. ,,Hovhov.. Ikke noget kysseri til Lólley her.." brummer han og ler kort.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:51
"Før eller siden kysser du vel en pige igen" griner hun "Men jeg skal nok lade vær med at kysse dig.. Indtil videre" hun prøver på at holde latteren inde, men det er temmelig morsomt xD
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 25.11.2007 20:51
Samaras skikkelse står et stykke længere ude i det iskolde vand, men på grund af mørket er hun næsten umulig at få øje på
Vandet her går hende til omkring livet, og sandet på bunden er i forvejen så blødt, at man synker en smule ned i det
Alligevel bliver hun bare stående og betragter dem på bredden, som hun ikke kan genkende.. Hvis det ikke var for ilden, ville hun nok ikke have opdaget dem
Normalt fornemmer hun livs aura og lugte med det samme, og hendes hørelse er bedre end en hunds. Men lige for tiden svigter hendes evner meget tit, hvilket bekymre hende lidt
For uden dem er hun intet..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:52
,,Hahahaha.. meget morsomt.." brummer han, og ser irriterret på hende, men smiler dog stadig skævt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:54
"Du ved aldrig hvornår det sker" siger hun og prøver at grine ondt, men det bliver bare en mild latter XD.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:55
,,Aldrig." mumler han træt, og virrer med ørene. Han ryster roligt på hovedet af hende. ,,Tro mig."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:56
"Det får vi at se.." siger hun grinende og kaster noget sand over på ham xD
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 25.11.2007 20:58
Samara går langsomt fremad gennem vandet, mens hun nynner en lille, tom melodi
Selvom hendes stemme er smuk og blid, er der noget ligegyldigt og dødt over den, og hendes fjerne blik gør det bare endnu værre
Hun standser dog et stykke fra dem, eftersom hun ikke har lyst til at de opdager hende
For hvis hun ikke kan angribe dem, er de alligevel ikke sjove
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:00
Han siger ikke noget til sandet, men ser bare smilende rundt. Han gider ikke til at gøre modstand. Dog er han ikke så træt som før. Mørket har gjort ham friskere.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:01
Hun kravler op på ham og sætter sig, dog har hun en smule problemer med sin lange kjole xD. "Hvad vil du så gøre nu?" griner hun og smiler ondt xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:02
Han virrer kort med næsen. ,,Du maser mig.." mumler han, og forvandler sig så til sin ræve form. Inden Noel når at dumpe ned på sandet, piler han væk, og forvandler sig så tilbage. ,,Så nemt er det.."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7