Midt i sumpen

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 19:22
"Kæden. Bliver. På."
Phoebe er efterhånden ved at være godt og grundigt irriteret. Måske skulle hun alligevel bare have taget den alf hendes søster tilbød hende som kæledyr. Men næ nej, det skulle absolut være sådan en besværlig lille elver. I det mindste havde alfen ikke kærester til at rende efter og lege dagens helt i skysovs. Hun rykker hårdt i den tynde kæde i et forsøg på enten at på Nakumu ned at ligge, eller bare en smule tættere på. Længere væk fra Kravenoh.

"Uforskammede..." mumler kentauren næsten lydløst da sortelveren tilsyneladende ignorerer hendes spørgsmål, for endda at stille hende det samme. Som om han var mere værd.

"Jeg spurgte dig først, elver."
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 19:25
han smiler kort " okay hvis du gerne vil ha kæden af så skal du være
min slave" han går hen til imod phoebe han trækker et sværd og sætter den lige hen til struben af hende "pas på hva du siger "
siger han kort smilene hvor efter han ser på nakumu
"det samme gælder dig "
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 19:30
Nakumu falder ganske rigtigt men sætter sig forsigtigt op igen og kigger på sortelveren Slave? Jamen jeg er jo et kæledyr... skal jeg være beggedele? Hun ryster forvirret på hoved men et lille smil kommer over hendes læber før det meget optimistisk kommer " Okay..? Skal vi så også have børn?? "
Det smil hun har på læben er som at se en lille pige få en lillebror eller søster, hendes tankegang.. at få børn.. Hun er fuld og kan bestemt ikke finde rundt i noget..
Dog kigger hun ganske forsigtigt da han sådan går hen til Phoebe og ligger et svær ved hendes strube, det.. var ikke lige hvad hun havde forventet.. Hendes øjne der før var glade, bliver nu meget hurtigt forvirrede og halv skræmte..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !
Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 19:36
"..."
Phoebe har mildt sagt svært ved at tage sortelveren og hans sværd seriøst, blandt andet fordi han ikke går hende højere end til brystet. Men om han så havde været tre meter høj havde det nok ikke ændret Phoebes filosofi at alle andre end hende selv var tæt på intet værd. Eller i hvert fald lå de et godt stykke under hende på rangstigen. Derfor kommer det hende også helt naturligt at sende en knytnæve ud mod sortelverens venstre kind og med forbenet lægge et velanrettet spark mod hans mave. Og gode mavemuskler ville ikke hjælpe det store mod en hestehov plantet i solar plexus, så et beskedent smil breder sig på Phoebes læber ved tanken om Kravenoh liggende gispende efter vejret på jorden. Så kunne det da være at hun kunne slippe for ham.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 19:40
da hun slår ud efter ham smiler han bare men idet hun rammer han
sparker hun bare til røg for det er det han storset er lige nu
hna smiler kort "folk lærer ikke noget " hun er ikke værdig nok til at dø han ser på nakumu igen "nej min slave sig ja eller nej"
han smiler skævt
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 19:45
Hun kigger blot på alt hvad der sker mellem kentauren og sortelveren og et meget usikkert smil kommer over hendes læber da hun ser hvordan han forsvinder i røg..
Hun vender hoved over mod hvor han nu står og kigger med store øjne på ham " Tør jeg sige andet ind ja? " Kommer det utroligt stille fra hende..
Hun finder ham utrolig skræmmende på et eller andet punkt, men igen, det gør kentauren også..
Virkelighedens situasion er ved at komme op for hende i hendes fulde tilstand..
Hun rejser sig ganske forsigtigt op igen, så hele hendes nøgne krop igen vises..
dog er den godt dækket af mudder lige nu..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 19:53
En mere varm, næsten kærlig undertone kommer op i kentaurens stemme da hun forsikrer Nakumu; "Du skal ikke være hans slave. Du er mit kæledyr."
Det kan nok diskuteres hvor kærligt den sidste del er ment, men Phoebe har heller aldrig været den store mester til at tage sig godt af sine 'dyr'. Lynhurtigt binder hun kæden rundt om sit håndled med en kraftig knude, før hun griber pil og bue fra et hylster der er bundet fast rundt om hesteryggen på hende, og spænder den. Koncentreret kigger hun spejdende rundt med det ene øje klemt i, klar til at sende den guldbelagte, spidse pil efter det svinske handyr af en sortelver. Hun kender ikke engang navnet på ham endnu.

"Hej! Sortelver! Hvad er dit navn, din svinske møjkøter?" råber hun aggresivt ud i mørket i håb om at kunne afsløre hans gemmested. Eller i det mindste få ham tilbage i fast form igen.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 20:02
han dukker op lige bag phoebe oppe fra luften sådan han
kan stikke en nål lige i nakken på hende hvilket han gør
han svinger sig så lige op om foran hende "hører godt efter"
den nål der sidder i din nakke er en lammelsel nål hvis du
fjerner den forkert bliver du lam og hvis du ikke fjerner den bliver du svager og svager men hvis jeg hva dig vil jeg ikke fjerne den
af alle dem jeg har gjordt det ved har de allesammen ikke gjordt det"
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 20:05
Da Phoebe binder kæden om hånden bliver der rykket i Nakumu så hun nærmest falder,
dog holder hun sig på benene men hun rykker usikkert tættere på kentauren, dog er der stadig godt en og en halv meter mellem dem..
Det giver et gib i hende da sortelveren igen står der, så hun krummer sig en smugle sammen..
Hun bryder sig ikke om at være midt i en kamp om hende..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 20:14
Phoebe, hvis reflektser mildt sagt ikke er helt dårlige, når lige at kaste sig til siden da hun mærker nogen bag sig, så nålen kun får sat sig fast i noget tyndt hud ved skulderen. Men forskrækkelsen lammer hende en smule, og hun gisper let ved smerten. Overrasket stirrer hun på den tynde nål, fuldkommen ude af stand til at regne ud hvad den skal gøre godt for. At lytte til sortelveren er ikke noget hun overhovedet gider at overveje. Det er også først efter hun med uhyggelig præcision har taget sigte mod Kravenoh og affyret pilen som, hvis den rammer rigtigt, let vil kunne bore sig et par centimeter ind i fyrens bryst, at hun opfatter ordet "lam."

"Pff. Det skal du ikke regne med."
Fuldkommen sikker på sin modstandelsesevne griber hun om nålen for at trække den ud, men tøver alligevel.

((Mm, jeg har brug for mere information. Virker det der lammelses-noget kun hvis den rammer et eller andet, som en muskel eller blodåre i hende, og hvad vil der ske hvis hun prøver at hive den ud nu. Går ud fra at det ikke har lige så stor effekt eftersom at den bare sidder i huden))
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 20:17
((altså lammelsen sker bare den sidder fast i hunden eller hvor den end sidder du kan dø hvis du tager den ud forkert hvilke alle gør hvis de gør det men det har ikke noget med blodår at gøre eellers noget))

han ser imod pilen der kommer imod ham han smiler tungt "ser i slet ikke efter " pilen ryger lige igennem ham men der er noget
ved pilen der rører ham han tager sig kort til brystet "han går hen til den ene del af kæden han rører ved kæden han
vudere at den ikke kan hugges over
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 20:29
Nakumu kigger med dybtegående øjne på kentauren da hun lader hånden ryge om til den lille nål på ryggen af hende..
dog går der ikke lang tid før hun ryger ned på joden og ligger for fødderne af sortelveren og kigger skræmt op på ham..
Kæden er ikke knækket og med den kraft som han slog med, så var det umuligt for hende at blive stående på benene..
Hun kigger med store øjne op på ham og et lille piv kommer fra hende, hun bryder sig ikke om at have hoved mod et svæd.. det er for skræmmende..
" Det.. Ih.. altså! Lad så vær med at slås om mig..! I må kunne snakke om det!! " Kommer med med en pivende stemme..

( Nej hvor dejligt at se nogle af de gamle Drow nåle igen.. det er længe siden jeg har set sådan nogle blive brugt i spil.. )

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 20:40
En let udmattelse breder sig i kroppen på kentauren, og hun må tage en dyb indånding. Måske var der alligevel noget om det. Hun slipper nålen igen og glor hjælpeløst på den. Ydmygende. Faktisk følte hun sig så svag og nytteløs at hun kunne græde. Og så foran den.. satans elver. De orange øjne sender lyn efter Kravenoh, og hvis blikke kunne dræbe så lå sortelveren stendød på jorden for længst. Hun skæver hurtigt til Nakumu, sådan bare for at orientere sig om hvor hun befinder sig. At hun så ligger ned foran Kravenoh hjælper ikke stort, og Phoebe ryster opgivende på hovedet. Tænk at hun skal så meget besvær igennem bare for at beholde sit kæledyr. Men hun har ikke tænkt sig at opgive 'Silva' uden kamp. Mest fordi hun ved at søsteren vil håne hende langt ned i helvede, så det er også hendes ære der står på spil. Næsten ubemærket bevæger hun den ene lillefinger en smule, og en sort tåge falder langsomt ned over de tre, og skjuler dem alle fra hinanden.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 20:44
kravenoh smiler igen "du ved vist ikke hvem jeg er hva"
han lukker øjne og åbner dem igen og de er helt sorte
han smiler "tror mig jeg kan mere ind du tror og du vil
aldrig kunne måle dig med mine krafter "og i en lille røg sky står han lige
bag phoebe med en kniv rundt om struben på
hende imens han holder fast om hende med den anden hånd
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 20:50
Nakumu der mærker kæden blive løsere da sværet forsvinder derfra kommer hurtigt men utroligt vakkeltvorent på benene igen, hun ser sig forskræmt om og kan ikke se andet ind tågen..
Hun sætter i løb men når ikke langt før hun igen ligger på ryggen i mudderet med et lille skrig.. Hun begynder at hoste på grund af rykket i kæden der sidder om hendes hals..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 20:59
Kravenoh når aldrig at rent faktisk få kniven op om halsen på hende, før hun river sig løs af hans greb og sparker hårdt efter ham med bagbenene. Kun et lille snitsår på hendes overarm kommer der ud af Kravenohs angreb, og det er ikke mere end en smule svien. Men Phoebe må snart stønne igen da nålens effekter viser sig igen.
Det her holder ikke... Panisk forsøger hun at finde en løsning. Kunne hun spørge elveren om hjælp? Nej. Under ingen omstændigheder. Hun havde tænkt sig at klare det her selv, uden hjælp fra mindreværdige kravl. Desuden ville han nok ikke hjælpe hende alligevel. Ude af stand til at finde på andet griber hun en pil fra hylsteret og bider tænderne sammen før hun med spidsen skærer det stykke hud som nålen sidder i af.

"Grrah!" Hun udstøder et smertesstøn og griber lynhurtigt om såret hvor blodet allerrede er begyndt at pible ud mellem hendes fingre. Men det virkede. Nålen ligger ufarligt på jorden, og Phoebe kan stadig bevæge sig.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 21:05
han flytter sig hen foran hende igen "flot du fik den ud men du har bare
et problem fordi du tror du kan bevæge dig som nomalt
eller det tror din hjerne du kan men det kan du ikke om 5 min vil din krop slå fra i 20 sek og når det kommer slår jeg dig ihjel " han smiler lidt
han ser over på nakumu "og du vil blive min slave"
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 21:11
Nakumu lader sig blot rulle om på maven mens hun hoster kraftigt, hun har fået et ordenligt rødt mærke af kæden, det vil nok blive til et blåt mærke om nogle dage. Der går lidt men hun kommer stille på benene, lettere vakkeltvorent, hun træder et skridt tilbage men lander på ryggen igen, hun faldt over noget.. de 2 andre knive som elveren havde kastet efter hende.. Hun tager dem op og tager en i hver hånd..
Hun ved ikke hvad hun skal gøre med dem, men hvis det kommer til det punkt hvor hun skal forsvare sig, så må hun jo gøre det..
Der går lidt før hun høre hvad det er Sortelveren siger til hende, men hendesøjne bliver mere og mere skræmte, men hun lukker stille øjnene,
hun vil være en del af det her.. Hun kan ikke lide det, så hun må jo hellere slå tilbage.. hun skal bare lige tage modet til det..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 21:19
"Ha!"
Phoebe tøver ikke med at le sortelveren direkte op i ansigtet, til trods for at han er svær at se på grund af tågen. At nålen er ude har pludselig givet hende energi på ny, og med det også en overmodig tro på sig selv. I hvert fald slår hun lynhurtigt igen ud efter hans næse, med sådan en kraft at kæden om håndledet falder af og havner et halvmeters stykke bag hende. Hendes øjne er knebet sammen i frustration - den elver må godt snart lægge sig og dø!

((korthed D:))
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 21:25
han fløter sig lidt da hun slår ud efter ham han smiler igen
han ser over på nakumu han smiler lidt og går hen imod hende
imens han laver en tåge oven i den tåge der er der sådan
man ikke engang kan se sin hånd hvis man putter
den op lige foran ens hovdede.
han trækker 3 knive frem og kaster hen i mod phoebe så de tre burde ramme da man ikke kan se dem komme de tre knive er på vej imod
hendes ene knæ hendes hals og mave
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12