Uzuri 13.01.2009 20:20
Cennet nikkede lidt til ham og kiggede lidt på ham. "Fryser du?" Spurgte hun så, bare for at spørge ham om noget. Cennet vidste ikke selv, hvorfor hun aldrig frøs, men hun gættede på at det var på grund af de mange, mange timer dagligt, hun brugte ude ved urterne og så var hun bare blevet vandt til kulden, men hun vidste det ikke. Hun så lidt på ham og ventede på hans svar. Mens hun ventede begyndte hun at dreje hurtigt rundt. Hun smilede lidt. Det var langt tid siden hun havde snurret rundt. Selvom det var en lidt underlig ting, så havde hun på en måde savnet det. Muri 13.01.2009 20:24
Murizz venter et lille stykke tid med at svarer, mens han han bare står og betragter hende, da hun snurre rundt. Han smiler skævt og lægger så hovedet let på skrå."Ehm .. Ja," siger han bare. Han ved ikke rigtig hvad han skal sige, eller gøre.
Uzuri 13.01.2009 20:34
"Hmm.. Hvorfor tog du så ikke noget mere på?"Spurgte hun uvidende over hvor irriterende det lød, da hun var færdig med at snurrer rundt. Det røde hår, stod nærmest op i luften efter snurreturen. Hun smilte lidt, da hun prøvede at glatte det lidt ud, med hænderne. Hun så på hænderne bagefter. De var fuld af sne. Hun skrev sit navn i sneen med fingeren og smilede lidt over det, før hendes opmærksomhed, vendte tilbage til Murizz.. Uzuri 13.01.2009 20:51
"Nåårh.. Jah, Det kan jeg godt se.." Sagde hun og nikkede lidt. Hun trippede lidt på stedet og kiggede rundt. "Hvorfor er du kommet herned??" Spurgte hun nysgerrigt, men nok også lidt fordi at hun ikke havde andet at lave.. Hun smilte lidt skævt, mens hun ventede på svaret. Uzuri 13.01.2009 21:00
Cennet stod op lidt tid, før hun satte sig ned, ligesom ham. Hun kunne ikke lige at se ned på ham. "Hvad havde du tænkt dig at spise. Har du noget med? For der er da ikke rigtig noget mad hernede.. Altså medmindre man spiser blod?" Sagde hun med et lille grin. Hun anede ikke noget om at han var vampyr. Uzuri 13.01.2009 21:11
"Hvad?" Spurgte Cennet undrende, men kom så i tanke om Hauru. "Er.. Er du vampyr?" Spurgte hun og rejste sig hurtigt op. Hun havde mødt to vampyrer, udover ham og de havde begge to været ved at dræbe hende, så hun havde ligesom mistet tilliden. Uzuri 13.01.2009 21:24
"Nej, nej.." Sagde hun lidt usikkert. Hun gik dog alligevel et par skridt tilbage, før hun satte sig igen. "Såeh.. Hvordan er det så.. At være vampyr?" Spurgte hun desperat. Hun fjernede lidt hår fra øjnene, med en rystende hånd. Muri 13.01.2009 21:27
"Det ved jeg ikke .. Normalt, vel. Det er bare svært at vænne sig til, at man bliver ældre, men ikke ændre udseende. Og den mærkelige trang til blod hele tiden," siger han stille og ser mod jorden."Men jeg har vel vænnet mig til alt det. Så jeg tænker ikke så meget over det," siger han bare og smiler skævt. Han ser så mod Cennet igen.
Uzuri 13.01.2009 21:33
"Spiser du kun hernede.. Eller..?" Hun ville ikke rigtig sige det, så hun håbede bare at han vidste hvad hun mente. Hun havde aldrig rigtig haft en.. fornuftig?.. samtale med en der ikke var Krystalisianer, så det var lidt underligt. Hun havde snakket med Hauru, men det var kun sådan noget med.. *Hjæælp.. Slip mig..* Og sådan noget. Hun rystede på hovedet og kunne virkelig godt bruge en drink, lige nu. Uzuri 13.01.2009 21:44
"Åhh.. Okay.." Sagde hun, med et lille smil. Hun så lidt rundt og betragtede så Murizz lidt.. "Hvor kommer du fra?" Spurgte hun så, for at holde samtalen lidt igang. Hun tog lidt sne op i hånden og formede den som en lille bold. Så formede hun en til, dog lidt mindre bold, og lavede dem til en mini snemand. Hun smilede lidt af den og kiggede så op på Murizz..(Jo, selvfølgelig.. Skal alligevel også gå nu.. Er lidt syg og sådan noget)
//Frys
Muri 15.01.2009 16:40
Murizz ser kort rundt. Mørket er ved at falde på, og når man er Murizz, er det en meget dårlig idé at være ude i mørke."Øhm... Sådan.. lidt rundt omkring," svarer han Cennet, dog uden at se på hende. Han vender så blikket mod hende igen.
"Men .. Jeg tror jeg smutter nu ..," siger han kort, før han vender om på hælen og forsvinder derfra.
//Out.
Uzuri 15.01.2009 18:19
Cennet så lidt efter ham og trak på skuldrende.. Så forlod hun også stedet. //OUT
Damia 21.03.2009 20:26
En rød dusk stikker ud fra en busk, ikke langt fra Viki. Små pusle lyde fra grene og blade, der bliver trukket til side, forstyrrer den tunge stilhed, der hviler over området. En let tåge har lagt sig over søen, som et fint lag is. Solen var for længst forsvundet bag trætoppene, men mellem de nøgne grene, kunne man svagt skimte dens røde flade, som en blodplet på den sorte himmel. Ræven betragter Viki med funklende øjne. Forsigtigt sniger den sig ind på sit bytte.
"Aha!,, udbryder Valentin, idey han skifter om til sit menneskelige jeg. "Mig har dig!,, ikke for lige inden han griber om den anden ræv, så vælter han over sine kluntede ben.
Tezz 21.03.2009 20:29
Ræven vender sit pjuskede ansigt mod Valentin i det sekund, hvor han falder. Vikis blik følger hans fald. Bum. Hun kniber øjnene i og laver en pinefuld grimasse. Hurtigt forvandler hun sig til sit menneskelige skikkelse, og sætter sig på hug ved siden af sin bror. "Har Valentin det godt?,, spørger hun bekymret.
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Damia 21.03.2009 20:36
"Av,, piver Valentin. Han får skubbet sig op fra jorden, og sætter sig ned. Små sørgelige snøft kommer fra ham, da han trækker sit ben til sig. Knæet er rødt, og en slem svien kommer fra et sår lige under knæskallen. "..."
Valentins øjne drukner i tårer, og det varer ikke længe før vandet løber over renden. Små glimtende tårer glider ned ad de røde kinder, men han græder ikke.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet