"Nej. De var dyr. Der var intet tragisk over det. Jeg syntes det var pænt fedt endelig at kunne være mig selv." Da han tog jakken af og kom nærmere, så hun bare på ham med store øjne, før hun løftede et øjebryn og stirrede på ham, før hun smilede skævt da han bakkede hurtigt væk fra hende igen. Sådan nogle små småting lærte man at lægge mærke til når man jagtede dyr.
"Kulde er min mindste bekymring angående sygdomme. Har du nogensinde prøvet at spise en fugl med dødelige sygdomme? Jeg kastede op tolv gange på én nat. Desuden er alkohol nok heller ikke sundt...
Og bare rolig. Jeg æder altså kun mennesker når det er livsnødvendigt... Eller når de angriber mig." Da han gik så hun efter ham og vinkede tøvende med venstre arm, med læderhandsken og metalfingrene. Hun klikkede lidt med dem, før hun tog jakken ordentlig på. Den var en anelse for stor, men dejlig varm.
Åh, pokkers også...
"TAK!" Råbte hun efter ham. Det følte hun sig lidt nødsaget til. Da hun endelig så ud til at være alene gik hun ned til vandet og vaskde blodet væk imens hun tænkte.
Han havde faktisk været... Tja, betegnelsen rar kunne måske ikke bruges direkte, men ond eller rædselslagen, det havde han i hvert fald ikke været. Det var en rar adspredelse, og hun havde faktisk følt at hun nærmest kunne sige noget til ham, fortælle ham om sin evner. Hun... Stolede på ham?
Før hun løb hen imod skoven, for at se om hun kunne få sig en god nattesøvn huskede hun på hvad han havde sagt. At han nok skulle finde hende igen. Hun trak lidt på skuldrene. Det tvivlede hun lidt på. Men ellers skulle hun nok finde ham.
OOC: Så forlader i mig bare alle sammen TTwTT Nå, godnat 8D Og bare rolig, det skal jeg nok... Eller, det skal Lee nok. Hun er ikke vant til at få foræret jakker, så det er en stor ting for hende xD
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."