Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Draikon 09.02.2010 23:02
allerede fra starten af kunne Alexander godt lide denne pige, hun var høflig og pæn lige præcist det han også forventede af en pige, og idet hun strakte sin hånd frem imod ham smilede han let, bøjede sig forover og lagde et blidt kys på hendes hånd, "en fornøjelse at møde dig Frøken Xenix, jeg er dog på lidt mindre hyggeligere præmisser, min overordnede mente at han godt kunne bruge vandet fra denne flod og har derfor sendt mig ud for at anskaffe ham noget, som om jeg ikke har andet at tage mig til, men når man så møder en yndig dame som dem er det mindre negativt" Sagde han og smilede charmerende for derefter stille og roligt at bevæge sig hen imod den rolige flod, han bøjede sig ned på hug og tog langsomt sin hvide handske af, han ledte et par sekunder inde under sin frakke og fandt en lille kolbe med en prop på som gav en temmelig markant lød idet den blev taget af, derefter stak han kolben ned i vandet i et par sekunder inden den var fyldt, han træk den langsomt op og satte proppen på sin plads for efter at fjerne farven fra sin hånd og kolben, inden han stak den tilbage i sin frakke. "sådan den så er det gjort, og eftersom jeg ikke har travlt håber jeg frøkenen ikke ville føle sig ubelejligt af min tilstedeværelse? Min chef forventer mig ikke tilbage før i morgen, som om en så simpel opgave kunne tage så lang tid" Sagde Alexander roligt med en lettere irriteret klang i sin stemme, det var jo ikke ligefrem det han havde forventet da han blev udstedt som assistent for denne Spike.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 11.02.2010 19:24
Xenix nejede pænt til Schwatrz idet han kyssede hende på hånden "Jamen dog, det er længe siden jeg har mødt så velopdragne mennesker i dette rige!" sagde hun og skar en let grimasse, der tydeligvi refarerede til at hun ikke rigtigt brød sig om manerenes forfald. Hun rømmede sig let da han udleverede hende hans ærinde ved fløden før hun trak på skuldrene "Jeg tror ikke det er så vand kære!" sagde hun og så ned på ham, umiddelbart lignede han ikke en der havde en overordnet, selvom den slags ikke var til at regne med, da man efterhånden ikke kunne kende forskel på træl og herre, hvor sært det end lød.
"Så hvem arbejder du for?" spurgte hun så, før hun satte sig op på hesten igen, ikke fordi hun havde tænkt sig at ride nok snarre for at holde sine støvler tørre og varme, hun skulle nødig begynde at fryse, og slet ikke når Saia havde fri!

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Draikon 12.02.2010 23:13
Alexander smilede til hende da han afsluttede kysset med en lille lyd, og det lod til at han havde gjort et rigtig godt første indtryk, "Jeg kunne ikke være mere enig, det moralske forfald som vores civilisation undergår er forfærdeligt, her den anden dag var der en simpel tigger som stod og sagde du til mig, det fortrød han jo så også bagefter, men sikken uforskammethed" Sagde Alexander med en mild og rolig stemme, og han måtte nok give hende ret, densiteten lod til at være væsentlig tyggere vandet, man det var det Spike den spade havde sagt og han gjorde trosalt hvad han fik besked på. "En mand ved navn Spike, ufattelig enerverende at være bare på samme kontinent som, men det er nu bare sådan det er, desuden hvis jeg ikke har arbejdet for ham, ville jeg jo ikke have stødt på så skøn en kvinde som dem" Sagde han og smilede let.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 13.02.2010 12:28
Xenix sendte ham et skævt smil, han lod til at falde i hendes smag, i hvert fald hvad manerer og konfliktløsinger angik, der var i hvert fald ingen tigger som skulle sige 'du' til Xenix, i hvert fald ikke hvis han havde sit liv kært."Det er skrækkeligt, jeg aner ikke hvorfor det går so det gør, men man burde gøre noget alvorligt ved det!" sagde hun bestemt og fik den store krikke til at taske et par skridt tættere på Schwartz.
"Arh, han lyder forfærdelig!" sagde hun så ærligt og skævede spørgende ned til Herren, "Hvorfor skal De arbejde for ham?" sagde hun så og så undrende ned på ham, der var satme ingen der skulle Xenix til at arbejde for en hun ikke kunne fordrage eller for den sags skyld var forfærdelig at være sammen med, eller rettere sagt, så var sandheden nok at Xenix aldrig i livet ville arbejde under andre. Det gjorde hun vel på en måde når andre bestilte et mord, men hun bestemte selv 100% betingelserne, hvilket Xenix selv var ganske tilfreds med.
Xenis sendte ham et kort smil, han var da en meget charmerende fyr, der fandtes heldigvis sådan nogle, selvom det var længe siden at Xenix selv havde stødt på sådan en. "Haha nej, det kan De have ret i!" sagde hun så og smilede til ham med et udtryk der for en gangs skyld udviste lidt varme

Draikon 13.02.2010 12:50
Alexander var temmelig glad for denne kvinde, der var alt for mange blødsødne mennesker her i landet som ikke gøre hvad der skulle gøres, der findes kun en måde at få tiggerne og des lige til at stoppe, man straffer dem som man ville straffe en hund som tigger efter mad. "præcis det burde ikke passe, men tro mig frøken hvis jeg så en tigger forulemper en fin kvinde som dem, ville jeg bestemt sørge for at han fortrød blot at have kigget på dig" han nød at han kunne dele sine holdninger med nogen, Spike var ikke rigtig til at tale med om noget som helst intelligent. "Det er min eneste mulighed, min eneste mulighed for at blive en mørkets kriger, det kræver at jeg skal agere assistent for en, desværre fik jeg en som den mand" Sagde Alexander med en lettere irriterende tone da han nævnte den mand, han kunne virkelig ikke klare Spike, magtgal psykopat var hvad han var, og så troede han at han på at han på alle tænkelige måder fandt sig selv bedre end Alexander.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 13.02.2010 12:57
Xenix lod en lille latter forlade de røde læber da han snakkede om at tiggere egentlig slet ikke skulle så meget som at se på hende "Jamen dog, det er vidst en rigtig gentleman jeg har med at gøre!" sagde hun og sendte ham et lille smil, ærgeligt at han allerede ahvde arbejde, Xenix kunne ellers godt bruge en som ham, selvom at Xenix mest af alt bare skulle bruge folk på palæ'et til at ordne diverse ting.Dog rynkede hun kort på næsen da han nævnte sit ønske om at blive mørkets kringer "Arh, så De stræber efter at tjene Mørkets Lord?" sagde hun så og hævede begge øjenbryn "Ja, personligt har jeg nu aldrig brudt mig om tanken om at indordne mig andre, men sådan er vi jo så forskellige!" sagde hun så, måske en anelse provokerende, men sådan var hendes sind nu engang skruet sammen, det var nok også den eneste grund til at hun ikke sluttede sig til mørkets lords følge, tanken om at underordne sig andre, hendes arbejde var ellers blevet væsentligt lettere efter at han var kommet til, det var ikke så mange mennesker der længere gik så meget op i forsvundne folk, og deres forsvundne formuer for den sags skyld.

Draikon 13.02.2010 13:11
Alexander gengældte hendes smil, "blot fordi resten af vores land er i et moralsk forfald betyder det ikke at os som kan opfører sig høfligt og ordentligt ikke bør gøre det, hvad har vi uden etikette?" Sagde han spørgende, og han kunne da bestemt godt forstå hvad hun mente med det, hvis han kunne ville han da også foretrækker det sådan, "Jeg ville intet have imod at parere ordre fra mørkets lord, men faktisk er det sådan for mørkets krigere og riddere at de oftere simpelthen får en mission og hvordan de så gennemfører den, ihvertfald for de mere habile af slagsen, og forhåbentligt går der ikke lang tid inden mine evner bliver anerkendt" Sagde han lettere stolt, Alexander havde aldrig tvivlet på sig selv, hvilket jo også var med god grund, selvom Spike dog var et hak stærkere end ham, 30 gange dummere måske men en smule stærkere. "kommer de egentlig her fra området af, de sagde jo de bare var ude og trække lidt frisk luft?" spurgte han, for hvis det var ville han da intet imod at de fandt et andet sted at være end her.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 13.02.2010 13:39
Xenix nikkede bestemt "Nej det kan De have ret i!" sagde hun før hun trak pelsen yderligere om sig, og rettede lidt på det lange sorte skørt som pelson afslørrede ca. 10 centimeter af, Xenix havde takket være hendes far altid været god til at ridde i damesaddel, da det var nødvendigt for hende, og havde været det siden hun var barn, Xenix havde aldrig været en drenge-pige med behov for at klatre i træer og dets lide, hvilket havde gjort hendes pæne opdragelse en del lettere.Xenix spidsede ører idét han selv kom ind på emnet, hun hadede at dreje samtalen ind på det selv, da det bare virkede for mistænksomt, men nu havde han selv gjort det, hvilket gjorde det hele en del lettere "Arh jaså, hvilke evner besidder De da?" spurgte hun med et oprigtigt smil, hendes egne kort holdt hun som regl tæt på kroppen, i hvert fald nogle af dem da det var det smarteste i hendes situation.
"Arh, jeg bor et stykke herfra, 2-3 timer til hest!" sagde hun så stadig med det lille smil spillende på hendes læber, "Men jeg byder da gerne på en kop te!"

Draikon 13.02.2010 15:05
Alexander tænkte lidt efter, hun var jo en sød kvinde, men problemet var jo bare at nogen gange så bedragede skindet og for alt hvad han vidste kunne hun jo være ondskaben selv, men så igen han ville jo også kende alle hendes evner ligeså snart han vidste sin, så der kunne vel ikke ske noget, han fokuserede på sit øje, som langsomt skiftede fra sin normale flotte menneske blå farve, til den så let genkendelige blodrøde farve, han kiggede lidt på hende og smilede. "meget fascinerende evner du har, mit øje her er i stand til at analysere hvem som helst fuldstændigt, læse deres evner, styrker osv. den gør mange ting meget lettere, desuden så har jeg en lidt speciel arm, desværre kan jeg kun vise halvdelen af hvad den er i stand til, ellers ville jeg desværre være nød til at ødelægge min skjorte, og det er det lidt for koldt til" Sagde Han idet han åbnede sin skjorte lidt og træk frakken til side således man kunne se de røde symboler som gik ned ad hans arm, bagefter tog han sin hvide handske langsomt af og viste hende det kors som så ud som om det var brændt ind i hans hånd. Han tog derefter sin frakke af og kastede den over hestens ryg, for derefter at smøge ærmerne på sin skjorte op til omkring albuerne, symbolerne på hans arm, lyste i en klarlig rød farve og en rødlig og sort substans samlede sig i hans hånd, og begyndte ligeså stille at vokse i størrelse, han slyngede det direkte imod et træ, en eksplosion kom og blæste sne og grene hen imod dem og en lød af en stort objekt som faldt til jorden lød, da røgen havde lagt sig var der ikke meget af træet tilbage, og det der var lå på tværs af sneen.
Han træk lige så stille ærmerne på plads igen for derefter at kaste sin frakke over sig igen, han lukkede øjnene i et par sekunder, og da han åbnede dem igen var de begge tilbage til den naturlige blå farve, "som du kan se er det ikke helt dumme evner, den substans du så kan også påføre betydelig smerte og skade hvis det bliver indført i kroppen, meget lig din egen evne, dog skal det sprøjtes ind i selve kroppen, og jeg vil takke mange tak for deres tilbud, ville med glæde drikke en kop te med dem" Sagde han roligt stadig lettere dækket af røgen som langsomt forsvandt.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 13.02.2010 22:22
Xenix smilede interesseret til Schwartz idet hans øjenfarve ændrede sig, faktisk kunne det minde lidt om Xenix evne, bortset fra at virkningen var anderledes, det måtte hun ærligt indrømme. Xenix Bed sig kort men diskret irriteret i læben, hun brød sig ikke om at blive læst på den måde, at føle sig som en åben bog var aldrig noget hun ville sætte pris på, Xenix plejede som regl at spille med lukkede kort, og forklare hendes anden evne med 'at hendes øjne kunne skifte farve', det var jo ike løgn der var bare en effekt bag farveskiftet."Nuvel, det er godt nok talenter man ikke møder tit!" sagde hun så med et smil, før hun hev en lille bog frem, og skrev et par noter, derefter bladrede hun engang og skrev på en ny side som hun trak ud af bogen, og foldede, inden hun bandt et sort bånd rundt om papiret. Hurtigt lagde hun bogen i lommen, og lukkede øjnene før den lille pergamentrulle løftede sig, og med uendelig hastighed forsvandt i en retning mord Nord.
Xenix Åbnede kort efter øjnene igen og så smilende på den unge mand "Så burde der være te når vi ankommer!" sagde hun. Xenix havde en aftale med stuepigen Saia om, at Xenix kunne sende beskeder til hende via. sin telekinese, et uendeligt godt trick når tingene skulle være klar til man kom hjem.
"Er De klar?" spurgte hun så, og tog et godt tag i tøjlerne på hesten, før hun gav den et lille spark i siden, hvilket med det samme satte den store hest igang

Draikon 13.02.2010 22:32
Alexander syntes at kunne se en lettere irritation i hendes øjne, det var jo trosalt ikke alle der brød sig om at blive analyseret, men hun havde trosalt selv spurgt så hvad kunne man gøre ved det. Han måtte skam give hende ret, i forhold til meget af det andet han havde mødt ville han bestemt mene at hans egen var af de mere interessante af slagsen, og aldeles gode i næsten alle situationer. Måden han så hvordan hun så intelligent brugte sin egen evne imponerende ham lidt, ud over han ikke kunne lade være med at tænke på hvad det dog var hun havde skrevet på den første af de to sider, han kunne næsten regne ud at det var en slags besked til hjemmet, telekinese er skam slet ikke en dårlig egenskab, men den første side irriterede ham lidt, og han kunne jo ikke rigtig spørge om det, samlede hun information om ham? det var trosalt lidt pudsigt at hun også var der, men nu bevægede han sig hen imod paranoia og det kom der intet godt ud af, så han gik langsomt hen imod sin hest og sadlede roligt op for derefter at give hende et nik for at vise at han var klar og satte derefter selv sin hest i gang med et roligt spark i siden på den flotte gange.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Xenix 13.02.2010 23:04
Xenix nikkede og sikrede sig igen at den lille sorte bog var på plads i lommen før hun satte hesten i galop og red mod Palæ'et// Out (vi fortsætter vle bare ved Xenix's palæ)

Draikon 14.02.2010 16:18
Alexander fulgte trop og satte derfor selv i fuld galop efter Xenix//out
Alexander er blevet lidt mere voksen ;) Akito 24.09.2010 14:14
Lyden af fodtrin spreder sig ved den stille sø, et tungt åndedræt kan høret på lang afstand. Ud af tågen træder Akito, helt forslået, og fyldt med blod. Det er ved at være længe siden at han har sadt sine fødder i dette land.
Ingen ved hvor han har været, og det er også irrellevant. Han pruster og stønner efter vejret..
Han vakler ned til søbredden og falder sammen, han spejler sit forslåede ansigt i søens røde vand, selvom det er svært at se noget.
Han sukker utilfreds og mumler: "Hvad er der dog sket med mig?"..
Han sukker opgivende og maser sig på benene igen, han ser sig kort omkring hvorefter han forsvinder i den blå luft.
//out

Tegnet af mig.
Avatar lavet af den skønne Rena <3
Chibi 02.04.2011 00:24
Hun kommer flyvene hen over floden og lander ved dens bred. Hun havde godt hørt om søen af blod, men hun havde aldrig været her før. Hendes forvandling er ikk helt komplet endnu og derfor tiltrækkes hun blodet i søen. Først sidder hun hypnotiseret og stirre ned i floden, men der går ikk lang tid før hun lader sig selv drikke af søen. Det røde blod rander ned af hagen på hende og ned over den for lille hvide kjole. Hun stopper et øjeblik for at få luft, hvor efter hun starter igen. Hendes isblå øjne bliver mere og mere røde, for hver tår hun indtager. Efter noget tid lader hun sig falde om på maven og kigger op på himlen. Efter som at Satira ikk er 100% forvandlet, betyder det, at hun ikk er helt ond endnu, at det kommer og går som det vil. Med et sæt rejser hun sig op og begynder at træne sine nye evner. Her kan hun gøre det i fred. Hun indøver triks og kombinationer, både med hendes evner og vinger, for at øge styrken at hendes angræb. Ved hjælp af hendes vinger, laver hun en kraftig vind, hvor hun tilsætter ild, så det bliver som et mindre vulkanudbrud. Hun øver alt hvad hun kan komme i tanke om og alt som hun bare formår at gøre.
KraveKage 02.04.2011 00:52
Achillius kommer flyvende oppe i luften han flyver hen over den blodrøde sø, han ligger mærke til en eller anden person nede ved floden og det ligner en som ikke er helt normal, men achillius nysgerihed gør at han var nød til at se hvad det var.han lander 2 meter bag satira, han slår sine vinger ind og står og beundre denne kvindes former, de minder om noget han havde set før men, bare lige mere anderleds, han ligger mærke til at personen sidder og drikker af floden" hmm vampyr " mumler han, Achillius kender til alle væsner på denne jord.
Chibi 02.04.2011 01:00
Hendes dæmoniske sanser afsløre ham allerede før at han lander på jorden og Satira går nærmest i chock, men vender sig om mod ham. Blodet som hun har drukket af, er løbet ned over kjolen og favet en del af fronten rød. Satira kan ikk blive genkendt, hverken ved udsene eller stemme, men kjolen kan sagtens. Hun står og ser afventende på Achillius, med de blodrøde øjne hun har fået ef at drikke blod. Tankerne flyver gennem hovdet på hende. Et eller andet sted har hun lyst til at advare ham og send ham væk i en fart og et andet sted har hun lyst til at lege med ham. Hun basker lidt med vingerne, men letter ikk. Hun er spændt på at se hvad han vil.
KraveKage 02.04.2011 01:11
han kigger på hende undrene på hende det var som om at han kendte hende på en måde men han havde aldrig set denne person før, han ligger mærke til hvordan hends tøj er fuld med blod " tror du ikke at du skulle slappe lidt af med det der blod " han smiler lidt og betragter hver en form hun har og hver en ting der vokser på hendes krop.han retter lidt på tøjet og træder et skridt tætter på hende, hendes basken med vingerne for ham blot til at smile af hende.
Chibi 02.04.2011 01:23
Hun ligger hovdet på skrå og små griner af ham "Måske det er bedre sådan her, end at du havde været mit måltid?" Hendes smil vare kun kort og hun betragter ham igen. I et kort øjeblik kan hun ikk genkende ham, det eneste hun husker fra ham er at han på en eller anden måde har gjort hende ondt. Hendes hjerte banker hårdt da han træder tættere på hende. Det føltes som om at hun er et vildt dyr som bare venter på sit bytte tager en forkert beslutning. Hendes øjne bliver igen den is kolde blå farve. Selv om han rykker tættere på hende, bliver hun på afstand af ham. Efter noget tid, kan hun huske ham igen og husker alle deres minder sammen. Hun ved ikk hvad hun skal gøre eller hvad hun kan gøre for at få smerten til at forsvinde.
KraveKage 02.04.2011 01:34
han smiler lidt af hende " mig dit bytte den var god " achillius vidste at hans blod ikke var noget som hun havde smagt før eller som ingen har smagt før, men det vidste hun ikke.han lagde mærke til hvert et skridt hun tog og hver en bevægelse hun vil fortag sig, " men du er velkommen til at prøve " smilte han med et udfrodrene blik, han vidste ikke hvad denne kvinde var i stand til, men det ville tiden nok visse havde han på fornæemelsen på
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet