Han kunne ikke være der og lytte til sådan noget. Pleasance elskede ham. Det var det eneste han vidste med sikkerhed, og ingen kunne tage det fra ham. Han skyndte sig hen til Pleasances værelse. Det var det eneste sted han ville være nu. Han lænede hovedet mod hendes dør. ”Vær sød at lukke mig ind. Det var min fejl. Jeg vil aldrig begå den igen. Bare luk mig ind.” Han var desperat. Han havde bare brug for at vide han ikke havde ødelagt alt med hende, at hun ville tilgive ham. ”Pleasance,” hans stemme var ru og han var på grænsen til at bryde fuldstændig sammen. Han kunne ikke give slip på Pleasance, hvor meget han end ønskede det. Hun var hans et og alt.
Chaos 06.03.2023 14:03
Chaunce knyttede hænderne og prøvede ikke at reagere voldsomt på hendes ord. Hvordan kunne hun sige det? ”Nej, nej du tager fejl.” Han kunne ikke tro på det. Hvorfor skulle hun ikke elske ham? Hun var den eneste der elskede ham. Han trak sig væk fra hende. ”Du kan ikke sige sådan noget!” Han skyndte sig mod døren og så ikke tilbage på hende. ”Bare ti stille. Du ved ikke hvad du snakker om.” Han forlod badehallen og lod døren falde tungt i. Han kunne ikke være der og lytte til sådan noget. Pleasance elskede ham. Det var det eneste han vidste med sikkerhed, og ingen kunne tage det fra ham. Han skyndte sig hen til Pleasances værelse. Det var det eneste sted han ville være nu. Han lænede hovedet mod hendes dør. ”Vær sød at lukke mig ind. Det var min fejl. Jeg vil aldrig begå den igen. Bare luk mig ind.” Han var desperat. Han havde bare brug for at vide han ikke havde ødelagt alt med hende, at hun ville tilgive ham. ”Pleasance,” hans stemme var ru og han var på grænsen til at bryde fuldstændig sammen. Han kunne ikke give slip på Pleasance, hvor meget han end ønskede det. Hun var hans et og alt.
Sparks 06.03.2023 14:13
Pandora havde begået sin første fejl. Hun havde sagt noget hun ikke skulle og nu så hun sin sidste udvej forlade badehalen. Pandora blev siddende, ind til at der var nogen som kom og hentede hende. Hænder fik hende op ad badet, iført en simple kjole blev hun skubbet afsted med bare fødder og vådt hår. Det var ikke et værelse hun blev ledt ind i, men hun blev smidt direkte tilbage til fangekælderen.
Der gik ikke længe før at kulden greb omkring nordkvinden. Skælvende prøvede hun at få gang i pejsen der var gået ud, mens hun havde været væk. Dog uden held og til sidst var hendes hænder så kolde, hun ikke kunne holde fast på noget ordenligt. Alt var fjernet, og der var kun en spand i hjørnet og ellers hende helt alene i det kolde rum.
Denne gang fik Chaunce ret. Feberen indsatte sig i løbet af natten.
Pleasance lod blikket glide mod døren, da hun hørte hendes brors stemme på den anden side. Hun rullede med øjnene, men et snedigt smil formede sig dog alligevel over hendes læber. Hun havde vundet, den dumme tøs havde sikkert sagt noget dumt. Så nu var han tilbage hos hende.
"Kom ind" kom der kælent fra hende som hun åbnede døren og lukkede ham ind i hendes værelse. Trods for fortets tilstand var deres værelser nu noget af det pæneste.
"Hvad skete der?" hviskede hun blidt og lod håndryggen glide hen over hans kind.

Chaos 06.03.2023 14:24
Chaunce nåede slet ikke at få talt med tjenestefolkene for at arrangere at hun kunne være i hans værelse. Han var så opsat på at få det bedre, og kun hans søster havde den effekt på ham. Han trådte indenfor da døren blev åbnet. Hans blik flikkede lidt frem og tilbage mens hans sind langsomt blev mere roligt af at være omkring Pleasance. ”Jeg troede hun kunne forstå mig. Men det er kun dig. Du er den eneste der nogensinde vil forstå mig.” Han tog hendes hånd og gled ned på knæ foran hende. Han var nødt til at få hendes tilgivelse. ”Jeg var dum. Jeg ved bedre nu. Kan du tilgive mig?” Han så op på hende med et tiggende blik. Han var tydeligvis så nervøs for at hun ville kaste ham til siden. Det kunne han ikke håndtere. Han havde brug for hende. Hun var det eneste velkendte i hans liv, den eneste der altid ville være ved ham. Hans hjerte slog så hårdt i hans bryst og hans vejrtrækning var usikker. Han havde brug for at høre hende sige det, sige at hun tilgav ham. Når det var sagt, kunne han slappe af og få sig selv under ro. Det var måske svært at forstå, men hun var den eneste der nogensinde kunne få ham til at falde til ro når han fik disse følelsesmæssige anfald.
Sparks 06.03.2023 15:18
"Det er rigtigt Chaunce, det er kun mig der kan forstå dig" hviskede hun og lod blidt hendes hånd glide hen over hans hår, da han faldt på knæ foran hende. Hun havde brug for ham, selvfølgelig havde hun det, men når det kom til stykket så var det ham der havde brug for hende. Den eneste grund til han skulle være tæt på, var så hun kunne bruge hendes evne til dens fulde potentiale. Hvis det dog vidste sig, at han ville træde for langt væk fra hende, måtte hun finde en måde at dræbe ham og tage hans sjæl. Den måde ville styrken i hende stadig kunne bruges til det fulde potentiale. Da greb hun hans hår og borede neglene ind i hovedbunden som hun tvang hoved tilbage. "Jeg burde straffe dig" hviskede hun og fjernede hans maske.
Pleasance trak kjolen til side og fiksede sin betroet kniv frem, fra dens hylster omkring hendes lår.
Hun gik ned på hug og tog hans kæbe og kiggede på ham med maniske øjne. "Måske jeg skulle skamfere dig ansigt, og ingen kvinder ville kigge på dig igen" hviskede hun sagte "men den lille nordfugl ville sikkert forelske sig i din triste forskruet sjæl" mumlede hun og lod den sløve side af kniven glide hen over hans kind. "Men nu gav jeg hende jo til dig, så jeg skal nok lade være med at dræbe hende" hviskede hun blidt og lænede sig ind for at placere et forsigtigt kys på hans læber. Før hun lavede et hurtigt snit gennem hans tøj ved hans skulder. Derefter trak hun sig væk og kiggede på blodet der skinnede så flot fra knivens æg.

Chaos 06.03.2023 17:47
Når det kom til Pleasance, var han fuldstændig blind. Han kunne slet ikke se hvor problematisk deres forhold var. Han havde levet hele sit liv med hende. Hun var den eneste der vidste hvad han havde gået igennem. Han kunne aldrig drømme om at gøre hende ondt. Han var overbevist om hun havde det på samme måde. Han reagerede knap nok da hun borede neglene ned i hans hovedbund. Han var blevet vant til det. Han tog en dyb indånding da hun nævnte en straf. Det var kun retfærdigt. Han vidste godt at det var ham der havde begået en fejl. Hans læber trak sig en anelse sammen da hun fjernede masken. Han reagerede heller ikke da hun tog kniven frem. Heller ikke da hun nævnte at hun ville skamfere hans ansigt. Han ville tage imod det, hvis det var hvad hun mente var en passende straf. Han troede ikke på at nogen ville forelske sig i ham. Selv hvis de gjorde, var det ligegyldigt. ”Jeg er ligeglad. Jeg vil kun have dig.” Det kunne godt være at han i korte øjeblikke viste interesse i andre, men han ville altid ende her med hende. Det måtte betyde at hun var i besiddelse af hans hjerte. Han spændte kæben da hun førte kniven over hans kind, heldigvis uden at bryde huden. Han lukkede øjnene da hendes læber rørte hans. Et støn af smerte forlod ham da hun hurtigt førte kniven over hans skulder. Han rejste sig og holdte blikket på hende. ”Tilgiver du mig?”
Sparks 06.03.2023 18:20
“En dag vil du se det ikke er sandheden” hviskede Pleasance stille, næsten så stille at man ikke kunne høre det. Alt imens hun stod og kiggede på blodet der dryppede fra kniven. Der var noget anderledes ved det, hun kunne ikke beskrive hvad det var. Så hun lod tungen glide hen over sølvbladet og smagte på det. Hendes blik rettede sig først tilbage på Chaunce da han spurgte om hun tilgav ham. “Du får muligheden for at gøre det godt igen, nu” forklarede hun med et skævt smil, fuldstændig forladt af kærlighed og omsorg. Hun lagde kniven og gik langsomt over til sengen hvor hun satte sig ned og vinkede ham hen til sig.
Chaos 06.03.2023 18:33
Chaunce stod bare afventende og håbede på at få hendes tilgivelse. Han vidste godt hvad der var i vente, efter hun havde erklæret at han ville tilbringe natten med hende. Han nød de stunder med hende, hvor han kunne føle at han var nyttig for hende, hvor han følte at hun fik noget ud af at have ham i nærheden. Han var langt mere afhængig af hendes accept end han vidste af. Han så mod hende da hun satte sig på sengen. Han bevægede sig selv derover da hun vinkede ham hen. Han gled ned at sidde ved siden af hende. Blodet fra hans snitsår på skulderen havde misfarvet hans skjorte en hel del. Han drejede hovedet mod hende. ”Jeg er din. Jeg vil gøre alt for at bevise det.” Der var en gang, for mange år siden, hvor de ord var svære for ham at sige. Han følte at han ikke havde ment det på samme måde som han gjorde nu. Det var sandt at hans blik sommetider bevægede sig mod andre, men det var ikke fordi han havde glemt hvor han hørte til. Det var bare hans nysgerrighed der tog over. Sparks 06.03.2023 19:01
Hendes øjne lagde sig på hans skjorte, hvor blodet havde misfarvet det. Det var tydeligt at se, hvordan Pleasances øjne skinnede da han kom tættere på ham. Hendes fingre dansede hen over hendes kjole og fik åbnet den lige så stille.
De skulle have ventet til natten, men planerne var ændret. Nu ville hun have ham for sig selv, resten af dagen. Hvad resten af familien ville sige, var hun tydeligvis fuldstændig ligeglad med. Som hun trak ham ned i sengen. Hendes mål havde først været, at han skulle tilfredsstille hende. Men nu? Nu ville hun have ham og vise ham, hvor meget hun elskede ham.
Lydende voksede blot stødt, som timerne gik. Følelserne, manien og sindssygen voksede stødt i Pleasances. Hvordan hun mærkede hver del af hans krop som hendes. De lyde hun fik ham til at lave, det var altsammen hendes forsøg på, at få ham til at glemme gaven hun havde givet ham.
Hun var hans, ingen skulle nogen sinde få ham til at føle sig så godt, som hun gjorde. “Du er min forevigt” hviskede hun i hans øre, som hun drev ham over kanten igen.
Mørket havde lagt sig, da hun endelig faldt i søvn nøgen ved hans side.
Træt og i dyb søvn, lagde den unge kvinde ikke mærke til, af en tjener kom ind i rummet og over til Chaunce. Med en dyb indånding lagde tjeneren en hånd på Chaunce skulder og bukkede hurtigt da Herren vågnede.
“Min herre, jeg, jeg undskylder men der er problemer med fangen i kælderen, skal vi bare lade hende være eller tilkalde en healer?”

Chaos 06.03.2023 19:10
Det var efterhånden ikke længere en hemmelighed hvad der skete når Pleasance og Chaunce foretog sig bag lukkede døre. Han følte derfor heller ikke det var nødvendigt at skjule sine lyde på nogle måder. Specielt ikke når det var tydeligt hun satte så meget pris på dem. Han måtte erklære sig enig i hendes ord. Han var hendes. Desuden var der ikke andre steder for ham at gå hen. Selv hvis han forsøgte, ville de fleste udstøde ham grundet hans forskruede tankegang. Det vidste han godt. Da mørket lagde sig, tog det ikke Pleasance længe før hun faldt i søvn. Selv lå han og stirrede op i mørket et langt øjeblik, før han også overgav sig søvnen. Han vågnede først da en hånd blev lagt på hans skulder. Han spærrede øjnene op og så på tjeneren der stod og bukkede ved sengekanten. ”Jeg tager mig af det,” sagde han med lavmælt stemme. Han fik samlet sit tøj sammen og trak i det, inklusiv masken før han bevægede sig mod kælderen.
Han ville se om det var nødvendigt med en healer, eller om det kunne klares af ham selv først. Han fik fat i et par tæpper på vejen. Han forventede at det handlede om at Pandora var kold i kælderen og forhåbentlig kunne det hjælpe hvis hun bare fik varmen. Han trådte ind i den fugtige kælder og gik over for at se til Pandoras tilstand.
Sparks 06.03.2023 19:53
Det var som hele verden svimlede. Det føltes varmt, sløret og koldt på samme tid. Det havde været med råb om hjælp til sidst, da smerterne var så grumme, at hun mærkede hvordan at hele hendes hud var som et flammehav. Pandora var ikke dum, hun genkendte symptomerne. Ikke nok med, at feberen havde indtruffet sig, men så var det også fordi hun ikke havde fået dæmon blod i over en dag nu.
Men da ingen var kommet, havde hun opgivet til sidst og lå nu blot og rystede i det varmeste hjørne af cellen.
Det blonde hår var stadig vådt og klistrede sig til hendes helt blege og hvide ansigt. Det var ikke sådan her hun skulle dø, det var ikke sådan her det måtte ende.
De blege grønne øjne kiggede op mod Chaunce da han trådte ind. "Undskyld" hviskede hun forsigtigt og prøvede at komme op. Det vibrere af smerte i hele kroppen, da hun kom op og side. "Jeg skulle ikke have sagt noget, jeg forstod ikke, kan du tilgive mig?" spurgte hun, selvom hvert ord pressede hende tættere mod besvimelsen, men lige nu ønskede hun ikke andet end at han tilgav hende. Den ene dag han havde været venlig mod hende, havde betydet meget mere end hun anede. Især nu, hvor hun ikke vidste om hun ville overleve det, hvis ikke han hjalp hende.
Chaos 06.03.2023 20:03
Han gik over til hende og sagde ikke noget. Han så blot på hende for at vurdere hendes tilstand. Måske der alligevel var brug for en healer, men først ville han se tiden an og se om det ikke blev bedre. Han havde slet ikke tænkt på at hun havde brug for dæmon blod, eller at hans skjorte var dækket af hans eget blod. Selv da hun undskyldte svarede han ikke. Han vidste ikke hvad han skulle sige til sådan noget. I stedet lagde han blot tæppet tæt om hende og samlede hende op i hans arme. Hendes hoved ville ligge mod skulderen med flængen Pleasance havde efterladt. ”Ja,” sagde han kortfattet. Han vidste ikke hvordan han ellers skulle håndtere situationen. Han tog hende med op ad trapperne og gik til sit eget værelse. Han var klar over at han helst skulle være tilbage i Pleasances seng før hun vågnede. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Selv hvis han ønskede det, var han ikke sikker på han kunne give slip på Pandora nu. Pleasance havde sagt hun ikke ville dræbe hende og Chaunce valgte at tro på det. Han trådte ind på værelset med hende og fik sat hende i sengen med ryggen mod sengevæggen. ”Jeg henter noget at drikke til dig.” Han havde bemærket at hun føltes varm, så hun havde nok brug for vand for ikke at blive mere dårlig.
Sparks 06.03.2023 20:12
Lettelse skyllede hen over hende, da han sagde ja til at han ville tilgive hende. Tåre sprang frem i hendes øjne, da han løftede hende op og hun mærkede varmen fra ham. Ikke at det var behageligt lige nu, da det bare satte ild i hendes hud. Hvilket var den bedste beskrivelse for, hvordan hele hendes krop reagerede på den mindste ændring. Men så ændrede noget sig, hendes øjne åbnede sig og betragtede blodet hen over hans skuldre. Det var ikke kun der, hun kunne dufte der måtte være flere små flænger rundt omkring. Sulten bredte sig, hele kroppen begyndte at dire mens den tiggede efter hans blod.
Hvad der holdte hende igen, var hun slet ikke sikker på. Ikke med den måde som varmen pulserede gennem hende. Hvordan at det svækkede hendes logiske tankegang.
Men før hun vidste af det, så var han ved at lægge hende i sengen og gå igen. Hendes hænder greb omkring hans nakke og trak ham til sig. Munden lagde sig omkring såret, hvor efter hun begyndte at slikke blodet af hans sår og hud. Fingrene der knuget sig omkring stoffet af hans skjorte og trak ham tættere på, med den svækkede styrke hun besad.
Chaos 06.03.2023 20:48
Chaunce skulle lige til at træde et skridt tilbage da hun greb fat om ham og trak ham tættere på. Han gjorde ikke modstand og lod hende blot indtage blodet der stadig ikke var fuldstændig størknet. Han trak efter lidt tid væk og satte sig ned i sengen ved siden af hende. Han trak skjorten af og trak hende tæt på igen, så hun havde nemmere adgang til flængen. ”Bare tag for dig,” tilbød han mens hans blik fandt et punkt i loftet at se på. Han havde ikke tænkt sig at stoppe hende. Han anede ikke hvor meget hun normalt drak, men han ville bare lade hende drikke hvad end hun havde brug for. Måske det var dumt af ham at give sig selv til hende på den måde. Måske det var bedste hvis han bare gav hende en smule som han havde gjort tidligere. Han var bare træt. Træt af altid at kæmpe så meget for alting og aldrig kunne gøre noget rigtigt. Og på en og samme tid, følte han sig som to forskellige personer. Én han var sammen med Pandora og en han var sammen med Pleasance. De to personer var så forskellige, så hvordan kunne han være den samme? Han følte sig splittet på en måde han aldrig havde før. Det havde altid bare været Pleasance og nu var der en anden der sloges med hende om plads i hans tanker.
Sparks 06.03.2023 21:07
Det var fristende at trække ham tilbage. Lade hendes negle synke ned i hans hud og sikre, at han ikke ville flytte sig længere væk end hendes læber kunne nå. Derfor blev hendes øjne store, da han trak skjorten af og blottede sig fuldstændig for hende. For et kort øjeblik, sad hun bare der og kiggede. Da gik det op for hende, at det hele måtte være en voldsom feber drøm. Hun var stadig nede i kælderen, det måtte være det som der skete. Så på trods af en skælvende krop, lod hun sig trækkes tættere på. Men i stedet for at drikke af ham, betragtede hun ham i stedet. Hvordan han kiggede væk og ikke ville se på hende, selv ikke i hendes drøm ville han gå imod hans søster.
Blidt lod hun sine fingre danse hen over hans maske, dog aldrig for at fjerne det, i stedet fandt fingrene deres vej rundt omkring hans øre og skubbede noget af hans sorte hår bag dem. Alt blev gjort med en forsigtig ømhed, før hun bevægede hoved mod hans sår. Hvor det før havde været næsten dyrisk, lod hun nu tungen glide forsigtigt hen over såret mens hendes kolde og klamme hænder, dansede hen over hans skuldre og arme.
Chaos 06.03.2023 21:18
Hans hjerte begyndte at slå hurtigere da hun førte fingrene over masken. Han var klar til at stoppe hende, hvis hun forsøgte at tage den af. Aldrig var folk kommet så tæt på at kunne tage den af ham. Kun Pleasance. Det fortalte ham blot at det der var med ham og Pandora var noget unikt modsat de andre han havde forsøgt det her med. Han havde aldrig følt sådan en ømhed fra dem, som hun nu udviste ham. Hvordan hendes fingre bevægede sig op til hans øre og berørte hans hår. Han lukkede øjnene i og lagde hovedet mod sengevæggen da hun begyndte at føre tungen over hans sår. Han vidste ikke helt hvordan han skulle forholde sig til situationen. At sige han følte sig splittet var en undervurdering. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Pleasance havde givet Pandora som en gave, så det burde vel være okay hvis han blev tæt med hende. Var det ikke helt pointen med det? Han forstod i realiteten ikke halvdelen af Pleasances følelser og reaktioner på ting. Han havde bare opgivet på at forstå dem fuldt ud og i stedet bare acceptere at det var sådan det var. At prisen at blive elsket af hende var at håndtere hendes jalousi også. Han havde været okay med det, men nu var de begyndt at komme udenfor fortet og han var begyndt at se hvordan verden faktisk var. Hans nysgerrig var begyndt at overtage og han var ikke sikker på hvor længe han kunne blive ved hans søsters side. Måske det i virkeligheden var hvad det hele handlede om. Hun gav ham Pandora så han havde et projekt på fortet og derfor ikke rendte rundt i resten af landet.
Sparks 06.03.2023 21:33
På dette tidspunkt, der tænkte Pandora ikke længere. Hele hoved svømmede, beruset af blodet og overskygget af feberen og ømheden i kroppen. Nærværet var lige så vanedannende som blodet, på dette tidspunkt hvilket gjorde at hun kravlede frem. Hendes ben satte sig på hver side af hofter og den lille hør kjole hun var blevet givet, hankede sig op over hendes hofter. Det gjorde den, da hun havde været nødt til, at hive den op over hendes lår, for at placere sig på denne måde. Hænderne de havde fundet hans skuldre, løb ned af hans arme ganske forsigtigt og fandt hans hænder. Hjertet buldrede i hendes brystkasse, som hun lagde mod hendes hofter. Dog ville hun ikke tvinge dem at blive og hun flyttede også hendes hænder, for at hun kunne lægge en af hendes arme omkring hans nakke.
Forsigtigt, noget så nænsom, prøvede hun at få så meget blod hun kunne. I håbet om, at hun kunne gøre det, uden det ville gøre ondt på ham.
Chaos 06.03.2023 21:43
Der var intet der indikerede at hun ikke troede på, det var rigtigt. Han gik ud fra hun var i fuld kontrol over hendes handlinger og handlede med et klart hoved. Måske en anelse mere impulsivt end hun normalt ville grundet feberen, men udover det gik han ud fra hun havde hovedet med sig. Han åbnede øjnene da hun satte sig over ham. Helt naturligt glæd hans blik ned mod hendes afslørede lår. Det her var ikke ligefrem hvad han regnede med ville ske. Hun overraskede ham konstant, hvilket nok var endnu en grund til at han var draget mod hende. Han gjorde ikke modstand da hun førte hans hænder til hendes hofter. Han lod dem ligge der, selv efter hun gav slip. Han følte slet ingen smerte fra hans sår, men før eller siden ville der heller ikke være med blod at få derfra. Det var trods alt nogle timer siden og det var begyndt at heale. Hvis hun ville have mere, skulle der sandsynligvis skabes et nyt sår. Underligt nok, var han tilbøjelig til at give hende mere. Det gav også ham noget. Han kunne ikke forklare hvad det var, men følelsen af at dele sit blod med en anden person var ret nem at blive afhængig af.
Sparks 06.03.2023 21:53
Hvis det ikke var fordi hun allerede brændte op, ville hun være sikker på, at hun ville gøre det nu.Hvorfor at det bragte så mange voldsomme følelser frem i hende, det kunne hun ikke beskrive, men desto mere tid hun bragte her i hans nærvær.
"Chaunce" hviskede hun hæst, da blodet slap op og hun ikke kunne få mere. Det var alt for fint et snit, hvor det meste blod hun havde fået var tørret. Hendes hoved løftede sig, så hendes grønne øjne kunne kigge ind i hans. Med et tungt hoved, lod hun det falde mod hans. Hendes næse der lå langs hans, selvom den var blevet beklædt af masken han bar. Det gik ikke en gang op for hende, hvordan hendes hånd havde fundet vej til hans brystkasse, og gled ned af den til hans mave hvor den hang slapt mod hendes lår.
"Jeg har brug for mere, må jeg få mere?" ordene var sløret, men trods for det gav de stadig mening som hendes varme pande gled hen over hans. I det øjeblik, var hun faktisk ikke helt sikker på hvad mere var.
Chaos 06.03.2023 22:01
Der var noget intimt i det her, der var anderledes end noget andet han havde prøvet. Det var ikke fordi Pleasance var bleg for at få ham til at bløde, men det var oftere voldsomt og uden ømheden han følte med Pandora lige nu. Han så hende i øjnene da hun trak sig og hviskede hans navn. Det gjorde noget ved ham at høre hans navn sagt på den måde. Hans øjne faldt igen i dag hun placerede hendes hoved således deres næser lå mod hinanden. Han gik med det samme ud fra hun bare ville have mere blod. Hvad kunne hun ellers forvente af ham? ”Okay,” accepterede han. Han førte sin arm om hende og hånden op til såret. Med hans negl gravede han igennem såret så blodet igen ville pible op af såret. Han sukkede let ved følelsen. Det var langt fra den værste smerte han nogensinde havde følt. Han førte hans blodige finger op til hendes læber og lod den føre langs hendes underlæbe for at give hende en smagsprøve.
Sparks 06.03.2023 22:12
Vejrtrækningen kom i dybe stød, som hun mærkede hans arm omkring hende. At nordkvinden de sidste år, havde levet alene, udstødt og foragtet grundet hendes tilstand. De havde tydeligt sat sine dybe spor i hende. Tydeligvis var der noget som blev vækket mens hun tilbragte tiden her sammen Chaunce. Hendes grønne øjne betragtede hvordan hans negl gravede op i såret og ny. Betragtede blodet som det piblede frem, men der gik ikke længe før fokusset var tilbage mod manden foran hende.Fingeren der gled over hendes underlæbe, fik en lyd til at forlade hende, som hun ikke havde hørt før. Måske var det, det nærmeste hun ville komme på og kysse ham. Følelsen af hans finger hen over hendes læbe. De ru og sprukne læber, der nu var vædet ind i hans blod. Der gik hellere ikke længe, før hun lod hendes mund omslutte fingeren og fik resten af blodet af.
Det var mildt at sig, at alt der skete nu forskruede hendes hjerne på sådan et punkt. At hun ikke længere vidste, hvad der var forkert, hvad der var omsorg og hvad der blot var sindet der fortærrede af den elendighed hun reelt befandt sig i.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet