Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 03.01.2012 20:29
Nu ved jeg godt jeg har spurgt et par gange, men jeg tror sgu jeg smider nogle mere konkrete spørgsmål ind xD

1. Hvad er det Morgoth fascinerer ved vampyrer?

2. Hvilket tøj er Morgoths yndlingstøj(Dying to know xD)?

3. Hvad er helt præcist det gode, han ser i Lorgath?

3. Hvor meget skal der til før han knækker mentalt?

4. Hvor ond kan han gå hen at blive?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.01.2012 23:11
1. Hvad er det Morgoth fascinerer ved vampyrer?
[list]Det er faktisk et ganske simpelt svar: de er levende døde; deres kroppe er så døde som de kan være, men alligevel er de det mest velfungerende korpus man kan komme i nærheden af (hvis man ser bort fra det manglende blod, hjerteslag osv.)[/list:u]

2. Hvilket tøj er Morgoths yndlingstøj(Dying to know xD)?
[list]Uh, den er svær. Nok et par sorte bukser, en passende knælang jakke (lukket), en hvid silkeskjorte, med høj krave, og et par sorte knælange lædersko.[/list:u]

3. Hvad er helt præcist det gode, han ser i Lorgath?
[list]Hans personlighed, for ikke at tale om hans aura. Han ser minder om ham selv, hvilket er betryggende for ham - at der er en der er mindst lige så gal, som ham selv. Også er der selvfølgelig hans udseende: vampyrene er kendt for at være smukke, og det rygte lever Lorgarth i sandhed op til (aj men, FUCKING Tom Hiddleston - you are killing me)[/list:u]

3. Hvor meget skal der til før han knækker mentalt?
[list]Ihah. Gør sådan at han står mutters alene, og there you have it.[/list:u]

4. Hvor ond kan han gå hen at blive?
[list]Ehm. Det kommer an på i hvilken sammenhæng, så. Eh. Ond nok? 8D ....[/list:u]
signature by jodeeeart

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 23.01.2012 21:46
Come one people, spørg! :)
signature by jodeeeart

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 24.01.2012 01:20
1.drømmer han om at få noget afkom?

2. hvis ja: hvor mange? hvilket køn ville han foretrække?
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 24.01.2012 02:01
1. Hvis Tara nu begyndte at behandle Morgoth pænt (mjaer, as if). Ville han så nogensinde tilgive hende? xD

2. Hvis Morgoth skulle vælge en drink (Piña colada, strawberry daquiri, bloody mary etc.) hvad ville det så være for en?

3. Hvad er Morgies præcise syn på hele RT situationen?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 24.01.2012 17:16
Zidiac:
[list][*]Drømmer han om at få noget afkom?
Han har spekuleret på det, ja. Han ved ved at være oppe i alderen, og dengang han var sammen med Horisont, begyndte han at kunne lide tanken. Nu er den dalet lidt, desværre.[/*]

[*]Hvis ja: hvor mange? hvilket køn ville han foretrække?
Heh, det her er lidt komisk, men: en pige, ville være skønt.[/*][/list:u]

Tara:
[list][*]Hvis Tara nu begyndte at behandle Morgoth pænt (mjaer, as if). Ville han så nogensinde tilgive hende?
Auch, som det ser ud på nuværende tidspunkt, bliver det utrolig svært. Det at hun har rodet så meget med hans hoved, og har tilladt sig at se ind i hans minder og tanker - det er utilgiveligt.[/*]

[*]Hvis Morgoth skulle vælge en drink (Piña colada, strawberry daquiri, bloody mary etc.) hvad ville det så være for en?
Hm. Det skulle vel nok væreee - En white eller black russian.[/*]

[*]Hvad er Morgies præcise syn på hele RT situationen?
Pt kunne de rende ham. De skal holde sig fra Venus, og Samson burde kende sin plads i samfundets hierarki. [/*][/list:u]
signature by jodeeeart

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 24.01.2012 20:48
Okay.... hmmm

Hvis han havde mulighed for at få tre ønsker af Genie fra Aladdin, hvad ville han så ønske sig?
(Genie-regler gælder: ingen ønsken flere ønsker, dræber nogen, få nogen til at forelske sig, eller bringen nogen tilbage fra de døde... og jeg går ud fra, at fred i Krystallandet også er lige i overkanten)

Kun et for nu, men det er også temmeligt omfattende x)

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.01.2012 14:49
Vil Morgoth møde Kravenoh alene (og hvis ja hvad tror du der vil ske)

Hvem fra RT banden vil Morgoth helst se borte ( top 3 )

Frygter Morgoth noget/nogen?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 30.01.2012 20:45
Venus:
[list][*] Hvis han havde mulighed for at få tre ønsker af Genie fra Aladdin, hvad ville han så ønske sig?
1. Ønske: Udødelighed (hvis dette er muligt? I følge Aladdins Genie, er det ikke dette)
2. Ønske: Ubegrænset viden, vil jeg tro? (Rigdom har han nok af, og har udover dette allerede alt hvad han behøver)
3. Ønske: Det tredje og sidste ønske kan jeg simpelthen ikke komme på. Hvis jeg engang gør, vil jeg kommentere på det herinde. >:D[/*] [/list:u]

Le Chaos:
[list][*] Vil Morgoth møde Kravenoh alene (og hvis ja hvad tror du der vil ske)
På nuværende tidspunkt har Morgoth ikke utrolig meget kendskab til Kravenoh (Morgoth er stærkt optaget af det der sker foran ham i ”evighedstråden). Men hvis han havde dette, og derved lagt mere mærke til ham, ville han nok ja. Hvad der ville ske hvis de mødtes, er jeg lidt usikker på. Hvis han vidste han var en del af RT, og fandt ud af han var en del af gruppen der angreb ham den aften, ville han nok blive lidt --- bitter. [/*:m]
[*] Hvem fra RT banden vil Morgoth helst se borte (top 3)
1. Person: Tara, helt klart. Hun skal holde sig fra hans minder og tanker.
2. Person Samson. Det der med at true ham med at slå Venus ihjel, og smide ham af tronen – not good.
3. Person: Den sidste person er jeg lidt usikker på. Der er ikke rigtig nogle andre fra RT, som har gjort et dårligt indtryk på ham. Udover det de står for, selvfølgelig.[/*:m]
[*] Frygter Morgoth noget/nogen?
Morgoth er bange for at dø.[/*][/list:u]
signature by jodeeeart

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 14.04.2012 22:33
Hvordan ville Morgie have det med, at Ethelihn dukkede op og gav ham sit sværd, som man siger?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 14.04.2012 23:04
[list][*]Hvordan ville Morgie have det med, at Ethelihn dukkede op og gav ham sit sværd, som man siger?[/*]
Han ville være overrasket over at hun opsøgte ham, for så at allierer sig med ham. Ikke kun fordi han var en forrædder, men også fordi han for få uger siden blev smidt af tronen. Men hvad ville han gøre?
Han ville tage imod hendes sværd, med glæde; med et smil på læben, og et glimt i øjet.[/list:u]
signature by jodeeeart

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.10.2012 20:29
1. Hvordan har Morgoth det med Samson for tiden?
2. Tror Morgoth at ham og Samson kan udrette større ting sammen?
3. Føler Morgoth at han har styr på sit liv? :3
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 16.11.2013 21:43
Hvordan ville Morgoth reagere, hvis han pludselig mødte Alwyn igen efter al denne tid, med deres halv-paniske fortid i bakspejlet? ;)

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 28.11.2013 22:19
Hvordan ville Morgoth reagere, hvis han pludselig mødte Alwyn igen efter al denne tid, med deres halv-paniske fortid i bakspejlet? ;)

Jeg tror der vil være en del blandede følelser involveret i det scenarie, hvad det angår Morgoth. Morgoth har generelt haft det her yderst, yderst komplicerede forhold til Alwyn. Han har altid håbet på at han har kunne finde loyalitet i hende, hvilket så har vist sig, at være direkte naivt af ham. Jeg tror han skammer sig over sig selv; at have troet den tanke, og det vækker enorm vrede hos ham. Dét også at hun faktisk forrådte ham, bære han nag over (ingen tvivl om det). Grunden til at hun så faktisk vil vise sig for ham, og møde ham, vil derimod også forvirre ham. Fordi, ja det er vel et spørgsmål herfra, hvorfor ville hun møde ham igen - det ville vel være hans første tanke.
Så mit svar er vel: jeg tror han vil være forberedt på, hvad der end måtte komme. Han vil føle vrede, men også forvirring over at se hende. For, i hans hoved, ville han ikke forstå hvorfor hun ville se ham.
signature by jodeeeart

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 02.12.2013 12:34
Ooh.
1. Ved Morgie, at Horisont er død?

2. Hvis nej, hvordan reagere han, når han finder ud af det?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 04.12.2013 21:02
1. Ved Morgie, at Horisont er død?
2. Hvis nej, hvordan reagere han, når han finder ud af det?

1.: Morgoth ved besked/vil finde besked om, at Horisont er død, ja. De er knyttet på deres helt egen specielle måde, og de kan lade sig fortælle ved det sekund, at der sker dem noget. Deres forlovelsesring er ganske speciel, og har den her magiske kræft, der oplyser dem om hvorvidt den anden, er i live eller ej, eller hvor stabil deres livskraft er.

2.: Hvordan han reagere? Hvordan vil man reagere, når man høre, at en man værdiger rigtig, rigtig højt er død? Tjah, det er jo ret forskelligt fra person til person. Morgoth er normalt ret følelseskold, eller udviser i hvert fald sjældent eksplosive følelser. I det her tilfælde, ville han ikke kunne stå imod. Lad mig sige det sådan her: hvis der befandt sig et bord foran ham, ville han kaste det mange meter foran sig, i ren og skær afreagering. Han går amok.
signature by jodeeeart

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 05.01.2014 14:36
Ask me; ask me anything!
signature by jodeeeart

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 10.01.2014 23:55
Scenarie: Ethe laver en Morgoth, vælter Mørkets Lord og overtager som leder af Mørkets tilhængere. Morgoth er stadig på flugt og befinder sig fortsat i Rutilus Taurus-klanens borg, da han får nyheden.

Reaktion?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 13.01.2014 14:19
Scenarie: Ethe laver en Morgoth, vælter Mørkets Lord og overtager som leder af Mørkets tilhængere. Morgoth er stadig på flugt og befinder sig fortsat i Rutilus Taurus-klanens borg, da han får nyheden.

Reaktion?

Laver en 'Morgoth', well - wow! (<3)
Hmm. Det var en svære en af slagsen, må jeg nok indrømme. Du kender selvfølgelig til Morgoths og Ethelihns forhold, og du ved hvordan han føler omkring hende. Det er kompliceret, at have en søster skikkelse i blandt fjendens rækker, det er det virkelig. Hvad mere kompliceret ville være, hvis hun lavede sådan et stunt.
Morgoth ville værdsætte, at se MLs udryddelse - det ville han virkelig. Han er ikke just fan af manden, og slet ikke af hans politiske tankegang. Men ville han kunne se Ethelihn på tronen af Krystallandet, og se på det hele med glæde? Jeg tror det næppe. Ikke at jeg tror, at han ville synes at hun ville gøre sig godt som leder, men han ville frygte at hun ville gå hen og blive magtsyg; den vil gøre hende korrupt. Derudover er der selvfølgelig hele det komplekse ved, hvad der sker hvis Krystallandet atter falder under Mørkets styre. Der er bare visse mennesker (hostvenushost) som ikke burde leve under det.
Så hvad ville han gøre? Opsøge hende. Bestemt opsøge hende - og derefter. Tjah. Dét er endnu svære.
signature by jodeeeart

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 26.04.2014 17:42
Okay, playtime folkens! Skriv et nummer (vedhæftet det spørgsmål, dog ikke i jeres post) som I ønsker at skulle besvares!
(Listen er fundet på tumblr og jeg orkede ikke at oversætte det 8'D)

[list]1: 3 Fears
2: 3 things I love
3: 4 turns on
4: 4 turns off
5: My best friend
6: Sexual orientation
7: Favorite color
8: Do I have a crush
9: Favorite quote
10: Favorite place
11: Favorite food
12: Do I use sarcasm
13: Someone I love
14: When was the last time I hugged someone?
15: What if the last person I kissed was kissing someone else right in front of me?
16: What do I think about most?
17: What’s my strangest talent?
18: Do I have any strange phobias?
19: What was the last lie I told?
20: Do I have any nicknames?
21: Can I touch my nose with a tongue?
22: Favorite animal?
23: What would I want to be written on my tombstone?
24: What is my favorite word?
25: What would be a question I’d be afraid to tell the truth on?
26: Have I ever kissed somebody in the rain?
27: Had a crush on someone of the same sex?[/list:u]
signature by jodeeeart

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Lux , jack, Mong, Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 15