Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
hun ser op på ham
,,for 2 uger siden sagde du ellers at du ikke var min far.." siger hun trist
,,også lige bagefter beder du om tilgivelse.." hun ser ned i jorden, gemmer sit hovede i sine hænder, falder ned på knæ og græder
"Ja, men jeg mente det ikke," siger han bare. Han kravler forsigtigt hen til hende og sætter sig foran hende.
"Jeg mente ikke det jeg sagde," siger han lavt. Han tager forsigtigt fat om hendes håndled.
Da hun mærker hans hænder om sine håndled ser hun forsigtigt på ham.
,,jeg ved ikke hvad jeg skal tro.. jeg har mistet så mange jeg holder af.. min pleje storebror er død.. ham elskede jeg så højt.. så døde min tiger unge.. men en vækkede hende til live igen.." siger hun lidt glad.
hun nusser sig meget forsigtigt ind til ham og ligger på en måde hos ham
Han sidder bare og lytter til hvad hun siger. Han smiler så svagt bagefter.
"Ja, se. Du kan godt gøre noget godt. Du skal ikke tro på mig, hvis jeg siger noget dårligt. Jeg mener det ikke," siger han lavt.
,,du har da et andet valg.. at du kan beholde ham.." siger hun forsigtigt
,,hvis du elsker ham skal du ikke droppe ham på grund af mig.." siger hun trist
,,tja.. det gør ikke noget for mig.. hvis du kan lide ham så hold fast i ham" siger hun stille og putter sig ind til ham, så hun har ryggen imod hans bryst
hun nikker og kysser ham på munden, bare hurtigt og blidt
,,ja far" siger hun med et sødt og nuttet smil
,,hvis du elsker ham syntes jeg du skal" siger hun meget glad
Han tager hurtigt fat i hendes håndled og smiler.
"Sikker på det?" siger han kort og storsmilende. Han begynder langsomt at rykke hendes arme fra side til side(? xD).