Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 21:32
Han ligger og hiver meget efter vejret og har store smerter. han ser op på sin bror der prøver at skubbe Felix væk, og får virkelig dårlig samvitighed og græder meget Undskyld.. undskyld.. men havde ikke kræfter til at kunne nå hjem uden hvile.. han ser vildt trist på sin bror og prøver at få ham væk, da han bare har lyst til at straffe sig selv for alt hvad han har gjort

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 21:35
"altså!!" udbryder han da han bliver skubbet "hold grabberne for dig selv" det er mig der rager på ham nu, vent til jeg er færdig" snerre han, og prøver selv at skubbe Hidaki væk
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 21:44
Hida vender sig mod Felix ”forsætter du dør han!!” udbrød han snerrende, og lagde igen hænderene på sin bror ”træk vejret som jeg har lært dig!” sagde han bestemt. Hida havde for længst lært at det hjalp meget hvis hans bror hjalp til selv og trak vejret langsomt og fik alle hans følelser under kontrol. ”vi snakker senere” mumlede han så stille. det vigtigeste var lige nu at få ham rask. Hida kunne dog høre deres tanker og det var ikke noget Hida brød sig om

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 21:47
der løber tårer ned af hans kinder og han har det virkelig dårligt med sig selv nu. Han prøver at slappe af og trækker så vejret roligt efter noget tid og falder helt ned. Han ser træt op på sin bror. "jeg ville jo ikke.. jeg ville.." siger han bare og aner ikke hvad han skal sige. Han sætter sig træt op og tager sig svagt til brystet

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 21:47
han flytter sig lidt, og får faktisk lidt dårlig samvittighed over at se hvor højt hans bror elsker ham Nejh! du er ikke blevet blød søden felix!! tænker han irriteret "Så er jeg bare nekrofil!"
Mørketskriger!

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 21:51
Hida kigger kærligt på Kazu, og skjuler helt sin vrede, han kan alligevel intet bruge den til lige nu. Hida kigger på Kazu og mærker at hans magi virker stille og roligt. Den er længere tid end normalt om at virke. Han kigger ikke på Felix ”du er langt ude” mumler han stille til Felix, og lukker så øjnene igen. han åbner dem igen og bøjer sig ned og giver sin bror et kys på kinden. "det er ok..." mumler han så stille, selvom det slet ikke var det, men han ville ikke have mere ballade lige nu

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 21:54
"Nej.. det er ikke okay.." siger han trist og klamre sig til sin bror. Han holder fast i hans bluse, men falder tilbage i sengen og tager sig til hjertet igen. "av.." siger han træt og bliver bare liggende nu. "jeg har såret dig bror.. det kan ikke tilgives.." han piver meget. Han ser på Felix. "se, sagde min bror nok skulle skræmme dig væk" siger han træt og smiler bare

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 21:57
Han løfter hånden on skal lige til at slå ud efter bare en af dem, men stopper.. "jeg er.. fandeme ikke langt ude!!" hvæser han, hvilket han jo egentligt ér.
"han skræmmer mig ikke" siger han surt "og skrid så ud fra mt hus!!"
Mørketskriger!

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:01
Hida siger intet til Kazu, han er stadig sur på ham. ”tæl!” kommanderede han. Han forsatte med at sørge for at han healede sin bror. Det tog bare for lang tid i dag. Kazu havde virkeligt jokket i spinaten, og det gjorde det klart ikke bedre af at Hida selv var negativ og ikke særlig glad. Han trak vejret dybt og begyndte selv at tælle, men så begyndte Felix at snakke. ”ja ja vi skal nok skride om lidt, giv mig to minutter” sagde han med en kold stemme. ”og du forsætter med at tælle!!” sagde Hida igen til Kazu. Lukkede øjnene og koncenterede sig.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:05
Han ser ned og tæller langsomt. 1..2..3..4..5..1..2..3..4..5.. tænker han træt og lukker øjnene. han ser hen på felix da han siger noget, og holder op med at tælle igen. Han ser op på sin bror igen og han trækker nogen lunde vejret normalt igen

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 22:09
"de to minutter.. er gået nu SKRID!" råber han og rejser sig fra sngen "om så han dør, så skrid!" Han sætter hænderne i siderne "Hvis ikke jeg kan få noget sjovt ud af det, så må i sku skride. Det er kun ari... for mig" det sidste siger han lettere lavt, og med et let hånligt grin
Mørketskriger!

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:12
Hida sender det sidste af sin magi igennem Kazu, og fornemmer at Kazu nu burde have nok til hvert fald at forlade hytten, og så måtte de blive ude natten over. han kiggede på Felix, men siger intet. han kigger bare på ham, og vender sig så mod Kazu igen "denne vej" mumler han, og trækker fat i han, får Kazu op så de kan komme ud af hytten, han er ikke i super humør til at skændes med felix eller nogen anden

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:16
Han rejser sig langsomt op, han rejser sig langsomt og tager alle sine ting inden han træt støtter sig til sin bror. Han små hiver efter vejret og er meget træt. "jeg vil gerne hjem nu.. jeg vil aldrig ud fra hytten igen.." hvisker han træt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 22:17
han vender ryggen til dem, og går ud "Jaja.." mumler han, og ventere gentligt bare på at de går~.
Mørketskriger!

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:22
Hida kiggede på Kazu og var lykkelig for at han kunne stå. han hjalp ham med at samle alle sine ting sammen, og så skyndte de sig afsted mod deres eget hjem. Hida skænkede slet ikke Felix et eneste blik

//out

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:24
Kazu følger med og har sin arm om sin brors nakke. Han ser tilbage på Felix og følger så bare med

/OUT

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.06.2009 22:25
Han går ind i soveværelset igen "nårh jeg fik ikke noget i aften" mumler han halv irriteret, og falder i søvn efter at havde ligget og tænkt lidt.

//out
Mørketskriger!

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 13.06.2009 21:27
vågner og han hoved pine er væk "endelig"mumler han letter, og rejser sig.

går ud

//out
Mørketskriger!

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.06.2009 20:31
Felix kommer ind i sin hytte. Han har være væk i et par dage, pga at han havde været på druk aftenen efter at kazuki og hans 'helte-bror' skred. han havde haft tømmer mænd og var ikke i stand til at flytte sig specielt langt. Endelig var han nogle lunde frisk, og var kommet hjem. Han gik straks ud i køkkenet, efter et glas vand, og noget meget tørt brød. Han sætter sig på en stol ved spise bordet, og spiser brødet. Han sukker, og ser rundt.
Mørketskriger!

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 26.06.2009 21:35
han blev færdig med det tørre brød, og glasset med vand var også blevet tømt. han gik derefter ud fra køkkenet, uden at sætte glasset væk, eller at børste de ressterende krummer væk. Han smed sig på sengen, efter at havde slebet sig ind på sove ærlset.
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13