Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 01:43
"Hvad i alverdens navn får dig til at tro, at jeg gider at jagte dig?" Hendes stemme lyder ikk helt som før, men mere sikker og beslutsom. Hun kan ikk lade være med at grine af ham og letter så en halv meter over jorden. "Men det være at du vil jagte mig?" Hun laver et frækt udtryk i ansigtet og griner så igen. Kjolen som er gået lidt i stykker og er for lille, blafre i vinden fra hendes vinger og afsløre ofte hendes hvide undertøj.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 01:53
han smiler lidt " hmm mit blod måske " han smiler lidt til hende " tja lidt sjov kan man vel altid bruge " smiler han til hende på den samme måde som hun smilede til ham. han stræker hans hvide vinger ud og ser så på hende afventene, som det var hende der bestemte hvornår hun vil tag hendes første træk.
Achillius ene øjenbryn løfter sig lidt de gange man kunne se hendes undertøj men på den gode måde
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 02:14
"Selvfølgelig" Griner hun "Du har aldrig sagt nej til at jagte en pige for sjov, har du vel?" Hun griner endnu engang og begynder at sætte spændingen lidt op. "Og du har altid været ligeglad med hvem af de piger du såre bare du får hvad du vil, ikk sandt... Achillius..?" Hun sætter hænderne i siden og betragter ham med et bredt smil. Det er umuligt for ham at genkende hende og derfor bruger hun chancen på at pine hans samvittighed lidt. Hun er stadig ikk ond, men hun er heller ikk god i øjeblikket.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 02:22
Achillius smil forsvinder lidt da hun ved hvad han hed " hmm du ved åbenbart mere om mig ind jeg selv gør, men sig mig hvor kender du mig fra? " siger han undrene men betragter hende stadig " hvad er dit navn? "
achillius synes det var irriterende at hun vidste hvad han hed. han prøvede rigtig at finde ud af hvor han havde set hende henne. " men mindre snak eller du vil måske gerne snakke med mig? "
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 02:34
Atter griner hun af ham og sætter pegefingeren ud foran sig i strækt arm "tsk tsk tsk" for hvert ord bevæger hun fingeren en gang til hver sin side og sætte derefter hånden i siden. "Det er for mig at vide og dig at finde ud af." Hun flyver over til ham og ligger hånden mod hans kind og glider den forsigtig og kærligt ned af kinden. "Ser du, vi havde en fælles bekendt du og jeg. Eller for dig var hun vel bare atter et stykke legetøj, det var hun ihvertfald for mig og hun var så nem at knække." Griner hun og hiver kjolen af og kaster den ind i brystet på ham mens hun flyver baglens i det hvide undertøj. "Måske den her kan hjælpe dig til at regne ud hvem jeg taler om." Kjolen han holder, vil han nu på tættere hold kunne se er Satira's og det samme med undertøjet. "Men nej du har ret. Hvorfor snakke?" Griner hun. Men selv om at hun har afsløret hvor hendes tøj kommer fra, vil han stadig ikk kunne regne ud hvem hun er.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 02:44
han ser undrene på hende " en fælles bekendt siger du " han står og undre sig meget men ide hun hiver hendes kjole af og gir ham ser han på den og tænker sig om " satira " visker han og ser så på satira " du har taget satiras tøj, men hvad har du gjord ved hende? om man må spørger?" achillius havde ikke set satira siden hun blev sur på ham, men at denne person havde satiras tøj på og at hun vidste hvem han var fik ham til at tænke.
Achillius's vinger basker lidt frem og tilbage og en lille kraftig vind blæser lidt.
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 02:52
Hun gentager hans hvisken griner efter følgende. "Men dog Ach, jeg troede ikk du kunne være mere ligeglad med hende." Hun bidder i sin finger på en sexet og flirtende måde. "Men du vil vide hvor hun er?" Hun køre fingeren ned over hendes tunge og ned over brystet. "Det er sjovt sådan som tingene pludseligt ændre sig når man mister en som elsker en så meget." Hun sætter atter hænderne i siden og griner lidt da vinden begynder at tage til. "Uh ha da, Ach havde alligevel følser for dukkepigen."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 03:09
han ser lidt irriteret på hende " hmm... ja det kunne være rart at vide ?" han slikker sig om læben da hun bidder sig i fingeren på den måde hun gjord det på. " men hvis du fortæller mig hvad jeg vil ha af vide så for du noget af mig til gengæld. " selvom achillius sagde at hun måtte få hvad som helst så håbede han lidt at denne person ikke udnyttede det hvis hun besluttede sig for at sige hvad hun vidste. han ser afventene på hende med det ene øjenbrun hævet lidt
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 03:18
Hun ser uforstående på ham og flyver tættere på ham. "Er du virkelig ville til at give mig lige hvad jeg vil have, for at finde hende?" Hun ser snut på ham og smilr kold. "Så sig mig først Ach... Hvad betyder hun for dig?" Hun slikker ham fra halsen og op til siden af hans mund hvor hun lader sine læber strejfe hans. Hun har lyst til at pine ham så meget hun over havdet kan og på den anden side har hun et eller andet sted stadig lyst til at advare ham.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 03:29
han ser på hende tænkene over hendes spørgsmål " øhh ja det er jeg vel " han lukker øjne lidt ide hun slikker ham på halsen og lige strejfer hans læber med hendes.
" hvad hun betyder for mig lige nu ved jeg det ikke men før i tiden alt, men fortæl mig hvad du ved " han rækker hans hånd op ved siden af hendes kind og strejfer hendes kind lidt, imens han ser hende i øjne med hans helt blå øjne. " fortæl " siger han forførende
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 03:38
"Der kan du bare se Ach. Hvis du ikk engang ved hvad hun betyder for dig? Hvorfor vil du så finde hende?" Hun ungår alle hans spørgsmål og snakker hele tiden uden om. Da han kigger hende ind i øjnene husker hun pludseligt hans kærlige side og rødmer en smugle. Hurtigt slår hun billederne ud af tankerne igen. Hun ligger langsomt og forførende armene om ham og læner sig helt ind til ham, så han rigtigt kan mærke hendes kvindelige former. "Men du siger du vil gøre alt for at finde hende" Hun tænker lidt og bidder sig så i underlæben. "Så kys mig som var jeg den du elsker." Hun kigger ham alvorligt i øjnene.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 03:58
han ser på hende " fordi at jeg er et godt menneske og det betyder noget for mig hvordan hun har det " han ligger kort mærke til hvordan hun kort rødmer, det var nok det achillius skulle have tænkt mere over, men gjord han ikke fordi at hun lagde armene om ham, han nyder kort hendes kvinde former imod hans muskuløse krop.
"jah " og det var det eneste han nåede at sige før han hørte hendes krav.
han kan se i hendes øjne at hun mente det, han lukkede øjne kort og åbnede dem så, han tog fat om livet på hende og træk hende helt ind til ham og kiggede hende i øjne inden han kyssede hende blidt på munden.
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 04:08
Til at starte med nyder hun hans kys, men så husker hun hvad han havde sagt til hende ved lagunen og bliver rasende. Langsom og forførende køre hun sin hånd mod hans brystkasse og før han vil kunne nå at reagere på det, skupper hun ham fra sig ved hjælp af en kraftig flamme som kommer ud af hånden på hende. "Din løgner!" Råber hun og en tåre triller ned af hendes kind. Skønt hun har ændret sig både udvændig og indvendig, ville hendes kys afsløre hende, hvis han kan huske hvordan hun kysser og forklare hvorfor hun flipper sådan ud. "Du sagde at du havde ændret dig og aligevel sælger du dig selv for et kys!" Hendes is blå øjne bliver pludseligt blodrøde. Hun tager sig til hovdet og skriger så højt hun kan og begynder pludseligt at grine uden at stoppe igen.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.04.2011 04:20
ide han bliver skubbet væk med en meget varm kraft, han flyver 2 meter tilbage og lander på jorden, han rejser sig op imens han lytter til hendes ord, han bøster støvet af og ser på hende " Satira, jeg burde have vidst det men " siger han kun han vidste på en måde hun havde ret i det hun sagde, han flyver hen til hende og lander foran hende, " hvad er der sket med dig " han ser på hende søgene og undrene.
Achillius var klar hvis hun skulle prøve på noget denne gang, men han vil heller ind gerne hører hvad der var sket."
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 02.04.2011 04:36
Hun griner stadig og stopper først efter han har snakket færdig, men forbliver i hendes hånende humør. "Hvad er der galt Ach? Jeg troede du ville blive glad for at se Saint's rigtige skikkelse." Hun går tættere på ham, men begynder at virke ubehagelig. Hendes aura eksplodere og hendes øjne bliver pludselig sorte. Det er første gang at de er blevet sorte, to gange mere de bliver det og hun bliver fuldt ud ond. "Hvad rager det dig hvad der er sket? You don't give a shit anyway!" Hendes flirterire er helt væk og selv hendes latter har ændret sig.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 03.04.2011 11:10
Achillius ser med overraskene øjne på satira " jeg ved ikke lige hvad du vil ha jeg skal sige " achillius var mundlam for første gang i hans liv, var denne demon virkelig satira som han kendte fra langt tilbage, det kunne han ikke tro.
han ser på hende " du har virkelig brug for hjælp, og lad mig hjælpe dig " han mærke han hun er ved at forandre sig til den onde side, " du må lad mig hjælpe dig, inden det er forsendt" Achillius vidste hvad der skulle til for at hjælpe hende men hvis hun skukke forblive god så skulle det snart ske.
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.04.2011 16:41
"Har jeg brug for hjælp?" Hun ser på han som om han sagde noget som hun ikk forstod og bryder så ud i en hånende latter. "Og hvad havde du så tænkt dig at gøre, hvis jeg ikk vil ha' din hjælp?" Hendes sorte øjne gløde en smugle med flammer og hendes aura brænder kraftigt. Hun griner stadig højt og går endnu tættere på ham og står til sidste helt henne ved ham. "Stakkels Ach, kunne ikk være ærlig og det kommer til at koste dig dyrt. Måske du har brug for hjælp." Hun slår ud after hans ansigt, med de langt skarbe negle.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 14.05.2011 00:29
achillius står lidt og lytter til hendes ord men uden rigtig at gør eller sige noget, men ser blot på hende " tsk mig brug for hjælp, aj ikke lige nu " da hun lager ud efter ham fjerner han hovedet men han mærker vinden af hende slag, " hold da op, pas lidt på der tiger "
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 14.05.2011 00:37
Hans bliver rasende da hun ikk rammer ham og langer endnu engang ud efter ham, men den her gang, dukker hendes pist op i den anden hånd, som hun svinger mod ham sammentidig. Hvis han ikk vil rammes skal han være hurtig for ikk at blive ramt af en af delene. "Jeg skal gi dig tiger" hvæser hun af ham mens hun langer ud efter ham.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 14.05.2011 00:45
han havde godt set det hele komme men når ikke at fjerne hovedet helt væk så bliver ramt af 2 af hendes spidse negle, og for 2 rifter på kinden, men ser i samme øjeblik pisken, han griber pisken og vigler den rundt om hans hånd sådan han også har fat om den, " rettelse, du er mere en tigerunge " smiler han drilne selvom han godt ved at det er en dum ide at mobbe hende
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12