Basil var uden tvivl en flirtende mand og lige nu nød han den kemi, som lå tæt i mellem dem. De ønskede begge at se tiden an med hinandne, og det var op til Lily at finde vej til den passende dato, hvor hun kunne samle Basil op og tage ham med ud på den date, som hun skulle stå for at planlægge.
"Ja, den burde jeg nok tage på" Kom det smilende fra hende,
"Et øjeblik" Der var ingen grund til at han gik med hende tilbage, for at hente frakken i omklædningsrummet, hvor han havde fundet hende. Det hele to ikke mere end få minutter, før hun var ham retur.''
Det var en åben invitation, hvis han ikke ønskede at komme på listen, så var det fair. Det styrede han selv. Men han takkede ja, og hun kunne selvfølgelig ikke lade være med at sende ham et smil,
"Det glæder mig, Basil" Selvfølgelig glædede det hende at han ville besøge teateret igen, både for muligheden at se ham igen, men også blot for at teateret ville få flere publikummer.
På trods af at hun havde hentet frakken, var vejret okay til at lade den hænge over hendes arm, som de nu kunne bevæge sig imod hendes hjem.
"Tja, det siges der jo" Grinede hun drillende, men hun vidste ikke hvordan han så på alder, nu var hun jo ti år yngre?
"Men jo, det er jeg da glad for" Kom det med et roligt smil, som gaderne langsomt forsvandt bag sig.