Oppe på platformen..

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 08.07.2008 21:32
Hun stiller sig på jorden, da hun ikke rigtigt kan lide at blive båret rundt på
,,jeg går bare selv skat" siger hun kærligt og holder ham i armen
hvor er jeg bare glad for han stadig elsker mig.. jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis han forlod os.. tænker hun glad og lidt trist.
Hun føler sig meget hjælpeløs da hun jo ikke kan se og let vil kunne blive angrebet og mishandlet uden hun selv vidste det.
hun tager fat om en halskæde hun har fået af Darkstar, river den af og smider den langt væk
jeg nægter at være Darkstars tjener mere tænker hun glad og vil bare være en fri kvinde nu.
hun går bare lidt rundt nu for at undersøge stedet med sine hænder og bare fødder for at mærke hvor hun er og hvad hun står på.
Hun stiller sig på alle 4 ben og mærker lidt på platformen selvom hun ikke rigtigt kan lide det, men gør det.
hun rejser sig så op og går videre rundt for at undersøge stedet nærmere, men hver gang hun når kanten går hun lidt tilbage da hun ikke ved hvor langt der er ned og sætter sig til sidst træt ned.
Hun rejser sig op og begynder at vakle væk

/OUT

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 22:07
En mørknet skikkelse kommer gående imellem træerne, skønt mørket var faldet på, så man den næsten ikke. Sommetider kunne man dog skimte omridset af personen, åbenbart en kvindelig, da månens første stråler ramte hende. Mira fortsatte ubesværet op af en stige af jern, op til platformen. Hendes små sko var lydløse, hver gang de ramte et koldt trin, indtil de bar hende helt op på platformen, som var fuldstændig øde for mennesker og byens normale larm. Hun kunne dog sagtens se byen herfra. Hun gik helt hen til enden, mens hun søgende lod blikket glide ud over skoven, og længere henne byen, hvor hun kunne se lyset fra vinduerne og de butikker, som endnu ikke havde sat et 'lukket' skilt på døren. Hun smilte en smule for sig selv, mens hun lod tankerne flyve..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 01.08.2008 22:23
Scarecrow kommer løbende mod plat formen, men istedet for at tage trappen, hopper han der op. hans fødder lander med et højt bang, der var meget langt op, men pågrund af hans kræfter og hans vægt kunne han faktisk hoppe så højt.
han lade mærke til den mørke kvinde, han gik over mod hende.
"hvad er det her? jeg kan ikke se så meget af verden? det sket før?" spørg han.
han mente selvfølelig mørket, men det viste han stadig ikke havd var? og han rante rundt og spurte alle om alt muligt.

lavet af den super dejlig Novo/Nova! *Kram*
Han er stærker ind han ser ud til.
http://dragcave.net/user/StarPanther -husk at Klikke på mine æg X3

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 22:27
Mirale vender automatisk opmærksomheden imod det høje brag. I mørket kan hun ikke se personen, men skimte omridset af den, og derfor holder hun vagsomt øje med den, da hun ikke ved hvem personen er. Det kunne jo være lige fra onde til gode. Hun følger den roligt med øjnene, da den gik over imod hende, og pludselig var det ikke særlig svært for hende, at huske hvem det var og også genkalde minderne. Hvad lavede han her!? Han burde stå på en mark.. Og rådne op. Hun vendte sig derefter om igen, da han nåede op på siden af hende, og så ud over byen.
,,Du er højt oppe. Derfor kan du se hele skoven, det meste af byen og bjergene i det fjerne." Lød det roligt fra hende, en smule modstræbene. Hvorfor skulle hun overhovedet svare på hans spørgsmål?
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 01.08.2008 22:49
han kan ikke høre hun er fornærmet, da han ikke ligefrem er en god menneske kender?
han kigger lidt på hende, hvorfor vender hun sig om?
Mon hun er vred over det for nogle dage siden? han forstår det ikke, Kvinder som Samson kaldte dem, var dog de mest underlige af de væsner som han havde mødt, indda mere ind den ting der kunne flyve, en fugl som Aynry kaldte den.
Han gå om bag hende og vil prøve noget.
han havde set nogle mennesker stå og gøre en af de dage han var gået rundt helt alene.
kvinden havde været sur, men var blevet holdt om af manden også var hun pluslig glad?
han gik tætter på, virkede fjollet, men han strækte sine lange arme en smule ud og lande dem om hende.(ook?)

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 22:54
Mirale spejdede efter folk, som gik rundt på gaderne, men da hun var så langt væk, kunne hun ikke se dem. De var som små sorte prikker, som langsomt bevægede sig, men som hun alligevel havde svært ved at se, i mørket. Hun stivnede fuldstændig, og hendes tanker stoppede brat, da han lagde armene omkring hende. Hun bed sig i læben, før hun hævede blikket en smule, op imod månen, så han ikke kunne se hendes forvirrede blik. Hun vendte sig langsomt om imod ham, i hans arme, så godt som det nu kunne lade sig gøre. Han holdte hendes arme, så hun havde svært ved at bevæge hverken armene eller resten af kroppen. Hun så kort spørgende på hende, da hun åbnede munden for at sige noget. Alligevel kom der intet ud..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 01.08.2008 23:05
han kiggede ned på hendes ansigt, hun så underlig ud? han havde aldrig set det udtryk før så han viste ikke hvad det hed, han kigge på hende med sine sorte kolde øjne.
han havde hørt manden i byen sige noget til kvinden som havde fået hende til at slappe af.
"undskyld det var ikke min mening, at gøre dig vred eller fornærme dig på nogen måde" endenlig ved han ikke hvad han snakker om, han efterlignede bare hvad manden nede i byen havde sagt.
han holde ikke særlig stramt om hende.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 23:09
Mirale følte sig en smule tilpas i hans arme, tro det eller ej. Måske fordi han holdte let omkring hende, og fordi han nu også undskyldte. Hun bed sig fortsat i læben, mens hun så ind i hans kolde mørke øjne. Det gav hende næsten kuldegysninger.. Roligt lod hun blikket falde sig jorden, før hun igen hævede det. Hun havde aldrig været så tæt på en mand før.. Hvis man kunne kalde ham det. Det var desuden underligt, at hun stod i et fugleskræmsels arme, og følte sig tilpas. Hun vidste egentligt ikke hvad hun selv følte for det. Om det var forkert, eller rigtigt, men ligenu var hun fuldstændig ligeglad. Hun skævede let til ham, før hun gav et kort nik fra sig. ,,Man må lære at sine fejtagelser.." Sagde hun stille, hvilket var det eneste huun sagde.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 01.08.2008 23:20
det virkede åbenbart? men hun virkede bange over at se ham i øjne? han blev halvt forvidere igen.
han tænker tilbage på mere af hvad manden havde sagt til kvinden.
"du er den smukkest kvinde jeg nogen sidene har set ved du det? siden den første gang jeg så dig viste jeg du var perfekt og at der ikke kunne være andre kvinder i mit liv" han troede faktisk bare han var venlig og gjorde så hun ikke var sur mere, men det han lavet var lidt mere end hvad han viste af?
han viste ikke helt hvad hun sagde til ham, men han håbet hun ville holde op med at være sur på ham, det irriteret ham nemlig.
dette ville i et normalt menneske hoved nok være rimelig romantisk, måneskins aften, helt alene, søde ord XD
men det fatter han ikke noget af...

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 23:27
Mirale blev næsten fuldstændig bleg, da han begyndte med alle de.. søde ord. Hun vidste ikke, om han overhoevdet forstod dem, men inderst inde blev hun vel rimelig glad og en smule rørt. Hun slog blikket væk fra ham, i en kort stund, før hun atter så ind i hans mørke øjne, med hendes nøddebrune. De var helt forskellige - øjnene, altså. Hendes var fyldt med følelser, som hun alligevel prøvede så vidt som muligt, at lægge bag sig, for at kunne koncentrere sig om sit job som mørkets kriger, og andre vigtige ting. Hans var mørke og følelseskolde, som ethvert andet fugleskræmsel. Det her havde bare hud, og hår. Hun trak sig en smule tilbage, mens hun næsten hev efter vejret. Hun var blevet godt overrasket over det han havde sagt, ikke mindst det første han sagde, også.
,,Ved du overhovedet hvad du snakker om?" Spurgte hun stille, mens hendes øjne søgte imod platformens kolde bund, nøjagtigt næsten som hans øjne..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 01.08.2008 23:40
nej det var ved at gå galt, havd var det nu manden havde sagt.
han gik hen til hande og tog hendes hånd. han så i hendes øjne og smilte, hans øjne var stadig kolde, men hans var stadig kolde ligeso hans hjerte, hvis han havde et?
"ja selvfølelig ved jeg det" det var noget han selv lige sagde og løgn om.

"jeg ved jeg måske virker hård og kold, men det betyder jo ikke at jeg ikke kan elske?" han viste ikke en skid om hvad han talte om og denne sæting var noget manden havde sagt.
han holdte stadig kun fast i hendes hånd. endelig viste han ikke en skid om hvad han lavet lige nu.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.08.2008 23:45
Mirale sendte ham et skeptisk blik. Kunne fugleskræmsler overhovedet føle noget? Havde de et hjerte? Havde hende.. Aynry overhovedet givet ham følelser? Hun lukkede kort øjnene. Der var en del hun var usikker på, men i første omgang, blev hun vel nødt til at stole på ham. Havde hun andre mulgiheder? Hun sukkede let for sig selv, før hun atter så ind i hans mørknede øjne, ligesom natten. Dog var der ingen måne i hans øjne, andet end når månen selv spejlede sig i dem. Hun sendte ham et kort smil, før hun gav et nik fra sig. Hun kunne sagtens mærke hans hånd, som var i hendes, selvom hun havde trukket sig en anelse tilbage. Han holdte åbenbart stadig fast i hende..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 02.08.2008 00:03
han tænkte på at trække hende hen til sig igen, så han klemmer hendes hånd blødt, men giver så slip.
"du bliver bare nød til at stole på mig?" siger han med et lille smil på læben, hans ansigt vær ikke ligefrem til at elske, da man kan se hans mund har været syret sammen. han har osse former for ar i ansigtet, men uden alt det ville han være en køn mænd.
hans skjorte er lidt åben og man kan se hans krop er blevet bygget som en pumpet mand, men har der er så stille kan man høre høet der knirkker inde i hans krop.
han gå et skridt tætter på og ligger roligt armene om hende igen.
"vil du stole på mig?" spørg han, det lyder helt uskyldigt, men nok kun fordi han ikke rigtig ved hvad stole er for noget? men det lyder som noget venligt.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 02.08.2008 00:08
Mirale sendte ham et skævt smil. Hvad mente han med, at hun skulle stole på ham? Hun gør intet, men lader sig blot trække ind i hans favn igen, da han lægger armene omkring hende. Hun lukker roligt øjnene, mens hun prøver at slappe af, og prøver at finde svar på det han havde sagt. Hendes øjne syntes at skinne en smule, hver gang månens lys strøg forbi dem. ,,Jeg.." Begynder hun stille, før hun trækker sig en smule tilbage, dog ikke ud af hans arme, så hun kan se på ham. Hun bemærkede hver eneste syning i hans ansigt, og lod så blikket falde en smule, ned over hans åbne skjorte, hvor hun betragtede hans brystkasse.
,,Det gør jeg vel.." Sagde hun stille, før hun trak på skuldrene, og så afventende på ham.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 02.08.2008 00:26
af ran kedsomhed begynderhan at nusse hende på ryggen.
han kigge hende lige ind i øjne og ved ikke hvad han skal sige så han gør bare det næste som manden gjorde han bugger sig ned og kysser hende ned af kinden og halsen, det var hvad manden havde gjort...(?)
han siger ikke noget, men hun vil nok kunne mærke hans overraskende bløde men halvt ødelagte læber med sin hud.
han klemmer hende halvt blidt ind til sig.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 02.08.2008 00:31
Mirales mave snørrede sig automatisk sammen, da han nussede hende på ryggen, og lod sine bløde læber kysse hendes hals. Hun blottede den langsomt, for at han ville have længere tid ti, at ende ved hendes mund, men ellers gjorde hun ingen modstand. Det føltes meget undeligt for hende. Hun havde aldrig rigtigt prøvet det før, og nu.. med et fugleskræmsel. Hun lader sig igen trække ind til ham, idet hun lukker øjnene. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre eller sige, for den sags skyd. Stille får hun dog hvisket: ,,hvorfor gør du der her?" Derefter ser hun ind i hans øjne, ligeglade med at de er kolde. Hun havde, overraskende nok, nydt hans bløde læber imod hendes silkeagtige hud, skønt hans læber var halvt ødelagte.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 02.08.2008 00:55
Han kysser hende op af halsen igen og tag hoved væk, da hun begynder at snakke.
han ved ikke hvad han skal svare på hendes spørgsmål, da han ikke helt ved hvad hun mener, så han kysser hende bare midt på munden.(regner med det ok?) xD
han holder det i lang tid, han kigger lidt på hende, men lukker så øjne sammen og håber hun glemmer sit spørgsmål.
han ligger en hånd i nakken på hende og for forstå gang den aften holder han op med at tænke på manden og alt andet, men at det faktisk var hvad var det nu? sødt?
han gad ikke tænke over det, men holde sig i dette øjeblik, i dette faktisk søde øjeblik, Scarecrow ville aldrig kunne forelske sig sådan rigtigt, han ville mere blive forelsket i selve følsen eller kyssende, fordi han ikke vil kunne forstå det ordenligt og ville komme til at gøre sådan noget med flere nu hvor han viste hvordan det føltes

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 02.08.2008 01:02
( helt iorden. dx )

Et sug skærer igennem hendes mave, da hans bløde læber rammer hendes, i et langt kys. Allerførst, vidste hun faktisk ikke rigtigt hvad hun skulle gøre. Om hun skulle afbryde kysset, eller lade det vare fuldt ud. Hun lagde tøvende en hånd på hans skulder, og lukkede derefter øjnene. Hun vidste ikke om hun nød det, eller om han desuden gjorde. Hun trak sig en smule ind til ham, og glemte fuldstændigt sine omgivelser, indtil han slap kysset, og så på hende. Hun fugtede kort sine læber, inden hun trak sig en smule tilbage, så hun ikke stod så tæt på ham, mere, for derefter at slå blikket ned. Hun vidste overhovedet ikke hvad hun havde gang i.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 02.08.2008 01:32
han kigger på hende da hun ikke ser så glad ud?
gad vide hvad hun tænkte på? han ville gerne igen, men nu havde hun rykket sig igen.
"var der noget galt med....?" han ved ikke hvad det hedder det han lige gjorder, men det var sødt.
han kigger op på månen, den var på en måde osse sød, men anderles end det andet lige før(kysset)

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 02.08.2008 01:35
Mirale smiler en smule beroligende, men kun kort. Hun vidste ikke rigtigt, hvad hun skulle sige, men kommer så frem til: ,,Nej, nej.." I starten er det det eneste han hører fra hende, før hun igen, helt ubevidst, lader sig glide ind i hans favn. Egentligt var hun rimelig træt, nu når hun tænkte over det. Hun kvæler langsomt et gab bag sin hånd, før hun ser på ham, med et lettere skævt smil. Kunne han lide det? ,, .. det var helt fint.." slutter hun sætningen, idet hun lukker øjnene, men kun kort. Roligt følger hun hans blik op mod månen, og stjernene som også titter frem. Himlen var fuldstændig skyfri.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0