Kanten af platformen

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 12:44
Han sidder længe og stirre på Mirale, før han ser op på Semyaz.
"Belphagor..," siger han kort og smiler stort. Hans smil forsvinder dog hurtigt igen, og han vender blikket mod jorden.

Billede fra Photobucket, og redigeret af mig.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 12:48
Semyaz nikker roligt "hm" mumler han, han vil dog ikke sige sit eget navn, eller, den han udgiver sig for at være, Belphagor skal selv spørge, og måske for han ikke engang svar. Semyaz vender hovedet mod Mirale, han ser bare på hende og kniber øjnene sammen.

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes
Yearh.. hurtig lavet dimmer på photoshop >< jeg er ikke så god til det endnu

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 12:53
Mirale kunne ikke lade være med at smile, da dæmonen kneb øjnene sammen overfor hende. Trods den lille drengs uhøflige stirren, så formåede hun stadig at holde øjnene og opmærksomheden rettet imod dæmonen. Hvis drengebarnet havde fortsat sin stirren vidste hun ikke, om hun havde klappet ham en eller blot ladet ham være. Hun ønskede ihvertfald ikke i øjeblikket, at dæmonen skulle blive for hurtigt vred, for så gjorde det det bare sværere for hende. Hun var stadig i fuldkommen uvidenhed om dæmonen var ondskabsfuld eller venlig, men det så ikke ud til at irritere hende.
,,Godeftermiddag." Lød det lettere venligt fra hende, mens et lille smil spillede i hendes mundvige. Hun kunne ikke lade være med, at se ned på drengebarnet også, før hun atter samlede sin opmærksomhed imod dæmonen. På denne måde kunne hun jo finde ud af om han var ondskabsfuld eller ej. Hans tonefald og svar ville afsløre ham.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 13:02
Han sætter en finger mod jorden og begynder at tegne nogle kruseduller i jorden. Han smiler skævt, før han ser op på Semyaz igen, og derefter på Mirale.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 13:06
Han ser fortsat på hende "goddag.." sagde han roligt men med en smule afvigelse i stemmen da han ikke var meget for at snakke med denne fremmede kvinde, han så ned på Belphagor. Hans hale flyttede sig hurtogt til at ligge tungt om hans føder, Hans øjne var stadigt knebet sammen, og hans blik hvilede på Mirale

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 13:12
Mirale bemærkede godt dæmonens afvisende tonefald, men hun tog sig ikke synderligt af det. Hun var sådanset ligeglad med, om hun havde overtrådt hans grænse eller ej, for hendes nysgerrighed og interesse havde overgået det hele. Hun plejede selv at være afvisende, og egentligt forstod hun heller ikke sin reaktion på denne dæmon.
,,Jeg har intet ondt i sinde." Svarede hun roligt, med et let hævet øjenbryn over hans sammenknebne øjne og afvisende tonefald. Hun fulgte kort hans blik ned på drengebarnet, men da det ikke havde i sinde at sige noget, eller blot foretage sig noget andet end at sidde på jorden og se kedelig ud, så fandt hun ham ikke spor interessant.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 13:20
Da han efterhånden har siddet og tegnet i jorden i noget tid, rejser han sig op og ser op på Semyaz. Han tager fat i kanten af sin bluse og begynder at pille ved en lille tråd, mens han fortsat bare ser på Semyaz. Han smiler kort, før han langsomt begynder at gå hen mod Mirale. Han stiller sig foran hende og ser op på hende. Så lægger han armene om hende(?) i et kram.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 13:22
han lukker øjene og åbner dem igen, nu helt normalt.. "godt for dig" siger han roligt, og ser på Belphagor som nu krammer Mirale han smiler skævt, så der kommer en skart hjørnetand til syne "Hvem er du?" spørger han direkte og ser så på Mirale

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 13:29
Mirale himlede roligt med øjnene, over dæmonens korte og ligegyldige svar. Han burde overhovedet ikke tale sådan til hende, og da slet ikke, nu da hun var i højere race end dæmonen nogensinde ville komme. Hun spærrede overrasket øjnene op, da hun mærkede et par hænder lægge sig omkring hende, og straks så hun ned af sig selv, for at finde dette idiotiske afkom, som trods hendes kolde smil for nogle få øjeblikke siden, havde nænnet sig helt hen til hende, og endda tilladt sig at lægge armene omkring hende! Det var ikke fordi, at drengebarnet var særlig højt, og derfor nåede hans arme heller ikke længere op, end til omkring til hendes underliv. Hvis ikke dæmonen havde været til stede, havde hun allerede flamberet drengebarnet og derefter spist ham, men istedet gled et lettere usikkert smil over hendes læber, idet hun lagde hænderne på drengens, og prøvede at få dem væk fra hende.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 13:37
Der kommer et halvstort smil frem på hans læber, kort efter. Han skæver lidt op til Mirale. Da hun prøver at fjerne hans hænder, slipper han hende hurtigt. Han turde ikke rigtig gøre modstand. Han står lidt og kigger på hende, før han hurtigt lægger armene om hende igen(?).

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 13:39
SEmyaz ser på Belphagor, det var en lidt besynderlig situation Mirale var havnet i, men han blandede sig fuldstendig udenom, han så bare lidt på dem, og kunne ikke undgå at trække lidt på smilebåndet.
HAn sukkede svagt, og så på dine ret lange, og stadig røde negle

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 13:45
Mirale sukkede uroligt over sig selv, da drengebarnet slap hende, men i det samme sekund lagde han armene om hende igen. Hun skulle ihvertfald aldrig have børn.. Da dæmonen trak på smilebåndet, kunne hun ikke lade være med at gøre det samme, hvorefter hun så ned på drengen. Hun lagde hænderne på hans skuldre, hvorefter hun pressede til, i håb om, at han denne gang ville slippe hende og ikke lægge armene omkring hende igen. Havde det barn da ikke lært bedre?! Hun fnyste lydløst over ham, før hun sagde, henvendt til dæmonen:
,,Hvad er Deres navn?" Høfligt, som altid. Den vej kom man sådanset altid bedst ud af det. Hun fulgte hans blik, ned på hans lange rødlige negle. Hun havde ofte bemærket, at dæmoners negle aldrig blev klippet, og derfor var usædvanelig lange og spidse.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 13:50
Han slipper hurtigt Mirale, da hun skubber ham væk. Han piver kort, før han løber hen bag Semyaz, og lægger armene om hans ben. - Han har i det mindste ikke prøvet at få ham væk.. Endnu. Han ser på Mirale, med et lettere surt blik.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 13:57
han skæver om til Belphagor, han gør dog ikke noget ved at gans står bag ham, hans har stadigt græsset i hånden, han ser lidt på det, rtækker så på skuldrende "Det kommer ikke dig ved" siger han roligt, og ser på Mirale, han ignorere at hun ikke svarede på hans spørgsmål, så vigtigt er et navn da ikke.
jeg kan ikke lide hende tænker han bare og sukker opgivende

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 14:02
Det var egentligt det svar hun forventede fra en dæmon, men hvilken dæmon ville også give sit navn ud? Hun fulgte roligt drengebarnet med øjnene, da han forsvandt om bag dæmonens ben. Som om, at dæmonen ville beskytte ham! Hun gjorde et kort kast med hovedet, så hendes hår røg om bag skulderen og ikke irriterede hendes syn, på nogen måde. Hvordan skulle hun kunne få dæmonen til at snakke med hende, og ikke virke så afvisende? Hun havde svært ved at finde et svar på dette spørgsmål, og besluttede sig derfor blot at svare på de spørgsmål, som han stilte hende. Ihvertfald de, som ikke var indgående hende selv.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 14:06
Belphagor står længe og betragter Semyaz, og derefter Mirale. Han følger egentlig bare med i hvad de siger og gør. Han tør ikke selv gøre noget. Han ser på Mirale med store øjne.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 14:07
SEmyaz ser bare på Mirale "du er meget uintrasant.. ved du godt det" siger han bare, og går forbi hende, for stå et bedre sted, hvor der er mere skygge

//sorry de korte indlæg

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 14:23
Mirale sender ham straks et overlegent blik, idet han fornærmer hende. Var hun uinteressant? Hans hovede måtte fejle et eller andet, var hun overbevidst om. Sådan en idiot. Idet han gik forbi hende, vendte hun sig imod ham og lagde armene over kors, mens hun fulgte ham med øjnene. Hun ignorerede fuldkommen drengebarnet, selvom han jo åbenbart har ladet sit blik hvile på hende.
,,Du er nu heller ikke interessant." Mumlede hun som for at give igen. Hun vidste godt, at det var et sølle svar, men det ragede hende, lige nu, en høstblomst.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 14:24
Han ser lidt efter Semyaz. Han trækker kort på skuldrene, før han vender om på hælen og begynder at gå derfra.

//Out.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 14:33
"det må du jo om, du kender mig ikke så selfølgelig ved du ikke at jeg er meget intresant" siger han bare, og ser efter Belphagor, han sukker den dreng var ellers ret underholdene, han puster let til et hårlok som var faldet ned over hans ansigt

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7