Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 22.07.2023 20:17
Deres anstrengelser var nu kommet hertil og at ligge her og mærke hende på denne måde under sig, var ikke noget hans tanker havde kredset om, før han havde givet sig selv adgang til hendes tanker og hun havde skubbet dem omkring kort efter. Han kendte til hendes fortid hvor hun var nød til at give sig selv væk til andre. Dette var langt fra en lignende situation. Han havde ikke tvunget sig til dette eller tvunget hendes benklæder af. Det var ikke unormalt i mørket at korporaler eller sågar soldater tog hvad de ønskede fra de kvindelige medlemmer i mørket, og selvom det ikke var noget Lazarus havde taget stor del af, så var det dog sket. 

Hun havde en dragende effekt på ham og efter deres første møde på kroen, havde hans besættelse at finde ud af mere omkring hende og ikke mindst fange hende, for at komme tættere på denne mysteriske kvinde. En kvinde som havde bevæget sig i skyggerne, omkring mørket.

Han var optaget af hende, en følelse han ikke oplevede tit. Hans bekymringer og følelser omkring andre mennesker var oftest ikke eksisterende, så at opleve det overfor Minali var anderledes. Trykket fra hendes hofter mod hans ben blev lettet og muligheden for at lade hans stød stige i kraft og tempo skete helt naturligt, som sulten efter mere af hende steg. Han brummede tilfredst som neglene borede sig let ind i hans krop.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 27.07.2023 20:51
Gispene udviklede sig til lave klynk iblandt hendes støn. Jag af smerte skød igennem Minali, når Lazarus gned og trykkede sig hårdere imod hende og ramte et særligt punkt. Det fik hende til at føle sig levende, fordybet i dette øjeblik. Jordbunden mod sin krop. Ømheden blandede sig med nydelsen, og linjen imellem de to blev tyndere og tyndere, så hun kunne blive i tvivl hvor den ene startede og sluttede.

Hun sugede luft ind imellem fortænderne.
"Mmmh, Lazarus... Det klæder dig at falde på dine knæ".

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 27.07.2023 22:02
Jorden under hende var bestemt ikke det bedste sted at lade sig give i kast med disse aktiviteter, men lige nu var det ikke nogegt han gav en større betydning på trods af sten som borede sig op i hans knæer, som han lå ind over hende og nød hende fuldt ud. Hun havde givet sig selv fuldt ud, hvilket havde givet ham muligheder for at udvide deres leg og give hende en større tilfredsstillelse. 

"Jeg tvivler slet ikke på at du nyder dette her" Kom det kækt fra ham. Det var ikke en situation som de havde set sig selv ligge i på nuværende tidspunkt, men at det var kommet hertil var hans slet ikke ked af. Han lænede sig ned imod hende og lod hans læber møde hendes hals, som han hofters stød satte hårdere ind imod hende og sendte flere af de stikkende stød igennem hendes nydelige og dragende krop. Hans læber bevægede sig ned ad hendes krop og resten af hans krop fulgte med, som hans læber og tænder fangede hendes ene bryst og lod det kærtegne.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 04.09.2023 23:47
Man kunne se en protest over Lazarus’ ord, der aldrig nåede til overfladen. Hun elskede det han gjorde ved hende. Og at han vidste det – det var nok det kvinden ikke brød sig om. Det sendte et spjæt igennem hendes krop, da hans læber omsluttede hendes bryst, og som for at guide ham til at fortætte, snoede hun sine fingre ind i hans hår. De små variationer i hans teknik forhindrede hende i at falde helt hen og holdt hende vågen. Samtidig var der noget intimt ved hans bevægelser. Havde hun ikke vidst bedre, ville hun kalde hans omsorg for kærligt. Han søgte ikke blot at blive færdig og efterlade hende. Og det gav hende en underlig følelse af tryghed, som hun ikke vidste hvor hun skulle placere.

De små gisp og støn hun kom med blev hurtigere, og hun følte en bekendt tiltagende varme, der pulserede i hendes underliv. Hendes hænder rystede og klamrede sig til hans skuldre, blot for at kunne holde fast i noget, i et forsøg på kontrol, da hun mærkede sine vægge stramme sammen om hans bevægelser. Hun lukkede øjnene og tillod sig at give sig hen til nydelsen og eftergløden.

Med en veltilfreds og nærmest kælen sukken, hviskede hun ”Tag mig”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 05.09.2023 22:37
Måske nød han det her mere end han burde, men lige nu var han draget af denne kvinde og søgte hendes krop som hans behov ønskede det. Hun snoede sine fingre om hans hår, som hans læber omsluttede hendes ene bryst og lod hende nyde hans bevægelser imod dette følsomme område. Hans hofter stød var hårde og dragende imod hende, som fokusset samtidig blev lagt på resten af hendes krop. Han kunne sagtens have færdiggjort sig selv og tilfredsstillet sine egne behov, men lige nu var der noget over det at have hende på denne måde, efter at han havde jagtet hende som han havde gjort. 
Han havde allerede indrømmet overfor sig selv at hun i hans øjne var en interessant person, som skabte en naturlig nysgerrighed og lige nu havde han åbnet op for noget som han ikke bare kunne lukke i.

Hun lukkede sig omkring ham for hvert stød han sendte imod hende og mærkede hvordan hendes varme underliv gjorde det gode ved ham. Hendes støn og dybe vejrtrækning var som sød musik i hans ører. "Tag mig" Lød det fra hende og der var ikke noget han hellere ville gøre, og mente at han allerede var i gang, men muligvis var det et råb om at han skulle ligge flere krafter i. 
Han tog fat i hende, guidede hende op og vendte hende rundt, så hun nu lå på alle fire og med bagdelen mod hende og endnu engang førte hans sig op i hende med et hårdt pres og lagde ud med det tunge tempo og stødte hårdt mod hende.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 12.10.2023 18:15
Svimmelheden var begyndte at gribe fat i mørkelveren som følge af hendes egen eufori. Det kunne have været en feberdrøm, og hun lå blot forgabt i Lazarus’ marmorudskårne ansigtstræk og de varme brune øjne, der betragtede hende med iver. Hun havde allerede fået tilfredsstillet sin egen lyst. Nu tillod hun Lazarus at stille sin egen sult.

Det sorte dådyrblik opspærredes, da hun blev revet ud af trancen, og Lazarus vendte hende om imod sig. Hvis hun ikke var vågen før, blev hun det da nu. Minali skubbede hånden ind mod en klippe, så hun bedre kunne stå imod. Hun gispede, da han genoptog besiddelsen af hendes krop og fortsatte med at vugge sine hofter imod hende. Lyden af hud der slog imod hud kunne høres, når Lazarus’ hofter mødte Minalis’ bløde lår og bagparti. Hun skævede over skulderen efter korporalen og bed sig i underlæben for at dæmpe de lyde han fremkaldte i hende.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.10.2023 22:23
At mærke hvordan hendes eurofori spredte sig i hendes krop, hvordan den fik hendes krop til at strammes om ham, føltes fantastisk. Det var dette han havde ventet længe på at mærke, og lige nu skete det. Hans bevægelser havde været krævende imod hende, blot for at give hende den bedste oplevelse som muligt, når det kom til stykket. Han ønskede allerede at opleve den igen, og han var langt fra færdig med denne kvinde, hverken nu eller på et andet tidspunkt. Mulighederne var ikke begrænsede på nogen måder. 

Det var tydeligt at mærke overraskelses momentet som han hev hende rundt og ville sørge for sine egne behov. Han havde tilfredsstillet hende til det yderst, givet hende hvad hun havde i de sidste mange minutter havde skreget om, som hendes lyde havde forladt hendes læber. Det var smukt at lytte til. Lazarus var besidderrisk imod hende, og tog for sig af hvad han kunne få, som han genforenede dem igen og tvang hende til at give en af sine dybe lyde fra sig igen. Det var ikke kun lyden af hendes støn og hans dybe røst som blandede sig, men lyden af hud som slog imod hinanden skabte en lige så stor friktion. 

Alle kræfter blev sat ind endnu engang som det ikke virkede til at der var nogen ende, og hvis han kunne skabe endnu en lyst i hende ville han byde den velkommen, men alligevel var der ikke langt til enden og med det sidste krævende stød pressede han sig op i hende og lod sin egen eurofori tage form og sprede sig, både i hans og hendes krop.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 02.12.2023 19:21
De bevægelser, der havde fået skubbet Minali op mod klippen i en søgen efter balance sagtnede hen. Hun kunne høre den velkendte ændring i Lazarus’ vejrtrækning, og da hans krop syntes at blive mere tung mod hendes, skubbede hun ham af sig. Et behov for at dække sig til opstod, og hun satte sig op med siden til ham, for at forhindre hans udsyn. Skjorten trak hun op, så den dækkede hendes brystkasse.

Hun sad nøgen for ham i mere end en forstand, og når akten nu var overstået så hun på ham i stilhed. Et spørgsmål trængte sig på i hendes ansigt: *Hvad nu?*

Et instinkt smedet af smertefulde oplevelser krævede for at hun dækkede sig selv, gemte sig væk. Kaldte til at hun skulle flygte nok engang. Men hun forsøgte at undertrykke det for at se hvad hun ville finde, skulle hun blive tilbage.

Med armen rakte hun ud efter Lazarus. Hånden placerede hun på hans kind og lænede sig forsigtigt frem mod ham. De buttede læber søgte hans i en fjerlet kys, som for at forsegle en pakke af noget der var blevet åbnet.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 03.12.2023 11:15
Som agten synes at være forbi lod Minali ham kaste af, og de sad nu begge to nøgen i de golde bjerge, hvor sten var tunge og skarpe, og alligevel havde de formået at finde denne situation med hinanden - utroligt nok. Lazarus havde taget hvad han havde ønsket fra hende, men følte alligevel noget ukendt indeni, som han sad overfor hende. Det var ikke ofte følelser som spillede det første puds i ham, når den her slags var overstået, ofte var det bare et tegn på at han havde en lyst som skulle stilles, og det var flere i Mørkets hær åbenbart åbent overfor. Minali havde han jagtet og nydt at jage, og nu havde han fanget hende.

Så han kunne ikke andet, end at mærke hendes ansigtsudtryk og skabe samme tvivl, hvad nu? Han havde set ind i hendes sind, set hvad hun havde været igennem og mærket hende. Der var stadigvæk meget de kunne opnå sammen, og det var han slet ikke i tvivl om at hun ville minde ham om.

“Hvad nu tænker du?” Han kiggede over på hende, og den nøgne krop, som nu virkede kold efter deres intime samvær, ”Du var på vej mod templet, hvorfor?” Ikke at det betød så meget, men han var nysgerrig.
“Men vi har vel en afslutning mod Sharatar, ikke?” Han havde lovet at hjælpe.

Han mærkede hendes hånd imod hans kind, og følte igen denne følelse som hun lænede sig ind imod ham og kyssede han læber, hvilket han besvarede.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 11.12.2023 18:45
Et lille smil sneg sig frem på læberne af den lyse mørkelver, som hun trak sig fra Lazarus’ læber igen. Minali havde kysset mange, og det var ikke et dybtfølt kys,. Om det var den kølige bjergluft der blæste mod hende og spillede hende et puds vidste hun ikke – Hun kunne sværge hun alligevel mærkede et lille sus i maven, en gnist ved den korte berøring.

Det har vi” lød det fra hende nasalt. Noget mere selvsikkert, og ophøjet end situationen egentlig bød sig. Lazarus havde lagt sig ned for hende. Bogstaveligt talt.

Hun begyndte møjsommeligt at trække skjorten fra taljen og over overkroppen igen og trådte ned i læderbukserne. Det lille klædestykke hun havde bundet brystet ind med var muligvis blæst væk.

Jeg havde brug for at klare mine tanker… Et sted hvor folk under normale omstændigheder ikke ville finde mig. Jeg har været i templet i et stykke tid. Jeg var ved at indsamle urter, da du fandt mig”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 26.12.2023 22:42
Minali var bestemt ikke ligesom andre kvinder som Lazarus, en gang i mellem, kyssede. Kvinderne i mørkets hær var ofte villige og nogle blev delt rigeligt, hvilket også var en ligeså stor grund til at holde sig på afstand - Lazarus havde aldrig været en der mængede sig, men hellere lod mørket og dets arbejde havde det fulde fokus fra ham. Som det burde. Minali var speciel fordi at han havde jagtet hende, hun havde pirret ham og gjort hende selv interessant, så der netop var en grund til at lade hans fulde fokus søge mod hendes rampelys. Lysten efter hende havde ikke været det der havde trukket hårdest, men nu hvor de lå på bjergsiden, så var det hvad der havde søgt overfladen.

De var nød til at søge i deres klæder igen, akten var overstået - ikke at han ønskede at det blot skulle overstås, for nu havde hun pirret hans lyst, men de kunne ikke sidde nøgne her. "Vi må se hvordan  vi kan bære det ad. Du har selvfølgelig mit ord på, at vi må starte et sted, og majoren er et godt sted" Lazarus var selvfølgelig tro mod mørket, men der var også personer som ikke fortjente det her.

"Når man bliver jagtet af en korporal fra mørket, så må man vel søge tilflugt hvor man kan" Han sendte hende et drillende blink, inden han selv begyndte at trække i tøjet. Han havde aldrig selv været troende på nogen måder, så han havde intet forhold til templerne.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 26.12.2023 23:12
Minalis ene bryn skød i vejret over den noget legesyge kommentar. Det var ikke en hun havde forventet at høre fra hans læber, og hendes mund blødte op i et skævt smil.

Hmf, den er god med dig… Det kommer ikke til at være nemt. Det ved du vel godt? Ikke alene at infiltrere fra en position, hvor man forbliver uset, men også at komme helskindet igennem et attentatforsøg”.

Med et tramp fik hun banket sine støvler på og begyndte at spejde fra Lazarus og op ad bjergets stejle side igen.

At slippe igennem det uden mistanke, Lazarus. Det kostede næsten mit hoved på blokken, da jeg afveg fra hvad der var forventet. De vil undersøge et dødsfald grundigt”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 27.12.2023 06:31
Der var mange i mørket som Lazarus aldrig ville blive en fan af, og efter at have set hendes drømme og hørt hvad der var blevet sagt om majoren, så var han også en af dem. Det ville uden tvivl være nemmere for Lazarus at komme tættere på majoren, når man allerede var en del af Mørket og dermed komme af med ham i en eller anden situation - det virkede slet ikke til at skulle være umuligt, som hun fik det til at virke som. 

"Så er der jo ingen grund til at forsætte, hvis du mener det er umuligt" Han kiggede over på hende med et skævt blik. "Jeg er korporal i mørket. Jeg kan bevæge mig hvor jeg lyster, og hvis det er tæt på majoren, så gør jeg det" Lazarus rejste sig og begyndte at tage sit eget tøj på, så han kunne følge med Minali.

"Det kunne sikkert have gået værre" Nu var hun dog i hans søgelys, så andre ville næppe få lov til at lægge en hånd på Minali, hvis det var det de ønskede. "Der er ingen grund til at gemme dig på templet længere. Du kan selvfølgelig blive her, mens jeg finder ud af hvor majoren er. Eller rejser du med?"
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 27.12.2023 14:23
Minali dæmpede sin stemme og så sig af vane over skulderen. Man vidste aldrig hvem der lyttede med.

Jeg siger ikke det er umuligt at udføre. Det er aldrig umuligt at få noget til at se ud som en ulykke eller blot nødvendighed i en slagmark…. Men jeg siger at der kan være konsekvenser, hvis du bliver opdaget”.

Den samme adræthed, der havde ført Minali helskindet igennem krig, førte hende med hurtige skridt op ad sten, under grene og balancerende på smallere dele af afsatsen.

Intet direkte svar kom fra hende. I stedet stoppede hun op og så mod Lazarus.

Jeg har ikke i sinde at skjule mig hele mit liv. Hvad end det så må indebære. Verden er åben… Hvordan fandt du mig i det hele taget? En drage er ikke noget der bare sådan falder uset hen”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 27.12.2023 22:34
Selvfølgelig ville der være konsekvenser hvis sådan en handling blev opdaget, men det var næppe hvad der ville ske. Lazarus havde mange mørke sider, og han havde mange mørke handlinger bag sig, så det at skille en person af vejen virkede næsten for let - også selvom han var major. Der var mange måder at få klare sådan et job på. "Der er ingen grund til at tvivle" Han fulgte hende med øjnene, som hun kom på benene og begyndte at balancere afsted, og rejste sig selv op for at gå med hende, efter at al tøjet var kommet på plads. Det handlede vel mere over hvorfor han pludselig, mente at han skulle hjælpe hende med sit problem? Hvornår var han begyndt at bekymre sig om andre? 

"Det er vel blot et af de mysterier der er omkring mig" Svarede han blot, mere hemmelighedsfyldt. Ingen grund til at afsløre sine hemmeligheder eller hvordan han arbejdede, eller sågar trackede folk. "Hvor vil du søge hen nu?" Havde hun tænkt sig at følge efter ham? Han ville selvfølgelig ikke hade det, hade det som de havde sammen - ikke når det kropslige behov ville blive stillet. Noget som han sjældent havde givet flere tanker.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 28.12.2023 01:35
Jeg ved det ikke”.
De sorte øjne søgte himlen, mens hun tænkte over situationen og hendes muligheder. Hvis Sharatar blev skaffet af vejen, havde hun ikke længere grund til at skjule sig. For andre end sig selv og de mentale ar, der af og til åbnedes. Hun ville få hævn over den hånd, der var skyld i at Zylaar ikke stod ved hendes side og kunne hjælpe med at afgøre hvad hun skulle gøre… Men spørgsmålet var- Ville det være nok til at gøre hende tilfreds?

Men eftersom du har givet mig et løfte, kan jeg lige så godt se til at du holder dit ord”.

Minali brød sig ikke om at gøre sig så afhængig af en mand. Dog var det noget hun havde gjort det meste af sit liv. Når hun lå under halvdæmonen var det i det mindste hendes eget valg. Og blot en lille pris at betale for et større mål.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 28.12.2023 07:17
Minali ønskede hele mørket nede, hvilket Lazarus ikke kunne hjælpe med. Han var loyal overfor mørket og ville altid følge dem, og søge imod deres ønske og ændre den verden de levede i. I bund og grund kunne han jo være ligeglad, han var halv dæmon og følelser var generelt ikke noget han havde, hvilket også gjorde det nemt at fuldføre de ordre han fik eller at give dem. "Bare rolig" Hvis hun tvivlede så måtte hun lade ham om arbejdet, og sørge for at tingene blev ført ud i livet.

"Ligner jeg en som ikke overholde mine løfter?" Hun kendte ham selvfølgelig ikke så godt, det var der nok ikke mange der gjorde når det kom til stykket - fordi han ikke ville lade dem gøre det. Der var ingen grund til at åbne sig mere op end nødvendigt. "Men selvfølgelig, hvis du ønsker, så ville det selvfølgelig være nemmere end at skulle jage dig endnu engang" Han kunne komme under huden på hende, se hvad hun havde at byde på og ikke mindst komme tættere på hendes sind. Nu havde han fået en smag af hvad hele denne historie havde at byde på, men der var uden tvivl mere at komme efter. 

"Men lad os ikke spilde tiden så."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12