Ved et vandfald, godt gemt væk.,

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:28
"hmh.." mumler han stille og nikker imens han læser, man kan godt se han ikke rigtigt koncentrere sig om andet en bogen lige nu. "hmm.." mumler han igen og bladre, imens han retter sin briller igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:31
Nu bliver hun fornærmet, "hvem er du egentligt?" spørg hun mens hun prøver at lyde ligeglad. Hun får flere og flere tåre i øjnene.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:35
"Zexion Xemnas.. Bibliotikar.." mumler han stille og læser videre, "og de?" spørger han roligt imens han læser. vinder leger vinden leger lidt med hans hår, men ikke nok til at genere ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:36
"Azmaria.. Det vist alt du behøver at vide" siger hun og smiler halvt til ham. hun prøver at finde et nyt bind hun kan lægge om såret.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:40
"hyggeligt at møde dig Azmaria" siger han lavt og lægger bogen ned i hans taske igen og briller ned i af taskens andre lommer. "hvad er der sket siden det bløder?" spørger han roligt og går stiller over til hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:41
Hun kigger på ham og tøver med at svare.. "jeg blev stukket med et sværd" hun prøver at lyde som om det slet ikke berørte hende hvad der var sket.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:43
"nårh okay.. det da ikke slemt så." mumler han stille og smiler for en gangs skyld. stille kigger han på hende med et nysgerrigt blik.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:47
"det er det vel ikke" Siger hun og kigger på ham, hun begynder og rødme i det hun kommer i tanke om hun egentligt kun sidder i undertøj.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:49
"hvae.. skal du ikke til at have noget tøj på?" spørger han med et smil og kigger på hende med et smil. "det er da alt for koldt at side sådan der udenfor?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:50
Hun kigger ondt på ham "jeg skulle jo tjekke mit sår" Hun trækker sin kjole hen til sig, og tager den langsomt over sig, imens hun holde rgodt øje med ham.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 12:55
"selfølgelig.." mumler han roligt og går roligt over til skrænten, hvorefter han knipser med fingrene og noget af en klippe lidt fra dem, bliver revet løst, han begynder og 'lege' ldit med den, hvilket ville betyde at den fløj rundt i luften.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 12:58
Hun holder stadig øje med ham, imens hun retter sit bælte og sætter sin kniv ind under kjolen. Hun tænder forsigtigt en ild kugle, hun er lidt i tvivl om hun burde skyde den efter ham eller om hun egentligt burde lade vær.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 13:03
han kan hurtigt føle at en ildkugle bliver tændt og siger "du vil fortyde det det der." hvorefter han vender sig om imod hende. roligt uden nogen rigtigt ville kunne lægge mærke til det får han klippen til at ligge lige over hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 13:04
Hun slukker ildkuglen og kigger på ham, hun smiler så sødt og dukke agtigt til ham. "du tror jeg bliver bange?" Siger hun så drilsk
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 13:06
"jeg sagde det kun som en advarsel." Roligt flytter han klippestykket én meter fra hende og giver slip, det siger et ordentligt brag da det rammer jorden. ha nsmiler roligt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 13:08
Hun rejser sig op og går roligt hen imod ham, hun stiller sig tæt op af ham og hvisker stille "jeg behøver ingen advarsel" mens hun køre den ene hånd på hans kind og den anden på hans skulder.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 13:10
"hvilket betyder?" spørger han stille om og lyfter hendes hånd på skuldren væk. hvorefter han 'børster' skuldren ren. han beskuer stille området en enkelt gang mere.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 13:13
Hun stiller sig bag ham og ligger sine arme om ham og hvisker igen "jeg er en stor pige" hun bider ham forsigtigt i nakken og køre sine hænder på hans overkrop.
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 24.03.2008 13:23
"jeg vil råde dig til at give slip!" mumler han irriteret, da han ikke er særligt 'glad' for den her salgs berøring. stiller lyfter han en hånd og en ildkugle bliver skabt i den, "giv slip nu.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.03.2008 13:25
"du tror satdig jeg er bange for dig" Siger hun drilsk, hun giver slip og tænder selv en ildkugle. "At true mig hjælper dig ikke" siger hun alvorligt.
Hun kigger så drilsk på ham "og det suden er jeg tankelæser, og jeg ved du vil have mig"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12