Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 20.08.2019 12:14
Hyde havde brugt dagene på sine egne sager og havde rent faktisk masser om ørerne og havde ikke skænket Bertram og Zirra mere end minimal opmærksomhed. Han havde vidst, at han ville få mange muligheder, hvis først han befandt sig i Dianthos, men mængden havde alligevel næsten overvældet ham. 

Denne aften sad han som så mange andre på sit kontor og gennemgik oplysninger, da der blev banket på døren nedenunder. Hyde tjekkede ud af vinduet, hvem der var kommet for at besøge ham, inden han uden videre gik nedenunder og lukkede op. Og da han gjorde, var det med et venligt smil. "Jamen velkommen. Kom dog indenfor." Venligheden var halvvejs for naboernes skyld og halvvejs for at provokere Bertram, som allerede så temmeligt vranten ud. 
Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 26.08.2019 21:46

Bertram var slet ikke forberedt på det venlige smil, og så noget overrasket ud, indtil det gik op for ham, at det måtte være Hydes måde at håne ham på. Bertram følte sig i sandheden som en køter, sådan som han var endt i denne situation. Aldrig havde han ønsket at arbejde under nogen, og alligevel stod han her… Han vrissede lavmælt og utilfredst inden han trådte indenfor, og lod Hyde lukke døren efter sig. Bunken af stjålne papirer, åbnede såvel som uåbnede breve og tegninger havde han pakket sjusket ind i brunt pergament og bundet sammen i natursnor, smed han ned på det nærmeste bord. Han ville ikke have mere med det at gøre. Han skammede sig vel over det han havde gjort mod de endnu uvidende mennesker omkring Zirra, som han havde stjålet fra.

”Jeg har ikke været forsigtig. Jeg stjal alt hvad der lå fremme” Sagde Bertram ærligt og gengældte på intet tidspunkt Hydes venlighed ”Jeg ved ikke om det er nok. Der er nogle dæknavne og nogle koordinater på nogle mødesteder, men…” Men… Bertram var ikke kvik nok til at forstå det. Han havde forsøgt at læse dem igennem, men der var for mange informationer til at hans simple hoved kunne tyde dem. Det var ikke noget han ville sige åbent overfor Hyde. "Så?"

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 16.09.2019 23:14
Hyde lod ikke sit venlige smil falde, selvom Bertram var mere tvær end først antaget. Faktisk var det ret let at blive ved med at smile, eftersom han fandt situationen ret underholdende. Bunken af papirer og Bertram's ord fik dog Hyde til at hæve brynene let og stirre fra papirerne og til Bertram et par gange. "Så det du siger er, at de uden tvivl nu ved, hvad du har taget, og at de derfor ændrer alt, hvad jeg kunne bruge heri af information?" Tonen var uforstående over for, hvordan nogen kunne tænke så kortsigtet, men så sukkede han let. "Jeg kigger det igennem. Måske der er noget brugbart alligevel." Han bladrede lidt løst i nogle papirer, men tog sig ikke for alvor tid til at se noget af det ordentligt igennem lige nu. "Er du sulten?" spurgte han så - måske en smule overraskende og så over på Bertram igen.
Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 04.10.2019 20:49
Da Hyde udtrykte sin utilfredshed kunne Bertram ikke gøre andet end at trække på skuldrende. “Ingen har set mig, og Zirra sladrer ikke. Der er intet af dette her, der vil kunne blive ledt tilbage til dig, Hyde, så tag det som en sejr” Svarede han, og lod skuldrene falde ned igen. Han havde gjort hvad han kunne, i bedste Bertram-stil endda. Han var ikke en forsigtig mand, og han var bestemt heller ikke kløgtig. Hvordan skulle han også kunne vide, hvilke informationer der var brugbare eller ej? Han var langt bedre til at bruge musklerne frem for hovedet, og sådan var det også dengang hvor han endnu var levende. 

Mens Hyde bladrede overfladisk igennem papirerne, kiggede han væk. Han havde ikke ligefrem fået grønt lys til at daffe, så han var lige ved at tolke stilheden som et ‘pis af med dig’, indtil Hyde spurgte ham om han var sulten. Bertram rettede igen blikket på Hyde, denne gang med mistro i sit røde blik. Skulle han mon se den pludselige gæstfrihed som en fælde af en art? “Tja. Jeg er altid svær at gøre mæt?” 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 22.01.2020 22:23
{Zirra putter i et tæppe derhjemme <3} 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾

Zirra Reynlest har forladt tråden.