Midt i sumpen

Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 17:08
"Er du okay?"
Aishe ser på ham, men kan ikke lade være med at fnise over hans nu møgbeskidte tilstand, men fordi hun ikke ser hvor hun går, kommer der et "nyah!" fra hende og hun falder også forover, med ansigtet lige ned i mudderet, hun kom og sidde, og tørrede sit ansigt, "bwah.. Det er da i det mindste bedre end dæmonsnasken" hun spyttede noget mudder op, og kom op og stå igen, "og nu har jeg en grund til at bade i floden når vi kommer ud herfra." Hun ser lidt på Kazu. "og nu er vi begge lige møgbeskidte," hun griner lidt. Ah. Det var lige det hun manglede, en ordentlig grinetur.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 17:20
Kazumetzu trækker lidt på smilebåndet.. men først efter at han halvt gik i panik da hun faldt.. men så så han hun var okay..
"det lidt klamt.." han fniser.
"... Det ville være rart hvis.. det nu bare regnede.. så kom det væk.." siger han og ser lidt tænksomt mod himmelen..
eller.. nærmere de halvdøde trætoppe..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 17:47
Aishe smiler lidt af ham, og tørrer sine hænder i den møgbeskidte nederdel. "Jeg vil nu helst ha' det regner når vi er kommet ud herfra. Ellers bliver det hele bare endnu mere sumpet."
Men som om heldet tilsmiler dem, kommer der en sti til syne.
"Vi er reddet!" selvfølgelig overdriver Aishe lidt, men hun er bare glad for at der snart kommer noget mere.. Fast, at gå på længere fremme.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 18:00
Han nikker lidt til det med regnen.. da de når stien lyser hans ansigt selv op i et smil.. og hastigt sætter han kursen fast mod det sted med fast grund, som er nærmest...
da de kommer derop, trækker han mere snavs og slim, samt mudder af sig..
"Meget rart med fast grund under fødderne.." siger han stilfærdigt..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 18:05
Aishe smiler af ham. "Yeah, det er ret rart."
Hun klapper hesten på halsen, og rakkalaphen hopper ned fra den, men er ved at falde sammen, efter sårene, men den er stædig, og traver humpende afsted, ved siden af hesten.
"... Tossede Lorke." Aishe sukker tungt, og ser så på Kazu, "Men vil du op og sidde? Der er nok ikke så længe til at vi kommer ud herfra, men der kan komme mere sump områder henadvejen."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 18:31
Kazumetzu ser efterden sårede Lorke..
"... Uhm.." han kan ikke lide at se dyr lide...
"Jeg.. kan godt gå... tak, men.. men nej tak.." han bukker lidt undskyldende.
Uhm... jeg vil ikke være til mere besvær... tænker han med enorm skyldfølelse hængende over hovedet.
Han ser på hesten.. den ser ret flot ud...
så ser han på hende... først nu, et sted bag mudderet, bemærker han brandsår i hendes ansigt...
han får straks et overbekymret blik i de dybhavsblå, store øjne.
Åh nej.. hvad er der dog sket? uuh... tænker han bekymret

//frys o:
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 13:55
Aishe følger den yngres blik efter rakkalaphen, og ser derefter på drengen, mens han bukker.
"Det går nok, jeg spurgte bare." siger hun roligt, og går endnu videre. Hun lægger ikke mærke til det overbekymrede blik. Hun overvejer kort, hans underlige tøj og sådan.
"Jeg kom til at tænke på, hvor sover du henne? Undskyld hvis det er blevet spurgt før." Hun gnubber sine håndled lidt mod hinanden.
"Jeg husker ikke altid lige så godt."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 14:02
De går side om side, Kazumetzu med det bekymrede blik i jorden..
Han kigger dog op da han får stillet et spørgsmål.
".. Ehm.. Hos en ældre dame.. men jeg skal flytte ud derfra.. fordi jeg bare er til besvær hos hende.." han sukker lidt tungt.
Der sover både mig, Chiaki og far jo... han gnider sine små fingre.
"Det... er svært at få et sted at sove her.. syntes jeg..." han lukker øjnene lidt i, mens de går..
Han føler sig snavset - hvilket han i høj grad også er blevet... og han føler at han kunne sætte sig ned og tude, give alt op.. på grund af det der med det væsen som angreb.. han føler sig så hjælpeløs og halvdeprimeret
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 14:10
Hun ser lidt på ham, og lytter roligt.
"Jeg vil så foreslå, at du inden du tager tilbage, i hvert fald tager dig et bad.. Og hvis det kan aflaste den gamle, kan du overnatte hos mig." Hun sukker let. "Nej, det er rigtigt nok. Folk har svært ved at stole på hinanden, især i perioder som disse.. Og ved siden af, er der heller ikke meget valuta at lege med længere."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 14:14
Han nikker lidt.
"Men.. jeg ved ikke hvor jeg kan gøre det.." han sukker.. det med badet..
Han ser lidt på hende, bider sig lidt i underlæben.
"Jeg værdsætter dit tilbud.. virkelig.. men.. Jeg kan ikke.. Min far og... uhm..." han gør en lille pause.. skulle han sige kæreste? Nej.. han må hellere lade være.. han ved ikke hvordan folk tolker at man er sammen med en af samme køn, i det her land.
"Og min bedste ven, vi bor der alle 3.. Jeg kan ikke bare gå fra dem.." han sukker stilfærdigt.
Han rettede til sin bedste ven.. Desuden er han ikke kommet over det stadie, hvor han holder op med at være flov og forlegen over det at have en kæreste.. det er stadig på "Tihihhihhiiiii<3" stadiet..
Han ser lidt ned... det med valuta har han bemærket.. men han ved ikke hvad det er der rør sig i landet, siden det står sådan til.
"Hvad er det, der er skyld i at det er sådan?" spørger han dæmpet, sukker let..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 14:23
"Oh, jeg ser. Men jeg mente nu også kun for i aften. Der er stadig en lang vej til landsbyen.. Tror jeg." Hun klør sig lidt i nakken. "Men du kan tage et bad i floden. Det er i hvert fald hvad jeg har planlagt." Hun ser roligt på ham.
"Men jeg kan godt se du vil hjem til din familie og ven. Meget praktisk." Hun ser lidt efter rakkalaphen.
"Hvad der er skyld i det? Der er ret mange.. Grunde.. Vil nogen sige."
Den mørkhårede kvinder tager noget af det sorte tilsnaskede hår bag øret.
"Splid først og fremmest. Folk er splittede imellem Lysets Dronning og Mørkets Lord. Og så er der dem som følger middelvejen og ikke blander sig. Velstanden, der er en del fattige, og nogle rige.. Det kan også give problemer her og dér." hun trækker let på skuldrene.
"Der er sikkert også en million andre grunde, men de der var vidst de mest basale... Vil jeg selv mene."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 14:27
Han ser lidt på hende.
Chiaki bliver bekymret.. og far ville slå mig i hjel for at blive væk! tænker han en anelse utilpads.
"Jeg.. ved ikke... De vil nok bekymre sig hvis jeg ikke kommer tilbage.." han ser lidt ned.. Tanken om at skulle bade i en flod..? Urhg!! På den her årstid?! Han gyser alene ved tanken.. Kazumetzu ville da blive syg?
"Er det ikke.. øh.. lidt koldt?" spørger han og sre lidt betuttet på hende.
"....Så.. det er på grund af krig?" spørger han så da de når dertil.. han rynker ubehaget næsen... og øjnbrynene lettes i bekymring.
Åh nej... Krig.. en forfærdelig ting.. folk dør og kommer til skade.. han ser ned med et tungt suk
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 14:31
Besynderlig dreng...

"Det kan der være noget om." hun smiler. "Men jeg følger dig hjem så, jeg vil gætte på Helbredelseshuset ligger i nærheden. Der kunne Lorke godt trænge til at komme ind." Hun ser lidt på ham, "Koldt er vandet sikkert, men det er en god mulighed for at blive ren - gratis - medmindre du selvfølgelig vil i badehuset - der koster - hvor vandet er varmt." Hun ser søgende rundt efter hundedyret igen. Mhm..

Hendes tanker afbrydes af hans spørgsmål.
"Ohoh, dér var ordet. Krig. Splid. Netop. Det er det det er.." Hun sukker tungt. "Krig er noget ... Ikke godt."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 14:37
Han nikker lidt. Han er egentlig glad for at få selvskab på sin vandring hjem af.. Han har det med altid at ende ud i enorme problemer.
"Hvis vandet er koldt.. så bliver jeg med garanti syg.. Det gør jeg sikkert allerede.." han gnider sine overarme.. Mudderet de fik væltet rundt i, var jo heller ikke ligefrem varmt..
Men badehuset? Kazumetu overvejer det.. Han ved at de sikkert vil lukke ham ind uden betaling.. det sker så tit.. Og det er jo ikke fordi han ikke VIL betale.. han kan bare ikke..
Men han ved nu alligevel ikke hvor glad han er ved at skulle nasse sig ind..
Så tilbage til emnet om krig.
".... Krig.. hvorfor er den opstået? Jeg mener.. du sagde noget om en dronning og en lord?" han lægger hovedet på skrå.
Eller har jeg hørt det et andet sted fra?
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 14:43
"Jeg har en uldjakke." siger hun roligt til det med at han sikkert bliver syg.
Så ser hun på ham.
"Ja, en Dronning og en Lord.. Mørkets Lord, er.. Hvad folk vil kalde ond.. Og Lysets Dronning er jo hvad folk vil kalde, god. Jeg vil bare sige at de er ret uenige, men den ene er vel rarere end den anden et eller andet sted. Men på den anden side, kender jeg dem ikke godt nok til at kunne udtale mig om dem. Typisk nok, mh?" Hun går roligt afsted, lette skridt i det sumpede område.
"Men i hvert fald, har de modstridende ønsker, den ene er meget selvisk den anden meget .. Uh.. Uselvisk hedder det vidst.. Og de har hver deres gruppe tilhængere, og så videre og så videre... Derfor slås de mod hinanden ret ofte. Tror. Jeg."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 14:49
"Det behøves ikke.." han smiler stille.
Den ville vel også bare blive beskidt?
"Uh... Så er det vel Lysets dronning som ville være den bedste regent?" han lægger hovedet let på skrå.
"... Det er så trist at der skal være kamp om magten.." han sukker tungt.
Anarki ville sikkert klare sig smukt i det her land! tænker han med et lille lydløst suk.
"... Uhm.. " han knuger om sine arme mens de vader igennem sumpen..
Hans fødder sidder fast i en mudret pøl han får trådt i.
"aarhg!!"
han står og forsøger at trække fødderne op.. synker lidt længere ned.. og synker..
"... Iih! jeg kan ikke komme frii.." ynker han sig, mens han forsøger at træde op... men hver gang han forsøger at støde mod med den anden fod, synker den bare længere i.. så det kommer han ingen vegne med..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 14:54
"Det er vel meget som folk ser på det, helt ærligt, nogle vil sikkert bedre kunne lide at det var Lorden der hersker, men hva' ve' jeg."
Hun skal lige til at sige noget mere, men hans udbrud om ikke at kunne komme fri, stopper hende.
Hun står lidt, men tager så om hans håndled, og simpelthen trækker til. Men selvfølgelig, hvis sumpen er for.. Sumpet, så kan hun jo ikke trække ham ud. Argh!
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 15:00
Han når heller ikke at svare hende, før sumpen æder hans små fødder..
Men den er ikke så trækkende, og hun kan nemt få ham hjulpet op.
"Uaah.." han kommer op at stå.. ser ned på sine nu nøgne fødder...
Han skæver tilbage ned i sumphullet.
"... Der røg mine sko.." piver han.. Det er koldt at gå her.. og han havde kun det ene par sko.
.. Hvordan skulle jeg kunne få fat på et par nye? tænker han ynkende.. mærker tårer i sine øjne, men kæmper for at holde det tilbage..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.10.2008 15:09
Hun ser lidt på ham, og krammer ham så blidt, "Sko er heller ikke til meget nytte i en sump." Hun krammer ham lidt endnu, "Desuden, nu skal du op på hesten, du bliver helt sikkert syg, hvis du går barfodet, herude."
Hun ser ned på sine egne fødder, også bare tæer. Så ser hun på Kazu.
"Man må sige du får oplevet noget." siger hun så med et skævt smil, og slipper krammet om ham.
"Der er ikke så lang tid til at vi er ude.. Så kan vi finde ud af noget til dine fødder.." Hesten tripper lidt, den har været god til at træde faste steder.
Heste instinkter. Bah. Heldige dyr.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.10.2008 15:13
Han snøfter lidt.. men det trøster lidt at få et trøstekram.. så han krammer pr Kazumetzu instinkt, igen.
"Jo.. for så træder man ikke på hårde og spidse sten.." han snøfter en smule.
Han trøstes dog lidt af at få a vide, at de snart er ude.
"Men er det ikke hårdt for den?" spørger han og ser op på hesten.. Han vil helst ikke sige det.. men han er en lille smule utryk ved heste.. nok fordi det er store dyr.. Store væsner skræmmer ham en smule.. Om det er mennesker, dyr eller andet skabt værk, det er ligegyldigt... det skræmmer ham, hvis det er større end ham selv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12