jack vidste også godt Tasja var glad for hendes frihed også der for han gjorder alt for at beskydte hende så godt som han nu kunne. han vente til hun vånget still igen han ville ikke forlade hende nu hvor de hadet det så godt sammen hans hale kom stille om hendes mens han studeret hende hun var nu meget smuk og det hadet han altid syntes om hende
jack 14.09.2022 15:41
jack mumlet stille og rolige for sig selv i søvne han hadet oplevet meget i gennem sit liv han så gså Tasja som en ven han vidste ikke hvad klokken stille var men han stade stille i søvne " Taj.sja" eller noget som minde om hendes navn still han vånget dog med et Z og rejste sig op men da han så hor han var smilte han bare til hende han så at Tasja stod med åbne øjne han hævet stille et blik men satte sig ved siden af hende og lage blidt armen omkring hende mens for at søttte hende hun burde passe på ellers kom hun bare til skade igen
jack vidste også godt Tasja var glad for hendes frihed også der for han gjorder alt for at beskydte hende så godt som han nu kunne. han vente til hun vånget still igen han ville ikke forlade hende nu hvor de hadet det så godt sammen hans hale kom stille om hendes mens han studeret hende hun var nu meget smuk og det hadet han altid syntes om hende
Mong 15.09.2022 16:22
hun vågnede med et da han pludselig lagde halen over hendes. hun rejste sig op i et snuptag og udbrød "JEG ER VÅGEN" hun var ikke helt sikker på hvorfor hun udbrød det. men nok fordi sidst hun sov sidene havde hendes far undervidst hende. hun tog sig til hovedet og opdagede at der ikke var nogle fare i nærheden. hvorfor skulle han også være det. han var her jo ikke mere. Tasja kned sine øjne og satte sig ned. "undskyld... refleks" sagde hun og gabte lidt. hun tænkte meget på næste dag. hun havde skind hun faktisk skulle af med. og så skulle hun ha indhentet noget jagt. ikke at hun havde brug for kødet men hun havde brug for skindene. og at sælge kød til kroer gav da også en slat. jack 15.09.2022 17:56
det oki " svaret jack lidt overasket og tog sig til hjerte lidt over den måde hun hadet reagent. han lage armen over hende igen da hun satte sig men kikket bare længe på hende inden han sukket lidt og lage hovedet ind mod hende igen mens stille tog han hendes pote op til sit brystkasse blidt det var ret at være sammen med Tasja han kunne væree sig selv med hende på en måde han ikke kunne være sammen nogle ander han hadet lyst til at give hende et kys men han vidste ikke om han turde dog løfte han hendes hage blidt og så ind i hendes smukke øje
stille og rolige førte han sin pande mod hendes og lod sin læber komme tætter og tætter på Tasjas han gjorder det dog langstom mens han stille sendte sin lugt ud igen som før dog mere bildt bare for at hjælpe det lidt på vej og han vidste godt han var modige men hun hadet givet udtryk for hun ville have ham inde da stille lukket han øjne og ventede på hun måske ville gengæle det
stille og rolige førte han sin pande mod hendes og lod sin læber komme tætter og tætter på Tasjas han gjorder det dog langstom mens han stille sendte sin lugt ud igen som før dog mere bildt bare for at hjælpe det lidt på vej og han vidste godt han var modige men hun hadet givet udtryk for hun ville have ham inde da stille lukket han øjne og ventede på hun måske ville gengæle det
Mong 15.09.2022 18:17
hun så meget undrene ud da han tog hendes hage op og lagde sin pande mod hendes. hun trak sig lidt væk. meget forvirret. hun var ikke sådan intrasseret i en parings makker. hun var ikke som sådan indtrasseret i at få et forhold til nogle. hun var ikke klar til en familie. hun var en enspænder. noget mange kvinder ikke kunne forstå da deres drømme altid var at stifte en familie. hun lagde sin hånd på hans brystkasse og skubbede ham blidt væk.havde hun ikke sagt at hun kunne lig ham som en ven. det mente hun. hun så på ham med undrene øjne, "hvad er det du prøver på jack?" spurgte hun og så ham jo som en rigtig god ven. hun vidste ikke rigtigt om hun så andet i ham. hun følte sig jo ikke tiltrukket af ham på den måde. måske fordi han prøvede så meget på det at det ikke virkede på hende. ja hun var halvdyr og det var han også men det betød ikke at de var ment for hinanden. hun havde ikke øjne for nogle. hun tænkte på sit hjem. sit liv, og sin frihed. vis hun fik en kæreste, og det var et stort vis, så ville hun jo miste sin frihed.
jack 15.09.2022 18:30
jack rystde blidt og så stille ned i jorden han kunne mærke at hun hadet intersaen for ham lige nu men hun holdte dog hånden på hans brystkasse han sukket lidt og lage ørne lidt ned mens han lage sig i sengen han var ikke god til at sige Følere eller snakke om dem mest fordi det altid fik ham til at komme i Problemer han åbnet munden men det han ville sige kom ikke ud sad fast i en klump men så sagde han det næsten højt " jeg prøver at sige jeg...elsker dig Tasja " svaret han stille og gemte sig lidt det var svært for ham han håbet hun kunne mærke at han virklige prøvet at sige det flere gang til hende
"når jeg sammen med dig kan jeg være mig selv og du kan få mig til at grine glemme de mørke ting jeg har været udsadt for" sagde han blidt i nok mest til puden hans øre var stadige ned han ville ikke ender på noget som helst stille lage han dog hovedet tætter på hende mens pande mærkede hende han ville ikke have noget bliv for anderet overhovet " jeg ville ikke have noget bliver foranderet eller du forander dig jeg elsker dig for den du er " visket han blidt
"når jeg sammen med dig kan jeg være mig selv og du kan få mig til at grine glemme de mørke ting jeg har været udsadt for" sagde han blidt i nok mest til puden hans øre var stadige ned han ville ikke ender på noget som helst stille lage han dog hovedet tætter på hende mens pande mærkede hende han ville ikke have noget bliv for anderet overhovet " jeg ville ikke have noget bliver foranderet eller du forander dig jeg elsker dig for den du er " visket han blidt
Mong 24.09.2022 17:17
Tasja slap roligt hans bryst og da han lagde sig ned og sagde hvad han havde på hjerte så hun meget undrene ud. ingen havde sagt de elskede hende før. hun anede faktisk ikke hvordan hun skulle reagere. hun havde aldrig været med partner før. men hun var ikke klar til en partner nu."jeg.... jeg er da smigret Jack, men jeg ved ikke hvad jeg føler for dig. du er jo en god ven af mig." sagde hun ærligt og så ned i jorden. hun følte sig ikke godt tilpas i følelser. hun var van til død i hverdagen. hun var trodsalt jæger.
hun lyttede og da han sagde hun fik ham til at grine og glemme det dårlige forstod hun ikke rigtigt. hun havde ikke så mange venner så hun tænkte det som ægte venskab. Tasja sad bare med bøjet hoved ned mod jorden og lyttede til hvad han sagde. intet skulle forandre hende. nej intet. hun vidste at han nok ikke ville forstå hende hun var en enspænder og derfor ikke van til kærlighed og slet ikke fra andre.
pludselig bankede det på døren, Tasja rejste sig og gik over til døren. ude foran stod en halvdyrs puma. han var forpudstet. han så på tasja med sorg i øjnene. "er dette Tasjas hytte" spurgte han og så på hende. hun nikkede. han lignede en hun kendte. men hvor fra vidste hun ikke lige. han lignede hendes far meget. "Deres mor... Deres mor ligger for døden, hun vil ikke spise eller rejse sig." sagde han forpudstet. Tasja så mod jack og så på pumaen. "Jack. lukker du døren efter dig jeg er nød til at gå." sagde hun alvorligt. og så på manden, han forvandlede sig til en puma og Tasja til en los og de løb sammen så hurtigt de kunne ud mod hendes hjem land.
//out
Tasja har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet