Cassa 27.02.2008 23:44
"Så... læg dig nu ned og sov.. Du har vel en skjorte i dit skab som du kan sove i..?" spørger han og går så over til Eclipses skab.. åbner det og får fisket en blød bomuldsskjorte ud. Tatti 27.02.2008 23:45
"Mhm.." jeg sukkede.. begyndte så at tage min mine skjorte af.. og derefter min undertrøje.. så mine bukser og sokkerne.. sad nu bare næsten nogen.. men havde stadig undertøjet på..
kiggede stille op på Elizeph..
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 27.02.2008 23:49
Elizeph går hen til Eclipse, lægger den åbne skjorte om hans skuldre."Så.. den kan du sove i.." siger han med et blidt smil..
Tatti 27.02.2008 23:52
Jeg tog den hurtigt på..så forsat op på Elizeph..
"syntes stadig det var ondt af dig.. at jeg ikke må sove inde hos dig.."
Cassa 27.02.2008 23:56
"Jamen jeg skal sikkert ikke engang sove i nat.. har en bog jeg er i gang med.." siger han og forsøger at smile.. men han har ikke rigtig lyst til at smile ligenu.. han føler sig en smule ond Tatti 28.02.2008 00:01
"Så kan jeg jo stadigvæk ligge inde i din seng.." jeg så betuttet væk.. jeg sukkede.. "Jeg måtte altid sove inde hos Niklurian.." sagde jeg sådan lidt.. fraværende.. men det var nu mest for at gøre Elizeph jaloux .. eller sådan så han skiftede mening.
Cassa 28.02.2008 00:08
Elizeph står lidt.".... Hvis han var så god en far.. hvorfor tager du så ikke bare tilbage?" Elizeph sætter så bare kursen mod døren... roligt tempo, men lidt hurtigt alligevel.. Han føler sig jo elendig nok som far i forevejen...
Tatti 28.02.2008 00:10
"....." jeg var nærmest ved at miste mælet.. hoppede så ned fra sengen og løb hen til Elizeph.. krammede ham bagfra.. "vent.. det var jo ikke sådan ment.." jeg holdt fast om ham.
Cassa 28.02.2008 00:13
Elizeph ser ned over sin skulder.. skubber Eclipse lidt væk fra sig."Theh.. Smut du nu bare i seng, Eclipse.." han smiler.. ganske vist er det bare et falsk smil.. for... dén sad virkelig..
Elizeph har aldrig ment han har duet som andet end undersåt for en hersker.. og han føler bare mere og mere at han får bekræftet at han i ald fald ikke dur som far..
Tatti 28.02.2008 00:16
"Uhmm.." jeg holdt forsat om ham.."hold nu op far.. undskyld.." jeg nappede fat i en folder på hans tøj..
holdt så bare om ham..
det var jo ikke sådan ment dammit..
jeg slap folden.. "det var ikke meningen.. at .. at gøre dig trist eller noget.. " jeg så skyldfuldt ned.. imens jeg stadig holdt om ham..
"far.."
Cassa 28.02.2008 00:20
".. Jeg er ikke trist eller noget, Eclipse.." siger han roligt med en dæmpet stemme."Det var egentlig bare et simpelt spørgsmål jeg stillede dig.." han lægger en blid hånd på Eclipses hoved.
".. Så.. smut nu i seng.." siger han lavt
Tatti 28.02.2008 00:22
"...." jeg sukkede"men det er sådan de fornærmede mennesker snakker.." sagde jeg mut..
strammede grebet om ham .. men slap så alligevel..
jeg lukkede det ene øje i og så stille på sin far..
"Hm.. fint.. godnat.." sagde jeg mut..
Cassa 28.02.2008 00:26
Elizeph sætter sig en smule ned på hug, kysser ham faderligt på håret.."... Hvis der er noget.. så bare kald.." siger han lavt.. men fortsætter så bare mod døren.
... Hans lille krop har brug for søvn... tænker han mut... trykker den portlignende dørs håndtag ned
Tatti 28.02.2008 00:27
jeg lukkede øjnene.. da han kyssede mig på håret.. stod der så bare lidt.. nikkede..
men da Elizeph trykkede ned i håndtaget...
"Far.." kaldte jeg..
Cassa 28.02.2008 00:32
"..." han ser sig over skulderen, standser.".... hmm..?" han ser lidt afventende på Eclipse med et tungsindigt blik.. hvad mon der er nu?
Tatti 28.02.2008 00:33
Jeg smilte let.."vil.. du ikke give mig et godnat kram..?" spurgte jeg stille og rakte armene mod ham.. smilte bare forsat..
Cassa 28.02.2008 00:39
Elizeph ser lidt på ham.. men går så tilbage hen til ham.. lidt ned i knæ så han tilsidst er nogenlunde Eclipses højde.. lægger armene om ham i et faderligt kram."... Godnat, Eclipse.." siger han stille
Tatti 28.02.2008 00:41
Jeg smilte stille.. lagde så selv armene om sin far.."godnat... far<3.." sagde jeg med et stille smil..
"sov godt.." jeg gav modvilligt slip.. så stille ind i hans øjne og kyssede ham på kinden.. lydløst sagde jeg ; "jeg elsker dig.."
Cassa 28.02.2008 00:47
Elizeph ser mut på Eclipses lille ansigt..Så skrøbeligt.. Pludselig har han ikke lyst til at Eclipse skal sove alene.. hvis nogen nu... gjorde ham noget..
Men han skyder tankerne væk igen.. ingen kan jo trænge ind her..
Han stryger ham bare blidt over håret mens han rejser sig op.
"... og.. få så sovet.." siger han stille, og går så mod døren igen.. standser kort med hånden på håndtaget, inden han trykker det ned.. går ud..
Lukker døren efter sig..
Dog bliver han stående på den anden side kort.. hvis Eclipse nu skulle kalde?
Tatti 28.02.2008 00:51
Jeg smilte bare blidt og barnet.. tørrede let øjet.. selvom der ikke rigtig var noget at tørre væk..
jeg nikkede, "uhm.. det skal jeg nok.." jeg gik over i seng.. lagde mig derop.. og lagde mig stille under dynen.. lagde hovedet på puden..
så så min far gå ud.. pludselig blev det hele meget ensomt..
jeg havde lyst til at gå efter ham.. men lod være..
sukkede tungt.. faldt så bare stille hen.. og sov.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet