Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 05.12.2015 23:13
Cecilio var lidt overrasket over at se Florence komme frem da han var færdig med sangen. "Det er pointen. Det er tragisk, men det er jo stadig en kærlighedshistorie," sagde han med et smil og tog det tilbudte brød. "Tak," sagde han og tog forsigtigt en bid af det, og langsomt begyndte at arbejde sig igennem brødet. Det var godt at få noget mad i sig endnu engang. Forhåbentlig ville han få lidt farve tilbage i ansigtet.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.12.2015 13:38
Florence satte også flasken med vin fra sig på jorden. Så kunne han tage den hvis han ville. "Jeg må have misset den romantiske start af historien så siden jeg kunne ikke forstå andet en tragedie med et slør af en glad melodi" sagde hun og trak en smugle på skuldrene. Det var ikke så ofte hun hørte fortællinger der var opdigtende så hun var meget interesseret i at få af vide hvordan hele historien gik.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 06.12.2015 13:49
Cecilio lo blidt og tog også flasken med vin og tog en tår. Han kunne godt mærke at maden og drikkelsen, gjorde det godt for hans krop. Han følte sig ikke nær så svimmel mere, men han turde stadig ikke rejse sig op. "Det er om et par der forelsker sig, men det er forbudt kærlighed, så de ville stikke af sammen, men det går ikke lige som planlagt, som de nok hørte," sagde han med et smil. Det var de færreste der gad at lytte til teksten, men dem der gad at lytte fik så også noget af en overraskelse, selvom han også kunne mange med gladere tekster.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.12.2015 22:29
Florende nikkede lidt med et lidt sørgmodigt ansigts udtryk. "Jeg findet det dog stadig en lidt besynderlig kombination af lyrik og melodi" sagde hun med hovedet lidt på skrå. Hun så ned på det han havde spist og op på ham igen "Jeg håber det roder bare en lille smugle bod på mine handlinger" sagde hun med lidt forhåbning. Hun havde nok regnet ud han ikke ville gå ud og plabdre løs om hvad hun var men den tunge skyldfølelse hang stadig over hende hvilket den nok ville gøre længe efter om så de ville se hinanden igen eller ej.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 07.12.2015 21:22
Cecilio trak på skuldrene. Det var en lidt besynderlig kombination, men triste historier var nemmere at håndtere når melodien ikke passede, så han foretrak dem sådan. Hvad var nytten i at være trist, når der også havde været gode ting. F.eks. var det at blive forelsket jo en ufattelig smuk og god ting, så det burde melodien jo passe til. Han kunne godt se at hun stadig var påvirket af det tidligere. "Du er tilgivet, hvis du lover mig at du aldrig bider en mod deres vilje igen," sagde han blidt.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 08.12.2015 19:56
Florence sad lidt og tænkte over hvad hun skulle svare. Det var ikke ligefrem noget hun havde planlagt at gøre så hvad skulle hun sige? Hun følte ikke hun kunne være bekendt at begynde at lyve for ham også. "Mange tak, men jeg kan ikke love noget" hun begyndte at pille nervøst ved sine fingre "Jeg ville gerne love dig det, men jeg har nu allerede brudt selv samme løfte over for min familie" forklarede hun. Det var ikke fordi hun ikke ville holde sig i mælet som hun altid har gjordt men, alting havde bare gået galt i det øjeblik det slog klik for hende.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 09.12.2015 01:17
Cecilio tænkte sig lidt om. Det ville jo ikke være godt hvis hun alligevel ikke kunne love ham det, for det ville bare være synd for hende hvis hun alligevel ikke kunne holde det.. "Så må du komme ned og se os en af dagene," sagde han endelig med et blidt smil. Han var godt klar over at han ikke burde være så sød ved Florence, men han kunne bare ikke lade vær, fordi han havde ondt af hende.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 09.12.2015 21:00
Nu kunne Florence ikke lade være med at smile lidt, hvorfor han kunne være så tilgivende og venlig efter hvad han havde gjordt forstod hun slet ikke. Og denne gang viste sig også noget rosa farve i hendes kinder da det nu kunne stige hende til hovedet. Der var intet hun hellere ville end t se han optræde hvis det var noget i den stil at hvad hun havde hørt, men hun kunne godt fornemme at det skulle gøres under en sol til at oplyse hvad der foregik.
"Hvis jeg kunne se dagens lys ville jeg da gerne, men min hun kan ikke tåle solens stråler" sagde hun med et lidt undskyldende ansigts udtryk.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 11.12.2015 00:55
Cecilio tænkte sig lidt om, da hun sagde hun jo ikke kunne tåle sol. Det var selvfølgelig et problem. "Hvad med at tage en kappe på med hætte? Den burde da kunne dække alt din hud, og så burde det ikke være et problem," pointerede han grinende, som om at det var den bedste ide nogen sinde, og lige nu var det da også. Så kunne Florence komme ned og se dem på Markedspladsen selvom der var sol.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.12.2015 09:34
Florence lagde hånden op til munden imens hun tænkte over hvor hun kunne skaffe det henne. For ikke om hvordan hun skulle få tilladelse til at tage ud på højlys dag. Det var der ikke vildt stor chance for så hun blev nok nødt til at snige sig ud på et tidspunkt. Hun kikkede op på ham igen og smilte nu oprigtigt ved tanken om at kunne se verden uden for katedralen oplyst. "Jeg skal se hvad jeg kan gøre.. Nu har jeg jo betalt for det" sagde hun opstemt. Man kunne høre klokkerne fra nogle af templerne der slog 3 nu og hun kikkede ærgerligt i lydens retning imens hun rejste sig. "Jeg skal nok se dig optræde en dag, men lige nu har jeg arbejde tilbage i templet. Vil du kunne komme hjem selv?" spurgte hun og rakte ham en hånd med et smil så han kunne komme op at stå.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 11.12.2015 14:23
Cecilio var glad for at hun havde planer om at gøre det. Hun fortjente da også at se tingene i fuld dagslys. Alting virkede lidt smukkere sådan, og alle menneskerne. Det var fantastisk. Han tog den tilbudte hånd og blev trukket op på benene. Han stod heldigvis ikke og svajede mere, selvom han helt klart havde behov for at sove lidt nu. "Det kan jeg godt. Jeg håber at se dig nede på Markedspladsen en af dagene," sagde han smilende og lænede ind og kyssede hende blidt på kinden. En ting han egentlig gjorde mod mange, og han tænkte sjældent over det.

Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.12.2015 14:42
Det var skam ikke første gang hun havde fået kys på kinden da det oftest var sådan de viste hengivenhed og taknemmelighed i klosteret,men det her havde hun ikke prøvet før. Hende åndedræt stoppede lige et par sekunder inden hun smilte lidt og vendte sig om for at gå til katedralen. Hendes skridt var hurtige og var tæt på at være løb. da hun var sikker på at være ude af syne stoppede hun og lænede sig op ad en tempelmur.
Hvis der var lys nok havde man kunne se hendes kinder nu matchede hendes øjne, hun prøvede at få vejret inden hun lod sig glide ned og sidde. Florence viste ikke hvad det var Cecilio gjorde ved hende men hun begyndte at være mere og mere glad for at det var hans blod hun nu havde rendende i årene. Det varede dog ikke længe før hun rejste sig og med et smil på læben gik imod Isari katedralen.

//out//

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 11.12.2015 14:52
Cecilio så efter kvinden, men trak så på skuldrene og begav sig ned mod den centrale by endnu engang. Det havde været noget af en begivenhedsrig dag og selvom han var blevet bidt, så var han glad for at have mødt Florence. Nu vidste han bare at han skulle være forsigtig næste gang, og forhåbentlig hvis Florence manglede blod en anden gang, ville hun sige det inden hun overfaldt nogen.

//Out

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, denne gang med Florence og Cecilio, som endte med at crushe en tiny smule på hinanden. Endnu en tråd hvor det hele bare forløb hurtigt og rart, selvom det egentlig ikke skete så meget udover at de snakkede.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13