Ved en fredfyldt sø

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 05.12.2009 00:27
"Venus.." gentog han.. smagende på navnet.
han sad i sine egne tanker, men nikkede blot til Venus.. hun var træt, for mennesker havde brug for søvn..

da hun var væk, sad han stadig tilbage.. han spekulerede.. Han huskede på det sidste hans søn sagde, inden han blev slagtet... han havde skreget, at han hadede sin egen far.. som; "JEG HADER DIG FAR!" eller noget i den stil..
Kazoya sukkede, inden han kom på benene.. nu var der ingen grund til at blive her længere...

Han satte i et rask trav hen af en smal sti, inden han så forsvandt ud i mørket..

//out (okay sov godt ^^)
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.12.2010 22:53
Devyn kom lige så stille ind i palmeskoven. Hendes læber var ved at sprække og hendes hud var begyndte at tøre ud. Hendes læber begyndte at bløde lidt, men det var ikke det væreste, det kunne jo være værre.
Hun så en lille sø og smilte stort da hun så den. Med forsigtige skridt bevægede hun sig over imod den, hun ville ikke tage det alt for stærkt hun ville jo nødig have at sine ben skulle sprække så hun begyndte at bløde der også. Hun slikkede sig lidt om læberne og kunne smage blodet, det smagte afskygeligt! Men det var der ikke noget at gøre ved, sådan var det jo nu altså bare.

Fundet på Photobucket ^_^
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 01.12.2010 22:58
Kvakket kom glad hoppende. Hun havde ikke tænkt så meget over de store forandringer i landet, men hun havde set ødelæggelserne ved mørkets skov, som havde undret hende lidt, og fået hende til at finde over til paradissskoven, for ikke at blive udsat for de store krafter ved havet. Selv den glade Kvakket var bange for så store ødelæggelser, for selv hun kunne regne ud, at det var ikke noget soldaterne eller havet af sig selv havde gjort. Desuden kunne hun trives overalt, så det var fint.
Hun var dog en smule kold, pga. den meget stærke kulde overalt, men hun klarede sig nogenlunde.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.12.2010 23:04
Devyn kom tættere og tættere på den lille sø og glæede sig til at hun kunne hoppe ned i vandet.
Da hun endelig nåede vandet hoppede hun direkte ned i det med sit hvide tøj. I vandet begyndte hun at tage tøjet af, det var noget så koldt! Hun dykkede ned under vandet og et kraftigt blåt lys kom der fra. Hendes ben samlede sig og der begyndte at komme en hale lidt efter lidt. Ved hendes barm kom der en form for bh til syne af skæld.
Lidt efter kom hun op over vandet og et smil bredte sig på hendes læber. "Det var bedre" mumlede hun og smilte lidt da hun så sej i vendspejlingen.

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 01.12.2010 23:08
Kvakket fik et noget af et chok, da hun hørte en, godt nok mumlende, stemme fra søen. Hun kiggede på søen og hoppede over mod den. Da hun kom lidt tættere på så hun at det var en fisk af en art, eller sådan så Kvakket i hvert fald på det, der var ikke noget der hed en havfrue i hendes ordforråd.
"Hej!" udbrød Kvakket så, da hun var kommet sig lidt over sit chok og hoppede helt hen til vandkanten og satte sig på den kolde jord. Hendes ben kunne godt trænge til et hvil efter den lange hoppe-tur.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.12.2010 23:12
Devyn kiggede stdaig på sit spejlbillede. "Tænk hvis alt dette det går i stykker" mumlede hun og sukkede lidt. Hvad ville der ikke ske med vandet, træerne, himlen, ten, menneskerne, væsnerne og alt det andet? Det var utroligt at der var sket noget men helt hvad vidste hun ikke.
Hun kiggede op da der blev snakket. Hun kiggede lidt på personen der kom hen imod hende, det var en frø!! "HEJ FRØ!" sagde hun højt da hun ikke mente at den kunne høre hende. De fleste frøer var jo gamle og døve, så man skulle jo næsten altid råbe til dem før de hørte hvad hun sagde.

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 01.12.2010 23:18
"Jeg er en frø og du er en fisk," sagde Kvakket uden rigtig og tænke over at det måske kunne virke fornærmende på den fremmede, da den fremmede tydeligvis kun var halv fisk, men Kvakket tænkte ikke meget. Hun var faktisk lidt af et kreativt geni, men hun brugte det ikke rigtig, så det nyttede ikke noget at have det. Grunden til at hun var det, var fordi hun stadig var barn af sjæl. Hun havde været den barnligste af hendes alder i hendes gamle hjem, som hun stadig ikke havde fundet, og havde næsten også opgivet det efterhånden.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.12.2010 23:22
Devyn kiggede lidt på hende og nikkede så. "Jaaa jeg er en fisk. Eller halvt fisk, jeg er en havfrue." sagde hun og smilte. "Eller et menneske eller halvt af hver. Jeg er en fiskdame så" sagde hun og tænkte sig lidt om. Oprigtigligt var hun jo en havfrue, men hun kunne jo ikek være i vand mere end 12 timer og hun kunne ikke være på land i mere end 12 timer. Så hvad var hun egentlig? Det var et spørgsmål hun selv stalte sig ofte, men hun kendte ikke svaret på det. Mest af alt var hun jo en havfrue så mun ikke det passede at hun var det?

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 01.12.2010 23:27
Kvakket kiggede forvirret på hende, før det gik op for hende, hvad den fremmede havde sagt. "Oh, du er halv fisk og halv menneske. Det er jeg også, eller er så halv frø, og jeg er begyndt at få mange frø-træk," sagde Kvakket med et smil og pegede med sin lange, frøagtige finger på sin meget grønlige hud. Det var noget man sjældent fik i hendes by. Normalt blev de født sådan eller mere menneskelige træk end Kvakket havde nu. Det kunne godt være at Kvakket kom tilbage til mere menneskelige træk, men det vidste hun ikke meget om.
"Jeg hedder Kvakket, hvad hedder du?"
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.12.2010 23:32
Devyn kiggede lidt på hende og nikkede så. Hendes blik flakkede lidt rundt på hende selv og så på Kvakket og så tilbage på sig selv igen. Hun smilte lidt da hun vendte blikket op imod Kvakket igen. "Jeg vidste at du var en frø. Jeg er jo god til det med dyr der kan leve i vand." sagde hun og hentyede til sig selv. Hun levede jo det halve døgn i vand så hun kendte jo sådan noget, eller dyr der levede nær vand. Det var jo det hun var bedst til!
"Jeg hedder Devyn, rart at møde dig Kvakket" sagde hun og nikkede lidt for sig selv. Hun tog fat i sit hår og lagde det på hendes skulder og begyndte at re det med sine fingre.

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 12.12.2010 18:46
"I lige måde," sagde Kvakket glad, og kiggede også selv rundt. Paradisskoven var egentlig et behageligt sted at være, i hvert fald i forhold til Mørkets Skov, som hun nærmest havde levet i. Måske skulle Kvakket slå sig ned her, og håbe der også fandtes mad her. "Hvad laver du egentlig i den sø? Burde du ikke være i havet?" spurgte Kvakket så undrende, da det gik op for hende, at fisk normalt levede i havet og ikke søer som den Devyn var i.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.12.2010 17:36
Et smil kom frem på hendes læber. Hun nikkede lidt og bed sig i læben. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede rundt, det var mærkeligt så fredeliigt her var. Det var der jo ikke alle andre steder, der skulle der altid være ballade. Især der i de der byer, der var der vold og slåskampe. Hun forstod virkelig ikke hvorfor at de var så dumme. De skulle hellere leve i harmoni og passe på hinanden. Lige som havfolet gjorde og fisk, planter og meget mere. Men der kunne de jo ikke finde ud af, hvis de gjorde det så ville deres verden da falde sammen. Et lille suk kom over hendes læber og hun lagde armene op på kanten af søen. "Tjo det burde jeg, men vand er vand og vand er godt for mig." sagde hun med et lille smil og kiggede ned på sine fingre.

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 08.03.2011 20:55
Kvakket satte sig ned og tog sine fødder ned i vandet, så de ikke blev helt tørret ud, selvom de normalt ikke blev det, men det var godt at de engang imellem kom ned i noget vand, selvom det var koldt. Hendes frøben kunne også godt mærke det efterhånden. Så hun prøvede at være i solen, eller i varme lader eller kroer.
Hun plaskede lidt med vandet i søen med et stort smil. Hun kunne godt lide den glade fisk. "Det er også dejligt med vand," sagde hun med et lidt tåget udtryk i øjne.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12