Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 16:59
Han smiler skævt og nikker let, mens siger ikke noget til det. Han holder flasken lidt væk fra hende.
"Næ!" siger han kort og fnyser lavt.
"... Nej ... Jeg vil have s**, for at jeg skal gøre dig til dreng. Men sikkert også alligevel, hvis det ikke er mig der gør det," siger han roligt og smiler stort.
"Hvorfor ikke? Det er sjovere end du tror," siger han kort. I hvert fald når man ikke er den passive .. tænker han og trækker let på skuldrene.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:02
"f.. fint.." siger hun så forsigtigt og ser ned. Hun ved at hun ikke kan gøre noget ved det alligevel. "men kun hvis du også giver mig en drengs tanke gang, ellers ikke" siger hun lidt nervøst. hun står med ryggen til og ser ned mens hun holder om sig selv
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:04
Han smiler stort, og lægger så armene om livet på hende, og hviler sin hage mod hendes skulder. Han har flasken i hånden.
"En drengs tankegang? Hver dreng har jo hver sin tankegang. Jeg tror næppe du vil have min," siger han kort.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:06
"når" siger hun bare og ser væk fra hans hoved. det sikkert dumt det her.. tænker hun bange, men kommer så i tanke om han kan læse tanker og skriger inde i hovedet, så han burde få ondt i hovedet af det, men stopper omgående, da hun opdager flasken i hans hånd. han burde kunne mærke hun ryster en hel del nu
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:12
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Du-.....?" når han lige at sige, før han hører hendes skrig.
"Aarw..!" mumler han kort. Han mærker så hendes rysten.
"Hvorfor ryster du sådan? Er du bange?" spørger han roligt og smiler svagt.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:15
Hun nikker lidt og ser ned i jorden. "jeg vil ikke i seng med dig, ikke når du har mor.." siger hun stille og ryster videre. "Jeg kan ikke.. det vil såre mor" siger hun stille og begynder at gå væk. "mor blev dybt såret da jeg valgte far frem for hende, og har fundet ud af det var noget af det dummeste jeg nogen sinde har gjort.. jeg har aldrig set hende så trist før, så jeg vil ikke.." siger hun stille. hun ønsker inderligt at blive en dreng, men har ikke lyst til at skulle betale ham på den måde.
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:25
Han slipper hende kort efter.
"Men Anzu behøver ikke få noget at vide om det. Vel?" siger han roligt og smiler svagt.
"Så vil du slippe for at sårer hende," siger han kort.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:28
"jeg kan ikke.. er der ikke noget andet du gerne vil have?" spørger hun forsigtigt. Hun ser trist hen på ham. "men ellers må jeg jo sige ja, hvis der ikke er andet du vil have" siger hun så stille og ser vildt såret ud
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:33
Han stiller sig hen bag hende og holder så flasken op foran hendes ansigt.
"Nej, der er ikke andet. Men hvis du ikke vil, må du jo bare få en anden til at gøre dig til dreng, ikke?" siger han roligt og fjerner så flasken, så hun ikke vil kunne se den mere.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:35
"fint.." siger hun stille og er nervøs
"jeg gør som du siger så" siger hun forsigtigt og venter på han giver hende flasken. "jeg skal nok gå i seng med dig, men ikke et ord til mor eller far!" advar hun.
"jeg giver mig bare ud for at være min tvillinge bror som døde i en ung alder" små knurre hun
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:41
Han smiler lettere tilfredst.
"Okay," siger han roligt, og giver hende så flasken.
"Ville det ikke være lidt svært at udgive dig for at være ham, hvis han er død?" spørger han kort.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 17:47
"ingen ved han er død, udover mig, dig og min mor, så hold din mund med det, er det forstået?! ellers ryger aftalen" truer hun.
Hun tager flasken. Hun tager forsigtigt proppen af og sætter den mod sine læber. hun ryster en del, men drikker så indholdet.
Hun taber flasken så den går i stykker og tager sig til maven. Hun vakler nogle skridt tilbage og begynder at forvandle sig til en dreng. Hun bliver ca. 10 cm højere, får kortere hår, selvom der er en lok af hendes hår der stadig er langt. hendes øjne forvandler sig fra rødbrune til grøn/blå, og hendes bryst bliver tyndt, og får lidt flere muskler og ender med at ligne en dreng til sidst.
Han åbner så øjnene og ser på sine hånder, som er blevet lidt større. Hun går hen og ser ned i vandet og bliver lidt forskrækket, men bliver så rolig. "er det virkelig mig?" spørger han overrasket, men bliver hurtig stille, da hans stemme også har forvandlet sig fra en pige stemme til en lidt dybere drenge stemme.
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 17:53
Han smiler svagt.
"Fint nok.. Jeg siger intet," siger han bare. Endnu ...
Han betragter med et roligt blik Chi, da hun forvandles til dreng. Han ser så på ham med et lille smil.
"Neeeihj... du ser jo næsten hel voksen ud. Og du er så nuttet som dreng," siger han kort og smiler stort. Han følger ham med blikket.
"Ja, det er dig. Kom nu, jeg vil have min belønning," siger han kort, som et lille barn, der skal til at have slik.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 18:10
"du ser næsten helt voksen ud.. baah" mumler han utilfreds og ser surmulen på ham. "Din belønning? hvorfor dog det? jeg kan jo bare gå nu" siger han roligt og begynder at liste væk. "hvis du siger noget til mor, slår jeg dig ihjel" knurre han.
"jeg kan jo bare gå nu, for nu har jeg fået det jeg kom efter" siger han roligt. han ser så ned af sig selv "selvom jeg måske skal skifte tøj" han står stadig i det tøj som han havde på som pige
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 18:14
Han smiler roligt.
"Ja, det kunne du. Men ... jeg kunne jo også bare voldtage dig, og bagefter sige det til din mor, ikk?" siger han kort.
Han griber hurtigt fat om hans håndled(?).
"Du bliver her! ... Light..," siger han kort. Han ved ikke hvorfor han kaldte ham Light, men det gjorde han ...

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 18:17
"Du holder din k*ft over for mor! er det forstået!" hans øjne bliver næsten til ild. "fint" siger hun utilfreds og surmuler igen. Han ser vildt nuttet ud når han surmuler
Han ser så op på ham "light?" spørger han bare. "hvor i alverden kom det fra?" han ser op på ham, men han faktisk godt lide navnet
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 18:20
"Jeg holder min kæft hvis du holder din del af aftalen, og ellers kommer alle jeg kender til at hører om dig! Og ja, det er en trussel," siger han kort og fnyser lavt.
"... Øhm ... Det ved jeg ikke .. Jeg synes bare jeg havde lyst til at kalde dig det," siger han roligt. Han slipper ikke hans håndled endnu.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 18:22
Han føler sig en del stærkere end som pige, men gider ikke bruge krafter på ham. "fint" siger han så "men så vil jeg også have noget andet tøj" siger han utilfreds, flår sin hånd løs og ligger armene over kors.
"hvem ville forresten tro dig?" spørger han bare og ser lidt lige glad ud
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 18:24
Han hæver let det ene øjenbryn og smiler skævt.
"Fint. Du kan få noget af mit tøj," siger han roligt. Han slipper så hans håndled.
"Folk kender mig. De tør ikke gøre andet, end at tro mig," ser han bare.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 18:29
Han knurre lidt "så lad os da få det overstået" knurre han meget nu og viser tænder. hans tænder er skabere end da han var Chi. Han ser på ham og venter bare på han kan få det overstået.
Han sætter sig i græsset og ser op på ham. "min første dag som dreng, og jeg skal allerede se dit klamme liv igen" siger han hånligt
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0