Oppe på platformen..

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 02.08.2008 01:51
"er det dét samme som sødt?" spørg han nysgerrigt.
han lagde armende om hende, da hun begynder. han lagde en finger under hendes hage for at ratte hendes op,
så han kunne kysse hende og holde det længe før han bryder det og kigger på hende med et smil.
"jeg bliver nød til at sove, min herre Aynry siger at jeg skal samle kræfter" siger han, da han nævner Aynry kan man høre at han bliver letter sur.

han vender sig om og hopper ned fra platformen, da han rammer jorden falder han fra hinanden, men et øjeblik efter har han nål og tråd mens ha syr sig selv sammen og forsvinder XD

lavet af den super dejlig Novo/Nova! *Kram*
Han er stærker ind han ser ud til.
http://dragcave.net/user/StarPanther -husk at Klikke på mine æg X3

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 02.08.2008 01:55
Mirale lukker langsomt øjnene, mens hun nyder det. Da han så bryder det, efter at stykke tid, løber en skuffelse ind over hende, men hun skyder den hurtigt væk. Han skulle nødig se det. Hun nikker langsomt, før hun går et skridt fremad, forbi ham. ,,Det må jeg nok også hellere.." Siger hun roligt, og sender ham så et lille smil. Det er længe siden, at hun sidst har smilt, uden at de har været falske, overlegne eller hånlige. Hun står og betragter ham, mens han forsvinder derfra, indtil han er helt ude af syne. Så sukker hun, kravler ned af stien og forsvinder ind i skoven, samme vej som hun kom.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 00:26
Dorthea stod oppe på platformen, og så ned over kanten. Puha... det var langt ned... Hun trak sig lidt tilbage, og satte sig på et sted hvor hun havde skrabet sneen væk, og krammede sin dukke, imens hun nynnede en lille melodi. Her var koldt og der blæste, men hun følte sig i sikkeerhed her, indtil videre. hun brød sig ikke om at gå nede imellem træerne. det var uhyggeligt syntes hun. hun havde trukket hætten op over hovedet, og havde pakket sig ind i sin store, sorte kappe. hun havde tændt sin lille lampe, og dens flakkende lys badede alting i en blødt, orange skær.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 00:37
Morgana kom gående langs stien med sin venstre hånd rakt frem for sig. Armbåndet dinglede let og reflekteredes i den lille flamme, der blussede fra hendes håndflade. Men den anden hånd skærmede hun for flammen, så den ikke skar hende i øjnene. Det var mørkt og koldt, men hun holdt kulden på afstand med den tykke, varme kappe, der lå over hendes skuldre. Hætten var selvfølgelig trukket godt op omkring hende, men en enkelt sort lok snoede sig ud under stoffet.
Pludselig blev hun opmærksom på en trappe, der tilsyneladende første op mellem træerne til et udsigtstårn af en slags. Hun lagde nakken tilbage og syntes at kunne ane et lysskær, men hun var ikke sikker på, om det var hendes øjne, der spillede hende et puds. Hun trak på skulderen og besluttede sig for at finde ud af det. Hun gik forsigtigt op ad trappen med den højre hånd hvilende på gelænderet, mens den venstre stadig var strakt frem, så hun kunne se trinene.
Da hun kom op, så hun en lille pige, der sad med sin bamse. Tilsyneladende var der ikke andre, hvilket undrede hende. Helt alene ude i natten? Hun gemte tanken væk og rømmede sig forsigtigt.
”Godaften. Må jeg slå mig ned her?” Spurgte hun venligt.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 00:43
Dda en kvindestemme brød igennem kulden troede Dorthea først at hun hørte syner, men så så hun op, og smilede.
"Jada. Hvem er du?" smilede hun og holdt stadig fast om den grotekst udseende dukke. Kvinden virkede da flink. hun smilede fortsat, og trak kappen lidt tættere omkring sig. hun var allerede godt kold i bagdelen pågrund af det kolde og våde træ, men hun vidste, at hvis hun flyttede sig ville det bare blive koldere.
Dorthea Agnes Hyldekor

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 21.02.2009 00:46
En forpustet, grøn fugl, flakser lidt rundt om platformen, inden den sætter sig på det snedækkede gelænder. Dens smertensskrig giver genlyd i skoven, da en sort pil kommer flyvende, og rammer den på højre vinge. forpjusket hopper den ned på selv platformen, og først nu opdager den Dorthea. et stærkt lys omfavner den lille fugl, der forvandles til FB. hun sidder nu på knæ, med tænderne bidt sammen af smerte, og hånden på højre arm, der er halvt dækket af blod. hun retter sig langsomt op, og sender et nervøst blik ned imod skovbunden, før hun vender sig imod Dorthea. hun smiler et lettelsens suk, og knuger Dorthea ind til sig, så hendes grønne hår, og Dortheas røde, bliver blandet sammen. (?)

"Jeg har været SÅ bekymret for dig! er du uskadt?" siger hun, da hun endelig giver slip på Dorthea, og vender blikket imod morgana.
"Goddag" siger hun, og nikker varmt til kvinden. Flying Birds krop er fuld af sår og rifter, og hendes tøj er laset, men varmen i hendes øjne er stadig at se. Efter Lysets dronnings kidnapning er hun blevet en jaget sjæl, og det er ikke længere sikkert for hende, at færdes i sine vante omgivelser.
Give me your heart, and you know I will hold it forever...

dette billede er nuppet fra photobucket
har jordevner dvs, har evnen til at styre naturen
kan forvandle sig til en grøn fugl; størrelse kan variere.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 00:52
Morgana smiler glad og kommer helt op ad trappen. Hun kommer lidt tættere på, før hun tager tasken af ryggen og sætter sig ned på det nederste af hendes kappe.
”Jeg er Morgana fra Medanien.” Svarer hun stilfærdigt og stryger hætten af hovedet. Krøllerne har igen forladt hendes knold, og en af dem kilder hendes næse, så hun kommer med et lille nys. Hun kigger forsigtigt på pigen, der holder noget, muligvis en dukke, tæt ind til sig. Er hun forladt? Morgana rodede lidt i hendes taske, men fandt ikke umiddelbart det, hun ledte efter.
”Hvem er…” Mere når hun ikke at sige, før fuglens skrig lød gennem natten. Hun drejer hoved i et ryk og forsøger at lokalisere lyden, men da fuglen lander på platformen og forvandler sig til et menneske, sidder hun blot med halvåben mund og stirrer.
”God… aften.” Svarer hun åndsfraværende og forsøger at få rede i det, der lige var sket.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 00:59
"ENGEL!" udbrød Dorthea. hun smilede meget bredere end før, hun grinte faktisk, og omfavnede også FB så meget som hendes små arme kunne.
"Jeg har savnet dig! jeg har det godt, men Hvor har du været? Hvorfor... Hvad er der sket?!" først da så hun FB's skader, og hun så forskrækket på hende, og det var lidt svært for hende bare at se sin - som hun så det - plejemor være så hårdt såret.

OOC: ... kooooooooort.... xD
Dorthea Agnes Hyldekor

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 21.02.2009 01:10
hun stryger blidt Dorthea over håret, og griner let, et lille, træt grin. Hendes lange, grønne fjerhår er efterhånden helt fuld af snefnug, eftersom disse daler ned fra himlen konstant. hun lægger et beroligende hånd på Dortheas skulder, og siger;

"Dorthea, lysets dronning er blevet kidnappet af en ond, ond mand" hendes stemme er rolig, skønt emnet er så alvorligt. hun sætter sig på knæ, og kigger på Morgana, med et lille smil. i mørket er det svært at se de mørke rande, der er vokset frem under hendes øjne.

"Og den onde onde mand har overtaget landet, så HAN er konge nu. det betyder, at jeg ikke kan bo i skoven mere, fordi kongens onde soldater er efter mig" fortsætter hun, og sukker let. i det samme går det op for hende, at Morgana velsagtens kunne være en af mørkets soldater, og hun tier brat...

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 01:19
Morgana lytter med tilbageholdt åndedræt til den melodiøse stemme, der tilhører den kærlige person. Hun sidder lidt i sine egne tanker, da hun opfatter det flygtige smil, før-fuglen sender til hende. Hun besvarer det tøvende og spekulerer på, om hun bør være vagt. Det virker ikke sådan, men hendes rejse rundt i landet havde lært hende andet end høflighed.
Vel vidende de tidender, der bliver overbragt til pigen, lytter hun forfærdet til tilkendegivelsen om hendes flugt. Da det går op for hende, at tavsheden er møntet på hende, med frygt for at hun skulle være en voldsperson, spærrer hun endnu engang øjnene forbavset op.
”Jeg hedder Morgana. De har ikke noget ond at frygte fra mig, da jeg blot er maler og vandringskvinde.” Hun rækker hendes tomme hænder frem med håndfladen opefter for at understøtte hendes ord. Hænderne er plettede af maling, men der er ingen hård hud, der kunne indikere træning med større våben.
”Hvis jeg må tillade mig at spørge, hvem er I?” Spørgsmålet er møntet på dem begge, og hun lægger nysgerrigt hovedet på skrå. Det er ikke ligefrem ofte, hun oplever folk forvandle sig foran hende.

Billedet er hjemmelavet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 01:22
Dorthea så en smule forvirret ud. Hvem var den onde mand? Hvorfor havde han taget lysets dronning?
”Jamen… Du må ikke være såret! Du skal på det der hus hvor de hjælper mennesker! Engel, jeg kan ikke lide når du bløder. Det er uhyggeligt… Og hvorfor er de ude efter dig? Du har jo ikke gjort dem noget. Man må ikke slå på folk!” Hendes blik flakkede fra FB til Morgana et kort øjeblik, før hun knugede sig ind til FB igen. Vinden blæste kraftigt, men Dorthea frøs ikke. Hun var næsten bange, hun ville godt møde dem der gjorde så Engel blødte, så skulle hun…
Nej. Det kunne hun ikke. Hun tænkte på det hun havde sagt til Shrade. Det om, at alle onde var forvirrede. Måske var det ikke rigtigt. Måske VAR folk bare onde, fordi de kunne lide at være det. hun holdt godt fast i sin dukke, forsøgte ikke at græde. Hun var ked af det fordi af Engel var såret, var kommet til skade. Hun ville ikke have at de væmmelige mænd skulle gøre noget ved hende.
Måske kunne… hvad var det hun hed? Morgana? Måske kunne Morgana hjælpe dem. Måske kendte hun vejen? Dorthea prøvede at hitte lidt ud af det. hendes lille, glade hjerne havde slet ikke været forberedt på den her store omvæltning. Da hun spørger hvem de er, ser Dorthea på hende.
”Jeg er Dorthea. Og det er Engel.” hun snøfter, mest pga. at hun er ved at græde, men også fordi hun faktisk er lidt forkølet.
Dorthea Agnes Hyldekor

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 21.02.2009 01:36
Hendes blik bevæger sig straks hen på dorthea, da hun bliver ked af det. hun lægger armene om hende, og stryger hende over håret igen og igen.

"Du skal ikke være urolig for mig- jeg har mine urter med, så jeg klarer mig" hun finder tasken frem, men ser så de klare tårer i Dortheas øjne.

"Shh.. tag det roligt- se, nu kommer Fugal!" Siger hun, og ganske rigtigt kommer den lille smaragdfugl flyvende, og sætter sig på dortheas hoved. fuglen pirker lidt til hendes hår, og pipper svagt som en slags trøst. FB smiler let, og finder så noget stof frem, som hun lægger rundt om det blødende sår.

"Ja, det er Dorthea, og mit navn er Flying Bird" Hun rækker den raske arm frem for at give hånd, og ser interesseret på Morgana.

"Maler? det lyder spændene! Måske, vi kunne få lov at se nogle af dine værker?" siger hun, og nikker sigende imod Dortheas trist ansigt. At se billeder ville måske gøre hende glad igen...

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 01:46
Morgana ler let. Hun havde ikke forventet, at det var pigen, der ville svare på begges vegne, men barnet var tilsyneladende energisk og ligefrem. Hun beundrer den lille fugl og dens pragtfulde farver, før hun giver hånden til Flying Bird. Hun smiler forstående, og beredvilligt roder hun igen lidt i tasken. Denne gang finder hun det, som hun leder efter. Hun udstøder et lille ’aha’, før hun hiver et slidt omslag, der indeholder hendes tegninger, frem. Inde i omslaget ligger der både skitser og tegninger af personer, hun har mødt, men også landskaber, dyr og bylivet er blevet skitseret på hendes vandring rundt omkring. Hun rejser sig forsigtigt for ikke at gøre dem nervøse med nogle pludselige bevægelser, og går lidt nærmere.
”Jeg er godt nok ikke så dygtig endnu, men man kan da af og til se, hvad det ligner…”Hun blinker drilsk til Dorthea, før hun skæver ud over platformen mod skovbunden, usikker på, om en fjende vil kunne se lyset fra Dortheas lampe. Hun havde ikke lyst til at blive fanget oppe på platformen, hvor der ingen flugtmuligheder var.
”Hvis I ikke har noget i mod det, så… dæmper jeg lige flammen lidt, så vi ikke risikerer at blive opdaget og dem, der skyd dig.” Henvender hun sig til FB. Hun mærker, hvordan magien kilder i hendes hånd, da hun koncentrerer sig om flammen og lad den svinde lidt ind, så lyset dæmpes. Der er dog stadig nok til, at de alle tre kan se hinanden og tegningerne, som hun rækker frem mod pigen, hvorefter hun vender tilbage til sin taske og finder er tæppe frem. Dette rækker hun til FB, så hun kan skærme sig selv lidt bedre mod kulden.

Billedet er hjemmelavet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 01:57
Hun tænker stadig lidt over om Morgana kan hjælpe FB, da Fugal kommer. Hun lyser lidt op da den sætter sig i hendes hår og pipper. Hun aer den, og da FB snakker om at se malerier, smiler Dorthea lidt og tørrer sine øjne med håndryggen på den hånd, hun holder dukken i.
Hun vil gerne se nogle billeder. Hun ved ikke om hun tør gå ned på jorden nu. Den virker pludselig så ond. Hun har set sårede mennesker før, folk der var værre såret end FB, men nu var det jo hendes Engel, og hun tænkte over hvor mange hun måske havde mødt som var onde. Ville de gøre det samme mod hende? Kunne Engel dø? Blive slået ihjel?
Hun smiler da Morgana blinker til hende, og blinker tilbage. Hun tager imod tegningerne, og kigger på de først. Allerede nu ser hun ud til at være blevet meget gladere igen.
”WAUW! De er virkelig flotte!” hun bladrer videre, helt betaget af de flotte tegninger. Et øjeblik glemmer hun alt om at FB er såret, og at verden ikke var så god som hun troede, så vender verden tilbage. men hun er blevet glad igen. hun peger på en tegning af en rødhåret pige, tegningen der forestiller Cennet.
"Hun har næsten hår ligesom mig!"
Dorthea Agnes Hyldekor

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 21.02.2009 02:09
hun tager taknemmeligt imod tæppet, og ser lidt tænksomt op, før hun laver en lokkende bevægelse med armene. Træernes grene skyder ind ogver platformen og danner et beskyttende tag af kviste, både imod vejret, men også imod fjender. kun ved døren er der nu hul.
Omsorgsfuldt lægger hun tæppet om sig selv og Dorthea, og vender nu blikket imod Morganas tegninger. Hendes ansigtsudtryk signalerer overraskelse- billederne er virkelig detaljerede, og fulde af minder.

"Ja, det har du ret i!" klukler hun, og smiler til morgana.

"Du er virkelig talentfuld" siger hun, og aer Dorthea på fletningen, der.. ikke var der?

"Dorthea, apropro hår- hvor er dit blevet af?" spørger hun grinene.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 02:14
Lettere nervøs over træernes pludselige levendegørelse skæver hun til Flying Bird, men beroliges, da hun ser hendes lokkende bevægelse. Hun håber, at det virkelig er hende, der er årsagen til det. Lettet ser hun rundt på platformen, der nu er skjult for nysgerrige blikke, og vender igen opmærksomheden mod de to personer. Hun sætter sig stille ned lidt fra dem og følger deres gennemgang af hendes minder.
”Tak.” Morgana rødmer lidt, uvant med den oprigtige ros. Hun var decideret elendig til at modtage komplementer, så hun var glad, da Dorthea snakker videre om Cennet.
”Hun var også lige så sød som dig!” Ikke helt sandt, da hun desværre ikke havde fået snakket så meget med hende, men hvis det kunne aflede hendes tanker fra hendes sårede Engel, generede løgnen hende ikke.

Billedet er hjemmelavet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 02:20
Da FB får grenene til at gå ind over platformen, skaber det læ for vinden, og Dorthea bliver glad. Hendes små ører gør helt ondt fordi vinden hele tiden rev i dem.
Dorthea ser op på Englen, og smiler uskyldigt.
”Det klippede Bjørn af. Jeg syntes den var alt for irriterende. Men det er lang tid siden nu.” hun så stadig på tegningen af pigen, Cennet.
”Hvem er det? Jeg har ikke set særlig mange med rødt hår lige her for tiden. De er sådan… sunket i jorden… tsk…” det sidste tilføjer hun med en barnlig modenhed, der er direkte søgt, og overdramatiseret. Sådan gør hun altid. Hun lægger forsigtigt sin dukke i sneen, så hun nemmere kan kigge på tegningerne. De små fingre følger detaljerne. Små børn ser bedst når de rør ved tingene. Sådan er det bare.
Dorthea Agnes Hyldekor

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 21.02.2009 02:35
hun griner over Dortheas fuldkomne ærlighed, og ryster mildt på hovedet.
"tsk- dig og bjørn, I var nogle værre nogle!" klukler hun, og sukker over varmen, der nu kommer. Hun vender sig mod sin egen taske, og knipser med fingrene, lidt som et tegn på, at hun kommer i tanke om noget. Op af tasken hiver hun flere små træfigurer op- flest af dyr og planter, men også en af en lille teddybjørn, med knapper som øjne. (Donna)

"Ja, jeg gør mig jo ikke så meget på papir- det er mere skulpturer" siger hun, og sætter skulpturerne frem i lyset, samt en lille skål, og nogle urter.

"Vil i have en kop te?" spørger hun venligt, og samler noget af det fine, rene sne, op, og putter det i skålen, som hun derefter sætter oven på Dortheas lampe. Sneen smelter hurtigt, og FB lægger forskelige urter i undervejs; tørret mynte, skovsyre, tørrede blade fra et ungt bøgetræ osv...

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 21.02.2009 02:41
”Cennet? Det var den første jeg talte med, efter at jeg rejste hjemmefra. Vi mødtes i efteråret, hvor jeg var faret vild i … Paradisskoven tror jeg? Hun fortalte mig, hvilken vej, jeg skulle gå, for at undgå at fare vild igen!” Morgana småler ved det sidste. Hun var på det sidste begyndt at gå på må og få, da hun ikke længere havde et mål. Hun havde ikke fundet nogen læreplads i Byen, som hun havde håbet.
Hun fingerer lidt ved hendes armbånd og tænker på sin far. Hun håber, han har det godt, og at det pludselige magtskifte ikke havde påvirket hans forretning.
Morgana studerer ivrigt den andens figurer; de er smukke og livagtige. Specielt én fanger hendes interesse; en lille blomst, hun synes, hun har set tidligere. Hun kan ikke huske hvor, og vrider hendes hukommelse for at komme i tanke om det. Dog bliver hun afbrudt af FB’s forespørgelse, og hun lyser op i smil.
”Åh, ja tak, der ville være dejligt!” Selvom kappen er varm, og platformen beskyttet mod vinden, kunne hun godt mærke nattens kulde. Muligvis fordi hun var blevet gennemkold, inden hun fandt platformen.

Billedet er hjemmelavet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 21.02.2009 02:47
Dorthea ser op da FB sætter figurene frem, og hun hviner begejstret da hun genkender Donna.
Hun griber ud efter den, og tager dem op. den ligner på en prik. "Det er jo Donna! Som hattemand tog... Den dummernik... og ja tak!" hun kunne godt trænge til noget te lige nu... hvad det så end var.
"... Hvad ER te?"
Dorthea Agnes Hyldekor

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0