Midt i sumpen

Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 15:26
"Mhm. Alligevel." Hun smiler skævt, og ser da på hesten.
"Naj.. Det tvivler jeg på. Du vejer ikke så meget, så jeg tvivler nærmest mest om han overhovedet kan mærke du sidder på ham." Hun smiler opmuntrende. "Han er en dejlig hest. Virkelig."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 15:28
Kazumetzu ser lidt usikkert på hende.
"Jo.. jeg vejer altså en del.." han ser lidt væk.. det mener han jo selv, at han gør.. hvilket nok ikke passer helt.
".. Men.." han ser lidt på det store dyr igen.
"Men.. han er en meget stor hest... uhm.." han ser lidt betuttet hen på hende.. Nu vil hun nok fange lunten.. Nemlig at han er lidt bange for heste
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 15:39
"oooh.." Endelig fangede hun tråden.
"Retfærdigt nok. Så går vi bare." Hun smiler skøvt, og man kan egentlig - hvis man ser godt efter - skelne græs længere fremme.
Stadig et godt stykke, men dét er der!
Aishe hanker op i sin nederdel, hvor kanten allerede er godt mudret til.Man kan høre hundevæsnet brumme et eller andet sted.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 16:12
Kazumetzu og Aishe vandre videre..
Flere gange må Kazumetzu kort stoppe op, for ikke at hans fødder skal fryse af.
Chiakiii~ tænker han ynkende, savner som altid Chiaki..
Græsset længere fremme virker lidt som "et sidste håb"
"Uhm.. uretfærdigt at det skal være så kooldt.." ynker han..

//frys
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 18:02
Mørket er stille ved at falde på mens vinden stille kærtegner det ildrøde hår, hendes øjne er slørede og viser tydeligt at hun er relativt godt beruset..
Hendes våde og lettere gennemsigtige kjole afsløre den blege men utrolige feminine krop som stille ryster af kulde..
Hun er ikke kommet langt fra Kentaure landsbyen, den landsby hvor ypperpræstinden lettere elegant har fanget hende for nogle dage siden..
Det store Metal halsbånd viler stadig tungt om hendes skrøbelige nakke, mens den lange kæde slæber efter hende..
Et gab kommer fra hende, hun har ikke sovet ordenligt her ude i sumpen, hver gang hun har været faldet i søvn, har der været noget der har vægget hende.. Følelsen af at være blevet forfulgt, jagtet..
Hun kigger sig stille omkring for at spejde for ly mens Himmelens skyer truer med regn og torden til natten..
Hendes øjne ser et vældtet træ som stadig har blade på kronen, det er snørklet og vil nok være det bedste sted at søge om ly..
Hun går lettere afkraftet og skævt der over, mens hun snubler et par gange..
Hun kravler ind under træet og ligger sin forfråsne krop på jorden med hoved ud mod sumpen..
Hendes øjne lukker stille i mens verjtrækningen stille bliver tungere..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 18:07
kravenoh kommer roligt gående det var godt nok langtid siden
der rigtig hva sket noget. han synes han er ved at miste grebet om sig selv han er ved at blive for blød overfor andre,
han ser kort op og opdager en person der er til stede han står
ca 3 meter væk fra personen, han stopper op og ser over på
personen gad vide om det er en lysets kriger
han kigger lidt der hen ad
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 18:12
Nakumu har ikke lagt mærke til Sortelveren som står lidt der fra, men følelsen af at blive forfulgt gør at hun igen åbner øjnene..
De store halvskramte smaragt grønne øjne..
Hun ryster stille på hoved af sig selv med hendes blide og berusede stemme " Nakumu.. Nu tager du dig altså sammen! Det eneste der følger efter dig er kæden! "
Hun tager stille fat i kæden som hænger efter hende, dog sidder den fast i træet, så hun kravler meget stille ud fra træet..
Da hun rejser sig op er hendes kjole ikke længere hvid på brystet eller hoften, den er mudret lige som det meste af hendes bare arme og ben..
Hun hiver lidt i kæden, men glider i mudderet og falder ned på numsen med et mindre piv..

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 18:19
han ser over på træet hvor der hinger en kæde på
han ser at personen har kæden på han smiler kort han forsvinder i
en røg sky og på et sekund står han lydløst oppe i træet
og kigger ned på nakumu med et smil, han sætter og studere hende
lidt for at se om hun kan klare sig selv eller hva hun kan.
han tager stille en kniv frem og og sætter i træet
og der efter en mere og en mere og sætter i træet
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 18:25
Nakumu ser stadig ikke sortelveren, men et ynkeligt piv kommer over hendes læber som hun meget stille og vakkeltvorent rejser sig op..
Hendes udtryk er bestemt ikke tilfredst, mens hun lader hænderne glide om på hendes numse som hun let lader dem glide over..
" Av for satan i helvede.. 3 gang i dag.. " Kommer det stille fra hende, mens hun ryster på hoved, hun går stille hen til kæden i træet igen før hun lader hænderne glide fra numsen og op til træet..
Hun prøver igen ihærdigt på at få revet kæden fri, men det lykkes ikke helt som planlagt..
Grenen som den sidder fast i knækker så hun ryger bagover og ligger nu igen nede i mudderet så lang som hun er, med kæden over hoved, hvor det lille stykke af grenen sidder i..

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 18:32
han smiler lidt over hende da hun lander i mudderet
han tager de tre knive op og kaster dem lige ned foran nakumu
han fordufter i en røg sky og dukker op lige foran nakumu
han ser på hende "hmm" siger han kort imens han stille går rundt om hende som en løve gør ved den bytte han smiler kort til hende
imens han studere hende kraftigt
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 18:36
Der går lidt før Nankumu enlig ligger mærke til de 3 knive som bliver kastet efter hende, men da det endelig går op for hende, står sortelveren ved hende..
Et lettere skramt ansigtsudtryk kommer over hende, men det var ikke længe før et ordenligt smil kommer fra hende og en lettere glad stemme kommer ud af munden " Hvad er du for en?.. Sådan en som dig har jeg ikke set før?"
Hendes berusede tilstad gør at hun ikke føler den frygt som hun nok burde føle, hun er for fuld til at kunne tage tingene seriøst når det burde gøres..
Hun sætter sig lettere glidende op og kigger på knivene som er ved hende, hun tager den ene op og kigger på den før det kommer " Nej hvor er den fin! Må jeg få den? " Hun kigger op på sortelveren med et gigantisk smil..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 18:39
((Bøh - må jeg bryde ind?))
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 18:41
han siger ikke noget til at starte med han går hen
og sætter sig på hug foran hende "hvorfor har du en kæde på "
siger han kort imens han ser på hende hun lyder sku mærkelig[/i"]
"ja tag du bare den kniv" siger han kort
han ser lidt på hendes tøj der er mudret "du kunne godt bruge
noget nyt tøj"
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 18:46
Hendes smil forsvinder da han sådan spørg hende om kæden, men hun tager den stille op og nærmest kærtegner den " Det.. er en længere historie.. Men den er sjov! Det hele startede i skoven hvor en dame og en kentaure var oppe og skændes eller hvad de nu var.. og så.. Ja.. Så blev jeg fanget fordi jeg blev.. blandet ind i det.. så ville hun gøre mig til kæledyr.. men jeg gjorde hende vred.. så fik jeg kæde på.. så blev hun mere vred.. så gik hun.. og jeg flygtede på grund af mine overdrevne og hæftige overlevelses metoder "
Hun slutter dog det hele af med at smile meget stort op til sortelveren som om det hele var en lykkelig historie..
Hun læner hoved lidt på skrå og tænker lidt over det med det nye tøj, men nikker blot efter noget tid " Ja.. Det har du måske ret i.. "
Hun slipper kæden og begynder stille med med enormt besvært at tage kjolen af, dog vil det tage noget tid..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 18:54
Når man taler om solen, så skinner den.

Det ordsprog må være meget passende denne tidlige aften, selvom at kentauren der kommer brasende igennem skoven mere minder om et stormvejr end en sol. Hun er mildt sagt vrissen. Efter et større skænderi med både søster og mor er det vel ikke underligt at man bliver endnu mere sur over at finde ud af at ens kæledyr er stukket af. Tænk at de uduelige tjenestespiger ikke engang kunne finde ud af at binde en knude. Hun skulle have gjort det selv, skulle hun.
Men det er altså kæledyret hun er ude at lede efter nu. Og Phoebe har da også heldet med sig, for pludselig får hun øje på den rødhårede elver.
"Silva!" udbryder hun, og kaster sig igennem buskadset for at nå hen til Nakumu. Sortelveren lægger hun knap nok mærke til. Hun regner vel ikke med at han har nogen større betydning.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 18:56
han ser på hende kort " jeg kan godt få den der kæde af"
siger han kort imens han går hen til kæden og løfter lidt på den
han går hen og tager fat i hendes hovde lidt han smiler lidt
han ser på hendes hænder og hendes tøj "vil du gerne have den kæde
af " spørger han kort
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 19:02
Nakumu kigger op på sortelveren mens hun stadig er igang med at få tøjet af, hendes blik er virkelig forvirret, hun forstår nærmest ikke hans spørgsmål så det kommer blidt fra hende " Skulle jeg ikke tage tøjet af? skulle jeg ikke have nyt tøj? "
I Hendes hoved så er kæden enlig blot blevet en del af hende lige pt, jo det ville da være dejligt at få den af, men.. tøjet?
Dog høre hun godt Kentauren og får igen et lille smil over læben " Hey!!! Jeg hedder stadig ikke silva... " Hun ryster på hoved og går igen igang med at tage kjolen af, hun er nået så langt at den ikke længere dækker hendes bryster eller ryg, så hun ligger sig ganske stille ned i mudderet og lader hendes underkrop løfte sig så hun kan tage det vidre af..

Billede fra Photobucket

Phoebe Præstelærling

Phoebe Præstelærling

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 15.10.2008 19:08
Phoebe stopper sit ellers temmelig aggresive løb da det går op for hende at Nakumu sidder og tager tøjet af. Undrende glor hun skiftevis på de to elvere, og gud må vide hvilke underlige tanker der går igennem hendes hoved. Men alligevel ender hun med at roligt traske hen og samle enden af kæden op.
"Jo du gør." Hun lyder mest af alt som et forkælet barn der vil have sin vilje i det hun irettesætter Nakumu, og stamper irriteret i jorden for ligesom at understrege pointen.
"Og hvem er du så?" spørger hun, med en falsk ligegyldighed, henvendt til den ukendte sortelver.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.10.2008 19:13
han ser hen på den nye tilstede kommende person "hmm "
er det eneste han siger og ser så hen på nakumu der er
i fuldt gang med at tage tøjet af "vil du ha den der kæde af"
siger han irriterret imens han ser på hende
han vender hovdet igen og ser på hende den anden
"hvem er du så " om man må spørger
Nakumu Lakoma

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 15.10.2008 19:17
Nakumu undlader at svare nogle af dem før hun har fået resten af kjolen af, hun rejser sig stille og vakkeltvorent så hele hendes flotte men nøgne krop står til skue før hun kigger hen på Kentauren..
" Jeg hedder altså ikke silva..! Jeg hedder Nakumu..! Nakumu den store kriger! Gudernes ynglings! "
et lettere irriteret fnys kommer fra hende før hun ryster på hoved af sig selv, det er jo løgn og latin..
Men det behøver de andre jo ikke at vide..
Dog vender hun sig så til Sortelveren og smiler stort " Ja!! " Hun begynder stille at hoppe op og ned mens hun klapper i hænderne..

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12