I sandet langs vandkanten

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 04.02.2008 19:33
Venus' ansigtudtryk ændrer sig brat. Hvad biller hun sig ind! Højerestående væsner - må jeg be'! Hun har da bare et stort ego!
"Hvis De lige vil undskylde mig - Jeg svømmer ganske udemærket, og jeg er fuldt ud i stand til at kæmpe," siger hun til sit forsvar. Før hun forsætter letter hun elegant fra jorden. "Og bare for at nævne det, kan jeg også sagtens flyve - i modsætning til Deres enorme korpus. Og jeg er heller ikke mosgrøn over det hele, som om jeg lige va trådt op af en mose!" Hun er blevet noget fornærmet. Normalt er Venus ikke typen, der farer op, men dette er var lige dråben.

Melanie Høvdingedatter

Krystalisianer

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Avia 04.02.2008 19:39
"Så du svømmer udemærket? Lad mig se dine gælder! Og hvis du virkelig er så god en kæmper må du skjule det godt, for her fra ligner du en sølles vækling!"

Melanie pisker agressivt med halen, og knytter knoerne. Og som om hun ikke var sur nok i forvejen, bliver hun virkelig pisset af, af det sidste Venus siger. Sjovt nok bor hun faktisk i en mose og det er også grunden til hendes sære hudfarve. Men det kunne Venus vel ikke vide.

"Din mide! Årh, hvor er du dog ynkelig!"
Knurrer hun og stamper hårdt i jorden som en sidste advarsel.

//Melanie

-Datter af høvdinden og skoven, søster til en kommende ypperstepræstinde. Og kentaur.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 04.02.2008 19:46
"Nej, hør nu! Hvem er det egentlig, der er ynkelig. Det var Dem, der var ubehøvlet, da jeg var venlig! Man skal ikke have gæller for at kunne svømme, og behøver absolut heller ikke have muskler for at kunne kæmpe," svarer Venus igen. Hun løfter hånden næsten umærkeligt i retning af Melanies halsbånd. Hun varmer det op til en ret ubehagelig temperatur, dog uden at det brænder. Hun kunne aldrig finde på at være så brutal uden nogen har angrebet hende.

Melanie Høvdingedatter

Krystalisianer

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Avia 04.02.2008 19:53
"Jeg ser ingen grund til ikke at være ubehøvlet, over for et menneske som du. Tsk..."
Får Melanie sagt, før hendes halsmykke begynder at føles ubehageligt. Eftersom det bliver varmer vrider Melanie halsen, i irritation. Hun vrider endda i det med hænderne, men smykket kan og vil alligevel aldrig kunne komme af. Og det ved hun udemærket.

"Bæst!"
Hvæser hun, idet hun bakker bagud. Hun ved godt at hvis der er nogen her der er et bæst, er det nok hende selv. Men eftersom Melanie er så selvoptaget som man overhovedet kan være, påvirker det hende ikke.
Melanie bakker mere bagud, før hun vender om og løber væk fra stranden.

(( Må smutte Dx ))

//Melanie

-Datter af høvdinden og skoven, søster til en kommende ypperstepræstinde. Og kentaur.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 04.02.2008 19:58
( æv :( )

Venus evne kan ikke længere nå Melanie så hun sænker hånden og daler ned til sin plads i sandet igen. Hun er lidt irriteret over, at hun lod sin bue blive derhjemme. Det ville have været rart at kunne hvise den den - åh! Hun har ikke lyst til at tænke på hende. Er jeg et bæst? Det var da nærmere hende... Hun kan ikke holde ud at sidde her længere, så hun rejser sig og forlader også stædet.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 08.02.2008 15:40
Nearyn skrev Elizephs tankemønster bag ørene. Så dæmonen havde altså et lille problem med for groteske fremstillinger af kød. Forståeligt siden han var vegetar. Var han mons tro også veganer?... nå pyt. Tilfreds med at have fået noget ud af kampen løftede nearyn smilende sin ikke eksisterende hånd og knipsede et ikke eksisterende knips. Hans vilje skiftede position i forhold til virkeligheden og var væk i samme øjeblik.

En ilde vind blæste. Han var i den grad ikke død.

//OUT

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 08.02.2008 23:12
Et let omdrejning til højre. Så en til. Hendes fødder glider dansende gennem vandoverfladen i lette, flydende bevægelser. Hun kan mærke vandets kulde gennem sin drivvåde sko, men hun bemærker det dog alligevel ikke. Hun nynner let, og stopper så pludseligt sin færd gennem vandkanten. Et eftertænksomt udtryk kommer over hendes ansigt, som de små bølger skvulper mod hendes stillestående figur.
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 08.02.2008 23:24
Næsten samtidig som han opdager hende, fornemmer hun ham. Følelsen af den energi, han udsender, er så velkendt for hende, at hun ikke behøver at se, for at vide, at det er ham. Hun drejer hovedet, men kun hovedet lidt - resten af hendes krop er stadig i samme stilstående position. Hendes øjne søger hans, men hendes ansigt forbliver udtryksløst.
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 08.02.2008 23:39
Hun siger intet. Hendes ansigt er stadig udtryksløst. Hun stirrer blot på ham, blinker end ikke en gang. Det virker næsten som om, at hun er fuldstændig ligeglad med gensynet. Som om personen overfor hende, ikke betyder det mindste for hende i verden.
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 08.02.2008 23:51
"Der er aldrig nogen der har sagt, at du ikke kunne," siger hun stilfærdigt, og tilføjer: "Tale med mig."
Hun gør ikke noget for at reagere på hans bevægelse, rækker overhoved ikke ud for at mødes med hans hånd. Hun lader blot blikket falde, og tildeler vandet ved sine fødder sin opmærksomhed.
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 09.02.2008 00:02
"Som før...?" Et fnys undslipper hendes læber, og noget, der næsten minder om et lille smil, træder frem på hendes ansigt - men det er ikke et smil af glæde, "Har det nogensinde været 'normalt' mellem os?"
Hendes egen hånd besvarer klemmet med en næsten ubemærkelig bevægelse , et let strøg med tommelfingeren over hans håndryg.
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 09.02.2008 00:12
Hun svarer ikke, og vender for en kort stund tilbage til den udtryksløse tilstand. Endelig hæver hun blikket fra vandet under sig, og kigger på ham med de violette øjne, "De dage... kunne du virkelig lide dem?"
Dødens Datter
AV af mig.
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 09.02.2008 00:34
"Javel..." siger hun langsomt. Hun rynker øjenbrynene en smule og har et alvorligt udtryk i øjnene, som hun forsætter, "Hvis du gerne vil have de dage tilbage, så bliver du nødt til at arbejde for det." Også smiler hun. Helt uventet, kommer et lille smil, et rigtigt smil, frem på hendes læber. Hun vrider let sin hånd ud af hans, og sopper ud af det kolde vand, og begynder at gå. Hun vender sig ikke om, for at se på ham igen, men går blot væk.
Dødens Datter
AV af mig.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.02.2008 19:59
Venus kommer gående i vandkanten med sine sko i hånden, så de ikke bliver våde, for hun ved ikke hvilken gang. Hun har gået denne tur vanvittigt meget, men hun elsker jo også havet, så der er vel ikke så meget at sige til det. Men hun går beundrer hun havudsigten og smiler drømmende og lader ikke mærke til noget.
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 16.02.2008 20:11
Ying kommer stille gående i sin hvide tiger skikkelse, hun ser sig nervøst om.
Hun får ikke øje på nogen og slapper så mere af.
Hun går ud til vandkanten, og ligger sig som de store katte statuer i det gamle Egypten.
Vandet der bliver skubet op på stranden når lige hendes får poter.
Den flydene, blå væske are blidt Yings peks.
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.02.2008 20:35
Venus går i et ret roligt tempo og har god tid til at opdaget tigeren, men det gør hun selfølgelig ikke. Hun snubler over den, men når dog heldigvis at svæe, så hun ikke lander og slår sig. Hun lander på den anden side af det hvide dyr. Hun bakker langsomt væk fra dyret og er ikke helt sikker på, hvad hun skal, Hun ved jo ikke, det ikke er et almindeligt dyr.
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 16.02.2008 20:40
Da Ying bliver faldet over forvandles hun af rent skræk tilbage til sin menneske skikkelse.
Hun ligger stadig ned men holder sig til ryggen, der hvor Venus ramte hende.
Hun kigger ned i snadet mens hun ømmer sig.
Lidt efter kigger hun op for at finde ud af hvad det var der ramte hende.
Hun ser Venus og har et lille uskyldigt og venligt smil på læben.
"Hej" kommer det så fra hende.
Ava er fra Photobucket
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.02.2008 20:48
Det er helt tydeligt, at Venus slapper af igen, da hun opdager, det ikke var en tiger, hun faldt over. Hun smiler lidt nevøsr, men det er et smil.
"Det må du altså undskylde. Skete der noget?" Hun går hen til Ying og sætter sig på hug for bare at være nogen lunde i øjenhøjde med hende.
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 16.02.2008 20:55
Ying sætter sig op i skræderstiling. "Der gør skam ikke noget" siger hun "Mit navn er Ying" Det var dog pusigt som alle falder over mig tænker hun og smiler venligt. vinden blæser blidt, og en tot af Yings lange blonde hår flyver lige ind fåran hendes ansigt. Hun forsøger at puste den væk, hvilket ikke går særlig godt. Så hun stryger istedet en finger over panden så den får totten om bag henes øre.
Ava er fra Photobucket
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 16.02.2008 21:07
Hun smiler lidt mere afslappet og sætter sig ned ved siden af Ying. Det e da altid noget, hun ikke har en tigers temperament.
"Mit navn er Venus," siger hun venligt. Hun strækker benene ud så hendes fødder bliver skyldet over med havvand. Lidt af hende kjole bliver også våd.
"Åh, nej.. Nå, skidt." Hun vifter lidt med hånden, så kjolen begynder at dampe. Den er tør igen i løbet af et par sekunder, men Venus flytter sig længere ind, så kjolen ikke bliver våd igen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Helli , CassondraLillith123
Lige nu: 4 | I dag: 13