Hector lyste op i et stort smil, da Juno komplimenterede ham, og hans kinder blev straks lidt rødere.
"Det kan du selv være," sagde han og fulgte Junos blik ned ad sin krop. Hans hånd begyndte igen. Det gik langsomt først, men efterhånden gik det hurtigere. Hector prøvede at holde Junos blik, men jo bedre det føltes, og jo tættere han kom på sit klimaks, jo sværere blev det at holde øjnene åbne, og til sidst måtte han lukke dem. Lyden af hans vejrtrækning fyldte lokalet sammen med hans støn, og endelig ramte orgasmen ham.
Hectors krop bøjede opad, og han slap et skælvende støn, samtidig med, at en klar væske skød ud mellem hans lår. Det var aldrig sket før, og Hector troede et øjeblik, han havde pisset i sengen, men han var for svag til at gøre noget ved det. Han faldt blot sammen på madrassen og hev efter vejret, mens et overrasket grin kom fra ham.
"Ups," gispede han og slikkede sine læber, mens han forsøgte at få vejret og hele hans krop dunkende i nydelse.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig