Som hun mente at hans tunge ville være bedre mod hendes underliv smilede han lidt og kyssede hende op til øret "så det jeg høre er at jeg kan ignorere de fire andre krager og bare smide dig på sofabordet...eller skal vi finde et andet rum?" hviskede han stille og forførende i hendes øre, for hans skyld kunne han sagtens smide hende på sofabordet og tage hende der selvom der sad fire andre krager som både ville se og høre alt, men han kunne også sagtens tage hende med ind i et andet rum, hvilket nok var at foretrække.
R.J flyttede sin hånd fra hendes underliv og tog fat under hendes ben i stedet, han holde den anden omkring livet på hende inden han rejste sig med hende i armene.
Selvom det kunne være sjovt på sofabordet så ville han ikke skade de andre krager for det, så han rejste sig med hende i stedet og gik ud af stuen, han tænkte kort om han skulle gå i køkkenet, men det var nok ikke smart, så i stedet gik han ind i en anden stuen, han gad ikke gå op af trapperne, han lukkede døren med sin fod og gik over til et af borderne og satte hende der, han lå sine hænder på bordpladen så han stod mellem hendes ben tæt og lænede sig ind over hende "så nu hvor det er en privat fest, hvad så med at jeg får lov at høre den smukke stemme du har" sagde han stille, men dominerende og med det dominerende skæve smil og bevægede sin ene hånd op til hendes underliv igen, men i stedet for at stimulere hende, lod han et par fingre bevæge sig op i hende, mens han holde den intense og dominerende øjenkontakt, den anden hånd lå stadig på bordpladen.
R.J ville rigtig gerne lege, og nogen ville nok sige at han bukkede under fordi han tog hende ind i et andet rum, men han havde det bare sjovest når de legede alene, det gjorder det hele mere spændende.
Krystallandet