Regnens illusioner (Caelon)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.02.2016 10:17
"Det gør man vel" svarede hun tænksomt med hovedet lidt på skrå. 400 år havde hun bidt sig lidt fast i, så han var altså ældre end hende, det forklarede lidt hvorfor han holdt sig for sig selv. Hun kunne nok selv se sig så indebrændt som ham om et par hundrede år. Jo flere personer hun mødte jo mindre kunne hun lide omverdenen. Det var sjældent man faktisk stødte på folk der var til at holde ud at være sammen med.
Kench forsøgte at komme op på benene, hvilket også lykkedes med lidt besvær og koncentration om at holde sig oprejst. Hun så næsten lidt stolt hen på Caelon inden hun hejste koppen som et spørgsmål til mere.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 29.02.2016 13:38
Årerne flød bare lidt sammen når man blev så gammel som han var. Og han var langt fra den ældste af elverne. Og der var da også væsner der var endnu ældre end de var. Han kiggede lidt på sine hænder men kiggede så igen mod Kench da han hørte hende skramle rundt, hvilket var bare at rejse sig op.
Et lille smil kom da også på hans læber, da hun bad efter mere te, og han rejste sig op efter at få lavet noget mere til hende. "Jeg kan give dig en modgift med af en art, i tilfælde af at det her ikke er enden på dit lille problem. Selvom jeg ikke regner med at der burde være andre problemer," tilføjede han og snart hældte noget mere te op til Kench.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 29.02.2016 13:47
Kench nikkede kort da hun fik fyldt koppen igen. En modgift ville måske være på sin plads siden at der teknisk set kunne ske det samme igen. Hun lænede sig op af stolens armlæn allerede lidt udmattet over bare at at stå op, "jo.. tak. det vil nok være det mest fornuftige. Kan jeg så også få et navn på det jeg har lovet væk som betaling?" spurgte hun så og satte koppen for munden. Et livslangt forbrug var nu alligevel noget af løfte hun havde fået smidt fra sig, og så endda af noget hun ikke engang anede om hun selv kunne anskaffe.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 29.02.2016 14:24
Caelon tog også selv en kop te, så han også selv kunne hygge sig med noget af den gode te. "Enhjørning tåre og øje fra en Sølvdjal," svarede han roligt. Det var ikke nogen ting han brugte ofte, men det var stadig svært at få fat i. Især fordi enhjørningene var truet og sølvdjalerne skulle forsætte med at være i live, for at øjnene kunne fungere. Han håbede på at hun da kunne skaffe ham tingene, ellers måtte hun vel betale sig fra det.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 29.02.2016 14:37
Hendes ansigt fik et forbavset udtryk, det var ikke umuligt at anskaffe, men det var imponerende at han i det hele taget havde været i besiddelse af sådanne ingredienser. Kench nikkede dog accepterende da hun havde kontakter og ikke mindst krystaller til at kunne anskaffe diverse eliksir ingredienser, lovlige eller ej.
Hun skævede lidt hen imod døren, til Caelon og så til sin kop i hænderne. Hun glurpede det i sin og satte så koppen fra sig på et bord. "Er modgiften noget du lige har stående eller? sagde hun med sit blik ud af et vindue for at tjekke om regnen havde taget lidt af. Hvilket den selvfølgelig ikke havde og hun kunne kun se frem til en lige så driv våd tur hjem som det havde været her hen.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 29.02.2016 16:36
Caelon morede sig nok lidt for meget over det forbavset udtryk Kench havde. Ingredienserne var forfærdelige svære at få fat i, men det var også derfor at den havde været så effektiv. Han nægtede nu også at bruge ingredienserne medmindre det virkelig var nødvendigt.
"Ja, jeg har en stående," sagde han og gik hen for at finde det. "Men husk på ikke at dræbe sølvdjalen når du får fat i deres øjne. Hvis de dør har jeg ikke behov for øjnene." Det var en markerber metode, men det var hvad man blev nødt til at gøre.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 03.03.2016 09:13
Kench overvejede lige lidt hvor stor sådan et bæst egentlig var. Det var ikke fordi de var ualmindeligt sjældne at finde, men skulle fange en levende var en helt anden sag. Tanken om at skulle arbejde for at få fat i det hun havde lovet istedet for at kunne betale sig fra det gav hende hendes karakteristiske lettere dovne lettere irriterede ansigt udtryk tilbage.
"Vil du have hele fuglen med?" spurgte hun da hun begyndte at forestille sig om man bare kunne grave øjne ud på en levende fugl og så sætte den fri derefter. Hvor længe den kunne overleve uden syn viste hun ikke, men det ville være langt nemmere end at skulle holde den som kæledyr til øjnene skulle bruges.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 30.03.2016 14:14
Caelon kiggede små irriteret på Kench. "Ligner jeg en der gider at passe på fugle? Og hvis folk har kunne gøre det før, så burde du også kunne gøre. Ellers betal dig fra det. Der er folk rundt omkring i landet, som ved hvordan man gør det mest effektivt," sagde han og rystede på hovedet. Hun var da helt utrolig at hun troede hun kunne slippe afsted med bare at give ham fuglen. Pointen var lidt at hun så kunne arbejde for at få fat i ingredienserne.
Han tog fat i modgiften før han gik tilbage over til Kench for at give den til hende. "Hvis denne her ikke virker, så er det fordi at hvad end der er galt med dig ikke er min skyld."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.03.2016 14:43
Med sine nyvundne normale hænder tog hun imod modgiften med et hævet øjebryn. Var der en ting Kench nok aldrig ville regne ud var om han virkelig syntes hun var så forfærdeligt selvskab. Han burde for længst have smidt hende for døren hvis andet. Han ville nok bare ikke helt indrømme det tænker hun imens hendes smørrede smil viste sig på hendes ansigt.
Hun rystede lidt på hovedet imens hun vendte om på foden og gik hen imod døren. "Jeg skal nok skaffe dine heste tåre og kvidre øjne" sagde hun imens hun åbnede døren ud til regnen der stod ned i stænger.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 30.03.2016 15:52
Caelon rullede sine øjne. "Husk nu også alle de andre ingredienser du stadig ikke har samlet fra den originale liste. Det var den originale betaling, og jeg vil stadig have den," sagde han og krydsede sine arme, og kiggede afventende på hende. Ville være rart endelig at være alene igen. Hun kom bare og ødelagde alt hans stilhed.
Kulden nåede dog at få et gys fra ham, fordi vejret var virkelig forfærdeligt udenfor og han var som sagt lidt sart overfor kulden.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 30.03.2016 18:46
Kench vendte lige ansigtet lidt til siden så hun havde øjenkontakt med ham igen. "Jeg holder skam hvad jeg lover, hvis ikke du har fået det endnu er det fordi det har været vanskeligt at anskaffe." svarede hun ham på en måde der mindede om Caelons egen alvorlige tone. Det skiftede dog igen til hendes egen flabede "Indtil næste gang Caelon" hilste hun inden hun lukkede døren bag sig.
Et par sekunder stod hun og lod regndråberne falde på hendes hoved inden hun med sine bare fødder vadede ned ad de øde gader, hvor hun efterlod sorte aftryk. Vagterne ved indgangen så ganske forvirrede ud over hendes tilstedeværelse da hun gik lige forbi den og ind i skoven. Hvordan var hun overhovedet kommet ind i Elverly?
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 31.03.2016 12:26
Caelon sagde ikke noget men lod halvdæmonen lukke døren efter sig og han tog en dyb indånding. Endelig fred og ro til at gøre det han skulle. Finde en kur på pesten inden at elverne blev udryddet.
Han startede op med gryderne igen, mens han kunne lyttede til regnen udenfor. Det var en behagelig lyd, selvom Caelon aldrig havde været meget for regnen. Men når han var indenfor, så var den faktisk ikke så slem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12