B.B

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 167 cm

Muri 10.03.2009 18:03
(Altså ... Jo, i kan bare finde ud af noget, men øhm .. Min mor har lige tvunget mig til at ordne nogle ting, så bliver nødt til at smute .. ><)

Ecstasy ser kort rundt på alle der er kommet, også Hauru, før han går nogle skridt tilbage.
"Jah ... Okay .. Jeg ... tror jeg går," siger han kort, før han vender sig om og løber derfra.

//Out

Billedet er fra Google og lavet af http://www.yuumei.deviantart.com

B.B - Massemorder!
Hans hår, hans ansigt, hans bluse og hans bukser er ALTID fyldt med blod.
Han render altid uden sko.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 18:10
OOC: jaer okay, så er vel bare Lainey, så Cennet og derefter Hauru ^_^

IC: lainey vendte atter blikket, men denne gang mod Hauru. hun lagde sit hovede let på skrå, stadig i tavshed. hun snøftede kort, da en kold vind slog mod hende og ramte hendes blege ansigt. hun strøg roligt en lok af sit sorte lange hår om bag øret. hendes blik flyttedes mod Cennet idet hun sagde hej.
"hej," kom det koldt og intetsigende fra hende. hun var ikke i humør til at snakke med nogen, efter mødet med både demos og derefter lucia.
hendes blik vendtes mod Hauru, og idet han bare lod et blik strejfe hende, kom det provokerende fra hende; "hvad glor du på?" hun fnøs.
det kan godt være han ikke kiggede specielt meget, men efter hendes smag nok til at han skulle sættes på plads. lainey var typen der tænkte højt, og hun har svært ved at holde hendes tanker i hovedet, så ender med at sige det hun tænker på så højt de fleste høre det.
Lainey Pfalz Desélia ~ Blaze.

Well, billedet er fundet på deviantart x) Bruger: samanthaGrobbel.
Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.
http://i39.tinypic.com/143ddn8.jpg <-- Lainey&Demos, tegnet af moi,
Dont try playing nice to me, cause i still dont like you, ^W^

"I don't hate you.. I just don't like you ;3" ~ Lainey Pfalz Desélia.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 10.03.2009 18:15
Cennet så lidt efter Ecstasy, men vendte så opmærksomheden imod Lainey. Hun smilte lidt, hvorefter hun fik øje på Hauru. Hun stivnede og fik en form for 'flashback'. Hendes fingre fandt automatisk vej op til hendes to ar på halsen, efter at han havde bidt hende. Hun sank en klump, mens hun stirrede koldt på ham. "Hvorfor smed du også den flaske?" Tænkte hun og længtes endnu mere efter beruselsens lethed nu. Hun rystede på hovedet og bakkede lidt tilbage. "Jeg.. Ehm.. må gå.. Farvel.." Sagde hun så, mest forbeholdt for Lainey, hvorefter hun hurtigt forlod stedet.

//OUT - Blev nødt til at gå.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 18:23
Hauru ser straks mod Lainey. Så smiler han svagt, og fnyser lavt. Han undlader at sige noget til hende, før han ser mod Cennet. Et endnu større smil kommer frem på hans læber, da han sagtens kan kende Cennet. Og selvom han ikke står specielt tæt på hende, kan han stadig se de to ar i hendes hals.
"Hvordan går det med halsen?" når han lige at spørge, inden hun forsvinder. Han ser kort efter hende, før han igen ser på Lainey.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 18:27
lainey så efter Cennet, idet hun pludseligt forlod engen. da hun kom var der nærmest helt fyldt, nu er der kun hende og Hauru. hun lagde så lidt efter lidt armende over kors og så hen mod Hauru med et hævet øjenbryn.
"De forsvandt sgu hurtigt," hendes tonefald var mere eller mindre tomt og kynisk. og samme var hendes ansigtsudtryk. hun betragtede kort den fremmede, før hun så lidt væk, op mod himlen. den var overskyet, men det regnede i det mindste ikke. endnu i hvert fald.

Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 18:35
Hauru står længe og betragter Lainey, før et tungt suk kommer fra ham og han sætter sig ned på hug.
Hvor er det lang tid siden jeg sidst har været ude. Og når jeg endelig kommer ud, er der ingen sjove mennesker at lege med tænker han og smiler skævt. Han plukker kort efter en blomst. Så begynder han at rive blomsten i stykker. - Et lille stykke, efter det andet.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 18:40
hendes kolde blik slår over i et lettere undrerne udtryk, som hurtigt kan tydes. lainey forstod ikke pointen i at bare at sætte sig og rive bladene af en klam blomst. hun vrængede på næsen, så små rynker kunne ses. dog forsvandt de idet hun stoppede med at vrænge næsen. rystede på hovedet.
"Er du stum," hendes blik hvilte på Hauru. "Eller har du bare tabt din tunge?" hendes tonefald var provokerende, og let sarkastisk. hun snøftede kort igen, da hun var ved at blive forkølet på grund af det forbandede vejr.
hun stod kun godt et par meter fra ham, og så op og ned af ham. hvilken race mon han var? en almindelig krystallisianer? "hm," mumlede hun lavmeldt.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 18:47
Hauru skæver mod Lainey, før han smider blomsten fra sig og rejser sig op. Han går så hen foran Lainey og stikker hænderne i lommerne.
"Hvad er der med dig, og det, at være ... sk*de irriterende overfor folk du ikke kender?" spørger han roligt, mens han bare ser på hende.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 18:52
hun trak på skuldrene og et smil kom frem på hendes røde læber. der var bare et eller andet med hende og fremmede. hun havde et naturtalent i at irritere dem og få dem til at hade hende. men hvad fanden, det var ikke noget nyt for hende. hun så dærdeles ligeglad, og nød det ligefrem af og til.
"Vil du slås om det," kom det dumdristigt fra hende. "Eller er du for bange for at få tæsk af en pige?" hendes smil voksede og hendes tænder blev blottet.
hun havde stadig hænderne i lommerne, men hendes grå-orange øjne var blevet afsløret da hendes lokker blev taget af vinden og hevet fra hendes ansigt. hun bed sig bevidst i læben, stdaig med et stort smil spredt over hendes blege ansigt. hun var igang med en stor provokation, og hun elskede det.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 19:02
Han hæver let det ene øjenbryn, mens han ser lettere undrene på hende. Han griner lavt.
"Hm .. Jeg har slået 4 piger ihjel, og 3 drenge. Nej, jeg er ikke bange for at få tæsk af en pige. For det kommer ikke til at ske," siger han kort og smiler skævt.
"Og forresten ... Nej .. Jeg vil ikke slås om det. Jeg har ikke fået blod i over en uge," siger han kort, før han ser på sin hånd.
"K*ft, hvor er jeg blevet bleg," mumler han kort.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 19:06
"tsk, jaja det ville jeg også have sagt," hun holdt en kort pause. "jeg vil gerne vædde på du er skide bange," hun fnøs, og så næsten helt fornærmet til siden.
vinden blev mere og mere kraftig og tog fat i både hendes pandehår og hestehalen som blev slynget hen af ryggen på hende. lainey så lidt ned på sin frakke, som var åben. hun overvejede kort at lukke den, men lod være. det kunne være godt det samme. den var fin nok åben, kom hun frem til.
"svækling," sagde hun i et roligt og frustrerende tonefald. hendes øjne hvilede kort på ham igen. studerede ham, med et tomt udtryk i øjnene.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 19:13
Han smiler svagt.
"Okay. Tro du bare det," siger han roligt. Han lægger hovedet let på skrå og betragter hende lidt.
Kort efter griber han hårdt fat om hendes hals(?).
"Ingen, og jeg mener ingen, skal kalde mig svækling!" siger han kort, mens han ser hende direkte i øjnene.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 19:19
"Gider du ikke godt slippe mig," hun vrænger næse af ham. "Du har dårlig ånde!" hun ser lidt væk, da han kom yderst tæt på hende. hun tager så fat om hans hænder som er rundt om hendes hals, og løsner dem så hun ikke får svart ved at trække vejret.
hun ser ham ikke ligenu som en trudsel, men på den anden side ser hun ingen som en trudsel. hun er mere eller mindre alt for dumdristig og provokernde. han skal i hvert fald ikke tro, han skræmmer hende på nogen måde, så det lainey forhastet vælger at gøre er at plante en mindre spytklat i hovedet på ham(?) medmindre han når at flytte hovedet.
hun smiler så efterfulgt til ham, med nogle øjne der fryder sig. hun nyder bare at kunne se hvor provokeret folk bliver over hendes opførsel. men sådan må det nu engang være. hun er vokset op i en by hvor alle passer sig selv og ligeglad med alle andre end sine nærmeste, så det er nok der hun har det fra. desuden, rager det hende hvad fremmede mener og tænker.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 19:29
Han løsner sit greb om hendes hals lidt.
"Selvfølgelig har jeg dårlig ånde. Jeg bider alle jeg kommer i nærheden af," siger han kort og smiler skævt.
Han når lige akkurat at flytte hovedet, inden spytklatten rammer ham. Han hæver så let det ene øjenbryn.
"Hvad skulle det til for? Jeg har ikke gjort dig noget," siger han bare. Han slipper ikke hendes hals.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 19:38
"du havde fortjent det," svarede hun beslutsomt og så fornærmet på ham, idet hun udbryd et snøft. hun var meget tæt på en forkølelse, så hun havde en tildens til at snøfte. lainey smilte ikke helt så meget mere, men havde stadig et smøret smil på læberne.
"har du tænkt dig at blive stående sådan her i en evighed," hendes blik hvilede med sammenknebne øjne på ham, idet vinden atter tog fat i hendes brune og sorte lange lokker. hun vendte øjne og sukkede lidt tungt.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 19:43
"Jeg har ikke fortjent noget overhovedet, lige meget hvad jeg gør," siger han kort. Han nikker derefter let.
"Og ja, det har jeg. I hvert fald .. lidt endnu," siger han roligt og smiler svagt.
Kort efter bider han sig hårdt fat i halsen på hende(?)

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 19:49
"Joh, når jeg sige.." lainey blev afbrydt idet han bed sig fast i hende blege hals. "AW, forhelvede," skreg hun men fik hurtigt en fod bøjet ind mod hans krop, hvor hun lagde alle krafter i hendes fod og forsøgte at sparke ham væk fra sig selv. og da hun var yderst stærk, var der stor chance for at det ville lykkedes hende, måske mere eller mindre først efter et par minutter.
"dit forpulede vampyr svin," kom det utilfredst fra hende, og kæmpede hårdt for ikke at tænke på smerten i hendes hals. lainey skjulte det godt, så det var næsten ikke til at se, at hun havde smerter efter biddet, på trods af hun havde.

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 19:59
Hauru slipper hurtigt bidet, og hendes hals, da hun sparker ham væk. Han går nogle skridt tilbage. Et kort grin undslipper hans læber.
"Tak for noget aftensmad. Jeg har det allerede meget bedre," siger han roligt, hvorefter han griner lavt igen. Han slikker noget blod væk fra sine læber.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 10.03.2009 20:05
hun tørre arrigt det løse blod af de to sår han havde efterladt sig på hendes i forvejen ligblege hals. hun begynder så lidt hidsigt at hvæse af ham.
"din uvidne klamme amøbe," hendes ene hånd begyndte at fumle bagpå hendes jakke, og under den. hun leder efter noget. lainey tager så derefter en halvstor kniv frem, med takker på enden, så de sår kniven vil efterlade sig vil blive endnu større og opsprættede. hun tager den dog ikke i brug endnu.

(har han ikke noget metal på sig? et smykke, eller noget..?^_^)

^.= Call me blaze.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.03.2009 20:11
Hauru ser stadig smilende på hende. Det, at folk ikke blev så glade for ham, har han vænnet sig til. Specielt fordi alle byvagterne er efter ham.
Han undlader at sige noget, da han egentlig ikke rigtig ved hvad. Så ser han på kniven hun tager frem, og betragter den lidt.

(Kun hans piercing i tungen ^^)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12