Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 16:18
"du vil måske gøre som jeg ville?" spørger hun så inden hun gengælder hans kys. "ville hellere ligge i en varm og blød seng" siger hun så "men kan jeg vist ikke få og du kan ikke vente så længe." smiler hun roligt inden hun ligger armene om hans hals

/FRYS

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 14:55
Han lægger hovedet let på skrå og venter med at sige noget, til hun ikke siger mere. Han smiler så svagt.
"Nemlig," siger han kort. Han hiver kort efter alt hendes tøj af(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 14:57
Hun lader ham bare tage hendes tøj af. Hun sidder op nu og lader som ingenting. "du da godt nok lysten? ikke fået noget længe?" spørger hun roligt og smiler små lusket, men siger ikke noget.
Hun ligger sig så bare ned efter noget tid og smiler op til ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 14:59
Han smiler skævt.
"Joh.. Men det her er din skyld," siger han kort og trækker let på skuldrene. Han ser godt hendes luskede smil, men vælger at ignorere det.
Han ligger sig så ind over hende, da hun ligger sig ned.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 15:05
Hun ser op på ham. "du er så smuk lige nu min skat" siger hun roligt og kysser ham blidt på halsen, og derefter under hagen. "bare sig hvad jeg skal gøre for min dejlige mand" siger hun roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 15:07
Han ser på hende og griner så lavt.
"..... Indtil videre .... Lig stille..," siger han kort og smiler stort.

*Cencur* (?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 15:11
Hun flytter sig hurtigt og sidder lidt væk. "når, var det det her du ville have? beklager, men lille mig har ikke lyst lige nu" siger hun bare og smiler til ham, selvom hun ved det ender med at gå udover hende selv i sidste ende. "er der ikke noget andet du vil lave?" spørger hun roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 15:19
Han følger hende hurtigt med blikket og ser så på hende med et lettere irriteret blik.
"Hey! Du sagde vi skulle gøre som jeg sagde! Gør det så, eller det kommer til at gå ud over dig selv!" siger han kort. Han sætter sig op på knæ, vender så ryggen til Anzu og får med besvær lukket de stramme bukser, før han får rejst sig op.
"Er du klar over hvor svært jeg har ved at gå ligenu? Kom. Så. Her!" siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 15:23
Hun ser op på ham og rejser sig op. Hun tager sit undertøj på igen. "svært ved at gå? jamen så må du komme og hente mig" smiler hun hånligt. "hvis du kan fange mig, gør vi som du siger, hvis ikke, gør vi det på min måde" siger hun roligt. Hun går hen så hun står 2-3 meter fra ham. Hun vifter meget med sin hale og har et glad smil på læben. "kom og tag mig" siger hun roligt og er klar til at flytte sig når han kommer

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 15:28
Han får et -.- udtryk i ansigtet, før han igen ser irriteret på hende.
" 'Kom og tag dig'? Hørte du ikke hvad jeg lige sagde? Jeg har svært ved at gå!" siger han kort. Han falder kort efter ned på knæ igen.
"Kom nuuh herhen!" siger han lettere bedende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 15:32
hun ser tænksom ud. "hmm.. nej" siger hun roligt og lunter hen til ham, hun ender med at stå lidt for tæt på, uden hun ved det. "du har altid været ond ved mig, så hvorfor skulle jeg pludselig være sød ved dig?" spørger hun utilfreds.
Hun ser ned på ham og lovre bare videre med sin hale. Hun vender ryggen til ham og skal til at gå væk, men han brude let kunne tage fat i hendes ben

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 15:35
Han smiler skævt, da hun kommer tæt på ham. Han gør dog ikke noget endnu.
"Fordi når jeg bliver 'okay' igen, kan jeg med lethed voldtage dig og torturere dig. I hvilken som helst rækkefølge," siger han kort. Lige da hun vender ryggen til ham, tager han hurtigt fat om hendes ben og rykker kort i hende, så hun burde falde ned at ligge.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 15:38
Da han tager fat i hendes ben og rykker i hende, falder hun ned på jorden og ligger på maven. "av for den da.." siger hun smertefuldt. Hun ligger dog stadig på maven og ømmer sit hoved. Hun prøver at hive sit ben til sig, men det hjælper ikke.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 17:35
Han hiver hende helt hen til sig og vender hende om på ryggen(?), hvorefter han sætter sig over hende, så hun ikke vil kunne flygte(?).
Han knapper så sine bukser op, og hiver hendes tøj af(?).
"Jeg sagde jo, det kom til at gå ud over dig," siger han kort og griner lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 17:37
"Fint, jeg giver op, et løfte er et løfte" siger hun roligt og lader ham bare sætte sig. Hun ligger armene på hans hofter og nusser dem blidt. "vi gør som min mand siger" siger hun roligt og ligger så armene over hovedet og smiler blidt op til ham.
Hun ligger n*gen under ham nu og spinder bare roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 17:45
Han hæver let det ene øjenbryn og smiler så skævt.
"Hm.. Nej.. Så løsner jeg mit greb og så skrider du igen. Jeg tror ikke på dig," siger han kort. Han ligger sig så hen over hende.

*Cencur*(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 17:47
"Ikke denne gang" hvisker hun roligt ind i hans øre og holder om hans hals. "et løfte er et løfte" smiler hun bare og kysser ham med lukkede øjne

*censur*

hun ømmer sig lidt, da det længe siden hun har været sammen med ham, men slapper af igen efter kort tid. Hun holder ham helt ind til sig og st*nner i hans tempo

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 17:53
*Spole*
Han flytter sig fra hende og sætter sig op på knæ, før han trækker sine bukser op og knapper dem igen.
Han ser så på Anzu.
"Ja, et løfte er et løfte. Men dem er du vidst ikke særlig god til at overholde," siger han bare og smiler skævt. Han rejser sig så op.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 17:55
Hun bliver liggende lidt inden hun også sætter sig op. "hold da op, du altid ond ved mig, så må jeg jo også være ond ved dig nogen gange" spinder hun og holder om ham bagfra (?) "bliver du ikke siddende lidt? det så længe siden vi har været sammen" siger hun roligt og kysser ham på kinden, men bider ham så blidt og kærligt i øret

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 18:36
"Du vil ikke kunne være ond mod mig. Det er jo dig," siger han bare og smiler skævt. Han skæver så til hende da hun holder om ham.
"Ja.. det er rigtig nok... Men der er en grund til at jeg går i seng med dig og så skrider bagefter. Folk skal ikke vide, at jeg er gift, og at jeg kan være sød mod folk," siger han bare og gyser let.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7