Ved en forfaldet statue blandt resterne

Angel

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 18.02.2009 23:49
Angel hanker let op i sig selv, trætheden begynder at dunke, selvom hun har sovet hele dagen. Batok, hun gentager hans navn i tankerne, og ser lidt på ham, indtil et hosteanfald får hende til at knække forover og hoste. Hun ser på stenene foran hende, de er plettede af blod. Langsomt ser hun tilbage på ham, han burde kunne lugte det. hun smiler da hun opdager at hun også selv svagt kan lugte det, og mærker sulten som en knude i maven.
" hm.. lækkert " siger hun lettere ironisk og smiler skævt. Hun betragter ham let, og et kort øjeblik overvejer hun at få ham til at hjælpe sig. Men hun kan ikke få sig selv til at gøre det. Istedet beslutter hun at det nok er bedst at komme afsted.
" Vi ses nok igen " siger hun og ser mod ham et øjeblik før hun ser mod skoven. Hun ville ønske hun kunne løbe, men istedet går hun og snart lukker mørket sig bag hende.

( Smutter.. Skal tidligt op i morgen.. Iorden Rex 8D )

Angel
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.02.2009 23:51
OOC: Yearh ^^

IC:
Hun trak lidt på skuldrene, og begyndte at fjerne fjerene fra sin handske.
"En evne. Vi plejede at leve langt væk fra andre mennesker, og evnen gik i arv. Sidste vinter blev vi dog sneet inde, og familien slog hinanden ihjel i sult. Det er den skyggefulde side af det. Man bliver som et dyr når man bruger den. Den vækker en slags urinstinkter..." Det var lidt løgn. Hun havde kun prøvet at blive overmandet et par gange, urinstinkterne kom kun frem når hun sniffede noget helt bestemt. Hun gabte og gøs lidt pågrund af kulden. Nu hun tænkte tilbage var hun overrasket over hvor stærke hendes familimedlemmer havde været, men havde tabt det hele på gulvet fordi de ikke kunne holde hovedet koldt. De havde haft lyst til blod.
Hun måtte passe på ikke at blive overmandet af den følelse.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 18.02.2009 23:58
Han står og tænker alt igennem hvad der kan være galt med hende, men finder intet svar..
Så kommer lugten af blod for 3 gang på en aften, og lige efter ser han hende krumme sig sammen af smerter og hoste blod op, Hvad er der galt med hende? Han står med er spørgende blik og stod og overvejede at hjælpe hende.
Han giver et lille smil fra sig af hendes ironi, men går så skridt frem for at hjælpe hende, men stopper så op igen da hun begynder at gå.
Ja vi ses helt sikkert igen, Han stod og så hende forsvinde og overvejede om han skulle finde hende. Men bestemte sig så for at forsvinde derfra, alt den blod gjorde ham sulten, og pigen Leara gav ham dårlig fornemmelse.
Så han forsvandt derfra med tankerne på Angel og hvad der var galt med hende, og hvad for et væsen Leara var for et...

( Behøves ikke, Går også i seng, vil se en film )
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.02.2009 23:58
( YAH! Fuck rækkefølgen xD smutter også nu så... >__> )

Han betragtede roligt og nikkede forstående - eller sådan nogenlunde. "Interessant, men tragisk selvfølgelig. Sådan bør det aldrig ende." brummer han og hæver et øjnbryn af hendes påvirkning af vejret. Han smiler skævt og ryster på hovedet.
"Dyr eller ej, du skal passe på du ikke bliver syg," mumler han hæst og tager sin jakke af. Ikke så fancy og handy som alt det andet man kunne købe, men den kunne da holde varmen inde. Han gik roligt tættere på hende og svang den i en hurtig bevægelse om hendes skuldre, hvorefter han straks bakkede væk.
Han skulle til at sige noget, da en jagende smerte stak ham i skulderen og jog igennem kroppen. Han bed tænderne sammen og hans ansigt blev en smule sammenbidt.
Forbandede.... han sendte et par hadefulde tanker til sin herre, men trak derefter sit smil på igen.
Han rettede sig op. "Nu har jeg en god grund til at snakke med dig igen, frøken." siger han og går uberørt forbi hende, "Jeg vil jo gerne have min jakke tilbage, engang."
Han smilte skævt til hende.
"Men jeg må gå nu, for min.." han tøvede, "ven..." han smagte på ordet, "har brug for min hjælp." trods Samson ikke var en ven, så var det bedre end ordet Herre.
Han hævede en arm imens han gik derfra.
"Jeg skal nok finde dig igen - Jeg vil lære mere om din familie og slægt." sagde han tonløst og vendte ansigtet en smule. Han betragtede hende ud af øjnkrogen. Noget af et eksemplar. Han smilte for sig selv og forsvandt i mørket.

Out. ( Pas godt på hans jakke... der ligger btw. blodig nål og tråd i den o.O xD så ved du det, Godnat... @__@ )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 00:12
"Nej. De var dyr. Der var intet tragisk over det. Jeg syntes det var pænt fedt endelig at kunne være mig selv." Da han tog jakken af og kom nærmere, så hun bare på ham med store øjne, før hun løftede et øjebryn og stirrede på ham, før hun smilede skævt da han bakkede hurtigt væk fra hende igen. Sådan nogle små småting lærte man at lægge mærke til når man jagtede dyr.
"Kulde er min mindste bekymring angående sygdomme. Har du nogensinde prøvet at spise en fugl med dødelige sygdomme? Jeg kastede op tolv gange på én nat. Desuden er alkohol nok heller ikke sundt...
Og bare rolig. Jeg æder altså kun mennesker når det er livsnødvendigt... Eller når de angriber mig." Da han gik så hun efter ham og vinkede tøvende med venstre arm, med læderhandsken og metalfingrene. Hun klikkede lidt med dem, før hun tog jakken ordentlig på. Den var en anelse for stor, men dejlig varm.
Åh, pokkers også...
"TAK!" Råbte hun efter ham. Det følte hun sig lidt nødsaget til. Da hun endelig så ud til at være alene gik hun ned til vandet og vaskde blodet væk imens hun tænkte.
Han havde faktisk været... Tja, betegnelsen rar kunne måske ikke bruges direkte, men ond eller rædselslagen, det havde han i hvert fald ikke været. Det var en rar adspredelse, og hun havde faktisk følt at hun nærmest kunne sige noget til ham, fortælle ham om sin evner. Hun... Stolede på ham?
Før hun løb hen imod skoven, for at se om hun kunne få sig en god nattesøvn huskede hun på hvad han havde sagt. At han nok skulle finde hende igen. Hun trak lidt på skuldrene. Det tvivlede hun lidt på. Men ellers skulle hun nok finde ham.

OOC: Så forlader i mig bare alle sammen TTwTT Nå, godnat 8D Og bare rolig, det skal jeg nok... Eller, det skal Lee nok. Hun er ikke vant til at få foræret jakker, så det er en stor ting for hende xD

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.03.2011 19:21
kravenoh kommer roligt gående han var helt afslappet og prøvede lidt at finde ud hvordan hele dette land så ud sådan han kunne forsvinde til de steder han havde set, kravenoh undrede sig lidt over hvordan det kunne være så koldt som det nu var lige dette her sted for ikke mindre ind 20 km derfra var det varmt og solskind.
han sætter sig på en sten og kigger rundt for at se om der skulle være noget spændene, men for ikke rigtig øje på noget men bliver dog sidene
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 23.03.2011 19:30
Gortus studerede resterne fra den statue som engang havde stået her, den var facinerende. Noget så gammelt havde altid vækket en interrase i ham og det var ikke engang førstegang han havde været her forbi.
Han lod sin hånd stryge hen over det der engang var skulderen af statuen og kunne mærke de ridser han lavede i den første gang han havde forsøgt at løfte den. Den gang havde han ikke fået trænet sin styrke helt op men det er år siden nu, og han blev stadig stærkere hvilket blot gjorde ham stolt over at være en krydsning som han var.
Han pustede let ud og greb sin hamme som han havde lagt op af statuen for at kunne bruge begge sine hænder frit.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.03.2011 20:23
kravenoh hører en lyd fra statuen og føler lidt lyden han kommer om bag fra en tyr han ser undrene på tyren han havde aldrig i hans liv set sådan et væsen og det vil sige han aldrig havde kæmpet imod sådan en.
Kravenoh fik en indre gejst til at kæmpe imod denne stor tyr på, " hej du der stor fyr " råber han da kravenoh sidder på en sten 4 meter fra tyren. " hvad har du gang i og hvad er du for en " smiler han lidt
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 23.03.2011 21:01
Gortus hørte en stemme bag sig. TYR? hvem var denne idiot som ikke kunne kende forskel på et lavt udviklet eksemplar af et misfoster og en stor stolt minotaur...? Han vidste godt selv at han han ikke var fuldblods men han havde stadig sin værdighed. Måske var det blot en unge som ikke anede hvad det havde gang i? Børn var nu sjove at møde, de flygtede som regel ikke fra ham, men spurgte istedet om en masse som han elskede at svare på.
Gortus prustede da han ikke nød folk vidste at han var et kløgtigt væsen, dog var han fanget et par gange i at nuppe de bøger som biblioteket havde smidt væk men godt det samme.
''Hvad kaldte du mig...?'' sagde han hidsigt, og vendte sig og rettede sig op i sine 233cm højde og lod den hov han bevægede lande hårdt i sandet, beklageligvis var dette ikke jord for så ville det mindre skælv i jorden kunne mærkes i den sten manden sad på.
Han så ned på den person som tydeligvis ikke var rad for ham, det var nu rart med sådan nogle af og til, dog ville de fleste blot kæmpe imod ham for at bevise et eller andet. Men så var der dem han kunne dele perspektiver med, tale om verden og andre dejlige ting. Men denne person så ikke ud til at ville tale.
''Hvad med at du fortæller mig hvad DU laver her?'' sagde han med et smil og rystede på hoveddet.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 24.03.2011 08:56
Kravenoh rejste sig op fra stenen, selv denne fyr var højre ind ham frygtede Kravenoh ham ikke for kravenoh havde altid lært at selvom personen er højre ind en så betød det også at personen havde en svaghed på grund af hans højde. kravenoh smiler lidt " jeg tror jeg sagde tyr men det er du vel ikke ller hvad du er måske mere en ræv eller hvad " siger han hående. han hopper ned fra stenen og træder lidt tætter på piv, han står ca 2 meter fra ham og ser op på ham da han er højre ind ham " men hvad laver sådan en stor fyr som dig her " smilte han lidt.
Kravenoh undrede sig over om denne person er en sur og en der bare angriber en.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 24.03.2011 13:11
Gortus tog sin hammer fra skulderen og slog den blidt ned i hans venstre hånd et par gange, da bøjede han sit hovede ned imod manden foran ham og prustede bevidst, dette medførte at lidt snot røg med luften og ramte manden i ansigtet(?). Han angreb aldrig uden grund selvom at han var blevet fornærmet to gange nu.
''Jeg søger efter gamle skrifter og skræmmer folk som ikke er blinde mus som dig!'' sagde han i en provokerende tone som var en direkte hentydning til at en som ikke kan se en minotaur når han så en var direkte et pattebarn som lige havde lært at trække vejret.
Gortus vendte sig om og gik tilbage til den del af statuen han var ved før, mens han gik derhen lagde han venstre hånd på skæftet af hammeren i tilfælde af at manden bag ham ville angribe.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 24.03.2011 22:24
da Kravenoh er rimlig vaks på hvad der sker omkring ham flytter han blot hovdet da snottet kom imod ham " Mmm lækkert, du er lidt klam enlig som du står der og snotter efter folk " da Piv vender ryggen til Kravenoh smiler han blot, han trækker 2 knive og kaster dem over imod piv men han sigter ikke efter tyren men lige ved siden af ham.
knivene rammer 10 ind i statuen " hvis jeg var dig vil jeg ikke vende ryggen til mig, og især ikke efter dit snot var ved at ramme mig " sage han lidt truende og så afvente på tyren.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 24.03.2011 22:32
Gortus vendte sig om og så alvorligt på manden og gav sig til at grine, et par sekunder efter rystede han hoveddet og lagde hammeren tværs over sin højre skulder.
''Så vi er farlige hva..?'' sagde han hånligt og satte den venstre hov bagud, placerede hammeren i begge hænder for at gøre klar til et slag.
''Du bør hellere kæmpe ordentlig så!'' sagde han koldt og vendtede på mandens første træk da han nægtede at angribe først.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 24.03.2011 23:02
han smilte lidt Kravenoh følte at denne person var nem at irritere " muligvis " sagde han blot og smilte " hmm komme ordenligt der er god med dig, du har din måde at kæmpe på og jeg har min, men nuvel " Kravenoh kiggede op i luften og lidt efter dukker der to kloner op på hver side af ham, " det var det første træk " smiler han og ser på ham han danner en masse kloner runst om piv og smiler lidt, hver klon det står rundt om piv kaster knive imod ham (?) den rigtige kravenoh forsvinder op i røg.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 24.03.2011 23:13
Gortus løftede et øjenbryn da der dukkede to op, også flere også flere, han tænkte hurtigt og stormede ind i de to foreste og smadrede dem med sine horn, en af de ting som manden havde fremkaldt var spidet gennem hjertet og sad fast i det venstre horn. Pågrund af hans hurtige træk fik han kun nogle få knive i ryggen, men der skulle mere til for at trænge gennem hans skind.
''Hvor gemmer du dig din lille tudse...?'' råbte han vildt om sig mens han begyndte at kvase de nærmeste kloner og løb efter resten af klonerne. Dem han fik fat på med hænderne kvaste han kraniet på som var de æg eller kvas.
''Der er intet ærefuldt i at gemme sig...'' sagde han mere roligt mens han forsat smadrede klonerne.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.03.2011 20:23
Kravenoh smilte lidt da han dukker op på en anden sten 4 meter fra piv " du har din måde at kæmpe på og jeg har min" smilte han på og så på piv " lad mig gætte du har styrken på din side, du er hurtig men ikke hurtig nok og din hammer er dit våben, også har du sikkert en skjult evne du ikke har vidst endnu " smilte han lidt overlegen.
selvom Kravenoh havde mørket på hans side vidste han at den tyr som han synes han skulle være vil være en hår negl at knække.
Kravenoh så hvordan hans kloner forsvandt stykke per stykke, Kravenoh smiler lidt da det ikke rigtig gør ham noget at de forsvinder " hvordan har du det med mørke og syn? " spurgte han smilene, og holde øje med hvert skridt piv tog.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 27.03.2011 16:36
Gortus fik trampet på den sidste klon og så nu med et irreteret blik hen imod manden.
''Kun kujoner frygter mørket....'' hvæsede han og spændte grebet om køllen med hans hænder. Det var da ikke rent spil at bare forsvinde og få andre til at kæmpe sin kamp....intet ærefuldt i det.
''Hvordan har den herre det med gåder så?'' smilte han og slappede af i sine muskler. ''Hvad er det som er hurtigt, som kan løbe hurtigre en tyren men stadig blive kvast som var han en æggeskald..?'' sagde han i en mere rolig tone og gik to skridt frem imod manden.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.03.2011 13:07
Kravenoh frygtede ikke denne person heller ikke selvom at han var stærker ind Kravenoh, for Kravenoh havde synet på hans side, han smiler lidt " nuvel " sagde han blot og lukkede øjne og lidt efter kommer en tyk tåge frem så gør at hele stedet bliver mørkt så man kun kunne se 1 meter foran sig, " angående din gåde så er svaret mig, men du kan ikke se mig men jeg kan se dig så hvem er det lige der har flest problemer her " kravenoh forsvinder igen fra det sted han var men en klon tager hans plads, så hvis piv skulle komme der hen vil han kunne se en klon der ligener kravenoh. Klonen siger " kom and store fyr er lige foran dig"
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 28.03.2011 14:44
Gortus ser irreteret rundt om dig, dette var tydeligvis ikke en af de ære fyldte modstandere han havde kæmpet imod, og så ingen grund til at forsætte denne kamp, hvilket han vidste bare ville være til stor irritation for manden. Han små grinte lidt og vendte sig 180 grader og tog hamren på skulderen.
''Der er ingen grund til at spilde energi på små pjork som dig'' sagde han stolt og forsatte i den modsatte retning af bølgerne som kunne høres lidt derfra.
''Jeg kan ikke se dig! men høre dig kan jeg så sandelig lille ven'' forsatte han mens han gik.
Da stemmen som lød som mandens talte til ham gik han blot videre og gad simpelthen ikke at lade sig provokere af det.

You cant milk those!
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.03.2011 19:07
Kravenoh smiler lidt " 1 - 0 til mig " han vifter med hånden og den mørke tåge forsvinder, i et dukker kravenoh op 2 meter foran piv " nå store fyr er det sådan du vil ha det " kravenoh vidste at dette var dumt men han synes ikke denne tyr skulle gå ustraffet fra dette sted.
kravenoh danner en klon som står 2 cm foran den rigtige kravenoh, men det kunne ikke ses, for kravenoh vidste at denne person var stærker ind kravenoh og det vidste han og han vil ikke bare stå og gi krop til, for det vil være ligesom at sige at man gerne vil dø
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12