Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.04.2020 16:51
Furry skyndte sig at flytte sit hoved da han ville klappe hendes hoved. havde han ikek forstået hun ikke måtte røre hud mod hud. hun fik bare folks kræfter til sig og det var ikek særlig smart. hun så mod Ros. hun vidste ikke om ros vlle. det ville være godt for hende at træne sin ild men Furry kunne ikke trænes. hun var ikek ild besider. hun var faktisk ikke noget slags besider følte hun selv.
hun så på sin søster med kærlige øjne, "tror vis du siger til mor du har fundet en træner vil hun godt lade dig træne hver dag. mig.... jeg kan ikke trænes i noget" sagde hun lidt med trist stemme til sin søster. hun krammede tæppet ind til sig og håbede lidt at ros ville beslutte sig for hvad hun mente var bedst. deres mor var jo kun ild healer og kunne kun heale ved hjalp af ild.
Rosalyn

Rosalyn

Lærling hos Aron, i smeden

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 04.04.2020 10:34
Der ville ikke være nogen chance for at pigerne kunne blive der. Derfor kunne Rosalyn heller ikke lade vær med at ryste en smule på hovedet, fordi hun fik tanken ind i hovedet og syntes det lød helt forkert. Deres mor ville savne dem og helt sikkert begynde at lede efter dem.. Tænk nu hvis hun fandt ud af, at de opholdt sig sammen med deres far? Rosalyn rynkede en smule på næsen, som hun endte med at fnyse lettere flabet over situationen. Nej. Det kunne de altså ikke gøre imod deres mor lige nu. Men som Jack forklarede sig, så hun lettere forundret på ham. Han ville tilbyde at træne hende et par timer om dagen måske? Hun lagde forsigtigt hovedet let på skrå, som hun dog kiggede ned på Furry. Hvad ville hun ikke tænke? Og hvem skulle så passe på Furry i de timer?
"Men hvem skal så passe på dig imellemtiden?" spurgte hun lettere bedrøvet, som ønskede hun ikke at forlade hendes søster til den store verden, i hvert fald ikke på egen hånd. På et eller andet tidspunkt ville det jo bare gå galt? Hun forsøgte at knuge Furry ind til sig, som hun mumlede let for sig selv. "Hvorfor tror du, at han viser os sin familie hele tiden?" hviskede hun stille, som hun skævede imod Jack, der viste et billede frem af hans familie. Hun var godt klar over at det var deres bedsteforældre og onkel og tante.. Men altså. Det kunne Jack umuligt vide.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.04.2020 18:00
Jacks øre vifte lidt da hun snakket han stoppet stille op hved Pajsen og mærkede på deres tøj det så ud til at være tørt eller sådan som man kunne holde ud at have det på han foldet det rolige mens han gik hen og. og gav dem vær deres tøj " det kunne måske tænkes at i skal vide hvem der er der enlige bestemmer her " svaret han med et blink i øjet han kikket op på sin far " min far kan godt være en stor mund fuld for mange han var selv slave  og måtte flygte med en hånd fyld af sin famille og så fandt de der her sted... og vi bygget det om til en minder by som mange ikke kender til. for sikkerheden for de halvdyr væsner der findes der ude " jack tog en kop vin og helte det op til sig selv mens han  drak lidt af det. han sukket lidt og så ned " tja hadet til fremdet har ænderet lidt på min far og nogle gang lader han det gå ud over de forkeret..jeg mener bestem at uden folk fra omverden ville vores by nok dø hen... men det er min fars valg det også der for jeg har rejst så meget som jeg har gjort " svaret jack med et stille smil på læben.hans øre vifte rolige mens han så på ros og furry han så efter tænk som ud på furry hun hadet nogle evener måske han kunne lave nogle hansker der gjorder hun kunne rører ved folk  men det måtte han se på 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 02.05.2020 18:44
hun havde ret. hvem skulle se efter Furry. hun satte sig roligt op igen og så på Ros. "måske jeg så bare kan være med mor den tid?" sagde hun tænkende. hun vidste jo ikke om ros overhovedet ville træne med jack. 
det jack tænkte på med furry var jo en dum ide når hun allerede havde handsker. hun bar altid handsker så hun kunne røre folk. bare det ikke var hud mod hud.
"søs.... vis du vil kan vi nok finde ud af det med mor. tror godt jeg ville kunne klare et par timer med mor imens" sagde hun og smilte forsigtigt til Ros for at sige det var okey.

jack fortalte igen om hans familie og furry forstod ikke hvorfor han fortalte alt det. men hun troede jo stadig ikke på at der var slaver af halvdyr nu om dage. men det skulle nok ændre hendes syn en dag. når hun blev ældre.
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 04.05.2020 11:00
Det virkede ikke særlig betryggende at efterlade Furry, selvfølgelig var deres mor van til at passe på dem begge, men Rosalyn kunne godt lide at have styr på sin søster eller bare sin familie generelt. Det virkede fuldkommen forkert at skulle efterlade hende alene, selvom hun ikke ville være det. Derfor endte Rosalyn også med at synke en smule dybt, som hun var fanget i sine egne tanker lige indtil Furry talte igen. Hun nikkede stille til hendes ord, ja, deres mor ville sikkert godt kunne passe på Furry, men så skulle det ikke være en dag, hvor hun arbejdede.. "Men der er ikke mange timer om dagen, hvor mor er hjemme" mumlede hun lettere skuffet, som det jo ville betyde, at der ikke ville være meget tid for hende at træne i. Hvis altså hun havde brug for at træne. Hun vendte en smule skeptisk blikket imod Jack, som han begyndte at omtale sin familie igen.

"Din far lyder ikke som en rar person, men den slags går vist i arv?" det røg bare ud af hende, som hun ikke kunne lade vær med at tænke på, at Jack måske havde arvet den del fra hans egen far. Hun vendte blikket imod tøjet, som han havde været nød til at lægge det foran dem, fordi ingen af dem rigtig havde taget imod det. Så løftede hun en hånd over imod tøjet for at trække det til sig, imens at hun stadig holdt blikket rettet imod Furry. Hun var endnu ikke helt overbevist om søsterens forslag.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.05.2020 18:42
Jack lage mærke til det ord som Rose kom med han stod helt stille og næsten kunne mærke en varme i rummet kommet op. " tag det i dig igen " svaret jack han rystede næsten til at starte med han hadet at bliv samliget med sin far og man kunne også se nogle tåre tirlde ned af ham godt nok elskede han sin far på nogle punkter men at Samlige ham med lige det der....jack tog stille op i sin skjorte og man kunne se nolge kløger der var over hans mave " min far gjorde det her ved mig da jeg fortalte ham om jeg hadet fundet en jeg holdet af.... og ja jeg har lavet mine Fejl men jeg har også lært af dem " svaret jack og bed sig hårdt i læben han sukket mens en tåre kom ned igen der kom ro på ham igen mens han så ned på deres tøj og sagde så stille " tag det på..." han vendte sig  mens  Jacks øre lage sig ned  " en ting er sikker... vis jeg fik børn ville jeg ikke udsætte dem for det " svaret han svagt mens han gik videre og ud i haven stille og rolige  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 14.05.2020 19:38
Furry så fra den ene til den anden og rejste sig imellem dem. "rolig.... begge to. det er ikke værd at skændes om sådan noget" faktisk sagde hun bare noget for hun hadede konflikter. hun vidste ikke engang om det ville hjælpe. hun så på sin søster og lagde hovedet på skrå. "måske det er bedst vi tager vores tøj og går hjem. inden nogle gør noget de vil fortryde" sagde furry lettere nervøs. for vis nu de gik amok kunne deres ild komme ud jo. og Furry kunne se at Rosalyn's aura var blevet lidt mørkere. hun håbede lidt at det ikke var så slemt som deres mors en gang imellem var.

hun så  mod jack og lagde ørene ned over det han sagde med børn. hun slå blikket ned og tog sit tøj op til sig  og så på ros med bedrøvede øjne. han var jo nok deres far og kunne lærer ros en masse om hendes evne. men Furry ville savne hende meget.
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 26.06.2020 14:31
Temperaturen steg i rummet, som Rosalyn holdt et blik imod Jack. Man kunne tydeligvis se på hende, at hun følte sig såret over situationen og egentlig ikke rigtig ville finde sig i mere, som Jack omtalte sin far og hans familie. Men hvad med dem! De var hans børn og han vidste intet! Som om han bare var ligeglad, og derfor valgte hun også at angribe hans forhold til hans far, netop fordi de ikke selv havde noget forhold til deres. Jack var bestemt ikke bedre end sin egen far, eller ikke med det sår hans far havde forvoldt ham. "Glem det! Du er ikke min far, så du kan ikke bestemme over mig!" råbte hun tilbage, som Jack beordrede hende til at tage det i sig. For en stund blussede hendes egen vrede op igen, selvom hun udmærket hørte Furry's ord, der forsøgte at berolige dem begge to. Hun fnøs let, hvilket udløste en let flamme omkring hendes mund, den forsvandt dog ligeså hurtigt, som den var dukket op.

Furry havde fat i noget, det var vist bedst, at de tog hjemad for lige nu kunne Rosalyn ikke se Jack, sin far, i øjnene. Derfor greb hun også ud efter sit tøj, som hun vendte ryggen til og hurtigt trak den fremmedes tøj af for at tage sit eget på. "Kom Furry" sagde hun lettere såret, som hun vendte blikket imod Furry og rakte hånden frem for at guide sin søster imod gangen og døren ud. Jack's kommentar ramte hende dog hårdt, som hun fældede en tåre ved det ene øje. "Hvis du fik børn, ville du ikke vide det." mumlede hun lettere utydeligt, så det forhåbentlig kun var Furry, der kunne høre hende lige nu. Men med Jacks hørelse, så kunne han måske også..
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.06.2020 15:23
Jack valgte at stoppe op da hun sagde det med han ikke ville vide det hans  hale bliv store han mærkede hendes vrede. men det var nu mere ham der skulle blive vred hun kendte ham selt ikke og så stod hun og på stod hvordan han  ikke svaret ærlige. jack vente sig om og nu kunne man se et lidt forstærket Ansiket det kørte inde i hans Hovde hvad mente hun med det hvad var det for en underlige førlse han hadet inde i ham  det var ikke noget han hadet følt før "hvad var det du lige sagde " svaret han men lidt rystene stemme og gik med langsomme skridt hen til dem ilden gjorder ikke jack noget hun skulle ikke tror at hun kunne komme her og såre ham på den måde. jack kikket på furry lidt men kikket så på rosalyn igen hun skulle ikke tro at han ikke  hadet hørt henden. han vente på vad rosalyn mente hun skulle ikke tro at han var dum. halen var stadige stor. men der var mere chok han hadet bange Anlser han men igen var han også nysgierige 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.07.2020 15:23
Furry så på ros og begyndte at gå med rosalyn. hun følte virkelig det havde været hendes skyld det hele. vis bare hun havde kunne styre ild  havde de ikke haft mødt jack. men på samme tid ville de heller ikke ha vidst hvordan han så ud.
"jeg kommer nu Ros" hun gik om bag rosalyn på vejen ud og så på jack en sidste gang. hun ville ikke ha nogle kom til skade. men hun følte at dette var hent pga hende. hun tog sine handsker på og greb fat i rosalyns trøje.
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 06.07.2020 13:58
Det var som om at Jack intet forstod! Kunne han ikke se frustrationen i hendes blik og ikke mindst, hvor såret hun følte sig.. Jack omtalte sin familie som noget negativt, men i det mindste havde han hele sin familie tæt på. Rosalyn havde Furry og deres mor, de kendte faktisk ikke flere, hvorimod Jacks familie tydeligvis var kæmpe! Hun var misundelig, men kunne ikke få sig selv til at indrømme det, og da slet ikke overfor ham. I stedet vendte hun fokus imod sin søster, som ilden langsomt stilnede af og hun fik sin vrede under kontrol. Hverken hun eller hendes søster var tjent det dette, så hun måtte hellere lade det ligge. Hun måtte tage nogle dybe indåndinger, indtil Furry gret fat omkring hendes trøje og hun vendte et kærligt blik imod hendes søster og nikkede.

"Farvel Jack" lød det afsluttende fra hendes mund, som hun lagde armen omkring hendes søster og guidede hende ud af døren. Nu skulle de bare finde den store port og dernæst finde hjem til deres mor. Hun gav Furry et klem og sikrede sig at hun ikke rørte Furrys krop direkte, som hun kiggede ned på hende. "Undskyld, det gik vist mere udover dig end ham.." lød det undskyldende, som hun sendte Furry et venligt smil, før at hun rettede blikket imod porten eller den vej, hun forventede den var, fordi hun sagtens kunne huske, hvad vej de var gået.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.07.2020 19:23
jack  lukket øjne i i nogle få minuter for at finde ud af tingen lidt der var mange ting som han vidste  men han kunne ikke bare lukke dem ude han sukket lidt og sagde så  med en blid tone og ragte hånden ud mod dem "  Rosalyn og furry stop " sagde han blidt og gik rolige hen mod dem med lange skridt han kikket ind i deres øjne han ville ikke have de gik som uvenner eller noget jack måtte også finde sin styrke her for det var mange ting som han ikke helt forstod i nu jack åbnet så stille sine arme jack gav Rosalyn en et kram som han husked sin far gjorder det hans øre bliv stille lagt ned mens hans hånd førte sig over mod furry og tog henden der hvor hun hadet noget tøj. " tilgive mig " svaret han stille men sandheden han lukket øjne blidt i " tilgiv jeg ikke var der til at startemed men jeg vidste ikke noget før nu " svaret han blidt mens nogle tåre tilede ned af hans kind jack håbet Rosalyn kunne mærke at han mente det her men også lige så furry. det var sandt nok jack hadet ikke vist noget om dem før nu men der hadet været så mange ting så meget han ikke ville huske.lige der jack vidste han hadet væte dum lige der. men han var kommet videre og hadet lært noget af det 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 27.07.2020 16:17
Furry mærkede hvordan han nærmest tvang dem ind i et kram. hun vred sig fri og tog om sig selv. hun ville ikke tvinges til at kramme en der ikke havde været der for hendes mor, hendes søster eller hende selv.  hun så mod ros og vidste hun nok havde det lidt alla det samme som furry. hun krammede ikke folk som sådan. og slet ikke folk med ild magi.
vis det han sagde passede vidste han nu de var hans børn men det ændrede intet for furry. hun så væk og rettede lidt på sit tøj hvor efter hun gik over mod døren og så på ros. hun turde ikke sige hvad hun tænkte lige nu. hun ville ikke skændes. hun ville bare hjem til deres mor. "Ros..." hviskede hun inden hun åbnede døren forsigtigt og gik uden for og mærkede den kolde dejlige brise. hun nød den mere end varme fra ild.
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 07.08.2020 08:57
Hvordan kunne han bare opføre sig på den måde overfor sine børn? Jack tænkte tydeligvis ikke over, hvordan han præsenterede sig selv og sin familie for fremmede. Rosalyn forstod slet ikke hvorfor de skulle blandes ind i hans problemer, når Jack bare havde vendt deres mor ryggen. Hvilket også var grunden til at hun reagerede med vrede, noget der bestemt ikke blev bedre, da han forsøgte at tvinge dem begge ind i et kram. Hun reagerede også prompte med at vrisse af ham, som hun ligesom sin søster, vred sig fri og sendte ham et hadfuldt blik. "Du kan godt spare dig!" bed hun lettere irriteret af ham, som hun lagde armene over kors og viste tænder. Endnu en gang trængte Furry dog igennem til hende, som hun var gået over til døren og havde åbnet den på klem.

"Jeg kommer nu.. Vi skal hjem" ordene var både til hendes søster, men bestemt også til Jack for at sige, at han ikke ville gøre noget for at overbevise dem om at blive i landsbyen meget længere end hvad de allerede havde været der. Hun vendte de to farvede øjne til Jack, som hun nikkede bestemt og trådte langt væk fra ham til døren og igennem for at stoppe op ved siden af sin søster. "Undskyld.. Jeg kan bare ikke klare løgnene mere" mumlede hun undskyldende til sin søster, da hun udmærket vidste, at vreden var løbet fuldkommen af med hende. Der valgte hun dog at forvandle sig til ulv, som hun satte sig ned på røven og kiggede på Furry.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.08.2020 19:48
Jack stod stille og hans nakke hår rejste sig lidt da hun væset af ham han vidste ikke helt hvad han skulle gøre han tænke lidt over hvad  han kunne få sig selv til at sige men så røg det ud af ham " kan du ikke give din gammel far en chanse for at gøre sig beder ?? " sagde han stille og rolig mens hans øre stille og rolige lage sig lidt ned. jack tænke lidt over det han ville ha de skulle skilles ad på den her måde. han tænke også lidt  over hvorfor de ikke torde på det han sagde jack vidste ikke hvad han skulle sige han sukket han kunne stoppe dem han kunne forlange det men det gjorde han ikke han var ikke som sin far. jack vidste safølige ikke at de ikke var særlige gammel og forstod ikke beder  lige nu . Octavia hadet om bart fortalt dem selv en masse løgne. jack vidste ikke helt hvad han skulle stå og gøre  og hadet måske kun måske omvendt det til had jack stod stadige stille. men jack hørte fodtrin som  rose og furry skulle til at gå  han skulle lige til at sige at de ikke skulle åbne dørne men forsent

jacks far stod lige ude for døren og så ned på de to piger som kom ud han var høj utrolige høj og lignet mere en farlige ulv ind hvad jack giroder Jacks far stod og bed tænderen lidt sammen og kunne dufte med det sammen at det  var duften fra jack han bliv vild i øjne næsten " ER DET DINE ! " råbet han næsten mod ham jack bakket lidt tilbage man kunne se hans frygt komme  op i ham  men han puset stille ud og sagde " ja det er mine " 

jack så ned mod ros og furry  han gjorde tegn til de skulle flytte sig fra hans far. Jacks fars mund begyndte at spyd med ild. " Octavia holdte det hemlige for mig far jeg har frøst lige fundet ud af det !" råbte han jacks far skubbet sig næsten frem od jack og tog jack om struben og løfte ham op jack puste udsted og prøvet at få luft " FAR JEG KAN:: Ikke få ___ Luft " jacks hale og ben dinliget ned. jack så igen hen mod Furry og ros han ville ikke have de skulle se det her. jack bed sig sammen og sagde " dee--- kunn.-. børn " svaret jack men med en  anselse besvær løfte jack sin pote og ræv sin far over armen "du har voldtproblemer nok først med den lille tøs som du du forslekde dig i dig og så den anden Fønisk og så linda" jacks øjne var begynt at blive vide og jack kunne næsten ikke holde luften mere jack kastede jack hen mod en sofa som vleted over ham jack så hen mod sine børn han rystede på hovdet " jeg kunne ha været der for dem vis-.--- ikke forde jeg følte det var som en pligt...."  men jack noget ikke at af slutte sin sætingen før han fik en knytted hånd i maven jack pev han ville ikke gøre modstand som sådan over for sin far. jack så på furry og ros igen men sagde så næsten visken til dem " gå  ind i et rum og gem jer " visket han næsten han vidste Ros ville kunne høre ham 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 07.08.2020 21:18
Octavia havde aldrig fortalt løgne. hun havde bare fortalt hvad hun havde oplevet. Furry vidste hvornår nogle var ond og hvornår nogle var god. hun kunne se aura. hun så på manden ude foran døren og lagde hovedet på skrå. hun gjorder plads til manden og så mod alt der skete. hun havde også ulve ører så hun hørte godt jack valgte bare at sætte sig op på ryggen af Ros klar til at komme væk. hun tog fat med sine handsker om rosalyns pels. "lad os komme væk før det ender med os der inde" Jack var nok deres far. og han mente at octavia havde løget men hun havde bare fortalt to ting om deres far. ikke mere eller mindre. 
Furry holdte fast i rosalyn og ville ikke blive her mere. hun ville bare hjem nu. kl måtte også være mange nu. deres mor var sikkert meget bekymret for dem. "mor venter sikkert på os" nu vidste Furry hvorfor deres mor ikke ville ha de mødte deres far. han var præsis det hun havde sagt.
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Black Phoenix 10.08.2020 10:36
Rosalyn var ved at blive godt og grundig træt af Jack's forklaringerne og forsøg på at overbevise dem om at blive, så de kunne få talt ud. Derfor valgte hun også at forvandle sig til ulv, som Furry greb håndtaget på døren og åbnede den. Hun havde allerede lugtet en fremmed i nærheden, men den høje og bredskuldrede skikkelse fik hende alligevel til at lægge ørerne tilbage, som hun knurrede ganske svagt og straks forsøgte at afskærme sin søster ved at gå imellem hende og Jack's far. Men de lød manden passere, som Rosalyn kiggede på Furry, da hun lagde op til at sætte sig på hendes ryg. Dertil nikkede hun bekræftende. "Ja" svarede hun lettere kort, som hun ikke helt kunne lade vær med at vende blikket imod det scenarie, som udspillede sig bagved dem.

Et brag fik Rosalyn til at ryste på kroppen, som Jack fløj igennem rummet og væltede en sofa omkuld. Hun knurrede igen. "I opfører jer, som små pattebørn!" skreg hun ud i rummet, som hun slog den ene pote i jorden og hvæste endnu en gang. Denne gang dannede der sig dog en ildkugle i hendes mund, som hun forsøgte at spytte den ud, men endte med at sende den imod stuen og et gardin, som straks brød ud i flammer. Hurtigt trådte hun ud igennem døren med Furry på ryggen, som hun tog afstand til huset. Hele hendes krop rystede over hvordan hun muligvis havde sat ild til Jacks hjem. Så satte hun i løb, som Furry straks fik hende til at bekymre sig om deres mor. De kunne ikke tage sig af, hvad der foregik i landsbyen og den ild, der muligvis kunne brede sig, men her i landsbyen var de jo van til ildmagi, så mon ikke det havde måder hvorpå de kunne slukke det? "Hjemad.." fortalte hun stille sin søster uden at se sig tilbage.

Rosalyn har forladt tråden.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.08.2020 15:24
Jack kunne klare sin far men dog at hans engen datter hadet sat ild til sit hus rystede ham helt det kunne sprede sig til hele landsbyen  bis de ikke skyndte e sig af komme til der begynde en klokke at ringe og folk hadet tralvt med at få slukket det Jack sad til bage med en frusatson over sin Datters handling når han enlige prøvet på at gøre det godt. men mens et had der hadet vokset sig støre ind nogle siden hos sin far. han måtte have en snak med børens mor og mest at alt Rosaly hun skulle ikke bære det samme had til sin far som han hadet han det var han fast beslutte på 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 10.08.2020 17:05
furry havde hele tiden følt sig lidt uden for i deres fars selskab. hun glædede sig bare til at komme hjem. hun så godt hvordan hendes søster reagerede og vidste at ros ikke gjorder det med vilje men hun var som furry ung og ikke helt kontrol over følelserne og evnerne.

Furry har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Echo, Muri , jack
Lige nu: 5 | I dag: 12