Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 19:35
Nå, så hun skulle være strid?

"Tsh. Fint med mig, jeg spurgte bare." sagde hun og trak på skuldrene, før hun igen vendte front mod det tomme sted imellem bodene, hun smilede dog en anelse da hun sagde det næste. Men det sagde hun dog intet til.
Hun tog op fra tasken om siden, sin krystalkugle frem. Den var blank, og tydeligt velpejet. Dette mere end hende selv. Der kunne også anes en tågeagtig substans inde i den.

"Jeg er vant til afslag." sagde hun så, og satte krystalkuglen på bordet af boden ved siden af.

Hun ville helst undgå at tabe den.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 19:41
Helaene sukkede og så sig om. Hun kunne godt finde på at slå sig ned her. Her var hyggeligt, og sikkert menge flere mennesker om dagen. Ja det kunne hun godt finde på.
Hun så igen på Aishe.
"Jeg beklager," begyndte hun stille.
"Jeg tror bare ikke på at andre end en selv kan forudsige sin fremtid, og det er endda ikke mere end et par timer." Forklarede Hela stille.
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 19:49
Aishe trak lidt på skuldrene, stadig med ryggen til hende,
"Hver person sin måde at tænke på.. Er det ikke sådan det er frk.?" spurgte hun så, i en rolig tone.
Rakkalaphen holdt vagtsomt øje med kvinden. Hesten prustede bare.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 19:59
"Noget i den dur" svarede Helaene roligt. Hun skubbede hætten fra sit hovede, og nød vinden mod sit ansigt.
"Det ville jo være forfærdenligt kedeligt hvis vi alle tænkte ens."
Helaene havde en helt ny følelse. Idet at have nået denne by, og mødt et menneske her. Det gavhende en ubeskrivelig lyst til at flytte ind på stedet
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:02
"Mrrhm.." Aishe så på hende, en anelse betragtende.
Pigebarnet havde fat i noget.
"Det har du ret i."
Aishe så stadig på hende, egentlig i en lidt vurderende tone. Dog forholdt hun det ret diskret.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:06
Hela så undrene på Aishe.
"Hvad laver du her i byen, på en så kold og vindblæst dag?" spurgte hun.
Hun havde taget sit valg, og besluttede sig for at finde et hjem her i omegnen. Men ikke nu, nu prøvede hun istedet at komme ti lat tale med en person. DEn første i meget lang tid, der ikke prøvede at tage livet af hende.
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:08
"Søger, efter kunder."
Aishe trak lidt på skuldrene, "og et sted at overnatte også. Selvom at det er de færreste steder de vil lukke sigøjnere ind."
Hun kunne jo lige så godt være ærlig?
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:10
Frank kommer roligt gående.
Han har sit normale tøj på som han altid går med og har som altid et smil på læben.
Han går i en fin lille nederdel og en hvid top med en jakke ud over som er åben.
Kan let høre ham komme gående på grund af de høje hæle han også går i og han stopper op for at kigge kort rundt i byen.
Hvis man ikke kender til ham, vil man nok tro han var en kvinde med det kvinelige tøj, det lange hår og det meget feminine ansigt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:10
Helaene nikkede
"Samme her.. Det er ikke alle der ønsker en tigger i deres hjem."
Hun sukkede dybt.
"Men det er der jo ikke så meget at gøre ved" fortsatte hun stille og begyndte, bare for at have noget imellem sine fingre, at pille ved kanten af sit corset.
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:15
"Det har De ret i."

Aishe nikkede, enig med denne kvinde. Så så hun lidt på den anden som kom gående. En anden kvinde.

"Man må klarer sig som bedst muligt - i mit tilfælde ved hjælp af min krystalkugle."

Ja ja, godt nok var hendes spådomme falske. Men den kraft der aktiveredes når hun rørte ved folk var ægte nok.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:18
han får kort øje på de to kvinder og går over til dem.
Smiler sødt til dem begge.
"undskyld de damer... ved i hvor man kan finde et sted man kan lege og bo henne?" spørger han så med hans meget lyse og blide stemme.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:20
Helaene trak let på smilebåndet.
Hun så mod Frank, og nikkede venligt.
"Nej, desværre" svarer hun ham, før hun igen retter opmærksomheden mod sigøjneren.
"Ja det kan der jo være noget om. Selv overvejer jeg at bruge den smule jeg har på et ordenligt liv. Det er ikke rart ikke at have tag over hovedet, og slet ikke i disse tider. VEjret er forfærdenligt"
Hun fingerede lidt ved en krølle der hang slapt på hendes skulder.
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:22
Aishe så på den nyankomne, der var et eller andet over denne kvinde..
"Nej desværre.." sagde hun så, i forsøg på at lyde høflig. Men stadig kunne der anes en mistroisk tone. Den store arbejdshest slår slag med halen.

Hun ser derefter på frk'enen, som hun havde besluttet sig at kalde hende til hun fandt ud af hendes navn, "Det kunne man selfølgelig også.. Jeg bruger min telt. Meget praktisk. Især hvis jeg besluttet mig for at bryde op."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:25
han sukker kort.
"nå men kan i så fortælle mig i hvilken retning hvor kroen ligger ?" siger han så lidt efter og kigger på dem begge to.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:28
Helaene så hjælpeløst på Aishe.
Hun havde ingen anelse om hvor der lå en kro, eller om der overhovedet var en.
"Ærligt talt, jeg har ingen anelse." svare hun Frank.
Hun står bare og ser småforvirret ud.
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:31
Aishe havde vandret, langt omkring, og hun havde da også været en smut indenfor kroen, omend det kun kort, for at tanke op for forsyningerne.

"Jeg må skuffe dig. Kroen er langt herfra." sagde hun ganske roligt, "du må skulle forbi Mørkets Skov, og til Tusmørkedalen." Hun lagde armene lidt over kors, og skævede fra Helaene til Frank. En kølig brise, tydeligt optræk til storm, blæser igen igennem gaderne, og Aishe skynder sig at tage fat i sin krystalkugle, da den nærmest truende vipper lidt mod den ene side.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:37
"mange tak for hjælpen" siger han roligt og smiler igen.
"vi ses vel nok en anden gang" siger han og vender sig om og forsvinder igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:40
Helaene hævede et øjenbryn.
"Underlig type" mumlede hun slitte da hun ikke længere kunne se Frank.
nu mærkede hun selv vejret, og trak derfor kappen lidt tættere om sig.
Hun havde aldig set noget så merkværdigt. En kvindes tøj, men en mands træk.
hun rystede hurtigt på hovedet, og gned sine tindinger
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.02.2008 20:42
"Jeg kunne ikke være mere enig." sagde Aishe, med lidt panderynken. Hun skuttede sig en anelse og lænede sig mod hesten. Den dejlige varme hestekrop.
"Men der er utrolig mange underlige typer i verdenen."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.02.2008 20:45
"Åh ja," sukkede Hela dybt.
Hun børstede en krølle væk fra ansigtet og vendte sig så hun stod med ryggen mod vinden.
"Flere end man skulle tro, faktisk. Men det er jo igen det med at alle har forskellige meninger."
Hun kunne ikke lade være med at trække let på smilebåndet, men det svandt hurtigt da hun mærkede vand på sine spinkle hænder.
"Regn." mumlede hun stille og så op mod himlen der var helt dækket af tune skyer.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12