jack 28.04.2018 11:03
jack holdte kysset som bliv til snav det her var hans gave til til Octavia og hun måtte tag det eller lade vær han førte hånden rolige over hindens mave og mærkedet hans hjerte hammer af sted at hun begyndte at hoppe op og ned af ham smilte han bare af i kysset hun var vist ved at komme efter det en dunk kom i hans leme men han var ikke klar til at komme i nu der måtte godt gå lidt tid i nu trænende var Numal når man hadet sex for første gang øjne bliv lidt små men han holdte ikke op mod det han vente først på at Octavia skulle komme for så kunne han komme bag efter "mee du ville sikkert være smuk som mor skat " visket han blidt i hindens øre og lod hånden glide over hindens mave blidt Mong 28.04.2018 11:15
hun prøvede at snave med min var ikek så god til det. hun havde ikke prøvet det rigtigt før jo. hun mærkede hvordan han nussede hendes mave. hun vidste ikke hvornår sådan noget her var færdigt. vidste ikke hvornår fyren kom eller en selv. hun vidste bare at han ikke skulle føle hun ikek gad ham. Octavia så på ham da han talte. hun rødmede. "jeg håber jeg kan klare det" sagde hun lettere nervøst. hun stønnede højt og kom faktisk. men prøvede at holde det inde så man ikke kunne se at hun kom. hun vidste ikek hvad det var hun vidste bare det var noget nyt og anderledes der skete for hendes krop
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 11:32
jack mærkede hun ko men jack humpede lidt mere til der gik en time før jack kom ind i hinden og han stødte så hårdt i hinden så han var sikker på hun ville blive gravid han faldt stille over hindene og lage hovdet ned mod hindens pande og grinde lidt hun skulle nok blive god til det på en tids punk og nu hvor de var mager så ville det blive meget beder for dem..det vidste han næsten godt men dog var han ikke skikker på at binde sig så meget i nu jack sukket lidt og lage hovdet ned mod puden stadige to timer til de skulle spise jack sukket lidt og vidste ikke hvad han skulle gøre Mong 28.04.2018 19:08
Octavia så på ham da han endelig kom og hun træk vejret hurtigt og forpudstet. hun var ikke så sikker på dette med sex. "var jeg..... okey?" spurgte hun lettere nervøst. hun vidste ikek helt hvad hun havde gjort eller om det var rigtigt. hun vidste kun at det have været godt dette med at ha sex. også selv om hun havde blødt lidt. hun så på ham og lagde sig ind til ham. hun havde brug for at hvile lidt. hun håbede han ville være hende tro og altid være der for hende. 
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 19:16
jack lage stille hånden over hinden og sin hale han kikket lidt rundt og mod døren lidt hun var træt og det vidste jack godt han sukket lidt hun forveret han skulle være tro og det ville han nok også være men problemet var at jack var en ulv og som ulv måtte han have en folk jack rystede lidt på hovdet for at at ryste det af sig og så svaret jack stille og kysset hinden på kinden " ja det var skønt skat " svaret han rolige jack var ikke gået ud af octavia og førte rolige tungen hen over hinedes mund lidt Mong 28.04.2018 19:28
"er det normalt.... at man bliver træt?" spurgte hun så da hun var godt udmattet og træt. hun mærkede han ikke havde trukket sig ud. hun vidste at ulve var loyalle mod deres flok. hun var jo også layol over for sine plejeforældre. hvilket var hendes lille flok. hun så på ham og kyssede ham blidt på munden. "hvornår skulle vi mødes med dine forældre Jack?" spurgte hun efter kysset. hun ville gerne vise om hun kunne nå at vaske sveden af sig. hun havde svedt noget og ville ikke lugte når de kom til hans forældre.
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 19:38
jack smilte rolige og lod hånden Glide hen over hindens hale lidt og grinden lidt af hindens kys jack trak på skulderen " når der bliver kaldt efter os så du kan bare slappe af og ja efter første gang er de hårdste " svaret jack rolige og grindet lidt han lod tungen glide over hindens mave så hun kunne nyde ham jack grindet lidt og kikket så lidt op i lofet og tænke over hvordan hans fremtid kunne være en famille far en en leder og så videre og videre jacks blik vente sig mod Octavia igen de skulle prøve nogle ting sammen også for at se hvad hun kunne lide Mong 28.04.2018 19:48
Octavia smilte og grinte lidt da han slikkede hende på maven. hendes hale lå om hendes side og hun kunne godt forstå det han sagde. men hun vidste ikke hvor længe det var. "vil bare gerne nå at vaske mig inden vi skal møde dem" sagde hun roligt og smilte til ham. hun var glad for at han var her til at fortælle hende hvad hun kunen gøre rigtigt og forkert.
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 20:03
jack grinde selv og smilte selv " tja det burde du godt kunne nå så kan du låne en kjolde du kan få på kan få en til at hente en til dig eller du kan kikke over i skabet " jack peget lidt der hen og han vidste ikke hvad han skulle gøre eller stille op lige nu han var ikke så træt som Octavia han lod maven være og rejste sig stille op hans leme var stadige stiv men han sagde ikke noget til det i nu mund hun var med på en tur mere dog sagde han ikke noget Mong 28.04.2018 20:13
Octavia rejste sig da han rejste sig. hun gik over bag ham og lagde armende om ham. hun elskede at være ved ham men hun ville også gerne kunne vise ham at hun elskede ham men hun var lettere forvirret over alt det med sex og det. hun håbede virkelig at han ville forstå hun var noget rolig omkring alt dette.
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 20:16
jack grinte og sukket lidt han håbet virkelige hun vidste hvad hun gik ind til nu hvor hun var halv en ulv hadet en alfa hun og rejseten var dog også en mage men der var kun den ene han elskede lige som hans far stille lod han hinde gøre hvad hun hadet lyst til hvad Octavia hadet lyst til at gøre stille ud sendete han rolige en duft for at tænde hinde lidt mere igen han vidste hun var træt men han prøvet at lokke hinde lidt til at se hvad hun kunne lige nu Mong 28.04.2018 20:50
Octavia mærkede ikke rigtigt hvad der skete men hun holdte om ham. hun vikke gerne gøre ham glad. hun så på ham og kyssede hans ryg. "vil du prøve igen efter vi har mødt dine forældre?" spurgte hun. og ville gerne gøre ham lykkelig. men hun vidste ikke om han ville efter det, hun vidste dog hun var udmattet. og gerne ville vente lidt til efter de havde snakket med forældrene.
Spice & Wolf - Holo
jack 28.04.2018 21:18
jack smile tilbage så hun ville altså prøve igen han lod hånden glid ned af hindens nønge krop da han vendte sig og lod stille blikket ned af hinde " ville jeg godt elskede og måske lidt mere ind det her næse gang " blikket kom i Octvias øjne hun hadet om bart nyt det for ellers ville hun nok ikke spøger tænke jack stille han lod halen køre over hindens det skulle nok gå alt samme hun skulle lære deres skikke lige som han skulle lære hindes han hadet det oki med det stille lage han hovde tæt på Mong 23.05.2018 20:07
Octavia smilte op til jack som var noget højere end hende. hun ville gerne gøre ham glad. hun holdte jo meget af ham. men hun var også nød til at tænke på hvad hendes krop kunne holde til. nu var det jo også første gang så det var jo klart hun ikke kunne så meget. hun var træt og så mod hans mor og far. "hvad.... hvad vil din far sige til mig?" spurgte hun forsigtigt da hun jo ikke var helt halvdyr. hun var jo halv halvdyr. hun var bange for hans far måske ville forvise hende fra jack
Spice & Wolf - Holo
jack 23.05.2018 20:28
jack holdte rolige om Octavia med et rolige smil om læben og sagde med et stille smil og løfte hindens hage bildt og rolige " du skal ikke være bange Octavia du er halvdyr lige som min mor er så du er i sikkerhed " svaret jack stille og rolige mens han stille begyndte at tage noget tøj på for at se lidt pæner ud " ser den her fin nok ud til mig eller skal jeg have noget andet på ??" jack var lidt navøs hvad det andgik det og han kunne ikke finde på hvad han skulle gøre af sig selv der bliv kaldt på den fra den anden side af døren " SIR din forælder ville se dig i stor salen og din Vindinde må også godt komme med " råbte en vagt mens han vendte om og forsvandt jack selv vendte sig mod Octavia med et smil og lage hånden under hindens hage igen " de er klar til dig det er jeg sikker på Octavia " svaret han med en lætter varmen og lod hånden glide over hindens mave blidt dog rystede han lidt på hovdet og så sig selv i en mital spejl Agtit form Mong 24.05.2018 19:06
Octavia skyndte sig at gemme sig bag jack da vagten åbnede døren. hun stod nøgen. hun sank en klumb og så op på jack hun skyndte sig at tage sin kjole på og rettede dens folder. hun så på ham og så på tøjet. hun gik over og rettede lidt på kraven der sad en andelse skævt."nu er du klar. men... jeg er jo ikke halvdyr. jeg er halvt halvdyr" sagde hun forsigtigt og vidste ikke om hun ville blive accepteret for at være en blandningsrace af halvdyr og menneske.. Octavia rettede lidt på sit hår ved at flette det ind i to fletninger i en knol bag på. hun så på ham og håbede hun så pæn ud. "hvordan ser jeg ud?" spurgte hun forsigtigt.

Spice & Wolf - Holo
jack 24.05.2018 20:09
Jack smilte rolige og førte fingeren hen over hindens læber hans øjne var varme og i møde kommde hans blik så Stråline ud og sagde " vis jeg elsker dig så elsker min far dig også sådan er det bare " svaret jack stille og lod sin hale glide ind mod hindes med et varmt smil dog vendte jack sig om. og gik hen mod dørne hvor han holdte den for octavia hvad skulle der blive af dem vidste han ikke men en god ting vidste han at hun nok skulle blive en regi kvinde her jack kikket lidt efter hindens røv men rystede hovdet lidt igen mens han gik ud og kikket lidt rundt mens han vente på Octavia Mong 26.05.2018 17:46
Hun smilte varmt til ham og fulgte med ham ud af døren. hun var lettere nervøs. hun så på ham og tog hans hånd i sin og håbede at han ville støtte hende vis hans far begyndte alt muligt. at nedgøre hende og alt sådan noget. Octavia var jo ganske rolig men hendes hånd svedte og rystede. hun anede ikke helt hvad hu nskulle sige eller gøre
Spice & Wolf - Holo
jack 28.05.2018 13:04
jack så ned på deres hænder og smilte mens han førte halen om Octavia han ville bare have det her overstået så han kunne være tæt på octavia igen blikket gled ned op af den smukke kvinde han hadet kendt så langtid et varmt blik kom i ham enlige gad han ikke det der med sin far men han vidste at han ikke kunne gøre andet ind at adlyde de gik ned af gagen og jack kunne mærke en navøsititen stige i sig de kom stille hen mod en dør han bankede på og åbnet den stille og sagde " godaften far og mor " svaret han stille og rolige der lå et lang bord hvor der var sadt mad op til dem både Frugt og kød det dufte godt jack stoppet stille op med løfte hage og så på sin far " jeg har en som i ska møde...... dette er Octavia " svaret han og bygget for sin leder og lederinde jacks øre lå helt nede lidt bange for hvad hans far ville sige men til jacks store frygt rejste hans far sig mens han gik hen mod hinde og ragte hånden " god dag Octavia mit navn er Choie Demon.... jeg kan godt se hvorfor jack er faldte for dem " svare han med et varmt smil og kysset hinde på hånden som en varm hilsen jacks mor rejste sig også og sagde så sit navn " mit navn er Anilia welkommen hjem.....må jeg spøger om noget kender jeg din mor eller far du virker så bekendt " svaret hun spørgeren med en skukker sød stemmen jacks far lo lidt og viste dem hen til bordert " hun har et øje for sådan noget og vis hun siger om hun keder dig så skal du tag dig i agt for hun stopper ikke før hun ved hvem du er " visket jacks far med et smil på læben jack førte octavia hen mod boret og satte sig så tæt på hinden som over hovet mulige han hadet ikke givet slip på hindens hånd i nu og det sketen ok heller ikke lige med det samme Mong 28.05.2018 13:30
Octavia fulgte roligt med jack. hun havde lagt ørene ned da hun var noget bange. hun så op på den store dør de kom til. da de kom ind og JAck talte så hun bare på ham. hun følte sig pludselig meget lille da jacks far kom over til dem. hun nejede og trykkede jacks fars hånd. hun så på moren da hun kom og Octavia sank blikket da moren spurgte ind til hendes forældre. "ingen ved hvem de er" sagde Octavia ærligt og vidste ikke engang hvem hendes forældre var. hun vidste hvem hendes plejefamilie var.hun satte sig op til jack og så på bordet. der stod så meget mad. hun slikkede sig forsigtigt om munden. hun så mod jacks mor, "jeg har aldrig mødt min mor eller far. men min plejefamilie siger jeg er halvt halvdyr" sagde hun roligt og vidste ikke helt om det var klogt sagt men nu var det sagt. hun lignede jo ikke et halvdyr som jack gjorde. hun lignede et menneske med ulve dele eller hvad man nu kunne kalde det hun lignede.
hun holdte jack godt i hånden og så rundt på den store sal de sad i.

Spice & Wolf - Holo
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet