Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 24.04.2019 04:37
Atlas smilede stille for sig selv, da Asad påstod, at han ville være en bedre artist end digter. Det var helt sikkert rigtig; digtning krævede for eksempel, at man kunne stave, og det kunne Atlas ikke. Han slap et lille suk, da Asad kyssede hans mishandlede brystvorte. Asads hænder var varme og bløde mod hans hud, og det var fristende bare at lukke øjnene og falde i søvn.

Men Asads indrømmelse fik ham alligevel til at modstå fristelsen. De havde ikke rigtigt snakket om det endnu; ikke uden at råbe eller slå hinanden i mens i hvert fald.

"Mh, ja," mumlede han til svar og lod sine fingre glide op for at kærtegne Asads nakke og korte hår. "Det skulle du. Men jeg skulle også have blevet, da du ikke ville med mig. Jeg ved ikke, hvorfor jeg troede, jeg kunne holde ud at være uden dig."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 25.04.2019 02:52
Den største ændring ved Atlas siden han havde forladt dem, var hans størrelse. Han havde ikke været meget større end Asad dengang, og Asad havde ikke været meget mindre end han var nu, men den Atlas der lå ved siden af Asad nu var massiv. Han var ikke bare bred, hans muskler spillede tydeligt under hans hud så snart han bare bevægede sig. Asad fandt det sværere end nogensinde før ikke at blive distraheret af dem, men hans selvkontrol havde heldigvis altid været god.

Asad trak på skuldrene, da Atlas også gav sig, og endnu en gang indrømmede at han ikke skulle være taget af sted. Asads blik var på Atlas' bryst, og hans hånd klemte om det, så det løftede sig på samme måde som det ville have, hvis Atlas var blevet tvunget i et korset. Musklen var blød og varm i Asads hånd og det tog al hans viljestyrke at løfte sit blik til Atlas'. Brystet blev dog ikke sluppet. 

"Det var mit ansvar som den kloge af os, at holde sammen på os." Han smilede skævt til Atlas, hans ansigtsudtryk ikke helt svarende til det drilleri han kom med, men smil faldt ham stadigvæk ikke helt let. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 27.04.2019 01:49
"Og som den dumme burde jeg have lyttet til dig," svarede Atlas stædigt og gengældte Asads smil. Smilet blev en smule større, da han lagde mærke til Asads hånd på sin brystkasse.

"Du lader til at være lidt fokuseret på en bestemt del af min krop," bemærkede han lidt drillende med et løftet øjenbryn. "Det havde jeg ikke lige regnet med."

Han kunne nu alligevel godt forstå det; han havde jo selv en svaghed for flere dele af Asads krop, især hans røv. Han kunne med det samme ikke lade være med at lade sin hånd glide ned langs Asads krop, indtil han nåede hans ene balle, som han tog en god håndfuld af og klemte fast med sin store hånd.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 27.04.2019 02:05
Asad trak på skuldrene af Atlas' svar, men hans smil afslørede at han gav ham ret. Atlas burde altid lytte til ham.

"Hvad vil du have at jeg skal gøre?" spurgte Asad og klemte og maste og brystet i sin hånd. "De er så flotte... Store og lækre... Ingen mand i sit rette sind vil kunne holde sig fra dem." Asad brød ud i latter, da Atlas' hånd nåede ned til hans baller, og det blev tydeligt, hvad Atlas hentydede.
Asad lænede sig, stadig smilende, ned for at placere et blidt bid i Atlas' brystkasse. Da han løftede hovedet igen, så han eftertænksomt på Atlas. "Jeg synes vi skal pierce dine brystvorter."

Imens han talte lod han sin tommelfinger glide over den ene af Atlas brystvorter, som han med sin konstante berøring af dem holdt stiv. En smule metal kunne lige så godt gøre arbejdet for ham. Hans pik kom langsomt til live imellem dem ved forestillingen om Atlas' piercede brystvorter og ved følelsen af hans hånd på Asads røv.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 28.04.2019 02:26
"Gør sådan noget ikke ondt?" spurgte Atlas, mens han blev ved med at kærtegne Asads dejlige røv. Der var ikke mange bløde steder på Asads krop, og slet ikke i forhold til Atlas, der nærmest var blød over det hele, men Asads røv var blød, og Atlas havde svært ved at holde fingrene fra den.

Atlas mærkede godt, hvordan Asad begyndte at blive hård imellem dem, og han trak lidt i Asad, så han kunne hive ham op at ligge halvt ind over Atlas' lår.

"Kan du godt lide den slags?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 28.04.2019 14:10
Atlas' første spørgsmål blev besvaret med uforpligtende træk på skuldrene. Han havde selv fået piercet sine ører og sin næse, men han kunne forestille sig at det gjorde mere ondt ved brystvorterne. "Er det ikke bare en del af det?" spurgte han i stedet for at komme med et bedre svar. Indtil nu havde Atlas ikke ligefrem virket som om han havde noget imod smerte.

Asad gryntede et halvkvalt støn, da Atlas trak ham ind over sit lår. Et øjeblik var hans tanker et helt andet sted, end Atlas' spørgsmål var, og han så forvirret ned på Atlas, inden han huskede, hvor de var kommet fra. "På dig kan jeg. De kan holde fast om dig, når jeg ikke kan." Asad kunne ikke forestille sig, at Atlas ville modsætte sig. Han kunne få lov til at føle smerte og han kunne få lov til at gøre noget for Asad - hvad kunne være bedre? 
Alligevel tilføjede han lavmælt; "Det gør dem mere sensitive. Du vil kunne lide det, tro mig."

Det hastede ikke for ham med at komme eller med overhovedet at få en hånd om sin pik, men han kunne ikke stoppe sig selv fra at rulle med hofterne, så hans pik blev gnubbet op imod Atlas' varme hud. Det var en vidunderlig følelse og da Asad først havde gjort det én gang, blev han ved, omend han holdt tempoet langsomt. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 28.04.2019 14:28
"Jeg troede på dig," brummede Atlas og smilede. Som Asad lå nu, kunne Atlas lægge begge hænder på hans røv og klemme den godt, mens han sneg et par fingre mellem Asads baller.

Han havde egentlig haft det helt fint med bare at ligge her og snakke, indtil de begge faldt i søvn, men følelsen af Asads hårde pik, der gned frem og tilbage mod hans hud, tændte ham nok til, at han vidste, at han ikke ville være i stand til at falde i søvn, før han havde fået udløsning igen.

"Hvad med dig?" spurgte han og gav Asads ene balle et godt klask. "Skal du ikke også have nogen finde guldringe? Det ville se flot ud..."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 28.04.2019 14:41
"Hvad, kan dit hul ikke klare en omgang mere?" spurgte Asad anstrengt, hans pik pludselig helt hård imellem dem, takket være Atlas' fingre imellem hans baller. Med hver rul Asad gjorde ind imod Atlas, håbede han på at få hans fingre helt op i sig, men det kunne som sædvanligt ikke høres på hans stemme, der var hård som altid. Han kunne derimod intet gøre for at stoppe sin krop fra at tigge efter det. 

Han gispede, for en enkelt gang synligt overrasket, da Atlas smækkede hans røv. Det sved på den gode måde og Asads pik spjættede imellem dem, selvom Asad holdt den så klemt ind imellem dem, at den knap kunne bevæge sig. 

"Det er ikke mig, der har Dianthos' flotteste patter," svarede han stakåndet. "Men jeg vil overveje det."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 28.04.2019 17:15
"Nej, det tror jeg ikke, det kan," grinede Atlas og slikkede uartigt sine læber, da Asad gispede. Han skulle til at give Asads bagdel endnu et smæk, da Asad nævnte noget om Dianthos' bedste patter, og han brød straks ud i høj latter.

"Det ville være lækkert på dig, tror jeg," sagde han så og klemte om Asads baller igen. "Alt er lækkert på dig."

Han kunne godt mærke, hvor hård Asad blev mod hans hud, og et tog ikke mange sekunder før Atlas havde ramt ud for at snuppe flasken med olie fra natbordet. To af hans fingre blev hurtigt gnedet ind, så han kunne få dem tilbage mellem Asads baller for at gnide mod hans hul.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.04.2019 04:23
Asad fnøs af Atlas' svar - alt var lækkert på ham, men kun fordi han slet ikke ejede tøj, der ikke klædte ham. Han var meget nøjsommelig med den slags og han klædte sig ikke sløset. Selv når han klædte sig afslappet, var det i tøj der så godt ud på ham. 

"Jeg beslutter mig, når du har fået dine," svarede han i stedet. Han var ikke med på, hvis Atlas ville bære noget bedre end han selv gjorde, og det kunne han ikke helt skjule.

I stedet for at følge med i, hvad Atlas gjorde, selvom Asad fuldstændig vidste, hvor det var på vej hen, sænkede han sit hoved og kyssede Atlas langs halsen. Han sukkede tungt, da Atlas' fingre først fandt vej imellem hans baller, og han løftede også spændt røven op imod berøringen, inden han kyssede og bed i Atlas' hals igen. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 30.04.2019 01:03
"Mm'kay," brummede Atlas til svar, mens han bare nød følelsen af Asads bløde læber mod sin hud. Selvfølgelig ville det da se lækkert ud med guldringe i Asads brystvorter, men Atlas var lidt ligeglad, når det kom til stykket. Asad var vidunderlig, som han var, og Atlas havde ikke tænkt sig at presse på, hvis Asad ikke var helt solgt på tanken.

"Du gør mig skør," mumlede han, inden han sukkede dybt og skubbede en finger ind i Asad. "Hvad skal jeg dog stille op med dig, hm?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 30.04.2019 01:33
Asad stønnede skælvende ud imod Atlas' hals og skubbede sit ansigt helt op imod siden af Atlas' hoved. En enkelt finger var slet ikke nok, men lige nu var den hele verden og Asad møvede kun sit ansigt tættere op imod Atlas', imens han gjorde sit bedste for ikke at udtrykke sin desperation alt for meget med sin krop også.

"Knep mig," svarede han stakåndet til Atlas' spørgsmål. Han skubbede sin næse helt op mod hans og holdt sine læber udenfor Atlas', så han indåndede hans indåndinger og åbnede langsomt øjnene for at møde Atlas' blik. "Knep mig nu og-" Asad klemte om Atlas' bryst igen, musklen tyk i hans hånd, og udåndede langsomt, "- hold fast i mig senere."

Havde han været ved sine fulde fem ville han aldrig have sagt sådan, men Atlas' selskab havde ikke bare blødgjort ham, det havde også gjort ham halvfuld og liderlig, og hans hjerte var sjældent mere åbent end det var nu. Hvis han skulle være besværlig, når han var ædru, kunne hans påvirkede jeg lige så godt give Atlas nogle råd med på vejen. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 30.04.2019 22:59
"Mmh, det lyder som noget, jeg kan finde ud af," brummede Atlas, mens han langsomt kneppede Asad med sine ene finger. Der blev hurtigt tilføjet endnu en finger, mens Atlas' egen pik begyndte at blive hård imellem hans og Asads kroppe.

"Skal du have én til?" spurgte han og bed sin underlæbe; tålmodighed var ikke nødvendigvis hans stærkeste side. "Eller er du klar til  mig nu?"

Den eneste anden gang, han havde fået lov til at stikke sin pik i Asad, havde Asad vist kun behøvet to fingre, men hans lyst-tågede hjerne var ikke helt sikker, og selv om han ikke var specielt tålmodig, så vejede trangen til ikke at gøre Asad ondt dog alligevel tungere.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 30.04.2019 23:25
Det var under en måned siden Asad havde fortalt Atlas, at han bare kunne tage ham, når der var plads til tre fingre, og alligevel så han fornærmet ned på ham, da han spurgte om han var klar til ham nu. "Ved du selv hvor tyk din pik er?" Det var meningen, at han skulle have snerret det, men det blev mest af alt sagt stakåndet og med desperation, for han havde virkelig lyst til at erstatte Atlas' fingre med hans pik. 

Han satte sig også bare op og indikerede med et løft med hagen, at Atlas skulle få sine fingre ud af ham. "Jeg kan ta' den," insisterede han, imens han greb fat om Atlas' pik og langsomt dirigerede sig ned over den, med højlydte gisp fra det øjeblik bare tippen kom ind i ham. 
"Ved Zaladin," bandede han, med blikket vendt mod loftet, imens han gled længere ned over den. Der var slet ikke plads til Atlas, der fyldte Asad fuldstændig op, men han kom nemt nok ned om ham alligevel, takket være olien.
Først da han sad helt ned på ham, slog Asad blikket ned til Atlas' igen og trak vejret dybt ind. Der var noget ved at styre showet når han ikke selv toppede, der fik farve frem i Asads kinder, og han sad også stille et langt øjeblik, under påskud af at vænne sig til Atlas' størrelse. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 30.04.2019 23:35
Atlas skulle til at modsætte sig, da Asad påstod, at han godt kunne tage Atlas' pik, for hans vidste jo godt, at han ikke ligefrem var lille dernede, men hans protester druknede i et skælvende støn, da Asad langsomt begyndte at sænke sig ned over skaftet. Det føltes næsten smertefuldt stramt, men samtidig føltes det også så godt, at Atlas var sikker på, at han var ved at gå fuldstændig fra forstanden.

"Asad," gispede han hjælpeløst, mens han faldt sammen og lå på ryggen, ude af stand til at gøre andet end at stirre måbende op på Asad og begrave neglende i Asads nøgne lår. 

Det spændte i hele hans krop efter at give efter for trangen til at støde op i den varme krop omkring ham, men han holdt sig med nød og næppe tilbage; Asad måtte selv vise ham, hvornår han var klar til at bevæge sig. Ellers var Atlas bange for at gøre ham ondt.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 30.04.2019 23:43
Det var nemt at se på Atlas, hvor spændt han var og Asad nikkede i anerkendelse. Han vidste ikke helt af hvad; det betød lidt af hvert. At han var okay, at han følte det samme Atlas gjorde, at det var okay hvis han bevægede sig under ham. 
Han lagde sine hænder over Atlas' og holdt om hans håndled, for at have et eller andet at støtte sig til, et eller andet, der var en del af Atlas. 

"Jeg er ikke lavet af glas," insisterede han, selv som han kæmpede efter vejret. Atlas var fuldstændig lige så betænksom, som Asad havde forestillet sig ham, når han havde været sammen med Beccan, og det gjorde ham både glad og underligt ked af det. 
I stedet for at bede Atlas om at gøre noget, rullede han selv med hofterne og undslap straks et tungt støn, da Atlas allerede ramte helt perfekt i ham, og ubevidst rullede han lidt kortere frem næste gang, for at undgå samme følelse - selvom det var godt, var han ikke klar til at blive så overvældet, ikke endnu. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 30.04.2019 23:57
"Du er heller ikke-- ikke lavet af stål," gryntede Atlas med et skævt smil, der var en smule anstrengt på grund af hans indsats med at holde sig selv tilbage. Der var dog intet, han kunne stille op, da Asad begyndte at rulle med hofterne og bevæge sig om hans pik, og Atlas kastede nærmest hovedet tilbage med st tungt støn. Hans hænder fandt vej fra Asads lår til hans hofter, som han holdt fast på, mens han selv begyndte at rulle med hofterne, så han kunne skubbe sin pik ind og ud af Asads fantastiske krop.

"Sig til, hv-- hvis det gør for ondt," gispede han, mens hans hofter begyndte at bevæge sig en smule hurtigere. Det eneste, der kunne stoppe ham nu, var orgasme eller Asads ønske, og selv dér ville det være svært.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.05.2019 00:11
"Jeg er-- jeg er lavet af hårdere materiale end- du er," svarede han, med en latter så stakåndet, at den knap kunne høres. Med Atlas' greb om sine hofter lænede han sig tilbage og så væk, som ville det hjælpe på den varme, der strømmede igennem hans krop, at han holdt op med at se på Atlas' dumme ansigt. 

"Nej, det er godt, det er godt," insisterede han i et forsøg på at berolige Atlas, inden Atlas blev mere bestemt og hurtigere i sine bevægelser, og Asads øjne rullede op i hovedet på ham med et tungt støn. "Jeg slår dig ihjel, hvis du stopper," advarede han, før han pludselig greb fat om roden af sin pik. Hans mund faldt åben, imens han, med tydelig overraskelse, så ned på Atlas, imens en orgasme rullede igennem ham, som bølge af varme.

Hans pik var stadig hård i hans hånd, og en enkelt dråbe faldt fra tippen af hans pik ned på Atlas' mave. Asads kinder fik kun endnu mere varme - han var ikke meget for at indrømme, at Atlas kunne gøre noget som helst i den stil imod ham. De havde trods alt kun været i gang et øjeblik. "Okay-- okay. Bliv ved," beordrede han, som havde Atlas lige set ham få et hjerteanfald og ikke en orgasme. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.05.2019 13:16
Atlas kunne ikke lade være med at udstøde en stakåndet latter, da Asad påstod, at han var mere hårdfør end Atlas. Folk, der ikke kendte dem, ville nok have en tendens til at tro, han løj, fordi Asad var spinklere og tyndere end Atlas, men Atlas vidste, at Asad havde ret. Han var betydeligt mere hårdfør, end Atlas var. Atlas' største styrke var hans dumhed, der beskyttede ham fra at indse de grumme sandheder om sig selv og livet generelt.

Synet og følelsen af Asad, der kom omkring ham, sendte Atlas faretruende tæt på sit eget klimaks, men Asad havde jo sagt, at han ikke måtte stoppe, så det blev han nødt til at leve op til. Han havde altid haft svært ved at gå imod Asads ønsker. Han havde kun for alvor gjort det én gang, og det havde han fortrudt utallige gange siden.

Atlas greb bedre fat om Asads hofter og stødte en hæl imod madrassen, så han kunne rulle dem begge rundt i et snuptag. Asad endte på ryggen, og Atlas endte mellem hans ben. Uden at sige noget, fik Atlas møvet sig op og sidde på sine knæ, og han satte en hånd bag hver af Asads knæhaser, så han kunne skubbe hans ben op og tilbage og nærmest folde Asad på midten. I denne nye position kunne Atlas nu støde endnu hårdere og endnu dybere ind i Asad, og så kunne han samtidig nyde udsigten til Asads smukke krop og ansigt.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.05.2019 14:02
Asad var for optaget af at klemme om sin pik, til at modsætte sig, eller finde ud af om han overhovedet ville modsætte sig, da Atlas rullede dem rundt. Alt han kunne tænke på var skuffelsen, hvis ikke han kunne få Atlas' pik bare lidt længere. Det var også ren forfængelighed, der fik ham til at bruge sin anden hånd til at skjule sit ansigt. Hans mund hang vidt åben, hans kinder var varme og hans læber tørre, og selv imens han lå på ryggen og stønnede, så alle de nærmeste naboer kunne høre det, gik han kun op i, hvordan Atlas så ham. 

Atlas' stød var kraftigere i den her position, og selvom Asad kæmpede imod det, kunne han ikke stoppe sig selv fra at komme denne gang. Atlas var så stor, at han ikke kunne andet, end at ramme alle de gode steder i ham, og Asad stønnede og gispede da han, på trods af sit stramme tag om sin pik, sprøjtede ud over sig selv. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11