Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 28.02.2017 22:52
"Ad siger du, er du bange for lidt sand?" Cherry lagde sig om på ryggen og sparkede vand bag sig idet hun svømmede lidt rygsvømning.
Himmlen over hende var blå og smuk at tilbringe sin dag under. Hun kunne høre Meles plaske rundt lidt ved siden af sig, men hun tog dette øjeblik til bare at nyde solen i sit ansigt.
Hun rettede sig nu lodret op igen og så på Caiside. Solen havde fået hendes fregner til at stikke mere frem i hendes ansigt.
Hun svømmede over til bredden og lagde sine arme op ved siden af satyr fyren. "Det var da meget sjovt." sagde hun smilende. "Du ved, jeg har ikke ret mange venner her omkring, jeg er ofte travl med at passe børn. Tror du vi kunne hænge ud igen, du virker som en flink fyr?"
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 28.02.2017 22:54
Caisides bløde smil vende sig mod Cherry. Han var klar på ideen om at have sjov med Cherry igen, men stadig så han skeptisk på hendes aura. Men begyndte stille at være ligeglad. Måske var den ikke fjendtligt jo. Hun virkede jo flink, så hvorfor mon den ikke også ville være det?
"Det kan vi da godt se på. Jeg bor lige derover bag de der høje." han pegede mod retningen af hans hus der lå nogle få kilometer væk. Han mærkede så stille den våde Meles der kravlede op og satte sig i hans skød. "Du er da i drilsk humør" sagde han og kløede så hende ned ad ryggen.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 28.02.2017 23:08
Cherry fulgte hans finger med øjnene og kiggede i retningen. Det var ikke langt væk overhoved!
Ja, okay, det lå ikke lige ved siden af, men det var heller ikke i på den anden side af Krystallandet. Cherry kunne sagtens se at blive gode venner med Caiside.
Hun smilede og satte sig op på kanten hvor hun vred sit hår. Et mindre soppebassin kom ud og hun slog det over skulderen, forsigtig med ikke at ramme sit gevir.
"Jeg ser frem til at sprøjte vand på dig i fremtiden." sagde hun med et drilsk smil.
Hun rejste sig fra bredden og gik over bag træet for at trække sin kjole på igen. Det var rart at være påklædt igen og hun vendte sig imod Caiside igen.
Hendes mave knurrede og hun skød et øjenbryn i vejret.
"Er det bare mig der er sulten?"

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 28.02.2017 23:36
Han så mod Cherry som hun talte og så mod Meles igen. "Hvad siger du Meles?" hun nikkede da og med en lille tilfreds lyd. Han løftede hende op i hans arme som han i et hop rejste sig til bens. "Hvis det er kan vi altid tage hen til mig. Jeg har sikkert noget der kan smækkes sammen h is det er? han så mod Cherry der tog hendes tøj på og blev en smule flov men var rimelig ligeglad som han så sig mod højene hvor hans hus lå bag med nogle få kilometers vej.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 26.05.2017 15:01
Cherry så på Caiside et øjeblik og trak så på skuldrene med et smil. Hun var ret så sulten efter hånden og hvis han tilbød, så ville hun da gerne tage imod det. Meles så også ud til at være for ideen så Cherry så ingen grund til ikke at sige ja tak.
"Det lyder da hyggeligt. Jeg håber dog ikke du har noget imod at jeg beder om hjælp til at komme hjem igen, jeg er ikke så god til det med at finde vej."
Cherry samlede sine ting sammen i posen hun var kommet med. Der var ikke meget og ingen af tingene havde været brugbare, men hun tog dem altid med: En lille notesbog, en pen, en kniv, et sysæt, bare det vigtige. Da hun var klar slyngede hun posen over skulderen og så på Caiside.
"Klar til at smutte?"

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 28.05.2017 21:35
Caiside kom også selv op af vandet. Den tørre varme af plagen der havde ramt landet ville nok tørre hans shorts snart så dem tænkte han ikke videre over. Han vende sig dog mod vandet som han var kommet op af det og takkede farvel til fiskene der levede i den del af sølvfloden. Ikke mange ville forstå hvorfor han gjorde det, men det hold ham venner med dyrene omkring ham og det var vigtigt for ham når han forstod dem og de Ham.
Han vende sig dog igen mod Cherry og rakte så sin arm ud til hende i en krog. "Jeg er helt klar på at hjælpe dig hjem efter, så jeg er helt klar til at daffe." sagde han så og håbede hun ville tage i mod armen som han begynde at gå mod højene som hans hus lå bag. Der var noget vej derhen, men det var ikke så slemt.

Meles fulgte ham op af vandet og havde fisket sin blomsterkrone fra Cherry med op. Hun skulle fandme have den med hjem så Caiside fremover vidste at hun var dronningen af huset og ingen andre. Hun havde altid været sådan og det var hvad Caiside også elskede ved den lille forvirrende grævling.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 30.05.2017 20:53
Med et sødt smil og et lille naj tog hun Caisides arm og gjorde klar til at følge med hvor end de nu skulle hen. Han havde godt nok nogle ordentlige arme, det måtte man sige, men Cherry huskede sig selv på at det ikke var pænt at stirre. Meles lille optrin med kronen fik et lille fnis til at undslippe halvdyret, der hurtigt dækkede sin mund med sin hånd.
"Jamen dog. Hvad har jeg dog gjort?" smilede hun, imens hun betragtede den lille grævling, der så meget glad ud i dens lille krone. Cherrys kroner blev som regel givet til børn hun passede, eller nygifte, særligt folk hun ønskede noget godt eller var bekymret for, men hun kunne vel godt begynde at lave et par til Meles? Hun så ud til at kunne lide dem og den ene ville jo ikke holde evigt.
"Jamen så er jeg klar, du viser vej, Caiside."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 30.05.2017 21:05
Caiside grinte også selv af Meles, for da Cherry havde bemærket det og hun selv betragtede Grævlingen gå med hagen højt til himmels hørte han også "Endelig er jeg værdsat på den måde alle burde værdsætte mig." han grinte af det men det generede ikke Meles som selv godt forstod hun så lidt sjov ud.
"Du har startet hendes lille sejers parade." sagde han så og sikrede sig at Meles var med som han begynde at føre dem afsted gennem skoven. Underligt nok lagde Caiside ikke selv mærke til hvordan fugle, egern og hjorte så underligt efter ham som han gik forbi dem sammen med Cherry. De var stille for ham og sagde ikke et ord. Dog pointerede Meles så "Caiside? Jeg tror at det er kede af deres dronning allerede forlader dem." sagde den lille grævling til ham. Men han vende så sit hoved for at se rundt som de gik og bemærkede at de ikke så mod Meles, men mod ham og Cherry. Han havde længe været venner med alle skovens dyr, men aldrig havde de set sådan på ham. Deres øjne virkede ikke farlige eller bange, men... underligt anderledes.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 19:37
Cherry følte også de tunge blikke fra skovens dyr, imens hun lod Caiside ekskortere sig imellem træerne, på vej til hans hus. Cherry kunne ikke helt sætte sin finger på hvorfor de stirrede sådan. Havde hun gjort noget forkert? Hun var typisk på god fod med skoven og dens væsner, men det føltes som om nu hvor hun var sammen med Caiside var de bestemt på hans side. De virkede næsten som en overbeskyttende familie og Cherry følte sig lettere truet over det, men huskede så at de nok ikke ville hende noget.
Caiside gjorde meget for naturen, så det var vel meget naturligt for den at være beskyttende.
"Her er flot." bemærkede hun. 
Cherry løftede kort op i sin lange kjole da de to passerede igennem noget højt græs. Hun havde ikke været her før og var sikker på at hun ikke ville kunne finde vej tilbage herfra.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 20:17
Caiside undrede sig lidt over hvorfor dyrene gjorde som de gjorde. Cherry virkede flink, men måske var dyrene bare overbeskyttende. Gennem hele hans liv havde de passet på ham og hjulpet ham som en af deres egne. Men derfor synes han stadig lige at de nogle gange kunne komme lidt på tværs, og nu var et af de tidspunkter de godt bare lige måtte holde sig stille og væk fra ham. "Hun er sød nok. Jeg kan klare mig selv lige nu." tænkte han så de kunne høre det mens han gik. Hans læber bevægede sig som han tænkte det, men ingen ord kom fra ham. 
Han hørte næsten ikke hvad Cherry sagde, men han bemærkede ordet flot. Og fangede kort et glimt af hendes hår ud af sin øjenkrog som en lille brise kom forbi. Det fik hans blik til at vende sig til hende og uden at tænke videre over det kom "Du er ihvertfald flot." på en lettere tankeløs og drenget måde. Han rystede så hovedet og sagde en smule højere "Vent hvad? Øøøhh, undskyld dyrene talte lige. Hvad sagde du?" han rødmede som han prøvede at bort forklare hans kommentar, men måske var det troværdig nok. Når alt kom til alt kunne han jo forstå dem og de ham.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 22:28
Cherry fik røde kinder og dækkede sin mund til da hun fnes. Sødt sagt, det måtte hun sige, selvom det måske ikke var til hende. Han sagde jo nok at det var til dyrene, men Cherry var en kvik pige og kunne ikke se hvordan "Du er i hvertfald flot" kunne være del af en uudtalt samtale med dyrene.
Hun betvivlede ikke at Caiside kunne tale med dyrene dog. Det skulle ikke undre hende.
"Jamen..." sagde hun med et smil. "Tak for det alligevel, der gjorde da noget godt for humøret."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 22:35
Caiside kløede sig i nakken med sit drengede smil og røde kinder. "Jamen... Det var da så lidt." sagde han som de stadig spaserede videre mod hans hus. Han vidste ikke helt hvad han nu skulle sige når et kompliment som det var blevet sendt til hende og så gemt bag en hvid løgn. Han prøvede altid at være flink, men med nogle folk kunne han ikke andet end faktisk at blive en smule genert. Noget han ellers normalt ikke blev. Men det at lyve var han nu ikke så glad for.
"Du Cherry...?" spurgte han så mens hans hånd stadig lå i nakken på ham. "Det var faktisk en løgn. Jeg synes du er pæn." fortalte han så for at ærgerligheden kunne komme frem.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 22:46
Cherry så overrasket på ham med endnu et sødt smil og matchende røde kinder. Nu sagde han det så ligeud, men alligvel var der en sårbarhed som Cherry fandt virkelig bedårende.
De røde kinder og hånden på nakken var tegne hun kendte og de betød typisk generthed, men Caiside havde ikke rigtig slået hende som den generte type? Måske var han bare ikke vant til at snakke med piger? Cherry så ikke sig selv som svær at snakke med, men det kunne jo være det?
"Så det var til mig?" hun strøg en lok af hår om bag sit øre og rødmede igen. "Det er sødt af dig at sige det, jeg sætter pris på det."
Hun skævede ned til siden hvor der stod nogle høje blomster. Hun rakte ned og plukkede hovedet af en og stoppede så Caiside. Så satte hun blomsten om bag hans øre og smilede igen, imens solen fik hendes små hvide pletter på hendes hals og arme til at lyse.
"Du er også pæn, Caiside. Her, den er til dig." 
Hun blinkede til ham og rettede blomsten til.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 22:54
Caiside så til som blomsten blev placeret og så undrende på Cherry og skubbede hans hoved en smule tilbage. I hans by var der ikke særligt mange pige satyrer og aldrig før havde nogen sat en blomst nær eller på hans hoved. Men det virkede alligevel sødt når hun gjorde det, så hans kinder kunne intet andet end at skinne af det røde rødmelse. "Tak Cherry." sagde han bare og prøvede selv ikke at føle sig for distraheret af hendes pæne hår. Han satte sig selv ned og tog et blomster hoved af som han placerede i hendes hår. Han havde set nogle af de kvindelige satyrer gøre det ved sig selv, og hun så sød ud med blomsten i sit hår, så hvorfor ikke. "Den er til dig så." sagde han og så med et smil på hende som han tog hende ved hendes hånd. "Der er ikke så langt endnu." sagde han og kiggede så på Meles. Hun løb en smule foran dem og farede afsted, for hun vidste at maden ville blive lavet jo hurtigere de var hjemme, så farten var under hendes små fødder.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 23:01
Cherry blev glædeligt overrasket til imens Caiside udvalgte en blomst som hun så fik i håret. Hun havde fået der før, men der var noget rent og uskyldigt ved satyrens gestus som hun kunne lide på en særlig måde.
Hun kørte en enkelt hånd op og rørte ved blomsten i sit hår inden hun rødmede lyserødt igen. "Den er fin, mange tak."
Da Caiside tog hende i hånden blev hun varm i maven. Hun elskede at holde i hånden med folk. Hendes søster, hendes forældre, børn hun passede, venner, alle folk! Caisides hånd var varm og større end hendes egen, begge to kvaliteter som hun kunne lide ved en hold-i-hånden-makker.
"Det er et flot sted det her, jeg glæder mig til at se dit hus." sagde hun. Hendes stemme var lidt lysere end ellers. Hvad var nu det? Hun rømmede sig kort og smilede så forlegent.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 23:10
Caiside lagde ikke helt mærke til hendes stemmeskift eller hendes rødmen, men et drømsk blik gemte sig i hans øjne som han så mod højen hvor bag hans hus lå, ikke langt endnu. "Jeg glæder mig til du ser det. Satyrenes landsby her i nærheden er fantastisk smuk at se på om aftenen. Den skinner i alle mulige farver, ligesom blomster." sagde han så og tænkte ikke rigtigt at mad var en ting for nu. Han ville egentligt bare gerne distrahere hende for at kunne vise hende satyrenes landsby nu.
Hun virkede til at være en natur pige, og hvad var mere natur fyldt end deres by? Det var trods alt et sted for elvere, satyrer og halvdyr som havde hver deres interesser og flere af dem elskede deres haver og pyntede huse. Ting som Cherry næsten bare måtte se nu hvor hun alligevel ville være i nærheden.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 23:21
"Jeg elsker blomster." sagde Cherry, som et fraværende svar til det Caiside sagde. Hun havde ret travlt med at nyde synet hun allerede havde. I lyset af denne smukke og solvenlsignede dag var alting så pænt og utrolig behageligt at se på for Cherry, som havde en svaghed for alt kulørt og naturligt.
Hun glædede sig til at se byen som Caiside kom fra. Mad spillede ikke en så stor rolle lige nu, hun var mættet nok bare af tanken om at kunne få lov til at se noget nyt og kønt.
Denne del af skoven havde ældre træer og flere buske og Cherry så mange bær og frugter. Nogle kendte hun, nogle kendte hun ikke, hun vidste bare at det nok ikke var smart at spise nogen af dem.
"Er det heroppe?" spurgte hun og pegede med en strakt arm på en lysning forude. Hun pustede nu en lok af sit pandehår ud af sit ansigt da en vind kom forbi. Den fangede også en af Caisides lokker og Cherry smilede. Det så sødt ud når han fik lidt af sit hår i øjnene.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 23:35
Caiside tog sig ikke af hans pandehår drillede. Men han ville bare gerne nyde det her lige nu. En helt rolig stund, en af dem var nogle gange langt fra hinanden. Især nu hvor plagerne hagede over landet.
Han skynde sig at række ind i en af buskene som de gik forbi og plukkede en lille håndfuld bær. Han havde spist dem før og var ikke bange for at gøre det igen. Trods alt var de ufarlige, men de smagte nogle gange lidt bitter. "Ja jeg bor deroppe." sagde han så og tog hednes hånd op og lagde nogle af de blå-grønne bær i hendes hånd. "De er gode nok. De smager fint, bare lidt bitter engang imellem." sagde han. Han havde set at hendes blik var gået rundt på blomster og bær, så han tænkte det ville være okay at give hende nogle bær at spise mens de gik. Bare en venlig gestus.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 31.05.2017 23:38
Cherry tog imod bærrene og smagte på dem. Sødt af ham, meget opmærksomt. De var godt nok lidt bitre, men det var ikke noget der generede hende, så hun spiste dem hurtigt.
Sulten var hun jo stadig, det kunne hun ikke løbe fra. Hun lod Caiside lede vejen resten af vejen, imens hun fraværende beundrede hvor smuk denne del af skoven var. Hun havde aldrig været her før... Hvorfor ikke?
Ja, vel fordi hun aldrig havde tænkt på det, men... Seriøst, hvorfor ikke?

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 31.05.2017 23:42
Caiside indså lige noget. Han ville overraske hende med hvordan der så ud hvor de skulle hen. Hun havde trods alt aldrig været det, så hvorfor ikke?
"Cherry. Vil du ikke holde dig for øjnene?" spurgte han så med sin røde kinder og et smil på sine læber som han og greb hendes anden hånd. "Jeg vil overraske dig med hvor pænt der er." sagde han så og fremviste igen hans venlige smil med et glimt i øjet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12