Amaya Chiyoko

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 26.01.2008 23:51
Amaya siger ingen ting, hun bliver blot stående og ser på Samara som hun
forsvinder.. hun sukker meget stille og tag hænderne ned i sine lommer..
hun kommer i tanke om papiret som hun tag op og ser lidt på.. Cassa
Nova, jeg skal nok finde dig..
tænker hun ganske stille, hun har tænkt sig
at gøre som Samra ønskede det.. hun ligger papiret tilbage i sin lomme og
begynder at gå der fra..

//out

Illoustrationer af Cassa
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 25.02.2008 22:55
Kazoya kommer gående.. Han har ingen horn fremme i nattens mulm og mørke, og han er klædt elegant på i en sort lang frakke, med det sorte hår flettet smukt ned af ryggen

Ligenu ser han ganske harmløs ud.. bortset fra det sølvfarvede øje.. og så hans klør, som glinser livsfarligt i det svage lys fra de næsten døende lanterner..
Han har en stok med sig.. sin gamle stok som der gemmer en kårde.. et elegant stikvåben..
Han standser på kanten af molen.. ser ud over havet med et tungt blik..
Han kan mærke vinden slå mod sig..
Han er ikke i et specielt godt humør til aften.. meget tænksom og seriøs.. Måske fordi han er ret menneskelig ligenu..?
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 25.02.2008 23:06
På en helt anden side a molen sad Kyo roligt i skrædderstilling, begge arme hvilende på knæende og med lukkede øjne.
Som altid på det seneste kunne han hverken fornemme, høre eller lugte at der var andre omkring ham, for han havde ikke sovet, ej heller spist i alt for lang tid.
Den ene hånd var dog lukket om en halv stor, glitrende flaske. Den var fyldt med vievand og det havde været overraskende svært at få fat i.
Han kunne jo ikke selv vade ind i en kirke og bede præsten om noget. Bare hvis han gik derind ville han nok dø på få sekunder, så han havde måttet manipuleret et tilfældigt barn, han havde set på vejen.
Heldigvis er alle børn mere eller mindre naive i det, så det havde ikke været helt så svært, men præsterne havde undret sig over det, heldigvis slap han hurtigt derfra, med flasken i behold.
Det var faktisk bare i paranoia han havde den på sig. Han var ved at blive totalt sindssyg og en dæmon der render rundt med vievand som prevention for en ANDEN dæmon virker trosalt lidt.. Galt?
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 25.02.2008 23:13
Kazoya ser ud over havet..
Han sukker lidt og strækker sine fingre.. skifter stokken over i den anden hånd.. Stokkens håndtag er et dragehoved af sølv, som i munden har en blå safir..
Han ser så bare op på himmelen.. Overskyet, kun med få huller til stjernerne..
Han har lige været til et langt møde med nogle fra dæmonrådet.. Hvor han dog hader det! Han ligger nu bare klar til at vente på en reél hersker, siden Geäsiz forsvandt fra jordens overflade.. Han undres.. hvor mon hun er nu? Han har ikke meget lyst til at inddrage sin anden hersker i rådet.. Han kan knapt huske om det var Foxy, eller Zelen..

Han går så lidt væk fra kanten af vandet.. hen til en bænk ved siden af lanternen, hvor han sætter sig..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 25.02.2008 23:17
Han drejede automatisk hovedet lidt mod den ene side da han alligevel hørte skridt.
Kazoya var egentlig ikke specielt langt væk fra ham, men som altid sad han i det sted der var mørkest så det kun ville være hans ligblege hud, der ville vide hans tilstedeværelse.
Han havde stadig lukkede øjne, men da skridtende og lyden af en stok blev ved, åbnede han dem og så direkte hen på den bænk Kazoya sad på.
Den mand var simpelthen over det hele! Hans greb om flasken blev automatisk lidt hårdere, men han passede på med ikke at øddelægge den, så ville den trosalt blot ætse han fingre.

"Jamen dog, røvhullet er jo helt trist"

Sagde han pludselig højt, sad stadig i den lettere mediterende stilling og havde lukket sine øjne i igen.
Hold da kæft hvor var han egentlig dum, sådan at sidde og brøle op.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 25.02.2008 23:22
Kazoya retter blikket direkte mod Kyoshiro.
"Aldrig når De er her, snuske." siger han med et flabet smil som straks vokser frem..
.. Ah! Lige hvad der skal til for at løfte mit humør! tænker han.
"Savnet mig?" han lægger det ene ben hen over det andet, hviler begge hænder på stokken og sidder med rank ryg..
Hans sølvfarvede øje glinser let i det svage lys.
"Kom dog herover." siger han let bydende.. Ligenu har han ingen planer om at angribe.. Han syntes Kyoshiro er sjov at snakke med -han bliver så hysterisk..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 25.02.2008 23:41
"Jamen dog sikke vi morer os"

Hvæsede han muggent, strammede atter grebet omkring den ellers skrøbelige flaske.

"Lige så meget som en hund savner lopper Kazoya"

Mumlede han små fornærmet, irriteret over at hans koncentration blev ved med at blive brudt.
Faktisk var det utrolig irriterende at den man simpelthen virkede til at være overalt!
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 25.02.2008 23:45
Kazoya ler bare grumt.
"Som De dog hidser Dem op.." han læner sig så bare afslappet tilbage på bænken.
"Hvor er De tøset! Jeg har jo ikke engang rørt dem endnu." siger han med sådan lidt gansterklang (XD en intern joke du på et tidspunkt skal sættes ind i)
Han ser så op på lanternens svage lys.. hmm.. han har egentlig lyst til at.. spise kage..? Irriterende..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 25.02.2008 23:58
En kuldegysning gik gennem ham da den irriterende latter slap fra Kazoya og han så atter hen på den anden mand.

"Måske, men du skal derimod heller ikke rør ved mig, så det er det eneste gode indtil videre"

Knurrede han surt, så ondsskabsfulgt på den anden mand og hvæsede lavt, blottede tænderne i vrede.
Han derimod havde lyst til at mase flasken lige i bæret på Kazoya, at se det ætse væk.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 00:02
Kazoya ler lavt og ryster opgivende på hovedet.
"Jeg føler skam heller ingen trang til at røre ved Dem.." han ser lidt tilfældigt rundt med et sløvt blik.
"De hidser Dem op så hurtigt.. tsk.. Hvad nu, hvis jeg slet ikke var den De tror jeg er?" spørger han så, ser mod ham.
"I et land som det her, kan alle forklæde sig.."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 00:15
"man kan aldrig være sikker når det er dig"

Sagde han roligt. Eller rolig lød han ikke helt, men den største del af det hysteriske var nærmest skruet ned.
Han blev dog ved med at skæve paranoidt til den anden mand og strammede atter grebet en smule om flasken.

"Måske, men jeg tar ingen chancer"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 00:17
"Tsk tsk.. Nåja.. Deres sag.." han studere så lidt sin dragehovedet i sølv, inden han ser mod Kyoshiro igen.
"Hvis De kunne gøre én ting om i Deres liv.. hvad ville det så være?" spørger han impulsivt.. egentlig uden nogen grund.. Men han har lagt den her nye plan om at trække informationer ud af Kyoshiro.. bare for at måske kunne bruge dem til at drille ham senere..
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 00:23
"... Hvad er det til dig?"

Spurgte han undrende, hævede et øjenbryn og så endelig helt hen på den anden mand.
Hvad skulle han dog bruge dét til? Det kunne vel være lige meget hvad han gerne ville havde lavet om?
Underlige, sindssyge mand..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 00:31
"Et emne der har gjort mig nysgerrig." siger han bare uden at smyge sig udenom i underlige forklaringer.
Han gaber så dovent så de 4 lange hugtænder bliver blottet.. Hmm.. måske burde han få sig noget aftensmad?
han klør sig let på kinden og skutter så sine skuldre
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 00:37
"Hn stakkels dig"

Sagde han irriteret, trak skuldrende tilbage så hårdt at sygelige knæk pludselig slap fra dem.
Han lænede sig derefter tilbage og strejkede de lange ben, så flere knæk slap fra alle ledende, hvorefter han satte sig i skrædderstilling igen.

"Skal du virkelig ikke noget andet, end at sidde og være irriterende?"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 00:45
"Ikke noget jeg har planer om nu nej.. Men jeg kan nu sagtens rejse mig og være irriterende istedet.." han smiler grumt og lusket..
Hvis det er det Kyoshiro gerne vil? Heeeh heeeh!
Kazoya kan skam sagtens være ond og skummel, fra et til andet sekund.. Intet problem!
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 00:48
"Hvad med at rejse dig og skride? Den idé lyder så meget mere tiltalende, så jeg måske kunne få lov til at hvile mig i fred"

Fnøs han surt, ville egentlig havde sagt 'sove i fred', men han sov trosalt ikke han.. Slappede bare af, siddende?
Det var den eneste måde han kunne holde ud, uden at sove rigtigt og få mareridt.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 00:52
"Det ønsker De jo ikke.. Det var Dem der talte til mig, og fangede min opmærksomhed.. såååh.." han ser på ham med et provokerende og lusket smil.
"Jeg tror, De er forelsket!" -nej.. det tror han ikke.. Men han driller Kyoshiro.. igen igen igen
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 26.02.2008 00:56
"Hvis jeg tir stille, skrupper du så af?"

Hvæsede han irriteret, blottede vredt tænderne og knurrede lavt af den anden mand.
Den sure hvæsen, blev blot mere hysterisk over den anden kommentar og alle de skarpe tænder blev blot blottet værre end allerede.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.02.2008 01:00
Kazoya rejser sig nu op.
"Lad dog være med at snerre af mig, min tilbeder.." siger han med det der velkendte luskede Kazoya smil.
"Hvorfor er De så hidsig hele tiden?" han begynder at gå mod Kyoshiro med rank ryg..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 12