Åben

En aften i rampelyset

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 15.02.2023 22:35
Hun ville selvfølgelig gerne have ham her hos sig, efter som at han havde taget hende med herned så de kunne tilbringe aftenen sammen og starte et bekendtskab. Samtidig ville hun ikke holde ham fra at tage et spil, hvis det var det hun ønskede, hun kunne sagtens tage den tid, som et spil tog i eget selskab, "Jeg vil selvfølgelig gerne beholde dit selskab, Basil. Men jeg kan heller ikke afgøre hvad du gør" Kom det smilnede, som hun smagte lidt af hendes drik igen, "Jeg er selvfølgelig glad for din beslutning" Drillede hun lidt.

"Det kommer vel an på, om du tror på at jeg er 22?" Kom det spørgende og igen, små drillende. Hun havde ikke fortalt hvor gammel hun var, så om hun talte sand var jo noget han skulle tro på eller ej. "Det er helt fint, det er ikke noget jeg drikker ofte. Men jeg har da lært det" Klukkede hun småt og kiggede over på ham. 
"Er du altid så direkte?" Hendes blik blev på ham, og hun spillede småt med øjnene, "Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg min første gang til gode. Men jeg har ikke noget problem med alder.. Så er man måske lidt mere erfaren?" Hun sendte ham et kækt blik og et lille smil med den ene mundvig.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 15.02.2023 22:43
"Selvfølgelig, jeg bød dig jo op til spil," svaret han med et skævt smil. Han var ikke helt typen som blot efterlod sine dates hængende et eller andet sted, specielt ikke hvis han brød sig om dem. Hun havde hidtil vist sig, at være tiden værd, hvorfor det ikke gjorde noget. Desuden var det små krystaller der blev spillet om, intet interessant i det. 

Et let træk på skulderen var at ane: "Jeg tvivler du ville lyve om det," nævn en enkel kvinde, som ville gøre sig ældre end de var - eller yngre. De gjorde en ære ud af deres alder. Men han kunne jo tage fejl, hun havde jo vist sig at være en del anderledes end hvad han var vant til. "Lært det?" gentog han og så spørgende på hende, var det igennem hendes far hun havde lært det, for det var ikke selv så tit han oplevet kvinder drikke noget så krads. 

Mhmm forlod hans lukkede mund som han fik drukket det sidste fra sit glas og lod det stoppe glas hvile i hånd på knæet. "Ah, jomfru. Venter du til ægteskabet som det forventes af kvinder i adlen?" måske formuleret forkert, men han var jo ligeglad, en erfaren kvinde, var en god kvinde. Men selvfølgelig, at kunne være med en jomfru, det havde aldrig skadet nogen. De var så rene og uskyldige. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 15.02.2023 22:54
Lily tog bestemt ikke Basil for en person som efterlod sine dates alene, men hun ville stadigvæk give ham muligheden, men alligevel gjorde han kun det rigtige. Blev ved hendes side. Han virkede interessant, så i hendes øjne var han mere spændende end spil og hvad hendes fornemmelse fortalte, så mente han det samme omvendt.

"Nej, det har du skam ret i. At lyve er måske ikke min stærke side" Når det virkelig gjaldt kunne hun selvfølgelig, men ofte gik hun igennem livet uden al for mange løgne, hvilket oftest gjorde tingene nemmest. Hun var glad for sin alder, og nød det liv som den havde bragt hende. 
Hendes far havde det meste når det kom til alkohol, hvis han da ikke allerede havde drukket det. "Mmh" Svarede hun roligt, "Lad os bare sige at min far har et forkert forhold til akolhol.. Og ikke kun fordi han producere og sælger det" Kom det videre og ærligt fra hende. Hun havde set ham på mange måder, og det var ikke altid lige spændende. Men han havde dog altid været en god far.

"Er det godt eller skidt?" Spurget hun ham ærligt. Hun forventede at han havde været med flere kvinder, både erfarne og jomfruelige. "Jeg tror ærligt ikke at jeg har gjort mig nogen tanker omkring det. Jeg tror bare jeg venter på den rigtige at gøre det med" Om det var adel eller ej, eller før eller efter bryllup gjorde hende nok ikke meget.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 15.02.2023 23:06
Nyt træk på skulderen: "Lyv om så meget andet end din alder," foreslog han og håbede hun kunne tage det som en lille drilsk joke, selvom det næppe var sådan helt. Man måtte tage noget, som ikke var så personligt igen som en start at lyve med. Erhverv, navn, interesser, sådanne ting. 

Men med et blev det alligevel ganske personligt og han så studsende på hende over det hun sagde. Så Vinkongen drak, hvilken overraskelse. Men sukkede blot en anelse og lod kort blikket fokuseret på glasset i hans tag, før han igen så på hende: "Det beklager jeg," der var ikke rigtig andre ting, at sige til det. Han kunne kun beklage for hendes uheld. Men det var måske heller ikke helt nemt at være vidne til sådan noget. Men hvad var så værst på sigt? Alkoholiseret far eller neglektende far. 
Måske det var lige skidt. 

Et grinende smil kom på hans læber: "Personligt er det da rimelig godt, men en erfaren kvinde er nu meget rar," de kunne vel lige så godt dele lidt ud af det, det var alligevel ikke sådan, at han skulle have hende med hjem for natten. "Hvordan ved du, at den person er den rigtige?
Kunne man virkelig mærke efter sådan noget, var det ikke blot noget der skete, når det skete?
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 16.02.2023 14:53
Alderen var det sidste som hun egentligt ønskede eller havde brug for at lyve om, men der var så meget andet som kunne få en hvid løgn; når man mødte mænd i byen som var omklamrende og irriterende, så det var nemt at fyre en løgn afsted om at man allerede var gift eller i et forhold. Men nej, det var ikke noget hun gjorde ofte, hun så ingen grund til at skulle fylde sig selv og andre med løgne. 

Hun vidste godt at hun sådan bare gjorde det meget personligt, og hun fortalte noget som mange andre egentligt ikke vidste. Det var måske lidt pinligt for hende at opleve ham på den måde, selvom han var en god far. Han havde aldrig slået hende og altid sørget for at hun kunne få den bedste barndom, han var bare en plaget sjæl. "Det skal du slet ikke tænke på, Basil" Svarede hun med et smil, "Det er den måde jeg er vokset op på, men han har altid været god ved os" Hun drak lidt mere af indholdet og holdt sit fokus på hende. 

Hun kunne sagtens se fidusen med at en erfaren kvinde var godt, men man blev jo nød til at starte et sted. Hun blev hvert fald ikke erfaren uden øvelse, "Man skal jo starte et sted ikke?" Kom det grinende fra hendes som deres øjne mødtes. Hvordan vidste hun når den rette var der? Det vidste hun jo egentligt ikke, "Det ved jeg ikke" Det var ærlig snak, det handlede vel om kemi? "Det handler vel om at finde en person, som man føler man klikker godt med?" Hun drak langsomt ud og satte glasset på bordet, "Var du frisk på at følge mig hjem?" Hun ville selvfølgelig gerne bevare deres samtale og kemi, men hun måtte også hjem. 
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 15:05
Men han har altid været god ved os, den hang lidt i ham den sætning. Det var vel altid noget, at hun så sådan på det og følt sådan omkring sin fader. Det var vel også blot sådan det var, man kunne ikke undgå at møde en forældre måske havde en form af last. Men hun stod her og strålede som intet havde stoppet hende fra at vokse med sig selv og opgaven - og måske hun kunne hjælpe sin far uden hun vidste det. Selvstændighed kunne mange ting. 

"Det er jeg glad for,". 

Igen havde Lily fat i den lange ende, man skule starte et sted. Det kom man ikke helt uden om, og han så hvordan hun fik nippet til sit indhold, det forsvandt lige så stille hen, i et helt andet tempo end hans glas havde. "Er det en invitation?" han spurgte med en drilsk undertone og håbede hun så forbi det og ikke tog det helt ilde op. Men de klikkede jo meget godt, så muligheden var der da. Han ville ikke afvise det dog. Men et eller andet sted, tænkte han, at hun nok refereret til, at følelserne skulle være der, og der kunne han nok ikke træde til. 

"Ah, selvfølgelig," sagde han og rejste sig og rakte hende en hånd for at hjælpe hende om: "Skal vi?
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 16.02.2023 16:21
Lily var glad for det liv som hendes far havde givet hende, han havde altid været der for især hende. Efter hendes mor og bror var flyttet var det længe siden at hun havde set dem og derfor havde hun kun haft sin far omkring sig. Hun var blevet vant til at han drak, men så længe det ikke gik ud over deres forhold på nogen måder, så var hun glad. Hun var en glad kvinde og efter at hun var flyttet hjemmefra, var det kun blevet bedre. Hun følte selv at hun opnåede noget i livet. 

"Bare rolig, Basil. Jeg har aldrig manglet noget i mit liv" Smilet var roligt og varmt imod ham.

På et eller andet tidspunkt skulle det jo ske, men det handlede ikke om et ægteskab, for hun kunne godt mærke interessen og nysgerrigheden omkring det, når hun talte med veninder som havde været det igennem. Det havde ikke været noget problem at få indholdet ned, det havde bare taget længere tid end det havde gjort hos ham. Mænd var stærkere til den slags.
"Måske, hvem ved?" Hun kiggede over på ham med et kækt smil, og spillede lidt med læberne imod ham. Han var interessant, så hun ville ikke kunne afvise det. Nu måtte de se efter deres date.

Hun rejste sig sammen med ham, "Tak, det er sødt af dig" Hun lagde hans arm rundt omkring hendes liv, som de langsomt bevægede sig ud af teateret.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 22:36
"Det fornemmer jeg," svaret han som det eneste til det. Der var ikke mere i emnet og han ville ikke rode op i noget, som ikke ved kom ham på sigt. 

Men hun tog det pænt og fortsat let på joken, han kunne ikke dy sig fra at udstøde et lille frøs fra næsen. "Pas på hvad du beder om," stak han let til hende og lod hende hende komme op. Som en marionetdukke, fik han lagt armen om hendes liv og han gik med hende, fik taget det andet glas hun havde og satte begge glas på bordet som de passeret forbi der. "Skal du optræde igen i morgen så?

Havde han nu allerede spurgt om dette, eller var han blot sent ude nu?
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 17.02.2023 07:52
Lily gik tæt på ham, inden armen blev ført omkring hendes liv. Hun kiggede smilende op på ham, med et drillende blik, "Ja? Du er måske en person, som tager hvad han vil?" Den flirtende tone var tung i mellem dem, men hun nød det og hun nød ham og han selskab. Det var sjældent at hun havde haft en aften, som havde været så interessant som denne var. 
Efter han havde fulgt hende hjem, kunne hun blot se frem til deres date og begynde at planlægge hvad de skulle foretage sig. Hun ville selvfølgelig meget gerne beholde hans nysgerrighed omkring hende, så hun håbede at det ville blive en succesrig aften.
Hun smilede som han fulgte hendes bevægelse og bevægede armen rundt om hende uden at stritte imod.
"Ikke i morgen. Vi holder en dags pause. I overmorgen. Jeg kan måske forvente dig blandt publikum?" Hun drillede ham med hendes ord og smil, og regnede ikke med at han ville komme forbi igen.

De bevægede sig ud af teateret og ud i Dianthos nat og langsomt fik deres skridt sat gang og de bevægede sig ned mod hendes lejlighed, som hun førte an ved siden af ham.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 17.02.2023 09:56
"Hvis bare. Måske tiden vil vise det," svaret han lidt vævende til hendes flirtende spørgsmål, selvom han da gerne have svunget hende indover bordet, havde han såvel som så mange andre standarder og kunne godt dy sig og vente til en passende tid for dette. Dog skulle ingen af de dog gå i uvished for evigt. Basil tvivlede ikke på, at de nok skulle gå det til at fungere for sig. 

Armen lå endnu om hende, den ville kun forlade hende når de skulle op ad trappen fra kælderen for at komme ud, hvorfor han havde ventet med at svare hende. "Ah. Måske, hvis ikke I er udsolgt," det var jo alligevel et populært teater stykke, så chancerne var nok små for hans vedkommende, men han ville da gøre sit forsøg - og ellers var der alternative metoder hvorpå han kunne være der for hende. 

"Hvornår fylder du så 23?" hvis ikke hun allerede havde haft fødselsdag. Basil lod sig guide af hende, trods han havde hendes adresse og kendte vejen, var det fint, at hun tog styringen her. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 18.02.2023 07:27
Lige så vel som han, havde hun uden tvivl også standarder for hvordan sådan en akt skulle foregå. Hun havde dog tankerne om at han var mere løsreven i sine handlinger, når det kom til de dyriske lyster, hvilke ærligt talt var en spændende tanke, men noget hun måtte ligge væk, indtil næste gang de ville ses. Hvordan hun selv havde det i sengen, det kunne hun af gode grund ikke vide, men hendes tanker var ikke sober,  "Jeg håber tiden er til vores fordel" Kom det kryptisk og smilende fra hende. 

De bevægede sig op ad trappen og ligesom da de gik op, ventede samtalerne og svarerne til at de var oppe og armen igen lå varmt og trygt om hende. "Hvis du virkelig gerne vil, så vil jeg selvfølgelig gerne skrive dig på listen, som min gæst?" De fik alle lov til at skrive folk på gæstelisten, og eftersom at hun ikke havde mange af dem hun havde tæt på sit liv, som hun kunne invitere ind, så kunne han få pladsen. Så ville hun måske kunne se ham igen? 

"D. 4. Marts" Svarede hun roligt og kiggede over på ham med et smil, som de bevægede sig udenfor teateret, "Betyder min alder noget, i dine øjne?" Spurgte hun nysgerrigt. De havde jo mest talt om hans alder, så at vide hvad han mente om hendes, betød også noget.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 20.02.2023 11:18
Han nød det kryptiske svar hun gav ham, så han fik et skævt smil over ansigtet. Flirtende og klar på at tage udfordringen op. "Lad os det," svaret han og lod stille smile falme hen igen som de var forbi trappen og kom til teaterets udgang. "Har du en frakke, du skal have med?" spurgte han og så mod hende, mens han kort fik stoppet dem fra at gå ud af dørene. 

Ah, han kunne vidst heller ikke komme uden om det: "Det må du gerne," måske det ville give dem en mulighed for at ses lidt igen, måske ikke om dagen i dag, men som optrædende og tilskuer. I sidste ende, ville han nok kunne hendes optræden udenad, for ville hun nøjes kun at se ham blandt tilskuerne fra tid til anden, hvis hun kunne få ham med hver gang.

Frakken var ikke en nødvendighed og de forlod stedet og kom uden for. Vejret var alligevel ikke køligt, forårets lunefulde vejr var alligevel aldrig til at regne med. "Nej, du er en voksen kvinde jo," hvordan skulle man ellers kunne formulere sådan en sætning? 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 21.02.2023 21:47
Basil var uden tvivl en flirtende mand og lige nu nød han den kemi, som lå tæt i mellem dem. De ønskede begge at se tiden an med hinandne, og det var op til Lily at finde vej til den passende dato, hvor hun kunne samle Basil op og tage ham med ud på den date, som hun skulle stå for at planlægge.
"Ja, den burde jeg nok tage på" Kom det smilende fra hende, "Et øjeblik" Der var ingen grund til at han gik med hende tilbage, for at hente frakken i omklædningsrummet, hvor han havde fundet hende. Det hele to ikke mere end få minutter, før hun var ham retur.''

Det var en åben invitation, hvis han ikke ønskede at komme på listen, så var det fair. Det styrede han selv. Men han takkede ja, og hun kunne selvfølgelig ikke lade være med at sende ham et smil, "Det glæder mig, Basil" Selvfølgelig glædede det hende at han ville besøge teateret igen, både for muligheden at se ham igen, men også blot for at teateret ville få flere publikummer. 

På trods af at hun havde hentet frakken, var vejret okay til at lade den hænge over hendes arm, som de nu kunne bevæge sig imod hendes hjem. "Tja, det siges der jo" Grinede hun drillende, men hun vidste ikke hvordan han så på alder, nu var hun jo ti år yngre? "Men jo, det er jeg da glad for" Kom det med et roligt smil, som gaderne langsomt forsvandt bag sig.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 22.02.2023 12:07
Han lod hende forsvinde ud af sin favn, som hun ville hente sin frakke. Men det gik stærkt og han nåede knap at tænke en tanke færdig. Lyden af sko lød tungt i gulvet under dem, og han så små tavs i hendes retning, men lod et lille smil blive sendt afsted. 
Som hun kom nær ham på ny, lod han armen falde om hende igen. 

"Er det en fast aftale, at jeg har en plads i teatret?" spurgte han lidt, måske det kunne tages som flirten, men han var alligevel nu ganske nysgerrig på, om han blot kunne troppe op og alt have en plads at sætte sig på. Det ville vel næppe skade, så sparet han de krystaller og hun fik en mere gæst i salen. Om det så blot var for deres egen vindings skyld. 

"Skulle din alder genere mig, Lily?" spurgte han som de bevæget sig ned ad gågaden. Det virkede alligevel til, at hun havde nogle bekymringer vedrørende tanker, skønt hun lagde det hele over på ham. Han måtte vel give hende en forsikring om, at alder blot var et tal, med enkelte undtagelser selvfølgelig. Det var ikke bare lige til altid. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 22.02.2023 23:35
Om det var en fast aftale at han havde en plads? Det kunne de vel godt finde ud af. Der var alligevel ingen ander som brugte hendes pladser, så hvorfor ikke? "Er det noget du er interesseret i?" Spurgte hun interresseret, af flere årsager, "Men det tænker jeg sagtens at vi kunne aftale" Kom det varmt og smilende fra hende. Om det var teateret, hende eller intet af det, som han var interesseret i, var nok svært at afgøre. Men man kunne da håbe.

"Nej, det håbede jeg da ikke" Svarede hun, "Det var blot en interesse, eftersom du spurgte om det samme" Det havde intet betydet for hende, at han var ti år ældre og det betød nok heller ikke noget den anden vej, men alligevel det skadede ikke at spørge. Hun fandt ham interessant, og hun følte at de havde en kemi som hele tiden blev bedre.

De nærmede sig langsomt hendes lejlighed, efter at de havde forladt teateret, "Har du nydt din aften, Basi?" Spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham, for at nyde hans udseende og blot hans svar.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 23.02.2023 11:27
"Ja," svaret han stille. Det var noget han var interesseret i, måske det kunne virke lidt overildet at satse, at han kom hver gang, men han skulle nok besøge hende passede nok gange til, at det gik op i en højere enhed. Men han hørt hendes svar og han tog det med et let smil og nikkede indforståede til hvad hun udtrykte. Det var ganske gode nyheder. 

Armen lå om hende og han trak hende måske lidt tæt ind til sig fra tid til anden, men det var også blot sjovt at mærke hvordan hun kunne vakle lidt ind i ham. Måske det kunne få hende til at grine lidt. "Alder gør ingen forskel, så længe du er voksen, ser jeg ingen problemer i det," men det burde han måske i fremtiden. Forholde sig til, at han kunne blive for gammel til det unge kød, men det ville han gerne slippe for hvis han kunne. Men der var endnu år til. 

De nærmede sig adressen hun havde givet ham: "Det har jeg skam, har du?" spurgte han, velvidende, at det havde hun. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 23.02.2023 20:03
Lily nikkede til hans svar og hun havde allerede givet udtryk for at hun ville sikre ham en fast plads frem over. Så måtte hun jo finde ud af hvad og hvor hans interesse lå henne. Hun kunne ikke komme uden om at han var en interessant fyr, så der var uden tvivl grunde som ville gøre hende mere skuffet end andet. Hun smilede varmt til ham, "Så vil jeg da holde øje med dig, Basil" Hun kom med et større smil mod ham, som de nu kunne bevæge sig videre fra teateret. 

Hun kom med så grin undervejs på deres tur hjem til hende, for selvom de begge var voksne, så var han ikke ældre end at han af og til trak hende ind til sig og skabte ubalance i hendes gang. Hun fandt det sjovt, og det bekræftede kun den kemi. Hun fandt det rart at mærke en arm rundt om hendes liv. "Det er jeg glad for, Basil. Alder har ingen betydning i mine øjne" Så var de jo meget enige om deres holdniger til hinanden, og hun så virkelig frem til deres date. 

"Det var en god optræden, jeg vandt i kort spillet og så har jeg mødt en skøn fyr" Svarede hun varmt, "Jeg har haft en rigtig dejlig aften, Basil" Forsatte hun roligt og kort tid efter ankom de til lejligheden. 
Hun vidste ikke om hun skulle invitere ham op på et eller andet, måske et glas? "Vil du med op? Kan jeg byde på noget?" 
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 23.02.2023 20:25
Det var en utraditionel ping-pong flirt som de havde i gang i. Han havde tidligere på aften ikke lagt skjul på, at han ikke var den store teater fyr, men alligevel ville han komme hyppigere blot for hende og hun ville sørge for hans plads var der. Var det helt så usandsynligt at han kunne falde for det i længden? At se folk stå på en scene og sige forskrevne sætninger som andre havde lavet for dem, bestemt hvordan de skulle gå og bevæge sig og agere for, at vækkes folks interesse? 

De klukkende små kvindelige grin var noget, som han sjældent hørt som han gjorde. Det var morsomt og han kunne ikke stoppe sig selv for den slags små dumheder. Han havde ikke gjort det med ret mange andre, det vidste han da. Hun bagte den mulighed med sig i sin kemi. 
Basil trak hende ind og lagde et kys ved hendes tinding; "Det siger du jo," som hun endnu en gang påpeget at alder intet betød i hendes øjne. Hun skulle nok lære, ikke at gentage sig selv for meget, men det kom nok af at vokse op med en far der drak. Gentagelser skulle gentages. 

Men de nåede til hendes dør, og han fik drejet hende let, så de står mere skråt over for hinanden end side om side. Han overvejet lidt hendes tilbud, men måtte vælge at være den vokse her. "Det kan jeg desværre ikke, ellers ved vi begge, at du ikke kommer af med mig igen," i hvert fald for natten, hvorfor han i stedet valgte at løfte om i hendes hånd og lagde et kys på hendes håndryg. "Men det har været mig en fornøjelse, Lily"
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 23.02.2023 22:17
At han ønskede en fast plads i teateret kunne hun jo så tænke over. Han havde tidligere sagt at han ikke ønskede at gøre teateret til en fast del af sit liv, og derfor kun var afsted med familien. Hun skulle måske tage dette med et gran salt, hun ville sætte navnet på listen, men hun ville ikke sætte forhåbningerne op efter at se ham til hvert show. Det forlangte hun ikke. Men det ville da gøre hende glad.

Der var et eller andet barnagtigt og meget sjovt, i deres gang igennem gaderne. Det var længe siden at hun havde grint på denne måde før, sådan helt oprigtigt og i en varm tone, og så med en fremmede som hun lige havde mødt. En varm følelse gled igennem kroppen på hende, som hun lod sig trække ind og mærkede hans læber mod hendes tindinger. Hun følte sig glad og varm, som han mærkede ham tæt på.
Måske gentog hun sig selv, men ja, det vat nok noget hun skulle vænne sig af med. Men det havde blot været endnu en måde lige at forsikre ham på at hun ikke var for gammel. Det havde nok været naivt, at gøre. Forhåbeligt ikke for mærkeligt.

Hun lod sig dreje, så hun nu stod mere overfor ham end ved siden af ham. Hvis han ikke havde gjort det, så havde hun. Det ville nok heller ikke være den bedste idé at tage ham med ovenpå. Det ville måske ende i noget som hun ikke kunne stå indefor, "Det er helt i orden. Jeg forstår dig, Basil" Hendes smil var varmt som det ramte hende, han ord var rigtige. Hun smilede som han tog hendes hånd og kyssede hendes håndryg, "Tak, Basil. Jeg har virkelig nydt aftenen" Basil var noget højere end hende, så hun gik han og lættede sig på tåspidserne for at kysse ham på læberne og smagte den lette rest af wiskyen, "Jeg kommer forbi og tager min date, når du mindst venter det, Basil" Og med de ord slap hun hans læber og bevægede sig ind i hendes hjem.

Lily Fox har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12